• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    10 dní dodací doba přes DPD ,přesto že na stránkách je po zaplacení do 24 hod. dodáme. Po 10 dnech a urgenci kde je zboží se ozvala slečna že objednávku zašantročila a že psala mail ale ASI někam spadl...každopádně zboží dnes dorazilo v pořádku...Jana

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přišel mi mail, že zboží bylo předáno dopravci a dodání na zásilkovnu. Od té doby nic.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • žádné

    peníze jim přišli v pondělí 12.6. ve čt. mi byl psán mail, že platba nepřišla po telefonátu,který se uskutečnil po týdnu v pondělí, sem byla šoku paní se ještě nestihla podívat zda už jsou tam nějaké platby a ejhle moje platba tam už týden byla,zkazili narozeniny synovi,který se na dárek těšil a kdyby poslali aspoň nějakou blbost jako omluvu to je ani nenapadlo,nikdy více toto je už po druhé co mě zklamali po prvé mi zrušili sami objednávku takže za mě velikááááánské míííínus

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace s klienty!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velký výběr, lákavě nízké ceny.
    • Stručně řečeno - hodně špatný e-shop.

    Dodání téměř za dva týdny, to jsem ještě musel dvakrát urgovat. Komunikace hodně špatná, když jsem se zeptal, "kde to vázne", dostal jsem jen velmi stručnou odpověď, že zboží budou expedovat, nebo že už expedovali. Ani se nikdo neráčil podepsat. Fyzicky předali zásilku přepravci týden po té, co jej vložili do systému zásilkovna.cz. Telefonická zákaznická linka taky k ničemu, nikdo to nebere, a to jsem zkoušel v různou denní dobu. Podle recenzí na heureka nejsem zdaleka jediný nespokojený zákazník.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velké slabiny má obchod v komunikaci, neberou telefony a neodpovídají na emaily, peníze mi sice dorazili zpět, ale trvalo to. A bohužel nabízejí zboží, které nemají skladem i když mají psáno skladem. Velké zklamání.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Žádné
    • Nekompletní objednávka
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ze dvou objednaných položek dorazila jen jedna. Chtěl jsem jinou položku - bez reakce. Obchod se sice finančně vyrovnal, ale já chtěl položky dvě, už kvůli poštovnému.

    Naflákat zboží, že je skladem, to umí každý. Zajistit skladovou dostupnost už je asi pro tento obchod problém, kdyby jste aspoň komunikovali.... Psal jsem si o náhradu!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace,žádný e-mail (prý do druhého dne)s předpokládaným termínem dodání zboží, nikdo nebere telefony, nikdo neodpovídá na e-maily. Zboží o němž tvrdili, že je skladem a bude do 2 dnů dodáno, skladem nebylo a nebude(jak se o 8 dní později ukázalo).

    Už nikdy víc!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Že můžu zboží převzít v místě bydliště na odběrním místě
    • Komunikace. Zboží jsem objednal 7.12.2016 obdržel jsem potvrzovací mail, že objednávka č. 2016001210 byla přijata a že mne děkují za objednávku. Dodání jsem si objednal do odběrního místa Maxi komp Klášterec nad Ohří s tím, že zásilka bude uhrazena při odběru a dodána bude do 3 dnů. Dnes 19.12.2016 po 10 dnech přijde další mail, abych se vyjádřil jestli bych doporučil obchod ve které jsem si před 10 dny objednal zboží dalším lidem a přitom jsem dosud zboží neobdržel.

    Na centrále zásilkovny zboží přitom nemají moji objednávku vůbec evidovanou a odkázali mne přímo na obchod, kde jsem zboží objednal a tam nikdo nebere telefony !!!

    Tak kde je chyba???

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala 29.11., dosud nedorazilo. Telefon nikdo nezvedá. Na první e-mail odpověděli, že čekají až zboží dorazí, přestože mělo být na skladu. Na další e-mail už se ani nenamáhali odpovědět. Objednávku jsem zrušila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádna komunikace.

    Byl to můj první nákup a obchod mě zcela zklamal.Nedovolala jsem se na zákaznickou linku a ani na můj mail nikdo nereagoval.Zboží dosud nedorazilo.Je to již 11 dní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neschopností dodat objednané zboží

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • už nic
    • malá nabídka

    osobní jednání nebo nic

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nabízí zboží které nedodají ve slibovanou dobu nebo vůbec.

    Zboží jsem objednala 28.11.2016 a zatím mi dorazil jen potvrzovací email.Telefon nezvedají a na email neodpovídají.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádost o hodnocení e-shopu přišla dříve než zboží..
    • informace na shopu u dostupnosti zboží SKLADEM nemusí být vždy pravda..

    komunikace přepravce - e-shop - zákazník = 0
    Týdenní zpoždění dodání zboží z důvodu nekomunikace ze strany e-shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Obchod nemohu hodnotit, jelikož zboží stále nedorazilo. Čekám na nějakou zprávu, platba proběhla před cca 10 dny a nic od nich nevím.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekvalitní zboží. První zboží ,které jsem dostal jsem vracel z důvodu kazového skla.Posílal jsem zpět a opět mi přišlo kazový výrobek, který jsem již nevracel,ale to z důvodu,že kdybych vracel tak mě poštovné bude stát skoro tolik jako samotné zboží

    Obchod nedoporučuji
    Nekvalitní zboží
    v Mém případě kazové
    i po telfonické komunikaci a ujištění,že zboží je v pořádku opětovně poslané
    přišlo opět kazové

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádné
    • Píšou, že zboží mají skladem, ale není to pravda. Po objednávce mi přišlo, že zboží již dodavatel nemá.

    Už nikdy nic neobjednám. Zboží nemají skladem i když tvrdí opak. Měla jsem dát na negativní recenze. Zboží jsem poté objednala jinde a přišlo mi druhý den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod nebyl schopen reagovat na můj dotaz položený v objednávce. Druhý den mi přišlo oznámení, že zboží bylo expedováno a přitom obchod čekal na dodávku. Naštěstí jesm měl paltbu dobírkou, tak jsem to zrušil :-(