Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • Tematika, ktera je pro me zajímavá a důležitá
    • Na objednávku nikdo nereagoval, zboží nedorazilo. Uz jsem si myslel, ze neexistujete, ale poslali jste hodnocení nákupu, tak někde zalezlí být musíte.
    • Má to smysl zkoušet to s vámi znovu?

    Raději si dojit pěšky

    Reakce obchodu Portál

    Zákazník doposud neuhradil objednávku. Proto tedy tato objednávka nebyla doposud vyřízena.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávka nebyla potvrzena ani po urgenci, tři pracovníci řešili dohledání mé objednávky, ale ani jednomu se to nepodařilo. myslím, že v eshopu mají problém..už tam nakupovat nebudu. Objednala jsem si stejnou knihu jinde a dodali mi ji během dvou dnů.

    Reakce obchodu Portál

    Ano. Chyba byla na naší straně. Paní zákaznice nám však příliš prostoru pro vyřešení chyby neposkytla. Při telefonickém hovoru se nepředstavila a jako vodítko nám poskytla interní číslo zásilkovny, které bylo potřeba dohledat nestandardně.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zatím nemám zboží, jak mohu zjistit, kde se právě nyní nachází?

    Reakce obchodu Portál

    Dobrý den,
    v potvrzovacím mailu i na našich stránkách jsou kontaktní informace. Vaše objednávka nebyla doposud zaplacena, proto nebyla ani vyřízena. S úctou Jan Kanclíř - obch. referent

  • Nedoporučuje obchod

    • neúměrné ceny
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Vadí mi, když dostanu potvrzenou objednávku společně s podklady pro platbu a teprve až zaplatím, pak se obchod ozve, že nemá všechny položky na skladě.
    • Dlouhou dodací lhůtu a komunikaci s frekvencí jeden mail (ohledně dostupnosti objednaného zboží a řešení přeplatku) denně by se snad dal omluvit předvánočním přetížením...

    K použití snad jen v případě, že na zboží nespěcháte...

  • Nedoporučuje obchod

    • Firma nabízí možnost odstoupení od smlouvy, kterou jsem využila dle pokynů, ale bez reakce. Zažádala jsem o zrušení dodání 1knihy v objednávce( cca 24h po objednání zboží- o víkendu, prostřednictvím on-line formuláře),ale i přesto mi byla tato kniha doručena. Takové jednání není dle mého názoru solidní. Jednalo se o knihu v hodnotě přibližně 200Kč, ale spokojený zákazník má určitě pro každou firmu vyšší cenu.
  • Nedoporučuje obchod

    • Nikdo se mi neozval, ani přes urgenci jsem nedostala informaci, kdy si mohu knihu vyzvednout
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochota a liknavost.

    nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • klamavé informace
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží je značně předražené-např."knížka" Hněv -a co s ním má 12 listů "rad" které snad autor,či editor nemohou myslet vážně za 135 Kč!!!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Odběrné místo v Praze
    • z oddběrného místa sděleno,že knihu nutno doobjednat, na www přitom ještě další den uvedeno,že je skladem.

    Velmi špatný, po více jak týdnu na www stále uvedeno, že kniha je na skladě/ možno koupit / a pro mne není.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • I když jsem se registroval, řádně vyplnil své údaje, tak na faktuře byly nesmysly.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • S obchodem jsem v podstatě spokojena !
    • Nelze v systému změnit adresu !!! Ikdyž jsem napsala do "dodací" adresy adresu aktuální a dle rady okamžitě odeslala email se změnou adresy na adresu webshoportalu , balík mi byl poslán na starou neaktuální adresu, kde si ho opravdu vyzvednout nemohu (nepojedu téměř od Berouna s dvěma dětma pro balík knih vlakem, metrem a autobusem do Suchdola !!!) :(

    Pokud se vychytají "tyto drobné mouchy" :D , obchod určitě doporučím !!! Vaše knihy čtu již léta...
    Chápu, že omyly se stávají a věci občas nefungují, tak jak by člověk chtěl...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jsem nespokojená, zboží jsem si objednala a okamžitě zaplatila kartou a ještě nedorazilo...
    • Nemohu doporučit
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • rychlost,úspora času objednáním titulů z domova,přehlednost
    • poškození zboží během transportu,což se stalo i v mém případě

    jít si asi raději koupit knihu do kamenného obchodu, kde si osobně ověřím zda je v pořádku či ne a ušetřím si tak čas a nervy v případě reklamací