Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Velky vyber zajimaveho zbozi
    • Pro cleny doprava zdarma
    • Vernostni slevy
    • Spatna komunikace
    • Nemaji vyjasnene vztahy se svymi dodavateli
    • Drahe a velmi zadane zbozi (konkretne ED) maji oznacene jako exkluzivni a nevztahuje se na nej sleva - to je tristni vzhledem k tomu, jak jde toto zbozi na odbyt.
    • Ackoliv jsem si objednala zbozi skladem, tak skladem nebylo

    Obchod, ktery se prezentuje jako luxusni, by se podle toho mel taky chovat a zamakat na sve profesionalite.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tovar drahý, na iných e-shopoch podstatne lacnejší, komunikácia s obchodom zlá, dodali len niečo ,ostatný objednaný tovar sľúbený a ani po viac ako mesiaci nedodaný, ozvali sa až po mojej urgencii a to tak, že mi navrhli zrušiť objednávku... nechápem také chovanie, viac už u nich neobjednám a obchod po zlých skúsenostiach neodporúčam!

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí. Snažíme se z negativní reakce poučit a zlepšit naše služby. Průběžně rozšiřujeme nabídku sortimentu a firem. Bohužel se hlavně u textilního zboží stává, že zadáme produkt a dodavatel po nějakém čase ukončí výrobu z důvodu, že dojde materiál. Informace se k nám ale nedostane. Proto jsme se rozhodli změnit u "vytipovaných" firem systém a nabízet budeme pouze skladové zásoby, abychom předešli oboustranně nepříjemným situacím, kdy nejsme schopni zákazníkovi nabízené zboží dodat. Věříme, že je to ta správná cesta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Deset dní se nikdo neozval potom paní tvrdila že je balík určitě na poště. Tam nebyl a po dalším telefonátu zjištěno že objednávka zmizela. Nakonec objednáno zboží jinde.

    Deset dní se nikdo neozval potom paní tvrdila že je balík určitě na poště. Tam nebyl a po dalším telefonátu zjištěno že objednávka zmizela. Nakonec objednáno zboží jinde.

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Prověřovali jsme, co se dělo s Vaší objednávkou a bohužel opravdu došlo k pochybení z naší strany. Za vzniklou situaci se Vám upřímně omlouváme. Na základě této zkušenosti jsme přijali taková kontrolní opatření, aby se situace již nemohla opakovat.

  • Komunikace se zákazníkem hrozná. Chápu, že ne vždy jde vše dodat nebo, že se stane něco neočekávaného ale v tom případě si jako prodejce sypu popel na hlavu a snažím se zákazníkovi vyjít vstříct a nebo jen otráveně něco mrmlat do telefonu. Přístup a komunikace se zákazníkem hrozná!

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Moc nás mrzí, že jste nebyla spokojena s naší komunikací. Během léta jsme kvůli dovoleným kapacitně omezeni, proto nám i na zákaznických linkách vypomáhají zaměstnanci, kteří se u nás ve firmě věnují jiné profesi. Péče o zákazníky a řešení problémů vedoucí ke spokojenosti zákazníka vždy bylo a je naší prioritou. Proto je nám velice líto, že jste tento pocit nezískala a velice se vám za to omlouváme. Neustále se snažíme zkvalitňovat naše služby a proto je pro nás i takto negativní komentář přínosem, abychom se do budoucna podobným situacím vyhnuli.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kočárek Bugaboo Buffalo Diesel přišel s poškozenými plastovými částmi. O vadě jsem obchod ihned telefonicky informovala a bylo mi slíbeno, že samozřejmě díl bude vyměněn. Druhý den však obchodník absolutně otočil a sdělil mi, že toto není důvod k reklamaci a kolega údajně nevěděl o co konkrétně se jedná (což samozřejmě není pravda, vše bylo v hovoru vysvětleno). Při velmi arogantní komunikaci mi nabídli vrácení peněz, což logicky u limitované edice, která již téměř není k sehnání, neudělám. Jde pouze o princip a slušné chování, které bohužel týmu Ondálku nic neříká. V zahraničí by si nikdo nedovolil zákazníka o takové věci min. neinformovat. Obchod samozřejmě o této závadě na kočárcích ví (bylo mi řečeno, že to tak mají u všech na skladě, protože takto přišly z výroby) a pouze sprostě mlčí a čeká, kdo se ozve.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • přehledný
    • komunikační schopnosti paní na infolince , styl zaseknutá deska, když jsem jí sdělila, že bych ráda nějakou kompenzaci za zrušený obchod - tím , že mi několik dnů drželi peníze z karty nebo alepoň slevu z další objednávky ,nebyla vůbec úspěšná

