Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obchod odeslala balik ceske poste bez meho jmena, tedy bez jmema adresata. Alespon tak mi do bylo receno na poste.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • NEORIGINALNE ZABALENE
    • NESEDEL POTAH BOLO HO NUTNE NASTELOVAT
    • CEKANI NA ZASILKU CCA TYDEN
    • chyba akykoliv navod v jakomkoli jazice len obraskova dokumntace :D

    Nemam z této zásilky dobry pocit dorazila v neoriginálním baleni : bila škatule v ni v igelitovým pitli sedačka, potahy na sedačce neseděli dobře bolo jich potřeba upravit, krom jedné A4 k sedačce zadnej návod ani dokumentace, tohoto prodejce rozhodne nedoporučuji ! známy obdrželi sedačku originál zabalenu od výrobce z plnou dokumentaci...

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Velice nás mrzí, že jste s nákupem nepokojena. Snažíme se o co nejlepší zákaznický servis. Autosedačku jste si u nás objednala v neděli 26.11. odpoledne s tím, že u sedačky bylo uvedeno, že expedujeme do 4 dnů, protože sedačka nebyla skladem a museli jsme ji pro Vás objednat. Přestože jsme termín expedice uváděli přímo u sedačky, informovali jsme Vás o termínu ještě e-mailem. Nakonec se nám podařilo expedovat dříve 29.11.
    Sedačky jsou v originální krabici baleny po 2 kusech, takže je 50% "šance", že dostanete sedačku zabalenou v neoriginální krabici a takto balená nám už přišla od dodavatele. Jen jsme přeposlali. Někteří výrobci se snaží chovat více ekologicky a tak návody posílají buď elektronicky nebo, jako v tomto případě, je na zmiňované A4 uveden QR kód na stažení návodu. Pokud byste potřebovala jakoukoliv radu ohledně instalace, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro Vás.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nefér jednání

    Zboží mělo být na skladě, ale nebylo. Objednávku jsem stornovala písemně na adresu, ze které mi byla potvrzena objednávka ( ondalek.cz). Storno ale nebylo přijato, protože údajně zákaznická adresa je s doménou ondalek.eu . Peníze za zboží prý vrátí, poštovné ne

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Mrzí nás, že se vyskytly problémy při stornu vaší objednávky. Co se týká dostupnosti, tak u produktu bylo uvedeno, že expedujeme do 4 dnů (nikoli, že je zboží skladem). Tato informace byla uvedena v automatickém potvrzení objednávky a navíc vás o termínu dodání informovala i kolegyně e-mailem. Žádala Vás, abyste nás kontaktovala v případě, že Vám termín nevyhovuje. Bohužel nám ale od Vás žádný e-mail nedorazil a zboží jsme odeslali tak, jak bylo uvedeno. Po několika dnech se nám zboží vrátilo jako nepřevzaté a kolegyně Vás podle standardního postupu informovala o vrácení peněz za zboží bez dopravného (tzv. marné zaslání). Vy jste jí sdělila, že jste e-mail se stornem poslala předem a došlo tedy k chybě při příjmu vašeho e-mailu. Celou záležitost jsme poté začali řešit jako klasické storno objednávky předem a dopravné jsme vám samozřejmě neúčtovali a ani ho při stornovaných objednávkách neúčtujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nemaju vyrieseny system olatenia v eurach, tovar mi stale nedorazil

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Platbu za zboží jsme obdrželi 21.4. a ještě ten den bylo odesláno. O doručení Vás bude informovat přepravní služba. Co se týká zahraničních plateb, tak doporučujeme jako platební metodu zvolit platbu online, u které není žádný problém a zobrazí se nám okamžitě. Pokud zvolíte klasický bankovní převod, musíme Vám podklady upravit a zaslat manuálně a to do 24 hodin. U Vaší objednávky došlo k menšímu zdržení v odeslání, ale ne naší vinou, čekalo se na připsání platby.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Pěkná hračka.
    • Zboží je příliš drahé.

