Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    no takhle mokré uhli jsem jěště něměl

    Reakce obchodu OK Paliva

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení! Velice nás mrzí, že jste nebyl spokojen s dodaným uhlím. Spokojený zákazník je pro nás velmi důležitý.

    Dovolte nám objasnit, jak se balené uhlí chová, a proto se Vám může zdát, že je „mokré“. Balení uhlí do igelitových obalů je na trhu věc stále poměrně nová, doposud pro mnohé ještě neznámá a chování uhlí v pytlích může budit, mírně řečeno, rozpaky. Bílinské uhlí jako přírodní produkt obsahuje v původním stavu průměrně 29,5 % vody (dle katalogu Severočeských dolů), která je zcela přirozenou a podstatnou součástí uhlí a je v něm od přírody vázána. Igelitový pytel udržuje ideální podmínky, aby nedocházelo k tzv. degradaci (rozpadání) uhlí vlivem odpařování vody. Pakliže by se voda z uhlí odpařila např. vlivem sušení, uhlí by se začalo rozpadat a snižovala by se tak jeho výhřevnost, spotřeba atd…. „Mokré uhlí“ tedy napohled pro zákazníka může znamenat špatné znamení, ale je to naprosto přirozený jev, který není na závadu. Vázaná voda je pro uhlí velice důležitá. Jeden z největších mýtů je, že uhlí musí být suché.

    Bohužel v praxi má igelit i své stinné stránky. Díky fyzikálním zákonům dochází k tomu, že pokud je uhlí v igelitu vystaveno střídání teplot, které bývá běžné (den – noc) nebo k uložení vyhřáté palety na chladnější místo, dojde ke kondenzaci vody a jejímu vysrážení se na chladnějším igelitu.

    V případě nespokojenosti je Vám vždy k dispozici také naše zákaznická linka, kde Vám operátoři poradí a sdělí jak uplatnit případné právo reklamace.

    S pozdravem a přáním pěkného dne OkPaliva.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemožná domluva...

    Reakce obchodu OK Paliva

    Vážený zákazníku,

    je nám velice líto, že jste nebyl spokojen s našimi službami, ale v tomto případě se musíme proti Vašemu hodnocení ohradit, a to velmi razantně.

    Dne 15.11.2024 jste si vytvořil objednávku na 3 palety pelet Kunovice a ihned jste ji uhradil platebním převodem. Operátorka, která měla Vaši objednávku na starost si ihned v bance ověřila, zda je zboží uhrazeno a poté Vás kontaktovala ohledně dodání zboží. Z telefonních hovorů, které máme monitorované je patrné, že jste několikrát jak Vy, tak operátorka zmínil pelety, a navíc jste žádal o dodání až koncem měsíce listopadu. Tedy byl dohodnut termín expedice na 21.11.2024 s tím, že dodání proběhne následující pracovní dny.

    Palety byly dne 21.11.2024 expedovány a v době, kdy jste nám napsal email, že jste omylem objednal jiné zboží již byly palety na cestě na doručovací depo. V tuto chvíli není možné dopravu zboží zastavit a vrátit zpět bez poplatků za přepravu. Dle obchodních podmínek jste povinen zboží převzít. V případě, že bezdůvodně řádně dodané a předem avizované zboží nepřevezmete, nebo nevyzvednete, berete na vědomí, že tímto jednáním vzniká prodávajícímu škoda na dopravních nákladech a na zpětné manipulaci se zbožím. O tomto Vás dne 22.11.2024, tedy hned po přečtení Vašeho emailu o chybně objednaném zboží, operátorka informovala i navrhla možné řešení. Z naší strany tedy nedošlo k žádnému pochybení. Naopak jsme Vám vyšli vstříc s expedicí tak, jak jste požadoval.

    Vážení zákazníci - rada na závěr, prosíme, věnujte pečlivě pozornost tomu, jaký druh paliva objednáváte – nemůžeme na sebe brát odpovědnost za Vámi špatně zvolený typ paliva. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním pěkného dne OKPaliva.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatna kvalita pelet

    Reakce obchodu OK Paliva

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a mrzí nás, že kvalitu pelet považujete za špatnou, tedy spíše teplotu pytlů pelet, jak jste nám uvedl. Jak Vám již bylo sděleno referentkou na zákaznické lince, tak v případě dodání poškozených či parametry nesplňujících pelet máte právo uplatnit reklamaci.

