Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Zatím nemám co hodnotit, zboží ještě nemám, ani oznámení, kdy bude doručeno.

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Děkujeme za Váš názor. Objednávala jste zboží, které v době vytvoření objednávky nebylo skladem, což bylo u zboží uvedeno. Následující den jsme Vám zasílali na uvedený e-mail informaci s orientačním termínem dodání. Zboží bylo dnes odesláno. Vše se stihlo do 10-ti dnů od přijetí objednávky. Oznámení o doručení Vám již bude zasílat přepravní služba.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které jsem objednala a zaplatila před 10ti dny jsem dosud neobdržela.

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Za vzniklé komplikace se Vám velice omlouváme. Zásilku jsme expedovali ihned po připsání platby, ale pošta ji ztratila. Aktuálně neví, kde se zásilka nachází a museli jsme zahájit reklamační řízení. Vám posíláme nový fusak. Bohužel jsou situace, které nedokážeme ovlivnit. Děkuji za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednalvku jsem musela zrušit protože po 12 dnech od objednani zbozi nebylo ani naskladneno a ja jej potrebovala na nasledujivi den.

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Děkujeme za Váš názor. Prověřovala jsem průběh Vaší objednávky. Objednávala jste zboží, které v době objednání nebylo skladem, což bývá u produktu a následně i v potvrzení objednávky uvedeno. Další den jsme Vás informovali o orientačním termínu naskladnění. Objednávku jste ale stornovala ještě před tímto termínem. Mrzí nás, že nejste spokojena, ale zboží, které nemáme skladem, nejsme schopni doručit do druhého dne a zákazníka o tom vždy informujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Klamne info na webu

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    V tomto případě se musíme vůči Vaší výtce ohradit. Zakoupila jste si u nás kožešinu, u které je v popisu produktu jasně uvedeno, že se jedná o IMITACI liščí kožešiny ("Tato varianta v imitaci liščí kožešiny má délku 95 cm."). Nemohla jste tedy očekávat pravou kožešinu. Informaci s vysvětlením jsme Vám zasílali i e-mailem. To, že nejste s výrobkem spokojena, se stát samozřejmě může, ale nelze to dávat za vinu prodávajícímu. Na webu máme zveřejněnu odpovídající fotografii a správný popis, který v žádném případě není klamavý. Využila jste právo zboží vrátit a my jsme Vám za něj převedli peníze zpět na účet.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ondalek by se mohl zamyslet nad životním prostředím při balení a používáním zbytečného plastu.

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Děkujeme Vám za recenzi. Snažíme se chovat co nejvíce ekologicky v rámci možností. Bohužel to není při zasílání zboží tak jednoduché a asi se nikdy nezavděčíme všem. Pokud použijeme málo obalového materiálu, najdou se zákazníci, kterým se to nebude zamlouvat a hlavně se tím zvyšuje riziko poškození zboží při přepravě. Přepravní služby pak z důvodu nedostatečného zabalení neuznávají reklamace. Navíc jako výplně krabic používáme materiály opakovaně, ty, ve kterých zase obdržíme zboží my od dodavatelů. Tento materiál by stejně skončil v kontejneru, takže ho rádi využijeme, aby od nás zákazníci dostávali zboží nepoškozené.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Široký sortiment
    • Vysoka cena oproti jiným obchodům
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Neaktuálne informácie o dostupnosti tovaru na webe.

    Produkt s vysokým dopytom bol uvedený na stránke ako dostupný skladom. Po online zakúpení tovaru mi po 3 dňoch volala operátorka, že žiaľ tento produkt nie je dostupný a infomácia na webe bola aktualizovaná nesprávne. Upozorňujem, že dostupnosť sme na webe pravideľne, denne sledovali. Preto po objevení správy o dostupnusti, sme tento okamžite objednali. Považujem tento postup zo strany predajcu za zavádzanie zákazníka. Je pravdou, že v telefonáte mi bola ponúknutá možnosť objednávku zrušiť, alebo čakať až tento produkt naskladnia.

