• Nedoporučuje obchod

    10 %

    VELIKÁ NESPOKOJENOST A STÍŽNOST

    5.3.2024 jsem posílala do Domu hraček elektronicky objednávku na 2ks plážových osušek, kde podmínkou dodání byla platba předem. Částku jsem tedy zaplatila. Do 4 dnů se nikdo z obchodu neozval, tak jsem tam volala celý týden. První 3 dny mi telefon zvedali, ale vždy se vymlouvali na to, že zrovna nemůžou mluvit, a že se ozvou zpět, až budou moci. Nikdo se nikdy zpět neozval a dnes už mají nepřístupný telefon. Tak takové jsou mé špatné zkušenosti s tímto obchodem. A protože částka objednávky byla 500,-, tak píši jen zápornou recenzi, ale kdyby se jednalo o cenu třeba o polovinu vyšší, už bych jednala jinak, Branišová Milada.

  • Na email nereagují . Kontakt nikde. Zboží nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Tak nevím no.. objednávka 29.11. a jen přišel email o přijetí objednávky, dnes je 6.12. a vůbec nic se neděje, obchod mě dodnes o dalších fázích neinformoval.. Já chápu že je před Vánoci, ale za poslední dva týdny jsem objednala hromadu balíčků a jiné e-shopy v pohodě komunikují a celkem rychle doručují.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Naprostá nekomunikace po objednávce

    Po objednávce automatická odpověď, že objednávka přijata a poté už naprosté komunikační ticho

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velmi nízké ceny.
    • Objednal jsem 3 druhy zboží, vše mělo být skladem, ale nebylo nic.

    Po třetím dnu bez komunikace jsem se dotázal na stav objednávky, kdy mi bylo sděleno, že zboží poptávají u dodavatele. I přesto měli u všeho stále "skladem". Objednávku jsem tedy zrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nepřišlo, obchod nekomunikuje. Email i telefon nedostupný. Na chatu eshopu nikdo neodpovídá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • kontaktní telefon je nedostupný
    • z kontaktního mail přišla zpráva o nedoručení

    po objednání zboží byla poslední komunikace s obchodem, že zboží je připraveno k expedici a po víc jak týdnu bez odezvy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží už nechci. Obchod nekomunikuje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po 9 dnech po objednání žádné info

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Bohužel jsem obdržela balíček ve kterém chyběl samopal Alltoys za cca 440 Kč, ale samozřejmě to jsem zjistila až po zaplacení a rozbalení
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobrá cena výrobku
    • Špatná komunikace
    • Faktura ke zboží zaslána až po opakované urgenci
    • Delší dodací doba
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně žádná
    • Nejhorší obchod co znam.tváří se dobře,ale objednané zboží nedodaji.dovolat se jim neda a na emaily a zpravy nereaguji.po 15 dnesch jsem objednávku zrušila.komunikace se zakazniky opravdu nulova.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo původně skladem, druhý den přišel email, že skladem neni, ze seženou u dodavatele. Po cca 10 dnech mi objednávku zrušili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na stránkách se dá objednat, zboží skladem a pak přijde odpověď, že je vyprodáno
  • Obchod uváděl zboží skladem. Po 14 dnech napsali, že zboží nemají a není ani u dodavatele. Považuji to za nekorektní, protože obchod uvádí nepravdivou informaci a spoléhá se na objednávání u externích dodavatelů.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    přišlo něco jiného než na obrázku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprosto nedoporučuji!!!
    Zboží jsem objednala a rovnou zaplatila. Na potvrzujícím e-mailu stálo, že zboží dostanu do 3 pracovních dnů. Po 12 dnech mi přišlo e-mailem oznámení, že zboží není k sehnání ani u dodavatele, tudíž objednávku ruší. Na dotazy prostřednictvím e-mailu a chatu na stránkách, reakce nulová, po telefonickém zkontaktování sice paní telefon zvedla, slíbila, že zjistí situaci a ozve se, ale nějak se zapomněla zeptat kam...
    Kde jsou v tuto chvíli mé peníze, netuším :-(((

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplacené zboží nedoručeno, majitel nebere telefon.

    Zaplacené zboží nedoručeno, majitel nebere telefon.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nabízí zboží, které nemají
    • špatná a pomalá komunikace

    Objednala jsem si zboží, které měli mít skladem, a zvolila doručení na Zásilkovnu, u které garantují dodání do 4 dnů. Zboží jsem zaplatila, ale dál nic. Obchod nic neodeslal a neobtěžoval se napsat ani čárku. Po více než týdnu jsem psala e-mail. Nic. Po dalších pár dnech se konečně ozvali a platbu mi vrátili - prý že právě dělají inventuru a nabízí na e-shopu zboží, které vůbec nemají, a objednávat je už nebudou.
    Tohle by se v žádném obchodě stávat nemělo... Jako beru že se to stát může, ale tohle snad mohli zjistit a napsat během 1-2 dnů, a ne až po takové době a ještě až poté, co si to zákazník sám vyurguje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace
    • zboží nebylo skladem, přestože šlo dát do košíku a zaplatit předem

    Objednala jsem a zaplatila kartou (čili peníze na účtu ihned) 16.12. Ozvali se mi 21.12., že zboží není skladem, i když jsem měla zaplaceno. Nabídli mi náhradu s tím, že ale nedodají do 24.12.,takže jsem objednávku zrušila. Dnes je 27. 12. Zatím čekám na vrácení částky, kterou jsem zaplatila. Spíše nedoporučuji.