Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Jsem vernym zakaznikem jiz 4 roky, kupovala jsem boticky vzdy v obchode na Hurce, kde je uzasna pani prodavacka, mila, vzdy dobre poradila. Tentokrat jsem poprve kupovala boty pres eshop, celkem 5 paru bot (ve 2 objednavkach). Prisel mi mail, ze jedny boty jsou vysisovane, tedy neprodejne, byla mi nabidnuta alternativa nekolika paru, ale byly za me jednoduse nehezke, pak uz byly nabizeny jen drazsi. Prislo by mi solidni, kdyby mi dali slevu jako verne zakaznici, paklize doslo k jejich (ac malem) pochybeni. Bylo ale pozadovano dorovnani. Cele jsem to bohuzel stornovala, pristup mi neprisel proklientsky (ale chapu, ze je to i tak korektni). Za me ale tato zkusenost neni prijemna.

    Reakce obchodu Bota-Bota.cz

    Vážená paní Příhodová, mrzí nás, že jsme vám nemohli najít alternativu k vyšisovaným botám, které jste si objednala. Paní prodavačka z Hůrky se Vám skoro tři hodiny věnovala a snažila se najít řešení. Přesto jste se nakonec rozhodla celou objednávku čtyř dalších párů obuvi zrušit. Vrátili jsme Vám hned peníze.
    Nemyslím si, že komunikace, kterou s Vámi paní prodavačka nad Vaší objednávkou vedla, nebyla dost prozákaznická.
    Ale máte samozřejmě právo si to myslet.
    Nicméně nás mrzí, že jste napsala recenzi, že obchod NEDOPORUČUJETE.
    Kdyby to byla pravda, nenakoupila byste vzápětí u nás znovu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Blesková expedice, zboží přišlo do druhého dne, v pořádku

    Eshop funguje, pokud se trefíte. Pokud ovšem chcete zboží vyměnit za jiné číslo, připravte si pevné nervy. Centrální telefon na firmu není. Dovolat se na pobočku nelze, protože nestíhají. Na email nikdo neodpoví. Když už se konečně dovoláte na jinou pobočku, odkáží vás na online formulář, který ale umožňuje pouze reklamaci (z důvodu vady) nebo návrat. Výměnu ne. Díky za týden psaní, volání, vyřizování - další pokus u vás už neudělám.

    Reakce obchodu Bota-Bota.cz

    Vážená paní Pazoutová,
    je nám líto, že jste nám dala negativní recenzi.
    Domníváme se, že máme obchodní podmínky napsány srozumitelně a o tom, jak vyměnit zboží je tam podrobný návod. Zrovna u vás není možná výměna, když nemáme již toto zboží skladem. I proto zákazníky instruujeme, aby zboží z původní objednávky vrátili a udělali případně novou objednávku s úplně jiným zbožím. Peníze vracíme ihned, jak se nám zboží z původní objednávky vrátí.

    Ano, omlouváme se, že v sezoně opravdu nemá náš personál na prodejnách čas zvedat telefon, když je v obchodě plno zákazníků. Zákaznická linka, která by vám byla k dispozici mimo prodejny, je zajímavý podnět, ale zatím nám ekonomicky nedává smysl. Systém vratek zboží máme podle nás jednoduchý a není potřeba na toto téma obšírně komunikovat. Stačí vyplnit on line formulář.
    I tak děkujeme, že jste byla spokojená s rychlostí a kvalitou doručení .

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Rozhodne nepouzivat velikostni tabulku na boty DDStep.Neodpovidaji spravne velikosti.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Hledala jsem boty pro syna. Na Ladvi jsme našli perfektní a paní prodavačka je neměla v jeho velikosti, ale rekla mi, ze jsou ještě na Opatove. At si je tam koupim s osobním vyzvednutim. Toto jsem udelala. Když jsme pro ne druhy den jeli přes celou Prahu, tak boty byly připravené špatné a bylo mi řečeno, ze ty ,,moje” se asi už prodaly (přesto, ze mi bylo potvrzeni e-mailem, at si je vyzvednu).

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Ani jedna prodavačka mi nepomohla a neporadila z vyzkoušením bot.Az po té ,když sem poprosila zda by mi mohla poradit a zkouknout jestli je velikost vporadku koukala a odsouhlasila.Kdyz jdu do jaké kolik jiné prodejny dětskych bot prodavačky se mi věnují dceři přeměřit nohu na vložce.

    Reakce obchodu Bota-Bota.cz

    Dobrý den paní Navrátilová,
    11:03 jste objednala, 11:53 jste vyzvedla a spokojeně odešla se zbožím.
    Mrzí nás vaše negativní recenze.
    Poslední srpnový týden je vždy období zvýšené návštěvnosti našich prodejen.
    Doslova praskají naše obchody ve švech.
    A přesto jste byla tak rychle obsloužena.
    Dítě vždy měříme a necháme ho postavit na vložku. Ve Vašem případě jde o osobní odběr eshop objednávky - zákazníci eshopu obvykle vyzvednou připravenou obuv a odcházejí. Pokud jste v přeplněné prodejně měla zájem o náš zákaznický servis, tak rozumím tomu, že jste si o konzultaci musela říct, neboť prodavačky řešily zákazníky na prodejně.
    Pokud jste musela čekat v těchto vypjatých dnech na obsloužení déle než je obvyklé, mrzí nás to, ale není v našich silách pravidelné předškolní přetížení prodejen vyřešit.
    Dne 28.8. v čase 11:03-11:53 bylo na prodejně, která má cca. 4x4 metry prodejní plochy 13 platících zákazníků a jistě byly i zákazníci, kteří si obuv zkoušeli a nakonec nic nevybrali a které jsme tedy také obsluhovali. 90% zákazníků řeší nákup obuvi do školy a školky poslední týden o prázdninách. Není v našich silách toto pravidelné a "krátkodobé" přetížení řešit lépe - bohužel jediné řešení je se pokusit přijít nakupovat dříve než poslední prázdninový týden.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Boty z eshopu musite zaplatit dopredu a az potom si je muzete zkusit na prodejne
    • Za preposlani si uctuji nevratny poplatek 60Kc
    • Tvrdi ze penize za dopredu zakoupene zbozi ktere si na prodejne nakonec nevezmete vrati JESTE TEN DEN na kartu - na prodejne nam bylo receno ze do 14 DNI!!!!
    • Az na prodejne dostanete Fakturu s datem splatnosti 14 dni -tedy navraceni vasich penez zpet