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Velice se Vám omlouváme za vzniklé komplikace. Dostupnost se v našem e-shopu aktualizuje automaticky. U Vámi vybraného produktu ale došlo k chybnému naskladnění, jelikož dodavatel zboží uvedl ve faktuře, ale fyzicky nedodal. To jsme bohužel zjistili se zpožděním při následné kontrole. Mezi tím se ale už zboží v e-shopu zobrazilo jako dostupné. Kolegyně Vás následně telefonicky kontaktovala, abychom se domluvili na dalším postupu. Ještě jednou se omlouváme a děkujeme Vám za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Doprava zdarma pro registrovane zakazniky, okamzita naprava a dodatecne odeslani zbyle casti objednavky
    • Objednavka nedorazila kompletni, obchod inzeruje darek - ktery je beznou soucasti produktu od vyrobce
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Doručena špatná velikost ucicich plen
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlá reakce na email
    • Nepořádek ve stavu zboží

    Objednávka byla potvrzena emailem i telefonicky, byl mi řečen termín doručení zboží. Ale po týdnu mi z obchodu napsali že zboží už není a mám si vybrat jiné. To si mohli rovnou zkontrolovat a nemusela jsem týden čekat.

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    V době vytvoření Vaší objednávky bylo u zboží uvedeno, že není skladem. Ihned jsme pro Vás objednávali, ale jednalo se o variantu, která byla dostupná pouze do vyprodání zásob u dodavatele, jelikož byla ukončena výroba a bohužel nás dodavatel informoval o vyprodání až po odeslání objednávky. Dříve jsme tuto informaci neměli. Za vzniklé komplikace se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží mi bylo doručeno na jinou adresu, než jsou jsem uvedla v objednávce.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    objednala jsem dva produkty , pani mi volala ze deka neni k dispozici,,, meli mi byt vraceny penize zatim na ucet nedorazili a deka je na strankach stale

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Prověřovala jsem vrácení platby a částka Vám byla převedena zpět na kartu 23.5. ihned po domluvě. Za nedostupnost deky se Vám ještě jednou moc omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Při každé objednávce je na webu uvedeno, že je zboží skladem a nakonec není, čekala jsem už poněkolikáté cca 14 dní,což je u kojeneckého oblečení docela problém.

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Ve Vaší objednávce bylo u jednoho produktu (bryndáčku) v době objednání uvedeno, že je na dotaz, tzn., že není skladem. Je nám líto, pokud jste tuto informaci přehlédla. Dostupnost je vidět u varianty v době objednání, ale je ještě zobrazena přímo v košíku. Může se totiž stát, že si zákazník sice vloží zboží skladem do košíku, ale následně ještě vybírá další produkty a mezi tím si zboží objedná někdo jiný. Z tohoto důvodu upozorňujeme na aktuální dostupnost ještě jednou přímo v košíku, těsně před odesláním. Po dokončení objednávky zákazníkovi přijde potvrzovací automatický e-mail, kde je opět uvedena u jednotlivých produktů dostupnost. Jelikož jeden produkt nebyl skladem, informovali jsme Vás o dodací době a Vy jste si chtěla na zboží počkat. Jsme e-shop s velmi rozsáhlou nabídkou produktů a nemůžeme mít vše skladem, proto se snažíme o to, aby měl zákazník ještě před odesláním informace o skladových zásobách a pokud zboží není skladem, co nejrychleji ho o konkrétním termínu možného naskladnění informujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Problemy s dodanim zbozi, neochota a nulova kompenzace za spatne vyrizene objednavky. Neodpovidani na dotaz. Vse pouze ve prospech obchodu, nikoliv zakaznika. Zadna komunikace ze strany obchodnika pokud neni objednane zbozi doruceno ani po uvedene dodaci lhute...

    Neochota ve prospech zakaznika.