    Ve vašem případě bohužel nebylo opodstatněné uplatnit reklamaci, jelikož zboží nebylo poškozeno, jak jste sám uvedl. Teplota pytlů pelet není parametr, který musí výrobci evidovat a tím pádem Vám nikdo nedokáže říci přesnou teplotu pytlů pelet při dodání dopravcem.

    S pozdravem a přáním pěkného dne OKPaliva.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Měl jsem objednáno 3 palety baleného uhlí, tj. 30 pytlů na každé paletě. Z těchto 3 palet, byla jedna paleta v pořádku, druhá paleta s uhlím byla natolik poškozená, že měla neoriginální balení a uvnitř 4 protržene pytle tj. metrák volně sypaného uhlí a u třetí palety byly poškozeny tři pytle. Za takovou zásilku dávám velké mínus.

    Reakce obchodu OK Paliva

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a velice nás mrzí, že zboží nesplnilo Vaše očekávání. Spokojený zákazník je pro nás velice důležitý. Naším hlavním zájmem je dodávat kvalitní výrobky a zajistit bezproblémové splnění objednávky, aby náš zákazník byl maximálně spokojen. V případě nespokojenosti je Vám vždy k dispozici také naše zákaznická linka, kde Vám operátorky poradí a sdělí jak uplatnit případné právo reklamace.

    Co se týče poškozené palety zboží, tak je vždy před převzetím palety potřeba zkontrolovat v jakém stavu zásilka je a v případě poškození s řidičem sepsat protokol o poškození pro uplatnění případné reklamace. Pokud zásilku jakkoli poškozenou převezmete, tak podpisem ztvrzujete, že byla v pořádku předána.

    Věříme, že tato zkušenost byla ojedinělá a již se nebude opakovat.

    S pozdravem a přáním pěkného dne OKPaliva.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednaval jsem drevene brikety.Obaly byly potrhane,že se baliky nedali přenášet a nektere baliky briket mokre.obchod nedoporučuji

    Reakce obchodu OK Paliva

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a velice nás mrzí, že zboží nesplnilo Vaše očekávání. Spokojený zákazník je pro nás velice důležitý. Naším hlavním zájmem je dodávat kvalitní výrobky a zajistit bezproblémové splnění objednávky, aby náš zákazník byl maximálně spokojen. V případě nespokojenosti je Vám vždy k dispozici také naše zákaznická linka, kde Vám operátorky poradí a sdělí jak uplatnit případné právo reklamace.

    S pozdravem a přáním pěkného dne OKPaliva.cz

  • Nedoporučuje obchod

    uhlí pytlovane mi došlo, z hora prvnich cca 10 pytlu totálně mokrych,dalši pytle obsahovali velké množstvi vhkého prachu,no naštvaný jsem,při uskladneni v čisté kotelně mi voda která z pytlu vytekla znečistila kotelnu tak že epoxidový nátěr podlahy je zničen,možná jen špatná várka.

    Reakce obchodu OK Paliva

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že zboží nesplnilo Vaše očekávání. Spokojený zákazník je pro nás důležitý. Naším hlavním zájmem je dodávat kvalitní výrobky a zajistit bezproblémové splnění objednávky, aby náš zákazník byl maximálně spokojen. V případě nespokojenosti je Vám vždy k dispozici také naše zákaznická linka, kde Vám operátoři poradí a sdělí jak uplatnit případné právo reklamace.

    S pozdravem a přáním pěkného dne OKPaliva.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Menší než z jiných firem rozbité palety, které nic nevydrží, dopravce nebyl schopen složit.
    Bílé pytle namísto originálních o viditelně menším objemu, evidentní podvod.
    Dopravce poslal jednu ženuz o 50 kg ke složení 950 kg palety!!!!!

    Reakce obchodu OK Paliva

    Vážená paní Lyčková,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že obchod nesplnil Vaše očekávání. Spokojený zákazník je pro nás důležitý. Naším hlavním zájmem je dodávat kvalitní výrobky a zajistit bezproblémové splnění objednávky, až po samotné dodání zboží tak, aby náš zákazník byl maximálně spokojen.

    Vámi objednané zboží Ořech 2 Vám byl dodán v bílých pytlích, do kterých uhlí balíme již mnoho měsíců a tuto skutečnost na našich stránkách uvádíme u vyobrazených fotografií. Paleta není o hmotnosti 950 kg, ale jak uvádíme na našich stránkách 750 kg a toto množství Vám bylo i dodáno. Určitě zákazníka nešidíme tím, že by byla hmotnost nižší.

