Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vytvořila jsem záměrně 3 objednávky, 1 byla na základní školu, kde pracuji. Syn šel do obchodu vyzvednout tyto 3 knihy = 3 objednávky a u kasy mu žel vydali tyto 3 knihy na 1 paragon. Je to už 1 týden, kdy se to stalo, už jsem psala mail do Portalu a nic se doposud nestalo. Požadovala jsem, aby ke každé objednávce byl zvlášť paragon. Aby stornovali ten 1 paragon, který shrnoval 3 objednávky. Nedělejte z lidí pitomce, když vytvoří 5 objednávek, tak aby u kasy vyúčtovali 5 objednávek na 5 paragonů. Děkuji!!!!

    Reakce obchodu Portál

    Mezi námi a zákazníkem došlo k nedorozumění. Vše již bylo k oboustranné spokojenosti vyřešeno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání
    • Zabaleno poškozené zboží
    • Nereagují na email reklamace uvedený v obchodních podmínkách

    Reakce obchodu Portál

    Došlo k nedoručení mailu, zřejmě nějaký technický problém na naší straně. Zákazníkovi jsme poslali výtisk bez vady.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží jsem ihned po objednání zaplatila, ale objednávka nebyla stále ještě vyřízena. Platbu jsem si v obchodě Portál zkontrolovala, byla provedena.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Čekám, že se obchod ozve, ale zatím marně...
    Marcela Žebrakovská

    Reakce obchodu Portál

    Zákazník byl zpraven mailem ze dne 25.5., že je zboží připraveno k vyzvednutí.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod nabízí fakturu v zákaznické sekci. Zboží dorazilo. Ani po deseti dnech fakturu k dispozici nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Lživá informace o datu doručení.

    Když už datum doručení nesouhlasí, mohlo dojít alespoň k upozornění.

    Reakce obchodu Portál

    Mezi naší firmou a zákazníkem došlo k nedorozumění. Vše je již napraveno a dohodnuto.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vůbec mi nenapsali proč mi zboží nedoručili.

    Reakce obchodu Portál

    Zboží nebylo odesláno proto, že nebylo zaplaceno.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Místo 12 čísel časopisu mi dorazilo 11 a ještě k tomu 2 výtisky byly totožné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží jsem neobdržel, ani zprávu, kde se nachází

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velmi dlouhá doba doručení eknihy.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží bylo objednáno před svátky v domnění, že bude doručeno alespoň do konce roku (jednalo se o knihy skladem). Na maily, i když byly doručeny, žádná odpověď.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednaný a zaplacený produkt i po 10 dnech nedorazil a obchod nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí zboží, které nemají skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nemohu hodnotit, knihy zatím nedorazily.

    Reakce obchodu Portál

    Objednáno 22.12.2018 ovšem platba dorazila na náš účet až 31.12.2018. S úctou Jan Kanclíř, Portál, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    bez zvýhodnění ceny pro knihovny

  • Nedoporučuje obchod

    • Bohužel zboří vůbec nedorazilo na místo odběru.

    Je to jednorázová zkušenost.

  • Nedoporučuje obchod

    • špatná organizace na webu, nevěděl jsem zda peníze přišli, či zda knihy určitě dojdou
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Při on line objednávce jsem přišla pozdě na chybu v počtu kusů objednané e-knihy. Vznikla asi návratem do objednávky při odloženém ukončení objednávky. Takže jsem omylem musela zaplatit 2x e-knihu Kdo je tady blázen. Ale už není on line cesta, jak reklamovat a dostat peníze za zbytečně zaplacenou 2. knihu zpět. J. Kotůlková, identifikace platby 112710793, Faktura VF41-10793/2017

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost dodání služby
    • Vybrané zboží přišlo v jiném provedení-vazba byla brožovaná
    • Nemožnost nahlédnout do dalších stránek knihy

    Pokud si zboží nelze prohlédnout uvnitř,je to jak,když si kupujete ZAJÍCE V PYTLI

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dloha dosdací lhuta, přestože psal zboži je skladem. Knihy jsem si nechal poslat k osobnímu vyzvednití. 16.11 jsem si sám zjistil, že bylo zboží expedováno a ke dni 19.11 nemám avizo, zbych si zboži vyzvedl.

    Příště ne.