    Zboží je pěkné, ale jeho cena je příliš velká.

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Velice nás mrzí, že nejste spokojena. Pro zákazníky se snažíme vymýšlet různé zvýhodněné sety, které se u nich těší velké oblibě. Konkrétně Vámi zakoupený set hraček patří u nás k těm nejprodávanějším a to právě kvůli výhodné ceně. Sleva u jednotlivých produktů v setu činí 27%, což je u tohoto sortimentu docela výrazná sleva. A samozřejmě pokud se Vám zdá, že zboží neodpovídá prodejní ceně, tak máte právo do 14-ti dnů vrátit bez udání důvodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Lahvicky tecou, je to nekvalitni, predrazeny zbozi, nejhorsi je, ze to je urcene detem, kterym pak to vsude tece. Jedina vyhoda obchodu, ze neplatite dopravu, ale to uz je v tom zbozi zakomponovane, kdyz jedna lahvicka stoji 550,- za kus silikonu.

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    K Vaší recenzi cítíme potřebu se podrobně vyjádřit a uvést věci na pravou míru. Typ lahvičky s brčkem, který jste si koupila, není netekoucí a nikde to ani neuvádíme. Pokud je lahvička zavřená- neteče, pokud je otevřená, tak samozřejmě teče. V případě, že jste měla zájem o lahvičku, která neteče ani v momentě, kdy je otevřená, měla jste vybírat úplně jiný typ, u kterého je tato funkce uvedena. V případě zájmu bychom Vám rádi poradili.
    Co se týká ceny, tak netušíme, z čeho usuzujete, že je zboží předraženo. Naopak jste si vybrala barvu, kterou máme v akci zlevněnou. V jiných obchodech se prodává za vyšší cenu. To vylučuje i Vaše tvrzení, že do ceny produktů započítáváme už dopravné, které poskytujeme našim registrovaným zákazníkům zdarma. Předraženým zbožím se rozumí zboží, které prodejce nabízí za výrazně vyšší cenu než jiné obchody. Samozřejmě ale musíte porovnávat stejné zboží. To, že je cena vyšší, neznamená, že je zboží předraženo. Některé zboží je prostě levnější, některé dražší. Můžete si vybrat. Ceny předem znáte.
    Lahvičku jste nám vrátila v takovém stavu, že nám nezbývá nic jiného, než ji vyhodit (okousané pítko i brčko).

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Na svých stránkách mají dodání do 24h pokud objednáte do 10h, toto nedodrželi.
    Když jsem volala na infolinku, paní byla ještě nepříjemná, co se ještě opovažuji se ptát, kdy zboží dorazí. Že prý mají na stránka předání dopravci do 24h.... Což není pravda, je zde DORUČENÍ, když jsem ji tuto informaci řekla, tak její odpověď byla... Tak to nechám předělat !! Mail, že zboží odeslali, taky neposílají... Dozvěděla jsem se to až z mailu od dopravce.

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Dobrý den, prověřovala jsem průběh Vaší objednávky. A bohužel musím říci, že z Vaší strany nebyly dodrženy podmínky pro doručení do druhého dne. Objednávku jste vytvořila 29.12.2022 ve 20:33:33. Nebližší možný termín odeslání byl následující pracovní den, tedy pátek 30.12., což se také stalo. O víkendu přepravní služba nedoručuje. Pokud bychom měli doručit do druhého dne, musela byste objednávku vytvořit 29.12. do 10. hodiny dopolední, abychom stihli ještě tentýž den vyřídit a předat přepravci. Podmínku přijetí do 10. hodiny uvádíme v našem e-shopu a zmiňujete ji i Vy v recenzi, takže jste o ní věděla. Nemohla jste tedy očekávat, že Vám zásilka přijde již 30.12.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka mi stále nedorazila