    Je nám líto, že ani dopravce nesplnil Vaše očekávání. Jaký řidič přijede na místo vykládky nedokážeme ovlivnit. Dle vyjádření České pošty k Vám jeli na místo vykládky dva zaměstnanci z čehož jeden byla skutečně žena (řidička). Požadovala jste složení na místo, kam standardně neskládají. Standardní dodání je kam auto dojede, popřípadě zacouvá a paletu na zpevněném povrchu složí. Výbavou je i paletový vozík, kterým za předpokladu, že to podmínky terénu umožní jsou schopni paletu přemístit. U Vás ale bohužel takové podmínky nebyly. I přesto se snažili paletu složit tam kam jste požadovala a výsledkem bylo, že s paletou zapadli a poté zboží z palety museli složitě ručně překládat na další paletu. Bohužel ne vždy, i přes veškerou snahu, je možné zboží dodat tam, kam zákazník požaduje, a proto je důležitá i součinnost zákazníka. S Vámi se ale bohužel nebylo možné dohodnout, a to ani po kontaktování naší operátorkou, která měla snahu s Vámi společně najít vhodné řešení celé situace.

    S pozdravem a přáním pěkného dne OKPaliva.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Keby sa dala vkladat fotka tak vlozim, hrozna komunikacia, pani arogantna a dolezita. Dovozca este horsi… pan sa vyjadril ‘vy ste asi uplna kravá, to ste nevedela ze tady asi nezjedu dole’ K nam totiz vyjel ale naspet dole ho to smykalo. Paletu mi vyhodil na stred cesty.
    • Uz nikdy viac, ani keby to mali zadarmo. Pani sa mi vyhrazala ze pokial paletu nebudu moct dorucit budem platit 3000 poplatok a nebude. Mat ani drevo lebo ho poslu naspet. Nerozumiem co som teda mala urobit!

    Chovanie reznickeho psa, nevazia si zakaznikov, ziadny pro zakaznicky pristup a vyriesenie poziadavky im nic nehovori.

    Reakce obchodu OK Paliva

    Vážená zákaznice,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že obchod nesplnil Vaše očekávání. Spokojený zákazník je pro nás důležitý. Naším hlavním zájmem je dodávat kvalitní výrobky a zajistit bezproblémové splnění objednávky, až po samotné dodání zboží tak, aby náš zákazník byl maximálně spokojen.

    Rádi bychom se v tomto nařčení ohradili. Naše hovory jsou monitorovány a víme, že operátorka Vám rozhodně nevyhrožovala, ale naopak Vás velmi slušnou formou upozornila na skutečnost, že pokud se k Vám auto České pošty nedostane je potřeba, abyste se s Českou poštou domluvili na případném složení palety jinde (kam bude dopravce schopen s paletou dojet). Teprve poté jste byla upozorněna, že v případě nepřevzetí zásilky je účtována marná jízda dle smluvních podmínek, s kterými jste souhlasila při vytvoření objednávky.

    Také Vám byla nabídnuta možnost objednávku stornovat, pokud by opravdu hrozilo, že až k Vašemu domu auto nedojede a Vy nebudete ochotni si zboží z jiného místa převést. Upozorněním na tuto skutečnost naopak operátorka jednala seriózně a snažila se Vám vysvětlit všechny komplikace, které mohou nastat při doručování zboží a předejít tak právě tomu, abyste platila poplatek za marnou jízdu. Z tohoto důvodu zákazníka vždy před nakládkou kontaktujeme telefonicky, abychom se na možných komplikacích domluvili. Zboží jste dle Vaší telefonické dohody chtěla nechat zaslat. Bohužel není v našich silách, a to ani v silách dopravce, aby vždy byl schopen dodat zásilku až na požadované místo (vzhledem k rozměrům auta, sjízdnosti komunikace, váze palety,….). Velice nás mrzí, že s Vámi řidič jednal vulgárně, ale bohužel jsme u vykládky nebyli a není tak možné z naší strany hodnotit vzniklou situaci při vykládce.

