Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nabízí zboží, které pravděpodobně ani nemají.
    • Odesílají jiné zboží, než které si objednáte.
    • Při reklamaci si chtějí účtovat náklady za vrácené zboží, byť na to nemají nárok.

    Objednal jsem si konkrétní typ svítilny a poslali úplně jinou, než která byla uvedena na objednávce.
    Žádal jsem, aby mi poslali zboží, které jsem si objednal a zaplatil, nicméně pořád nabízí pouze nějaké slevové kupóny, případně vrácení části peněz, nebo vrácení zboží, ale na náklady zákazníka, byť na to nemají nárok.
    Budu se muset obrátit na ČOI.

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Kubíku.

    Zde se jedná o nedorozumění, jak jsem Vám již vysvětloval.

    Vy jste založil odstoupení od kupní smlouvy a neuvedl mi důvod, proč chcete zboží vracet. Z tohoto důvodu jsem případ řešil jako odstoupení od kupní smlouvy, ne jako reklamaci.
    Následně, když jste mne informoval, že chcete zboží reklamovat, jsem Vás vyzval, abyste mi uvedl důvod reklamace. Poslal jste mi fotografie identického zboží, které bylo nafocené na mých fotografiích. Z tohoto je zřejmé, že zboží bylo dodáno tak, jak jsem jej inzeroval.
    Nicméně jsem posléze zjistil, že byl chybně uveden popis produktu. Proto jsem Vám nabídl vrácení zboží mou zpětnou přepravou bez poplatku.

    Stále čekám, až mi odpovíte, abychom mohli vše spolu vyřešit.

    Věřím, že nakonec i přes počáteční nedorozumění se dohodneme na společném řešení.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Většinou vše ok, až teď nastal problém s vrácením všech peněz při odstoupení od smlouvy.
    • Pozor na vrácení peněz při odstoupení od smlouvy a reklamací. Pokud vracíte, vždy se snaží částku z nějakých důvodů ponizit, aby nemuseli vracet v plné výši.

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, paní Stehlíková.

    Nevím, jaký myslíte, že bych měl důvod k tomu, ztrácet čas hledáním možností, jak zákazníkům nevrátit celou částku. Ale žádný takový úmysl, ani důvod nemám.

    Vždy při odstoupení od kupní smlouvy a reklamaci postupuji dle obchodních podmínek a zákona a vracím vše, co zákazníkovi náleží.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáte, zaplatíte. Pak obchod zjistí že zboží nemá a nebude mít na skladě.
    • Čekáte dlouho na vrácení peněz

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Botko.

    Mrzí mne, že jsem Vám nemohl odeslat objednané zboží. Bohužel výjimečně se stane, že zboží při expedici ve skladu nenajdu. Při takovém počtu položek, které mám na skladě, se to stát opravdu může. Jakmile jsem tuto situaci zjistil, hned jsem Vás informoval a ještě jsem se snažil zboží ve skladu dohledat.

    Bohužel se nepodařilo a já jsem Vás tedy požádal o číslo účtu pro vrácení peněz.

    Vše se snažím vždy dělat co nejrychleji, aby zákazník nemusel čekat ani na zboží, ani na peníze.

    Děkuji za pochopení.

    Váš Karel