-
Lukáš: Dobrý den, moc se omlouváme, tady byla chyba na naší straně. Objednal jste si nosič kol, který jsme na prodejně doprodali a doskladňovali jsme další dodávku od dodavatele a došlo ke zdržení, které popisujete. Určitě zapracujeme na lepší komunikaci a Vám za komplikace nabízím slevu na další objednávku, tedy pokud jste na nás definitivně nezanevřel.
Václav Zahrádka
www.online-sport.cz -
Psal jsem recenzi na proběhlý obchod, ale jelikož jsem nakupoval přes Heureka košík, tak se rezcenze nezobrazila, tak shrnu můj nákup zde.
--Zboží objednáno ve středu 27.1.2015 (přišla emailem potvrzená objednávka - datum doručení do 1.2.2016)
--1.2.2016 a zboží nikde - po emailovém dotazu na stav objenávky (protože z obchodu nikdo z důvodu zpoždění objednávky neměl potřebu se ozvat) mi zazvonil telefon (než jsem vyndal z kapsy a z pouzdra), tak jsem jej nestihl zvednout. Poté přišel email, že zboží ještě nebylo odesláno a bude ten týden teprve odesíláno.
--3.2.2016 email, že zboží bude expedováno a ještě týž den odesláno.
--4.2.2016 přišel email od české pošty, že dne teprve dne 4.2.2016 převzali zboží.
-- pátek 5.2.2016 - zboží konečně dorazilo.
Byl to můj první a zároveň asi také poslední nákup zde. Zboží bylo objednáváno jako dárek k narozeninám a dorazilo jen tak tak. -
Lucie: Dobrý den, nemůžu s vámi souhlasit, kde prosím vidíte výmluvy a schvalování vinu na druhého? Ano i my uděláme chybu. Za svou existenci jsme vyřídili cca 100 000 objednávek a věřte, že děláme vše, aby byli všichni spokojení, někdy se však věci nepodaří, ale výmluvy od nás rozhodně neuslyšíte, spíše se budeme snažit o okamžitou nápravu.
Václav Zahrádka -
Jelikož mi nejde psát do recenzí, píšu sem. S obchodem jsem moc spokojená. Zboží dorazilo včas, odpovídalo fotografiím a celkově jsem moc spokojená. Vzhledem k tomu, že jsem si chybně zvolila velikost, jsem zboží posílala zpět s žádostí o výměnu. Výměna byla provedena okamžitě a zboží jsem měla ob den zpátky. Online-sport.cz můžu jen a jen doporučit!! :)
-
Jak si čtu níže, nic není chyba obchodu, za vše může někdo jiný :D nejlépe zákazník, dodavatel.... výmluvy a výmluvy, jako malé děcko. Fakt už nikdy.
-
Jelikož nemohu přidat klasickou recenzi, píši sem.
S obchodem nejsem spokojena, už u nich nenakoupím. Na stránkách uváděli zboží skladem a odeslání do 24h. Tak se nestalo a zboží není odesláno ani po 3 dnech. S oznámením se samozřejmě neobtěžovali, takže jsem se sama musela pídit, kde zboží je. Lživé informace a nezájem pracovníků tenhle obchod vyřadil z mých nákupů o budu odrazovat i své známe. -
Musím pochválit- dodání rychlé, reklamace vadného zboží vyřízena kladně, rychle, k mému překvapení jsem obdržela v obálce i poštovné, které jsem zaplatila při odesílání reklamovaného zboží.
-
dna 30.11.2014 som si objednal stôl na stolny tenis , kde v ponuke bolo jasne popisane doprava zdarma ( samozrejme aj na slovensko ) po par dnoch od potvrdenia objednavky ( 4.12.2014)som sa musel sam informovat ako to vlastne z dodanim tovaru je ,lebo obchod vobec nekomunikoval , v telefonickom hovore ma pan pradavac informoval ze prislo k nejakym problemom , ale ma ubezpecil ze uz je vsetko v poriadku a tovar mi bude dodany , dna 8.12.2014 mi prisiel i email v zneni : Vaše objednávka číslo OS-1412XXXX byla dnes přijata kurýrní
službou PPL. , tak uz som sa pomali zacal tesit na darcek pre syna ale dna 11.12.2014 prisiel dalsi email v zneni Dobrý den, předem e-mailu bych se V8m chtěl omluvit, ale bohužel mi právě vrátili Vaši objednávku z expedice. Je chyba systému, ale my bohužel nemůžeme doručovat nadměrné zásilky na Slovensko. Nicméně jsme ze Zlína, nemáte možnost si zboží vyzvednout, prosím?: to si asi robia srandu !!!!