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Prověřovali jsme průběh Vaší objednávky a neshledali z naší strany žádné pochybení. Objednávka byla vytvořena 8.4. v neděli a jelikož bylo zboží skladem a zaplaceno, hned 9.4. v pondělí jsme odesílali na Vaši adresu a dle záznamů České pošty Vám zásilka byla 10.4. dodána. Rychleji už to opravdu nejde. I negativní hodnocení je pro nás přínosem, jelikož se můžeme poučit z chyb a snažit se je neopakovat. Bohužel v tomto případě není z čeho se poučit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dlha doba dodania. 10 dni a tovar stale nedorazil

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Bylo mi doručeno něco jiného, než jsem si objednala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 14 dní nereagovali a 23.12. mi zavolali, že něco nemají. Když jsem se opravdu ptala, proč volají až 23.12., řekli, že opakovaně volali a psali maily....což lhali (myslí si, že v dnešní době se to nedá zkontrolovat?). 23.12. se mě ptali, jestli mohou poslat jen jednu věc...byl to vánoční dárek!!! Strašný obchod!!! Nic tam nekupujte!!!!
    • Není žádná.

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Prověřovali jsme průběh vyřízení Vaší objednávky a i když nás velice mrzí Vaše nespokojenost, neshledali jsme z naší strany žádné pochybení. Objednávku jste vytvořila v pátek 15.12. U zboží v tu dobu bylo vidět, že není skladem. Ještě týž den jsme Vám posílali na uvedený e-mail informaci o dodací době. Na ten jste nereagovala. Tak jsme se Vám pokoušeli několikrát dovolat, což se nám podařilo po 6 dnech, tedy 21.12., kdy jste celou svou objednávku stornovala. Abychom potvrdili naše vyjádření, posílám Vám do e-mailu podrobnější informace, kde jsou vidět i data přijetí objednávky a zaslaného e-mailu s dodací dobou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo doručeno v rozbitém obalu. Je to dárek a vypadá to opravdu nechutně…

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Chápeme Vaši nespokojenost. K poškození došlo určitě při přepravě. Od nás zboží vždy odchází v dobrém stavu. Nikdy bychom si nedovolili odeslat vědomě poškozené zboží. K poškození při přepravě, bohužel, dochází. Tomu nelze předejít a nemůžeme to nijak ovlivnit, ale určitě se to dá následně řešit výměnou zboží nebo vrácením peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Komunikace
    • Zboží nebylo skladem. Na tento fakt se bohužel přišlo až po zaplacení objednávky.

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Mrzí nás, že jste si nevšimla informace o dostupnosti, která je vidět v detailu produktu i v souhrnu objednávky. U zboží, které jste objednávala bylo "na dotaz", tedy, že není skladem. Dostupnost takového zboží ověřujeme u dodavatelů, abychom zákazníkům mohli poskytnout přesné informace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží bylo na e-shopu uvedeno skladem, po 5 dnech od uhrazení ceny a potvrzení objednávky (včetně platby) přišel email s informací, že zboží bude naskladněno za cca 40 dní. Po zrušení objednávky čekám již 7 dní na vrácení peněz. S informací, že převod trvá? to jo, ale 24 hodin.

    Velmi nespokojen, jelikož zboží mělo být pro novorozence a čekat 50 dní na dodání od objednání je opravdu nevyhovující!

    Reakce obchodu Baby Shop Ondálek

    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí. Aktuálně vyřizujeme nadstandardní počet objednávek a tak může při zpracování dojít ke zdržení. V době vytvoření Vaší objednávky nebyla skladem jedna z položek, u které byla uvedena dostupnost na dotaz. U této firmy bývá opravdu doba dodání delší, o tom jsme Vás následně informovali. Ostatní zboží bylo skladem. Objednávka byla hrazena kartou online a při tomto způsobu platby trvá převod několik dnů. Částka totiž nejde přímo na náš účet, stejně tak nezadáváme příkaz na vrácení přímo z našeho účtu. Vše jde přes prostředníka, který spravuje platební bránu.