Přihlásit se a přidat recenzi
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    VELIKÁ NESPOKOJENOST A STÍŽNOST

    5.3.2024 jsem posílala do Domu hraček elektronicky objednávku na 2ks plážových osušek, kde podmínkou dodání byla platba předem. Částku jsem tedy zaplatila. Do 4 dnů se nikdo z obchodu neozval, tak jsem tam volala celý týden. První 3 dny mi telefon zvedali, ale vždy se vymlouvali na to, že zrovna nemůžou mluvit, a že se ozvou zpět, až budou moci. Nikdo se nikdy zpět neozval a dnes už mají nepřístupný telefon. Tak takové jsou mé špatné zkušenosti s tímto obchodem. A protože částka objednávky byla 500,-, tak píši jen zápornou recenzi, ale kdyby se jednalo o cenu třeba o polovinu vyšší, už bych jednala jinak, Branišová Milada.

  • Na email nereagují . Kontakt nikde. Zboží nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Tak nevím no.. objednávka 29.11. a jen přišel email o přijetí objednávky, dnes je 6.12. a vůbec nic se neděje, obchod mě dodnes o dalších fázích neinformoval.. Já chápu že je před Vánoci, ale za poslední dva týdny jsem objednala hromadu balíčků a jiné e-shopy v pohodě komunikují a celkem rychle doručují.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Potreboval jsem upravit uz odeslanou objednavku, nebyl vubec zadny problem s upravou a jenom to trochu posunulo cas dodani.

    Obchod odpovedel rychle a vysel vstric. Vubec zadny problem.

    Reakce obchodu Obchod Hraček

    Velice děkuji za toto hodnocení. Vyjít zákazníkovi vstříc, by měl být pro každého obchodníka základ. Takže to nevidím jako plus, ale jako standart. Doufám, že vás osloví i naše další nabídka a rád se k nám vrátíte. ještě jednou děkuji. Standa - Obchod Hraček

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Naprostá nekomunikace po objednávce

    Po objednávce automatická odpověď, že objednávka přijata a poté už naprosté komunikační ticho

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velmi nízké ceny.
    • Objednal jsem 3 druhy zboží, vše mělo být skladem, ale nebylo nic.

    Po třetím dnu bez komunikace jsem se dotázal na stav objednávky, kdy mi bylo sděleno, že zboží poptávají u dodavatele. I přesto měli u všeho stále "skladem". Objednávku jsem tedy zrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nepřišlo, obchod nekomunikuje. Email i telefon nedostupný. Na chatu eshopu nikdo neodpovídá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • kontaktní telefon je nedostupný
    • z kontaktního mail přišla zpráva o nedoručení

    po objednání zboží byla poslední komunikace s obchodem, že zboží je připraveno k expedici a po víc jak týdnu bez odezvy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží už nechci. Obchod nekomunikuje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po 9 dnech po objednání žádné info

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Dobrá a rychlá komunikace s obchodem, rychlé dodání.

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • na email nepřijde potvrzení zaplacení a započetí zpracování zásilky
    • při ověření, že je vše v pořádku a zásilka bude expedována obchod nebere telefon
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Bohužel jsem obdržela balíček ve kterém chyběl samopal Alltoys za cca 440 Kč, ale samozřejmě to jsem zjistila až po zaplacení a rozbalení
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Rychlé dodání
    • Dobrá cena
    • Paní v telefonu byla velice příjemná
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobrá cena výrobku
    • Špatná komunikace
    • Faktura ke zboží zaslána až po opakované urgenci
    • Delší dodací doba
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně žádná
    • Nejhorší obchod co znam.tváří se dobře,ale objednané zboží nedodaji.dovolat se jim neda a na emaily a zpravy nereaguji.po 15 dnesch jsem objednávku zrušila.komunikace se zakazniky opravdu nulova.
  • 40 %

    Zboží (bylo skladem) objednáno 7.12.2020, zaplaceno bankovním převodem, dodání přes zásilkovnu - do emailu
    přišlo pouze potvrzení objednávky (hned 2.den), od té doby žádná zpráva, telefonní číslo obchodu vypnuté, na zaslanou urgenci emailem reakce až po několika dnech - patrně nestíhání odbavovat zákazníky před vánoci. Chtělo by to razantně zlepšit komunikaci se zákazníky...

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Velký výběr
    • Rychlost odeslání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo původně skladem, druhý den přišel email, že skladem neni, ze seženou u dodavatele. Po cca 10 dnech mi objednávku zrušili.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Nemám větší zkušenosti bylo to poprvé