Aj ked sa veduci predajne ospravedlnil , tak to povazujem za zavadzanie zakaznika ( predsa musel vediet ze dany tovar sa neda dodat na slovenko ) a preto musim dany obchod hodnotit iba nagativne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a odporucam nekupovat tovar ktory ma troska väčšie rozmery , lebo sa ho nedockate tak ako ja :-( teraz idem hladat dalsi obchod a budem dufat ze mi darcek pride do vianoc
-
radim: Nakonec jen tolik, že mi bylo opravdu přislíbeno kladné vyřízení reklamace.
Děkuji
Radim -
Jelikož nelze do recenze přidávat další názor na vaši reakci, reaguji touto fornmou:
Reakce obchodu ONLINE-SPORT.cz:
Dobrý den, děkujeme za Váš názor, ale to že nekomunikujeme není pravda. Nemáme od Vás evidovaný žádný telefonát nebo e-mail, kterým byste reklamaci řešil. My jsme Vám zaslali ledivnku, kterou jsme obdrželi od výrobce Husky. Ledvinku jsme po jejím obdržení od Vás poslali na reklamaci na Husky, který reklamaci doposud nevyřídil. Omlouváme se, za naši chybu, že jsme si neohlídaly lhůty a nespojili jsme se s Vámi ohledně řešení reklamace. To nyní udělá a peníze Vám vrátíme. V tuto chvíli nemáme peníze kam vrátit, protože z Vy jste se nám také neozval a neposlal číslo účtu.
Komukoval jsem s vámi tím, že jsem volal na dvě vámi uvedené telefonní linky, První byla vypnutá a druhá, po vyzvánění, nebyla dostupná taktéž. Až poté jsem dal negativní recenzi.
A jak jsem psal v mejlu číslo účtu včetně adresy poslal v přiloženém dopise, který byl u ledvinky. A prosím, neříkejte, že jsem ten dopis neposlal, protože pokud byste jej neobdrželi, nemohli byste ledvinku zaslat na reklamační oddělení spol. Husky. To byste mi rovnou vrátili peníze, protože byste se domnívali, že od koupě odstupuji bez udání důvodu. Vaše reakce u recenze je zbytečná, přehnana a účelová.
Radim -
Tento obchod mohu ze své zkušenosti jedině doporučit!
Sice zatím jen po první objednávce, ale věřím, že až bude další, tak bude obchod stejně vstřícný.
Protože se nepovedla objednávka stanu u jiného eshopu, zkusil jsem online-sport.cz, raději jsem i zavolal na infolinku abych si potvrdil, zda je skutečně zboží na skladě. Operátorka byla milá, zboží mi potvrdila. Hned poté jsem tedy stan objednal a další den mi byl doručen i za nižší cenu než u konkurence.
Škoda jen, že jsem nedostal na mail odkaz na vyplnění recenze, moc rád bych Vám ji vyplnil. Nicméně snad při nějaké další objednávce v budoucnu už ji budu moci vyplnit a i stejně pozitivně.
Držím Vám tedy palce, abyste si udrželi svou kvalitu! -
Objednáno včera odpoledne, doručeno dnes dopoledne. Velice pohotová komunikace a vstřícné jednání. V mých očích seriózní obchod, který mohu jen doporučit. (Kdybych věděl, jak se tu vkládají recenze, dal bych 100%.
-
Dobrý den, to co se stalo nás velmi mrzí. Máme v databázi cca 80 000 zákazníků a naprostá většina objednávek proběhne bez problémů. Pokud udělá chybu člověk, nebo správně nefunguje systém, snažíme se jí co nejrychleji napravit, U Vás se to bohužel nepovedlo.
