Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nedoporučuji prodejce. Měl jsem objednávk, která měla dorazit do tří dnů. Po třech dnech mě nikdo nekontaktoval, a když jsem se ozval, tak napsali, že zboží nemají, přitom ho měli na skladě! Takže velice neslušné jednání ze strany prodejce!

  • Eshop se skvělým přístupem, vyměnili mi zboží i po měsíci.

  • Teď jsem omylem odeslala negativní hodnocení (peníze mi nevrátili z jiného obchodu, Onlinesport je vrátil hned), ale už to nejde opravit. Tuší někdo, jak se dá vymazat nebo upravit hodnocení obchodu?

  • Banda debilů! 2x jsem si od nich objednal lezečky, 2x mi napsali, že už je nemají skladem a jestli si nevyberu jiný model. 2x jsem si vybral jiný model a jednou mi poslali boty o 2 čísly větší a podruhé zase úplně jiný model...Obchod k ničemu!

  • Nakupoval jsem v tomto e-shopu v roce 2016 nosič kol na tažné zařízení. Dnes jsem sháněl náhradní díly na mnou zakoupené zboží a reakce e-shopu mne velmi mile překvapila - zajistili ihned náhradní díly a vyřešili to sami od sebe v rámci reklamace (počítal jsem s tím, že to zaplatím).

    Před tímto e-shopem velmi smekám, takovéto jednání se jen tak nevidí. Velmi děkuji. LP.

  • Fraňo Petr: Tak reklamace ok. Obchod poslal nový díl. Jen co se k tomu dostanu odešlu poškozený díl zpět.

  • Fraňo Petr: Reakce obchodu: udajně odešlou nový díl a starý chtějí zpět že si ho vyreklamují. Tudíž zatím vše je na dobré cestě jen to lítání s tím. Naštěstí je sníh a kola nepovezem.

  • Objednán nosič kol, bohužel dorazil i přesto, že nebyl balík poškozen prasklý jeden držák na kolo. Požádal jsem je emailem co a jak dál. Dodání jinak rychlé. Budu referovat jak se vše vyvinulo dál.

  • Spatny obchod.Zbozi objednano po trech dnech omluvny email ze zbozi neni ani u dodavatele ale v ten den na strankach zbozi zdrazeno s garanci dodani do vanoc expedice do 24h takze kde je zakopany pes?

  • Koupila jsem si bundu v tomto obchodě ale nevyhovovala mi velikost. Komunikovala jsem přes mail a z obchodu mi okamžitě odpověděli, přestože byl víkend. Odeslala jsem balík a obratem mi poslali jinou velikost, s kterou jsem naprosto spokojená. Nemám co vytknout a musím jen chválit.
    Před lidičkami z toho eshopu smekám. Ještě jednou díky. Kozáková L.

  • Kladně hodnotím vyřízení reklamace nalomené tyčky stanu.

    Stan jsem nemusel posílat k reklamaci, stačila fotka a popis závady. Online-Sport reklamaci uznal a poslal mi rovnou celou novou tyčkovou sestavu.

    Vážím si vstřícného a věcného jednání, bez administrativních a komplikujících kroků.

    Obchodu děkuji.

  • Super obchod. Dobra komunikace, rychla expedice, cenu upravi podle konkurence. Dalsi plus, rychle vraceni penez.