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Prověřovala jsem průběh Vaší objednávky. Objednávka byla do našeho systému přijata v sobotu 5.11., hned v pondělí 7.11. byla vyřízena a odeslána na uvedenou adresu. Dle záznamů přepravní služby jste zásilku několikrát odmítla převzít a následně se vrátila zpět na náš sklad. Pokoušeli jsme se Vám dovolat, psali jsme i e-mail. Bohužel jste nereagovala. Z toho důvodu jsme objednávku 18.11. stornovali a peníze zaslali zpět na Vás účet. O této skutečnosti jsme Vás informovali e-mailem. V případě zájmu si, prosím, vytvořte novou objednávku nebo nás kontaktujte.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    přestože bylo uvedeno "zboží skladem", skladem nebylo, dodací lhůta polovina léta

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Prověřovala jsem průběh Vaší objednávky. V době vytvoření 100% nebyl kočárek skladem, u produktu bylo uvedeno, že je na objednání. Můžete si to ověřit i v automatickém potvrzení, které Vám bylo odesláno ihned po přijetí objednávky. Vždy je nutné kliknout na konkrétní barvu. Ihned po potvrzení termínu u dodavatele, jsme Vás o dodací době informovali. Bohužel je pravdou, že u značky kočárku, který jste si vybrala, jsou velké výpadky ve výrobě a u některých produktů je dlouhá dodací doba.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Minimum zbozi skladem, u výrobku píší dodani do 3 dnu ale ve skutečnosti se jedna o 3 tydny.

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Snažíme se mít zboží skladem ve velkém množství, ale vzhledem k široké nabídce není možné, abychom měli skladem vše. Jelikož v současné době dochází i k výpadkům ve výrobě a k problémům s přepravou zboží ze zahraničí, uvádíme pro lepší orientaci zákazníků přímo u výrobku, zda je zboží skladem nebo je na objednání, což byl případ Vámi objednaného zboží. U výrobku bylo uvedeno, že je na objednání, nikoli 3 dny. Po přijetí objednávky jsme Vás o dodací době informovali a dotazovali se, zda si budete chtít počkat. Pokud byste s dodací dobou nesouhlasila, je možné objednávku stornovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • 17.3 jsem vytvořila objednávku a byla doručena až 7.4
    • Naposledy co jsem zde objednávala

    Stalo se mi již po druhé kdy dodací doba překročila slíbené doručení. V e-mailu vždy slíbí dodání do týdnu maximálně dvou…

    První objednávka 11.5 doručení 4.6.
    Druhá objednávka 17.3 a doručení 7.4.

    NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Děkujeme za recenzi. Prověřovali jsme Vaši objednávku a důvod, proč došlo ke zpoždění, za které se Vám omlouváme. Pokud v době objednání zboží není skladem, což je u produktu uvedeno, informujeme zákazníka o orientační době dodání. U té vycházíme z průběhu předešlých objednávek u dodavatele a samozřejmě i z aktuálních informací, které nám dodavatel poskytne. Bohužel nemůžeme ovlivnit, jestliže ke zdržení dojde právě ze strany dodavatele. A je to stále častější globální problém, dochází k potížím ve výrobě kvůli nedostatku některých součástek a materiálů a hlavně problémům v mezinárodní dopravě. Pokud zákazník na zboží spěchá, doporučujeme vybrat z variant, které jsou skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na stránkách bylo uvedeno, ze zboží je skladem, proto jsem volila tento e-shop. Par dni po objednání přišel mail, ze skladem nejsou a ze by měly být naskladněny 21.1….. zboží doposud nemám a došel mi mail abych ohodnotila jak jsem spokojena s nákupem? Prosim o vyjádření č.obj. 35214103… Díky Poláčková

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Prověřovali jsme průběh Vaší objednávky. V době vytvoření objednávky bylo u jednoho z produktů uvedeno, že není skladem, ale na objednání, u druhého zboží byl skladem poslední kus. Tyto informace jste obdržela i v automatickém potvrzení po dokončení objednávky. Následně jsme Vás informovali o orientační době dodání a máte pravdu, že jsme Vám, na základě předchozích zkušeností s dodavatelem, sdělili kratší dobu dodání. Aktuálně řešíme problém s objednávkou s dodavatelem. Budeme Vás informovat telefonicky. Za prodloužení doby dodání se Vám moc omlouváme.
    Hodnocení nákupu je generováno ze systému automaticky po několika dnech po vytvoření objednávky. Bohužel systém nerozlišuje, zda zákazník na zboží ještě čeká.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    2 x jsem objednal zboží a 2x mi nedošlo. Problém byl s provedením platby,což vůbec nechápu.....Proto jsem si zboží raději objednal na dobírku neb jsem už na tuto společnost neměl nervy..... Nevidím proto důvod pro své vnouče dále zde nakupovat.