    S pozdravem a přáním pěkného dne OKPaliva.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Výborná komunikace
    • Rychlé doručení
    • Brikety neodpovídaly deklarovaným parametrům

    Objednány byly dřevěné brikety HARD (válcové), ale jejich výhřevnost a schopnost hoření byla ve srovnání se stejnými briketami z jiné palety (stejný produkt dodaný dříve od stejného dodavatele) naprosto nedostatečná. Brikety měly velký problém vydržet žhnout (potřebovaly hodně vzduchu) a měly tendenci se při manipulaci rozpadat na prach (který následně zadusil celé topeniště). Při rozlomení některých briket byl cítit žluklý tuk ...
    Brikety tedy z našeho pohledu nesplňovaly deklarované parametry.

    Reakce obchodu OK Paliva

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a jsme rádi, že jste byl spokojen s komunikací obchodu a rychlostí doručení zboží.

    Stejně jako píšete v recenzi níže, tak i zde nás mrzí, že ani druhá paleta zboží nesplnila Vaše očekávání. V případě nespokojenosti je Vám vždy k dispozici naše zákaznická linka, kde Vám operátoři poradí a sdělí jak uplatnit případné právo reklamace.

    S pozdravem a přáním pěkného dne OKPaliva.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výborná komunikace
    • Rychlé doručení
    • Objednány dřevěné brikery HARD a v jednom balení jsme nalezli štítek "Brikety z jehličnanů - měkké", ostatní balení byla bez jakýchkoliv štítků ...

    Recenzi píšu s odstupem poté, co jsme tuto paletu briket začali spalovat. Objednali a zaplatili jsme si brikety z tvrdého dřeva (válcové brikety HARD). V jednom z balení jsme ale bohužel nalezli štítek, že se jedná o měkké brikety z jehličnanů (ostatní použitá balení byla zatím bez štítků). Běžným porovnáním se parametry briket z balíku se štítkem nijak nelišily od parametrů briket z ostatních balení, kde štítek není (vzhled, rychlost hoření, výhřevnost). Vše tedy nasvědčuje tomu, že nám dodavatel za cenu tvrdých briket dodal brikety měkké ... :-(
    Od tohoto dodavatele jsme brali 3 palety (2x stejný produkt a 1x jiný) a ke všem dodaným briketám máme po "otestování" v kamnech velké výhrady (viz další recenze k ostatním produktům).

    Reakce obchodu OK Paliva

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že zboží nesplnilo Vaše očekávání. Spokojený zákazník je pro nás důležitý. Naším hlavním zájmem je dodávat kvalitní výrobky a zajistit bezproblémové splnění objednávky, aby náš zákazník byl maximálně spokojen. V případě Vaší nespokojenosti nebo pocitu, že Vám bylo dodané jiné zboží než jste objednal, tak je Vám vždy k dispozici také naše zákaznická linka, kde Vám operátoři poradí a sdělí jak uplatnit případné právo reklamace.

    S pozdravem a přáním pěkného dne OKPaliva.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Popsáno níže ¬¬¬

    Dodavatel/řidič velice arogantní.
    Paletu s uhelnými briketami dovezl (po betonovám chodníku) a složil na místo, kde jsem požadoval - perfektní jednání.
    Pak se situace změnila s tím, že mi paletu s dřevěnými briketami do zahrady (také po betonovám chodníku hned za první paletou) vozit nebude, že není z České pošty, která prý zákazníkům všechno vozila, až na místo.
    Pak z jeho „reptání“ vyšlo najevo, že paletu s dřevěnými briketami poškodili/zlomili ve skladu a přeložili na paletu jinou a tím pádem se nebude „otravovat“ trápit s převozem po chodníku a složil ji před vratama (i přes mé upozorňování), že odjíždím mimo domov a bojím se, aby mi to „nenechavci“ nerozkradli.
    Velice sprostý a „vyčůraný“ řidič.
    Ten druhý pán, který předával dodací list k podpisu, byl slušný a příjemný.
    P.s.: materiál (dřevěné brikety) pod fólií byl mokrý. Nad briketama byl položený papírový kartón/lepenka, která byl(a) promočen(á) i s pár kouskama briket. Těch „pár“ briket jsem hned spálil.
    Jinak dřevěné brikety jsou (zatím) velice dobré - dlouho drží teplo.
    Uhelné brikety chci používat později.
    Boháč

    Reakce obchodu OK Paliva

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Spokojený zákazník je pro nás důležitý. Naším hlavním zájmem je dodávat kvalitní výrobky a zajistit bezproblémové splnění objednávky až po doručení zboží tak, aby náš zákazník byl maximálně spokojen.

