Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Komunikace sice dobrá , ale nabízet zboží - u ktereho je psáno skladem - po objednání mi přišel email že mi objednané zboži přijde za 4 dny .. V den doručení volám zda bylo odeslané ,protoze mi nikdo zřejmě nemohl ani napsat !! Po velice vstřícné komunikaci se dozvídám že zboží neni ,ale začátkem příštího tydne ano !!velice vhodné nabízet něco skladem a za 4 dny ,když si sám zavolám ,protoze jinak bych mozna čekal až dokonce léta jak tak koukam i na jiné recenze - 95 % je na heurece ,ale opravdu neee kazdy ma chut po zkazene objednavce jeste neco nekde hodnotit a komentovat - taky je videt ze tech 5% nespokojenych udělá opravdu hodně.. No holt 99% e-shop toto opravdu NENI !! Kdokoli objednava doporučuji brát s rezervou..NO Zajmavé,, kdyz jsem si zavolal do jineho e-shopu okamzite dostavam info ze pozadované zboží není ještě v ČR a minimalně ještě několik dní nebude!!! A ja bych dostaval tipické vymluvy tipu , omlouváme se ale zboží bylo spatne zařazeno do systemu a nebylo zrušeno že je skladem a byla tu chřipka jedeme improvizačně,nestíháme a já nevim co všechno bla bla .. Prostě nenabízím neco co nemuzu splnit !!!Četl jsem tu i případy kdy lidi cěkali i 3 tejdny bez jakékoli komunikace-kdybych si nezavolal čekal bych možná jak oni ,neli déle! Dekuji alespon za slušné chovaní - vybavení pro oddíl v nemalé hodně ale rači objednám jinde .. Jeste jednou zdůrazňuji VELICE SUPER JEDNÁNÍ , vstricne a slušné i po zrusění objednávky - pro mě ale zbytečně pročekanej čas .. Jinde také slušné a super chování a lepší ceny při večím nákupu a hlavně zboží které je skladem je skladem !!! A co neni je psáno kdy bude a jak je dlouhá dodací doba!!!

  • Dobrý den. Vaše zkušenost mě opravdu mrzí, ale byla způsobena lidskou chybou. Velká dodávka jarního zboží Keen měla již dorazit na náš sklad, ale dodání se o cca 14 dní opozdí. Jednotlivé produkty, ale na shopu byly předem založeny a chybně jsme zadali skladovou dostupnost, která v tuto chvíli není skladem, i když již měla být.

  • Objednal jsem si dětské boty Keen. Objednávka byla potvrzena. Druhý den přišla emailem od obchodu zpráva, že ,,zboží není, bohužel, aktuálně skladem ani u nás ani u dodavatele,, a poměrně vágní info o naskladnění za 14 dnů. Shodná obuv ve shodné velikosti je navíc nabízena na dalších webshopech outdoor-shop a boty-online. Všechny portály jsou provozovány zjevně spřátelenými osobami. Lituji, ale zkušenost zatím mám poměrně mizernou.

  • Online-Sport.cz: Pro Vas neni prijmeni osobni udaj? E-mailova adresa, kterou jste bez meho vedomi predali vasemu dodavateli, podle Vas asi take neni osobni udaj, ze? Rikejte si, co chete, ale penize stale na uctu nejsou. Takhle si predstavujete seriozni obchod? Podle meho se takto chovaji lhari, zlodeji a podvodnici. A nejspis lzete i o tom podnetu, protoze ja jsem zadny stale nepodal.

  • Zdenek: Dobrý den Vaší odpověď jsem si přečtl až dnes a opravdu mě mrzí jaká je vaše reakce, na naše služby, které mají podle mě nadstandardní kvalitu. 95% zákazníků na Heurece nás doporučuje, tak asi vypadá nepoctivá firma podle Vás. Píšete, že předáváme osobní údaje třetím osobám. Oslovil jsem Vás zde v recenzích příjmením a vyvolalo to podnět na Úřad pro ochranu osobních údajů. Ostatní si můžou domyslet, jestli je příjmení údaj, ze kterého by Vás mohli ostatní identifikovat. Na celou věc máme velmi odlišný názor. Já tvrdím, že jsme Vám poskytli nadstandardní služby, kterých byste se u velkých dominantních e-shopů nedočkal. Vy tvrdíte, že porušujeme zákony. Naštěstí výklad zákona neleží na Vašich bedrech a slova jako pravda a lež nebudu používat, protože ta mohou být značně subjektivní. My vás pro pomluvu žalovat nebudeme, protože naším cílem jsou spokojení zákazníci.Každopádně na Váš podnět u nás byla na návštěvě ČOI a s naším postupem se ztotožnila...