    web super, přehlednost super, lidi neempatičtí, styl zaseklá deska

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Zcela chápeme Vaši nespokojenost, že jsme Vám objednané zboží nemohli dodat. Chyba ale vznikla na straně dodavatele, který nás informoval pozdě o tom, že nemá vyrobeno dostatečné množství tohoto zboží a že se rozhodl ho zatím dodávat pouze do obchodu v Praze. My jsme byli tímto zaskočeni stejně jako Vy, jelikož to není standardní postup. Po této informaci jsme zboží okamžitě stáhli z naší nabídky. Zákazníky, kteří si během těch pár hodin, kdy jsme zboží nabízeli, stihli objednat, jsme ihned telefonicky kontaktovali a vysvětlili situaci. Jelikož jste platila online kartou, hned jsme zadali příkaz na vrácení peněz. Převod ale může trvat několik dnů. To nemůžeme ovlivnit. Slevový kód, který jste uplatňovala, samozřejmě můžete použít na jakoukoli jinou objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Dostala jsem balík v katastrofálním stavu, sluněčník měl pomlácený obal. Naštěstí byl ale v pořádku. Celá zásilka byla viditelně velmi špatně zabalena. Karton a lepenka. Mezi tím velké spáry, tedy došlo poštou ke snadnému poškození celého balíku. Přišel rozmlácený a otevřený. Na to jak drahé zboží posíláte..... nevhodné balení.

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Standardně se zboží balí do papírových krabic, které se přelepují lepící páskou. Při přepravě se může stát, že se balík z nějakého důvodu poničí, tomu nelze zabránit. Proto by si měl zákazník při převzetí zásilku pečlivě prohlédnout a při zjištění poškození, odmítnout převzít.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží mi přišlo poškozené, vráceno a zatím uběhl týden a nikdo se neozval. ŠKODA

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    8.1. v neděli jsme od Vás obdrželi e-mail s dotazem. V úterý 10.1. jsme Vám odepisovali, zda chcete nové zboží nebo vrátit peníze. Na tento e-mail nám již žádná odpověď nepřišla. 12.1. nám dorazilo od Vás reklamované zboží, na které je již vystaven i dobropis. Nechápeme tedy Vaši výtku o tom, že se Vám nikdo neozval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Podívat se na zboží, které nedodaji.
    • Nabízí zboží, které nejsou schopni dodat.

    V žádném případě nenakupovat.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží není skladem, dlouhá dodací lhůta. Při platbě předem bych očekávala zboží obratem.

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Bohužel způsob platby nijak nemůže ovlivnit dodací dobu, pokud zboží není v době objednání skladem.U zboží, které jste si u nás objednala, bylo uvedeno, že není skladem. Následující pracovní den jsme Vás kontaktovali a sdělili dodací dobu 2 týdny. S tou jste souhlasila a zboží Vám bylo za 2 týdny dodáno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevim
    • Inzerovane zbozi nebylo skladem a tim zrejme skoncila objednavka?

    Z me strany zatim nespokojenost, protozejsemobjednane zbozi zatim po 14ti dnech nedostal

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Dobrý den,
    u zboží, které jste si u nás objednával, bylo uvedeno, že není aktuálně skladem. Telefonicky jsme Vás kontaktovali následující pracovní den, že dodání bude trvat cca 4 týdny. S dodací dobou jste souhlasil. Zboží je pro Vás objednané a samozřejmě Vás budeme informovat ihned po naskladnění. Navíc bude dodací doba určitě mnohem kratší, než původně avizovaná.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dlouhé dodací lhůty
  • Obchod neinformuje predem o poskozenem zbozi z duvodu vystaveni na prodejne, byt za castku o poznani nizsi, nez od ostatnich prodejcu.

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Vždy, pokud je to možné, objednáváme pro zákazníky nové zboží. Ve Vašem případě se ovšem jednalo o model, který již nelze doobjednat a na autosedačku byla z důvodu vystavení poskytnuta velkorysá sleva 3500Kč oproti původní ceně autosedačky. Po technické stránce bylo zboží naprosto v pořádku a pokud Vám vadily drobné oděrky, mohla jste využít práva zboží vrátit. Nechali bychom ho u Vás na naše náklady vyzvednout přepravní službou.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Oceňují komunikaci s obchodem. Rozčílilo mě,že na webových stránkách mají u zboží,které jsem objednávala, psáno "skladem,ihned k odběru",ale není tomu tak. Už to,že mi sdělili,že zboží bude naskladněno v týdnu následujícím,je minimálně podivné. Nicméně jsem vyčkala,ale nedočkala se. Dodavatel mé objednané zboží nedoručil.Prý za 6 týdnu.
    :0 (

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Za vzniklou situaci se Vám omlouváme. Dostupnost na našich stránkách se automaticky aktualizuje několikrát za den. Může se tedy stát, že se u zboží zobrazuje skladem, ale zboží si někdo objedná těsně před Vámi a dostupnost pak v daný moment není ještě aktualizována. O této skutečnosti se snažíme zákazníka informovat co nejdříve telefonicky. Zboží jsme opravdu očekávali do týdne, jak jsme Vás informovali, bohužel Vámi objednané zboží nepřišlo a v našich silách není možné ovlivnit to, že dojde k výpadku u výrobce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem zboží s dodací lhůtou 14 dní - tato lhůta mi byla řečena po telefonu, po 20 dnech jsem volala, kde je zboží, dodavatel asi nedodal a kdy dodá neví, slíbili ze zjistí a zavolaji, nestalo se..takže jsem 3 týdny bez zboží, které jinde mají skladem a ještě neochota cokoliv zjistit. Jsem zklamaná.