    Velice nás mrzí, že nejste spokojen s dodáním zboží. Vzhledem k tomu, že využíváme smluvního dopravce Českou poštu, tak musíme brát na zřetel jeho podmínky doručování, které jsou stanoveny. I přes občasné škobrtnutí se Česká pošta stále řadí mezi ty nejspolehlivější dopravce. Vše je ale o lidech. Jak sám píšete, tak jeden řidič byl velmi ochotný druhý již bohužel ne. To už nejsme schopni úplně ovlivnit. V podmínkách dodání je uvedeno „kam auto dojede, popř. docouvá na zpevněném povrchu paletu složí“. Česká pošta po předchozích potížích při vykládkách např. do garáže apod. změnila podmínky dodání a zpravidla zboží složí na hranici pozemku čímž je myšleno před vjezd nebo vchod nikoli za plot apod. Dále kvůli plynulém rozvozu využívají i externích firem k doručování nadrozměrných zásilek, a to byl nejspíše i Váš případ. Ale i tak jsou podmínky doručování stejné.

    Co se týče poškozené palety zboží, tak je vždy před převzetím palety potřeba zkontrolovat v jakém stavu zásilka je a případně jí nepřevzít nebo s řidičem sepsat protokol o poškození pro uplatnění případné reklamace. Pokud zásilku jakkoli poškozenou převezmete, tak podpisem ztvrzujete, že byla v pořádku předána.

    Věříme, že tato zkušenost byla ojedinělá a již se nebude opakovat.

    S pozdravem a přáním pěkného dne OKPaliva.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Včasné dodání

    žádná

    Reakce obchodu OK Paliva

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za hodnocení! Pevně věříme, že udělení "Nedoporučuji obchod" vzniklo nedopatřením - překlepem, když je Vaše celková spokojenost s obchodem 5 z 5. Budeme se těšit na další spolupráci.

    S pozdravem a přáním pěkného dne OKPaliva.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • některé pytle jsou dosypávány uleným prachem(skoro 3 kg v pytli), z pár pytlů tekla voda

    Reakce obchodu OK Paliva

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že zboží nesplnilo Vaše očekávání. Spokojený zákazník je pro nás důležitý. Naším hlavním zájmem je dodávat kvalitní výrobky a zajistit bezproblémové splnění objednávky, aby náš zákazník byl maximálně spokojen. V případě nespokojenosti je Vám vždy k dispozici také naše zákaznická linka, kde Vám operátoři poradí a sdělí jak uplatnit případné právo reklamace.

    S pozdravem a přáním pěkného dne OKPaliva.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    žádný osobní odběr

    Reakce obchodu OK Paliva

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení! Vámi vytvořená objednávka byla stornována z důvodu, že zboží rozvážíme pouze v rámci ČR a bohužel ani Vašemu přání si zboží vyzvednout osobně nebylo možné vyhovět. V době objednání nebyl u Vámi zvoleného produktu možný osobní odběr.

    S pozdravem a přáním pěkného dne OKPaliva.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaslali jiné pelety než byly objednané

    Nedoporučuji. Zaslali borovicové pelety místo smrkových a poté radši produkt smazali z webu.
    Borovicové pelety navíc také každá paleta jiné kvality

    Reakce obchodu OK Paliva

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že zboží nesplnilo Vaše očekávání. Spokojený zákazník je pro nás důležitý. Naším hlavním zájmem je dodávat kvalitní výrobky a zajistit bezproblémové splnění objednávky, aby náš zákazník byl maximálně spokojen.

    Rádi bychom upozornili na to, že jste si objednala pelety A1 a takové zboží Vám i bylo dodáno. U každého produktu je uvedeno (v parametrech) z jaké suroviny je vyroben. Navíc to, že jsou pelety borovicové je uvedeno přímo v popisu produktu od začátku co toto zboží nabízíme. Barevná rozdílnost může být způsobena výrobním procesem při sušení pilin nebo lisováním pelet, ale tyto odlišnosti ve výrobě však nemají vliv na kvalitu pelet. Veškeré tyto informace Vám byly již vysvětleny i operátorkou na naší zákaznické lince.

    S pozdravem a přáním pěkného dne OKPaliva.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nekvalitní pelety i balení poškozené pytle.Podle mne nejednalo se o pelety A 1.