-
Taky výrazně nedoporučuji. Zboží, které mělo být podle nabídky na skladě nebylo, což vedlo k týdennímu zdržení. Po týdnu mi přišel další email, kde mi oznámili další pozdržení objednávky z důvodu nějaké chyby v systému. Z původních 3 dnů se dodání už teď prodloužilo na deset, a to daný produkt ještě pořád ani nesehnali. Kupovala jsem jako dárek, takže mi obchod velmi nepříjemně zkomplikoval situaci. Moc děkuji. Místo prodlužování dodací lhůty by si měli udělat pořádek v systému, popřípadě aspoň hned napsat, že zboží nejsou schopni včas doručit.
-
Pavel Ch.: Dobrý den pane Pavle. Mohl bych Vás poprosit o číslo Vaší objednávky. Z Vašeho komentáře není jasné a jako objednávku se jednalo, ale to co píšete mě opravdu zráží. Chybu udělat můžeme, ale rozhodně se snažíme zákazníky v přípaě problému informovat.
Václa Zahrádka
[email protected] -
Hrůza. Objednal jsem si zboží, které bylo skladem a mělo mi dojít do dvou dnů...po třech dnech mi napsali, že ho pošlou později. Při emailové komunikaci jsem důrazně opakoval, že mám o zboží zájem, pouze pokud dojde do týdne, byl to dárek...nedošlo. Obdržel jsem ho bez jakékoliv omluvy po 10 dnech!! Absolutně nedoporučuji zde nakupovat...
-
Objednal jsem si boty, které byly skladem, nebyly. Jako omluva 5 proc sleva na jiné zboží, říkal jsem si, nic moc, ale aspoň mají snahu. Objednal jsem si tedy jiné zboží skladem, s novou cenou. Čekám, boty nikde, žádné info, že by odeslali. Volám 4 den, zvedne to týpek, tak mu říkám můj příběh, on mi odpoví, jojo, mám to tady, obejdnával jste si ty Mizuna, říkám, jo přesně tak. On na to, no máte to tady nějaky pozdrženy, zjistím o co jde a zavolám zpět. Již nezavolal. Výsledek? boty zakoupeny jinde, s naprosto jiným přístupem.
-
Dobrý den,
už jsme si vše vysvětlili telefonicky, ale došlo k tomu, že kolegyně, která měla na starosti Vaší objednávku Vám psala e-mail na který neobdržela odpověď. Vy jste odpovídala, to Vám 100% věřím, ale ona v e-mailu žádnou odpověď od Vás nemá. Kolegyně čekala na odpověď příliš dlouho a za to se omlouváme. Měli jsme Vás opět kontaktovat telefonicky.
Václav Zahrádka -
V neděli 6.4.2013 jsem objednala zboží,V pondělí přišel mail,že dvě věci už nejsou (přestože měli být na skladě),a jestli chci poslat jen tu třetí věc.Odepsala jsem a už víc než týden čekám na zboží,u kterého je expediční doba 2 dny!
-
Děkujeme za Váš komentář. To co píšete skutečně prověřím. Jelikož jste poslal příspěvek do diskuze, nevím o jako objednávku se jedná a bude těžší ji ve stovkách objednávek najít. Pokud byste mi chtěl zjednodušit práci, napište mi prosím na e-mail [email protected].
Každpádně se stala chyba na naší straně. Pokud Vás nikdo neinformoval v době, kdy mělo zboží přijít, že jej nemůžeme dodat, nebudeme lhát, že to tak není. Vždycky jednáme férově. Možná jste si pro oddíl objednal více kusů, než jsme měli na skladě, možná u konkrétního produktu jsme měli v systému chybu.
Každopádně bych určitě nepodceňoval údaj z Heureky - 95% spokojenost s naším eshopem a 930 hodnocení za posledních čtvrt roku hovoří jasně. To jsou čistý statistiky a ty okecat nejdou. Co jsem se díval na naše největší shopy, tak 96% spokojenost měl Mall, 97% Alza a jejich systémy budou o něco málo lepší než ty naše. Měl jste bohužel smůlu a jako nejsou občas lidi spokojení s Alzou a Mallem, tak někdo není spokojený i s námi. Co Vám slibuji je to, že Váš podnět nezapadne pod koberec a budu se snažit zjistit proč se tak stalo a chybu se budu snažit napravit.
Skutečně se snažíme, aby údaje o dostupnosti seděly a denně je aktualizujeme. Narozdíl od největších nákupních center jde u nás o částečně lidskou práci, při které člověk spíš než stroj udělá chybu.