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    V době Vaší objednávky jsme neměli zboží skladem, což bylo u produktu uvedeno.Ihned jsme u dodavatele zjišťovali termín dodání. O termínu jsme Vás informovali telefonicky. Bohužel u dodavatele došlo ke zpoždění a nebyl nám schopen přesně na den sdělit, kdy zboží ze zahraničí přijde. Pokud čekáme na zboží od dodavatele, nemůžeme dodací dobu nijak ovlivnit a vždy je tu riziko, že dojde k nějaké časové prodlevě. Opravdu jsme se snažili zjistit přesnější informace, ale když nám je nedá dodavatel, jsme bezradní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Skladové zboží nakonec nebylo skladem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Komunikace, dodací lhůty, reklamace, neprofesionální personál

    Zdravim,

    Můj názor je takový, že obchod absolutně nedoporučuji!!!!

    Nulová komunikace, slibují, nedodržují termíny doručení, které slibují, k reklamacím se otáčejí zády, absolutně neprofesionální!!!

    Náš poslední čtvrtý nákup v daném shopu ani neproběhl, musel jsem ho zrušit!

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Vážený pane Pavle Č., prověřovali jsme Vaši objednávku z 2.9. Týž den jsme Vás telefonicky informovali, že Vámi objednané zboží přijde následující týden, s čímž jste souhlasil. 10.9. byla objednávka stornována na Vaši telefonickou žádost. Žádné jiné objednávky na Vaše jméno neevidujeme ani z minulých let. To, co zde popisujete, není náš styl a otázkou zůstává, proč byste po 3 negativních zkušenostech objednával počtvrté...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • možnosti slevy přes Rossmánka
    • mylné informace ohledně dostupnosti zboží
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Internetový obchod, dobrá komunikace.
    • Zboží neměli na skladě a chtěli udělat doobjednavku, za kterou chtěli ještě douctovat 500 Kč. Zboží jsem si objednal jinde a ještě levněji.

    S obchodem nemám negativní zkušenost, ale k transakci ani nedošlo, takže nebudu hodnotit pozitivně, ani negativně.

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    500Kč není poplatek za "doobjednávku", ale za dopravné nábytku. V obchodních podmínkách, ale i přímo u produktu, jako první větu uvádíme důvody, proč musíme u nábytku v hodnotě nižší než 7000Kč účtovat dopravné. Nábytek nelze zasílat standardní přepravní službou, ale paletovou přepravou, která je velice drahá. U produktu je také uvedena dostupnost. Jako zákazník tedy v době objednání vidíte, zda je zboží skladem ihned k odběru nebo se bude muset objednat a můžete se rozhodnout, zda objednávku u nás uděláte. V textu je také napsáno, jak dlouhá je dodací doba v případě, že zboží není skladem. Snažíme se o to, aby byl zákazník ještě před objednávkou přehledně informován o všech skutečnostech. Po objednání zákazníkovi voláme a vše zopakujeme a seznámíme ho s konkrétní cenou dopravy. V tuto chvíli máte možnost objednávku ponechat či stornovat, jestliže Vám cokoli nevyhovuje. Opravdu se snažíme o korektní informace, ale zákazník by měl číst údaje uvedené u zboží, to za něj udělat nemůžeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Píšou doprava zdarma,pak chtějí naúčtovat 500kč. Už nikdy bych v tomto obchodě nenakupoval.

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    U objednávek nábytku platí specifické přepravní podmínky, které máme podrobně popsány v obchodních podmínkách a zároveň na tuto skutečnost upozorňujeme i přímo v popisu produktu. Je to z toho důvodu, že těžký, ale křehký nábytek, nelze zasílat standardní přepravní službou, ale paletovou přepravou, která je velice drahá. Proto jsme nuceni u objednávek v hodnotě nižší než 7000Kč účtovat individuální dopravné, které se vypočítává dle vzdálenosti a váhy. Není tedy technicky možné, aby se dopravné zobrazilo ihned u objednávky. O výši dopravného je vždy zákazník před odesláním informován telefonicky a má samozřejmě možnost objednávku stornovat, pokud mu to nevyhovuje. V ostatních případech (u standardních objednávek nad 3000Kč a u zákazníků, kteří se registrují do našeho Klubu Ondálek) je dopravné zdarma, o čemž svědčí ostatní recenze. Všem doporučujeme, aby se před objednávkou seznámili s obchodními podmínkami, nepřijde nám fér svalovat vinu na obchodníka. Z naší strany nedošlo k žádnému pochybení.