  • Dovolím si vás seznámit s mým nákupem bot. Je to asi měsíc, co jsem začal hledat nějaké boty pro cestu do práce, pohodlné ale decentní, které by nahradily mé dosavadní a již odcházející boty Keen. Se značkou jsem byl spokojen a tak jsem hledal zase Keeny.
    Obešel jsem v centru Prahy co se dalo, ale na nic, co by mi vyhovovalo, jsem nenarazil.
    A protože tento prodejce v eshopu takové boty měl, tak jsem začal přehodnocovat svůj postoj, že nákup bot po internetu není dobrý nápad.
    Jelikož jsem Keeny již měl, dokonce dvoje, znal jsem svoji velikost. Předpokládal jsem, že to bude sedět. Ostatně i s měřením nohy to tak vycházelo.
    V rámci opatrnosti jsem zavolal na hotline prodejce, jak se staví k výměně bot, pokud nesedí. Dozvěděl jsem se, ke svému uspokojení, že "není žádný problém, mění se zcela běžně". Tak jsem neváhal, vysněné boty objednal a zaplatil.
    Asi za dva dny přišly. S malou nervozitou jsem si je vyzkoušel, ale vypadalo to docela dobře. Nepoznal jsem, že by někde tlačily, byly možná o malilinko větší, ale pata nelítala.
    Druhý den jsem si udělal krátkou procházku. Už tak růžové to nebylo, ale odřené paty jsem bral jako součást nákupu nových bot a při další příležitosti, vybaven již náplastmi, jsem vyrazil do práce. Cestou zpátky jsem už nemohl dojít. Náplasti sice uchránily zadní část paty,
    ale boty (dodnes nechápu čím) dřely paty ze stran. Bylo to horší než se zdálo ale nechtěl jsem to vzdát a tak po "doléčení" jsem to zkusil ještě jednou, radši s náplastmi a na krátké trase. Ale výsledek byl stejný. Tak jsem tedy napsal na zveřejněný kontakt, uvedl detaily a požádal o výměnu bot. Zpátky mi přišlo, že mám boty poslat do reklamace.
    To mně překvapilo a tak jsem odpověděl, že tam není co reklamovat, boty jsou zcela nové a úplně v pořádku - prostě si nesedly s mými nohami a zřejmě jsou o malinko větší než by měly být.
    Ozvala se paní z oddělení reklamace, nyní již telefonem, že jiné velikosti stejně nemají, jsou v ČR nesehnatelné a že má domluveno s výrobcem případné vrácení peněz. Ale k tomu že potřebuje ty boty.
    Na to se nedalo nic říci, boty jsem pečlivě zkontroloval že jsou k nepoznání od stavu kdy přišly, zabalil do původního balení
    a odeslal Českou poštou s patřičným pojištěním prodejci. Po týdnu mi přišlo upozornění, že má pro mne Česká pošta balík. Naivně jsem si myslel,
    že se podařilo sehnat menší ale mýlil jsem se. Zíral jsem na svoje původní boty, průvodní dopis se zamítnutím reklamace s odůvodněním,
    že "výrobce nemůže za to, že si zákazník vybral boty které nesedí" a jako projev dobré vůle že přikládá vložku s tím, že "snad to bude lepší" (fakt je, že o něco bylo).
    Položil jsem tedy paní, s níž jsem komunikoval, dotaz, co jsme jako měli dosáhnout, že kromě toho, že mne to stálo další čas a peníze za poštovné, je výsledek nulový.
    Paní aspoň férově navrhla, že když ji pošlu lístek z poštovného, tak firma vrátí peníze za poštovné.
    A poučení? To ať si každý udělá sám. Já už jsem z nákupu bot po internetu vyléčen a obecně vzato, přístup ONLINE-SPORT mně nemile překvapil.

  • Objednal jsem si kolo znacky Leader Fox. Dany model jiz nemeli, ale nabidli mi misto toho kolo z letosni kolekce, o jeden stupen vyssi modelovou radu, prakticky za stejne penize. Navic byli pri pisemne komunikaci vice nez vstricni. Po teto zkusenosti rozhodne budu nakupovat i zde. Rozhodne doporucuji.

  • Spolehlivost, skvělá spolupráce. U označených výrobků a při splnění podmínek garantují a cenu upraví na nejnižší cenu konkurence (na trhu). Kupoval jsem zde stan Husky Caravan 17 - cenu mi opravdu vééééélmi razantně snížili dle konkurence a dohody. Okamžitá reakce na moje dotazy emailem. Odborně mi poradili. Zboží přišlo pečlivě zabalené proti možnému poškození při dopravě. Velmi ochotní vše vyřešit ke spokojenosti zákazníka. Přál bych si více takto spolehlivých obchodů. Obchod upřímně DOPORUČUJI a rád zde budu zase nakupovat. Jo a k negativním recenzím obchodu - snad jen...každému se nezavděčíš a ......

  • Nabídka v e-shopu byla skvělá, tak jsem si objednal... ouha, v pondělí mám mail, že nemají tohle a tohle. Poděkoval jsem jim s tím, že to je uvedení v omyl a že celou objednávku ruším. Nedoporučuji

  • Nabidka v eshopu neodpovida skutečnosti. I pote co na shope to zjistili a me kontaktovali - ani to neopravili.
    viz LEADER FOX Away gent 2014.

    Naštěsti jsem to neplatil kartou nebo přes banku, jinak bych se to řešilo do nekonečna.

    Manager ani nedokaže rozličit pohlavi zakaznika (i když je registrovan!) proto že ve formulaře omluvy který kopiroval asi neměl verzi pro muže.

    Nakonec nabidli uplně stejne kolo ('2015") ale o tisicovku dražši, proto že "Je to chyba našich kolegu"

    Podvod a blba spoluprace.

  • Paradni spoluprace.
    Udelal jsem pouze jeden nakup ale probehla skvela komunikace, vstricnost a osobni pristup ze strany obchodu. Skvela cena a dodavka do druheho dne. Doporucuji

  • S obchodem jsem spokojená. Zboží dorazilo v den, kdy dorazit mělo. Včetně dárku zdarma. Celkově jsem s obchodem moc spokojená. Cena za zboží byla nejlepší na trhu. Eva

  • Super obchod .Super ceny .
    Hlavně musím pochválit pana Konvalinku ví co dělá, se vším poradil vše klaplo jak jsme se domluvily.
    Až budu hledat zase něco ze sportovního zboží obrátím se jedině na tenhle obchod.
    Rumíšek