  • Online-Sport.cz: Pravdou je, ze lzete. Podle platne legislativy jsem uplatnil odstoupeni od smlouvy pro vadu. Vy jste porusili ma prava - zakaznik ma pravo vyberu zpusobu reseni, ne prodejce nebo dodavatel.
    Vse, co jsem napsal, odrazi skutecnost. Byl batoh rozbity? Ano. Vrze? Ano. Porusujete zakony? Ano. Zaplatil jsem za nic az moc penez na to, abych si od vas nechal libit takove jednani.
    Pro informaci dalsim - podavam stiznost i k Uradu pro ochranu osobnich udaju, protoze tato firma se nerozpakuje predavat osobni udaje dalsim osobam. A jestli muzu udelat jeste neco, abych z trhu odstranil takovouto nepoctivou firmu, udelam to rad.

  • Dobrý den Pane Kodrlo. Všem zákazníkům se maximálně snažíme vyjít vstříct a většinou i nad rámec zákona. To se odráží i v recenzích na Heurece. Pravdou je, že jste uplatnil reklamaci na batoh do 6 měsíců od jeho koupě. Výrobce batoh opravil a my jej odeslali na Vaši adresu. Vy jste nás za opravený batoh odměnil pěknou recenzí, podnětem na ČOI a trestním oznámením, kterých se neobáváme, ale situace nás netěší. Naším cílem je dělat lidem radost a poskytovat jim kvalitní zboží za rozumné ceny a ne se s nimi přít.

  • Rozhodne nedoporucuji. Expedicni krosne Pinguin Explorer po par dnec pouzivani upadne ramenni popruh. Reklamace vyresena v rozporu se zakonem opravou (pravo vyberu reseni reklamace je na zakaznikovi, ne na prodejci nebo servisu), lzou o zakonnych reklamacnich podminkach...
    Podavam podnet na COI.

  • obchod nedoporučuju.po týdnu mi napsali,že zboží odešlou a koncem týdne že ho nemaj na skladě,měly by si tam udělat pořádek a obchod nikomu nedoporučuje

  • Objednal jsem si vázání na snowboard K2 Formula. Po 2 dnech mi přišel email, že se omlouvají, ale že ho nemají na skladě. Po telefonátu s panem Šubínem, nelze ani doobjednat. Nedoporučuji tento obchod vzhledem ke špatným informacím o dostupnosti zboží.

  • Objednal jsem si stan Husky Boston 5 v neděli večer. Až v úterý mi přišla zpráva, že moje objednávka byla potvrzena. Ve středu ji předali do PPL. Ve čtvrtek dopoledne dorazila.

    A teď to hlavní: téměř 10 kg stan byl zabalen POUZE ve stretch folii a při přepravě byl v jednom místě protržen jak vak pytle tak i podlážka stanu.

    http://imageshack.us/photo/my-images/69/41200676.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/811/90272949.jpg/

    Hned ve čtvrtek jsem napsal na reklamační a do dneška se mi neozvali. Takhle ne přátelé :-(

  • Objednal jsem si zboží, které bylo skladem. Po týdnu mi napsali že ho nemají a ani nebude. Prý než se převedly peníze z on-line platby na účet tak už ho vyprodali. Těžko pochopitelné, určitě doporučuji!

  • Objednala jsem si zboží, po třech dnech mi napsali, že ho nemají. Vybrala jsem si jiné, po deseti dnech mi napsali, že se omlouvají, že se objednávka pozdržela. Po dalším týdnu jsem jim napsala co je ze zbožím a od té doby mi neodpovídají. Doporučuji zboží objednat v létě lyže a v zimě plavky.....

  • 18.11.2009 potvrzení o přijetí objednávky a od té doby žádne info zda objednané zboží je nebo není. Takže možná zbytečně 14dní čekám na něco co možná nemají ani na skladě. Fakt "skvělý" e-shop. Jistě doporučím všem známým.

  • Chtěl jsem se zeptat, jakou velikost bot si mám vybrat, když je fyzicky nemůžu zkusit. Je mi jasný, že je to pohodlný nakupování, ale potřebuju přece vyzkoušet, který mi padnou. Jak na to? Pomozte prosím :))))

  • http://www.jamrock.cz/mestecko/mestecko-kuwajt-city