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    To, že online platba někdy neproběhne, se stává. Není to ale chybou našeho e-shopu, nýbrž provozovatele platební brány, na kterou je zákazník při platbě přesměrován (to nejsme my) nebo může dojít k potížím v bance platícího.
    Na Vaše jméno evidujeme v systému pouze jednu objednávku, u které opravdu neproběhla platba a my jsme Vás sami kontaktovali a nabízeli změnu způsobu platby. Je nám líto, že jste nespokojen, ale je to situace, kterou my nemůžeme ovlivnit. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlost odeslání zboží
    • Zboží přišlo ve velice špinavém obalu, rozměry neodpovídají rozměrům uvedeným na webu. Zboží vracíme.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přijatelné ceny oproti jiným e-shopům
    • Pomalá komunikace
    • Zboží již před 2 dny zaplaceno a od té doby žádná informace o odeslání
    • Zboží mi nebylo ještě doručeno

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Prověřovala jsem stav vaší objednávky, protože rychlé odeslání zboží skladem je jednou z našich priorit. Jako způsob platby jste zvolila bankovní převod a platba byla na náš účet připsána dnes 9.7. Dle e-mailové komunikace jste se nám sama omlouvala za opožděnou platbu a žádala o změnu adresy. Ihned po připsání částky byla objednávka vyřízena a předána přepravci. Je tedy na cestě k vám. Na e-maily jsme také reagovali bez prodlevy. Vyřizujeme jich velké množství a samozřejmě v pořadí, v jakém obdržíme a pokud je e-mail odeslaný v pozdějších odpoledních hodinách nebo večer (mimo naši pracovní dobu), odpovídáme následující den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zboží nebylo skladem, dlouhá dodací lhůta.U dětského zboží docela problém

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Děkujeme Vám za reakci. Samozřejmě chápeme, že je problém čekat na zimní dětské zboží delší dobu. U produktu bylo uvedeno, že není skladem. Informace o nedostupnosti byla uvedena i v automatickém potvrzení, které se odesílá ihned po dokončení objednávky. Pravdou je, že dodací doby u oblečení jsou delší. To bohužel nedokážeme ovlivnit, navíc aktuálně dochází u zahraničních dodávek ke zpoždění vzhledem k celkové "covidové situaci". Z tohoto důvodu jsme Vás ihned kontaktovali a nabídli i jiné dostupné varianty. Objednávku jste si přála stornovat, takže jsme peníze za zboží bez prodlevy převedli zpět. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod na svých stránkách nabízel jako "skladem" zboží, které neměl k dispozici, což mi bylo sděleno až po zaplacení zboží. Následná komunikace ohledně zrušení objednávky a vrácení peněz ale proběhla velice rychle a bez problémů.

