Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednala jsem si e knihu nevím kde je a nejde se mi to systému přihlásit

    Reakce obchodu Portál

    Zákazník byl informován kde si může zakoupenou e-knihu stáhnout. Byla mu také nabídnuta pomoc s problémem při přihlášení.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávka mi doposud nedorazila:(

    Reakce obchodu Portál

    Zákazník byl informován kde si může zakoupenou e-knihu stáhnout. E-kniha je připravena ke stažení již od 21. 2. 2024.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neodpovídají na maily

    Moc nerozumím tomu, za co chcete napsat recenzi, když jste mi objednávku nedodali, ačkoliv je zaplacená a na maily nereagujete. Nakupovala jsem u vás poprvé a rozhodně naposledy.

    Reakce obchodu Portál

    Zákazníkovi jsme ihned po objednání poslali automatický mail s návodem, jak si e-knihu vyzvednout. Zákazník tvrdí, že mu nic nepřišlo. Dohodli jsme se na vrácení peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod nerespektuje vybranou dopravu a zasílá na pobočku ČP místo na konkrétní vybraný Alzabox. Ověřeno u ČP, že problém byl přímo u obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednávka byla odeslána na úplně jinou balíkovnu, než jsem vybral a to již samotným obchodem Portál. Nerozumím, proč svévolně změnili doručení na jinou adresu.
    • Na info linku se nedá dovolat
    • Na email nikdo nereagoval
  • Nedoporučuje obchod

    Zaplatil jsem před týdnem e knihu. Nebyla mi doručena.

    Reakce obchodu Portál

    Vyjádření Portál, s.r.o.: Mezi námi a zákazníkem došlo k nedorozumění, které již bylo vysvětleno.
    Vyjádření zákazníka: "Šlo o omyl, zboží bylo dodáno zavčas."

  • Nedoporučuje obchod

    Před týdnem objednáno, knihu nemám

    Reakce obchodu Portál

    Objednávka byla připravena k vyzvednutí neprodleně. Bohužel díky technické chybě neodešel informační mail. Zákazníkovi jsme se omluvili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi nebylo doručeno ! Ale platba byla vzata . Na mé e-maily nikdo neodpovídá !

    Reakce obchodu Portál

    Na jediný mail, který nám byl doručen, jsme odpověděli do dvou hodin od doručení. Nedorozumění mezi námi a zákazníkem bylo napraveno.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    za tovar som zaplatil, nič som však nedostal. Stránka obchodníka je podvodná. Referujem o tom všetkým priateľom a známym.

    Reakce obchodu Portál

    Se zákazníkem jsme se dohodli na této formulaci: "Mezi námi a zákazníkem došlo k nedorozumění stran podmínek poskytnutí elektronické knihy. Vše již bylo napraveno."

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pred skoro týždňom som si objednala e-knihu ktorú potrebujem na bakalárku, kvôli tomu som si objednala aj e-knihu aby som dlho nemusela čakať, ale knihu stále nemám, hlavne, že peniaze sú poslané. Užite si ich :)

    Reakce obchodu Portál

    Naprosto nepochopitelná reakce zákazníka. E-kniha je od 16.3.2022 připravena ke stažení na zákaznickém účtu v našem e-shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kupon, který měl platit do 31.12.2021 nešlo po v. svátcích uplatnit ani na prodejně ani v e shopu. Rozhodně nedoporučujim kupon propadl.

    Kupon, který měl platit do 31.12.2021 nešlo po v. svátcích uplatnit ani na prodejně ani v e shopu. Rozhodně nedoporučujim kupon propadl.

    Reakce obchodu Portál

    Jednalo se o kupon, který mohl být uplatněn pouze v našich kamenných knihkupectvích. O svátcích máme v našich knihkupectvích vždy zavřeno - informace o tom je dostupná na několika místech. Zákazník měl dost času (měsíce) kupon uplatnit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Stále čekám na zboží, byť je již dlouho zaplaceno

    Reakce obchodu Portál

    e-kniha byla uvolněna okamžitě po zaplacení - došlo ke vzájemného nedorozumění stran distribuce e-knihy prostřednictvím zákaznického účtu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Arogantní jednání po telefonu skrze reklamaci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Předražené.....

    Reakce obchodu Portál

    V této objednávce byla uplatněna 20% sleva z běžné doporučené ceny. Naprosto nepochopitelná reakce zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nic mi nepřišlo, komunikace nula :-(

    Reakce obchodu Portál

    Není pravda, že bychom nekomunikovali. Jakmile jsme zjistila, že objednaná kniha je těžko dostupná, okamžitě jsme zákazníkovi napsali mail. Zákazník však odpověděl až po několika dnech.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno před týdnem. Obdržela jsem email o objednávce. Po týdnu žádné informace o vyzvednutí zboží. Stále čekam.

    Reakce obchodu Portál

    Zákazníkovi byl bezprostředně po vychystání objednávky odeslán mail.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Poté, co mi byla 25. 2. doručena násl. výzva "Dobrý den, vaše objednávka je připravena k vyzvednutí v pracovních dnech mezi 10. a 17. hodinou." jsem si šel pro knihu, nicméně na dveřích byl nápis

    "Z TECHNICKÝCH DŮVODŮ ZAVŘENO."
    Škoda, že se při mimořádné situaci nikdo neobtěžoval poslat SMS, e-mail, nebo zavolat.

    Reakce obchodu Portál

    Ano, v ten den jsme v našem knihkupectví v Jindřišské řešili havárii kanalizace a v ideálním případě jsme měli dát vědět všem, že zavřeme. Avšak tato situace přišla znenadání a bylo velmi těžké ji ideálně vyřešit v situaci, kdy jsme byli na polovičním personálním stavu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno, kniha skladem, potvrzeno a ... Po dvou dnech info, že knihu nemají, takže obj. ruší

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přestože byl objednávaný titul uváděn jako skladem, nejprve přišel e-mail, že bude objednán u dodavatele, následovala informace o nedostupnosti... alespoň, že obchod komunikoval
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nabízel knihu, kterou neměl k dispozici. Nakonec mou objednávku zrušil a peníze slíbil vrátit.