    Reakce obchodu OK Paliva

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že zboží nesplnilo Vaše očekávání. Spokojený zákazník je pro nás důležitý. Naším hlavním zájmem je dodávat kvalitní výrobky a zajistit bezproblémové splnění objednávky, aby náš zákazník byl maximálně spokojen. V případě nespokojenosti máte možnost reklamace zboží, tak jak Vám bylo sděleno již po telefonu naší operátorkou e-shopu.

    Co se týče Vámi objednaného zboží, tak objednávku jste si vytvořil sám a pokud jste chtěl jiné pelety než borovicové, tak vše je na našich stránkách u daného produktu popsáno a předem máte možnost si parametry produktu přečíst. Vámi objednané zboží byly borovicové pelety A1 a takové zboží jste i dostal.

    S pozdravem a přáním pěkného dne OKPaliva.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlá komunikace, bezproblémová doprava
    • Velmi špatná kvalita dodaných briket, velmi špatné balení

    Reakce obchodu OK Paliva

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a těší nás Vaše spokojenost s rychlou komunikací obchodu a dopravou zboží.

    Velice nás mrzí, že zboží nesplnilo Vaše očekávání. Spokojený zákazník je pro nás důležitý. Naším hlavním zájmem je dodávat kvalitní výrobky a zajistit bezproblémové splnění objednávky, aby náš zákazník byl maximálně spokojen. V případě nespokojenosti je Vám vždy k dispozici také naše zákaznická linka, kde Vám operátoři poradí a sdělí jak uplatnit případné právo reklamace.

    S pozdravem a přáním pěkného dne OKPaliva.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Vzhledem k tomu že zboží doposud nedorazilo není co hodnotit, jen snad to, že prodejce si vybral nespolehlivého dopravce.

    Reakce obchodu OK Paliva

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že jste nebyl s obchodem spokojen. Naším zájmem je postarat se o hladké splnění objednávky a to až po finální doručení zboží a převzetí zákazníkem. Spokojený zákazník je pro nás velice důležitý.

    Zasílání dotazníku spokojenosti je nastaveno automaticky přímo Heurékou. Nejsme schopni ovlivnit, zda Vám dotazník přijde dříve než zboží. Dotazník je vázaný na vytvoření objednávky, nikoliv na jejím vyexpedování. Nakládka zboží proběhla dne 8.8.2022 a doručeno na Vámi udanou adresu bylo 12.8.2022. Dopravce doručuje zásilky standardně do 5ti pracovních dní a v tuto dobu i zboží doručil.

    S pozdravem a přáním pěkného dne OKPaliva.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pytlované zboží?Z 30 pytlů 6 roztrhlých,při roztrečování palety vypadlo uhlí na silnici.
    • Vyšší cena oproti konkurenci.

    Uhlí hoří krásně,relativně málo odpadu a žádný nepořádek díky balení. Lépe se skladuje a zabere menší prostor v uhelně.

    Reakce obchodu OK Paliva

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že zboží nesplnilo Vaše očekávání a omlouváme se za vzniklé komplikace s dodaným zboží. Spokojený zákazník je pro nás důležitý. Naším hlavním zájmem je dodávat kvalitní výrobky a zajistit bezproblémové splnění objednávky, aby náš zákazník byl maximálně spokojen. V případě nespokojenosti je Vám vždy k dispozici také naše zákaznická linka, kde Vám operátoři poradí a sdělí jak uplatnit případné právo reklamace.

    S pozdravem a přáním pěkného dne OKPaliva.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem uhli a ani se nikdo neobtezoval ozvat

    Reakce obchodu OK Paliva

    Vážený zákazníku,

    je nám velice líto, že jste zatím nebyl s našimi službami spokojen. Na Váš e-mail Vám byla zaslána informace, že se objednávka vyřizuje a budete kontaktován referentkou na telefonním čísle, aby jste se společně domluvili na termínu doručení zboží. Aktuálně máme velké množství objednávek, které se snažíme vyřizovat postupně a k tomu se přidali ještě dny státních svátků, které expedici zpomalili.

    Nyní již máte s referentkou domluven termín expedice zboží a pevně věříme, že i přes menší zpoždění dodávky budete s našimi službami a zbožím spokojen.

    S pozdravem a přáním pěkného dne OKPaliva.cz