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Prověřovali jsme postup při vyřizování Vaší objednávky a v době, kdy jste ji vytvořila, bylo u Vámi zvolené varianty uvedeno, že není skladem. Tato informace Vám přišla i v automatickém potvrzení objednávky na e-mail. Jako způsob platby jste zvolila platbu online kartou, kdy jste automaticky přesměrována na platební bránu. Do tohoto procesu nemůžeme nijak zasáhnout. Vše je automatické. Hned druhý den jsme Vás kontaktovali a jelikož jste nechtěla na zboží počkat, domluvili jsme se na stornu a vrácení peněz, které, jak sama uvádíte, proběhlo bez problému. Snažíme se vždy reagovat co nejpružněji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si kočárek, který byl v akci s dalšími třemi dárky (upozorňuji, že dárky byly v hodnotě téměř 6 tisíc, proto mi vadilo to, že je nedodali). Z obchodu mi volali, že jeden z dárků není skladem a jestli mám i tak o kočárek zájem, souhlasila jsem. Nicméně kočárek mi dorazil úplně bez dárků a obchod se k tomu staví tak, že tam byla napsáno, že zboží musí být skladem a bohužel není. Přitom všechny tři dárky byly v obchodě volně k prodeji a skladem, takže mne opravdu nenapadlo, že by přišel bez slibovaných dárků. Celý den jsem s nimi řešila po telefonu, kde se stala chyba a neustále dokola tvrdili to, že byl kočárek v akci (na jiných e-shopech je ve stejné akci, za stejnou cenu a s dárky), takže si vlastně nemám na co stěžovat a navíc prý v nadpisu nebylo napsáno, že dárek je součástí toho, co si kupuji - klasické klamání zákazníka. Ano, asi jsem měla dopředu zjistit, zda mi ty dárky opravdu pošlou, ale nikdy se mi nestalo, že když je něco inzerováno v akci s něčím zdarma, že vám to zdarma nikdo nepošle a ještě vám bude tvrdit, že to bylo zlevněné, tak co vlastně chci. Navíc jsem souhlasila s neposláním toho jednoho dárku, ale o dvou zbylých mě nikdo dopředu neinformoval, to bych si kočárek koupila jinde. Mrzí mě, jak se obchod zachoval (kdyby neměl zboží skladem, neřeknu půl slova) a už nikdy více zde nenakoupím a rozhodně nedoporučuji. Jediné plus bylo rychlé odvezení kočárku zpět a vrácení peněz.

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Děkujeme za Váš názor. Snažili jsme se Vám celou situaci podrobně vysvětlit telefonicky. Při vytvoření objednávky jste odklikla kočárek bez dárků. Ten byl skladem (zakoupen před inzerovanou akcí) a byl zlevněný, jelikož se jedná o barvu, která se již nebude vyrábět. Tomu odpovídal název produktu a bylo to uvedeno i v automatickém potvrzení objednávky. V textu bylo psáno, že pokud má zákazník zájem o kočárek v akci, která platí pouze do vyprodání zásob u dodavatele, má uvést do poznámky. Akční kočárek jsme skladem neměli a ani jsme to neuváděli. Ihned po obdržení objednávky jsme ověřovali dostupnost a bohužel jsme zjistili, že je kočárek vyprodaný a to ve všech barvách. Nemohli jsme ho tedy pro Vás objednat. Po tomto zjištění jsme nabídku okamžitě stáhli z e-shopu a Vás kontaktovali. Vzniklá situace nás mrzela, akce ale opravdu platila jen do vyprodání zásob u dodavatele, jak jsme měli uvedeno. Kdy budou kočárky doprodány, nelze předvídat. Pravdou je, že jednotlivé produkty, které byly u kočárku jako dárek, skladem máme, ale nakoupili jsme je samostatně za plnou cenu. Jsou to běžně prodejné produkty.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Je to super obchod vážně sou tu parádní věci ale od těch flasek jsem čekala víc

    Je to výhodný obchod jsou tu parádní věci a sortiment to neříkám že ne ale čekala jsem od flasek které jsem objednávala twistshake více na obrázku vypadají úplně jinak než v realite

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednala jsem již podruhé, doufala jsem, že poprvé to byla jen "náhoda". Ale zboží prislo ošklivě zabaleno, krabice rozbitá, pomačkaná. To samé krabice ve které byli hračky. Pomačkane, poničené.
    • Ted jsem objednala tahaciho krokodýla a šlo znát, že zboží už před tim bylo rozbaleno. Vevnitř byla krabička i roztrhnuta, což někdo musel natrhnout pri vytahovani krokodýla. Takže dotretice už to zkoušet nebudu a nikdy neobjednám. Evidentně je to běžný stav v tomhle obchodě