    Abychom nemuseli objizdet Prahu a vsechny pobocky jelikoz kazdou jednu velikost meli na kazde jine, nechali jsme si 3 velikosti zaslat na pobocku k nam nejblizsi. Na webu tvrdi jak je to vse easy ale! Musite si zbozi nejprve zaplatit a jeste k tomu nevratny manipulacni poplatek 60Kc. Az na prodejne po zvoleni vhodne velikosti zjistite, ze vam penize nevrati !JESTE TEN DEN NA KARTU! jak uvadi na webu, ale az za 14 dni!!!??? Boty u nich nestoji par korun takze nam ted drzi cca 5000Kc !!!!! ROZHODNE TENTO OBCHOD NEDOPORUCUJEME!

    Reakce obchodu Bota-Bota.cz

    Vážená paní Kovářová,
    Vaše negativní recenze se nezakládá vůbec na pravdivých informacích a proto je zde musím uvést na pravou míru.
    - objednáte-li si zboží z eshopu, at už domů nebo na výdejní místo - vždy ho přece musíte nejdřív předem zaplatit...jakoukoliv formou (dobírkou, převodem atd)
    - osobní odběry pro zboží, které je skladem na dané pobočce jsou u nás zdarma a bez nutnosti platit předem
    - pokud zákazník zvolí k osobnímu odběru zboží které je nutné zkompletovat z vícero našich skladů (máme jich 8) , pak máme v obchodních podmínkách uvedeno, že je nutná platba předem a že si účtujeme nevratný svozový poplatek ( před dokončením objednávky stvrzujete, že jste obchodní podmínky četla)
    - Vaši objednávku jste na dané pobočce při nákupu osobně zrušila a peníze za zboží vám přišly zpět do 48 hodin
    - ještě ten den jste u nás nakoupila a dokonce jste obdržela vstřícně od našeho personálu slevu, ačkoliv se na váš nákup původně neměla vztahovat

    Myslím, že jste byla odborně obsloužena, nakoupila a žádná škoda vám nevznikla.
    Máme za to, že pokud někdo výslovně NEDOPORUĆUJE obchod, pak by měl mít vážné důvody typu: nepříjemná obsluha, špatné zboží, nic jsem si tam nevybral..atd.. jestliže jste odešla spokojena a s nakoupenýma botama, opravdu Vaši recenzi nepovažujeme za objektivní.

    Eva Žáková - BotaBota

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Boty co jsem zakoupila v obchodě v Dejvicích jsou malé. Koupila jsem, tak na základě doporučení prodavaček, po týdnu jsem zjistila, ze jsou tak úzké, ze mému synovi mrznou nohy. Boty už samozřejmě nesly vrátit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zrušení on-line objednávky bez udání důvodu. Při kontaktování prodejny a informačního centra jsem se setkala s velkou neochotou stav napravit. Nakonec jsem objednala přes jiný on-line shop.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bota-bota Ladvi. Vzdy nam tam vnucuji boty, ktere nechceme. Nejvice vnucuji boty jiz pouzite (boty lze do 10 dni vratit a zkouset na koberci, zda diteti sedi dobre). Kdyz jsem chtela predvest jine boty, tak frfnali a nebyli moc ochotni je donest a neustale nam vnucovali ty jiz pouzite.

    Reakce obchodu Bota-Bota.cz

    Dobrý den,
    neprodáváme použité zboží. Výhradně jen nové.
    Jako v každém jiném podobném obchodě, umožňujeme zákazníkům v botách na prodejně chvilku chodit a zkoušet je.
    Nikomu nic nevnucujeme, naopak - pečlivě kontrolujeme při zkoušení, zda dětem daná obuv dobře sedí, aby neodešly s nevhodnou obuví.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Počítáte,že když jsou boty skladem a zákazníci píšou, jak bylo zboží rychle dodáno, že na boty které máte zaplaceny předem nebudete čekat týden!

    Reakce obchodu Bota-Bota.cz

    Dobrý den paní Zemanová,
    je nám velmi líto, že Vaše objednávka ještě nedorazila. Zboží máme skladem, expedovali jsme hned druhý den, ale za rychlost doručení přepravcem neručíme. Běžně se Zásilkovně daří doručovat do druhého dne, ale občas se stane, že se balík zasekne na DEPU a s tím my opravdu neumíme mnoho udělat. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V DBK velice neprijemna az arogantni obsluha. Boty jsem vracela kvuli nevyhovujici velikosti, coz se pani prodavacce nelibilo, dostala jsem vynadano, proc jsem vratku neudelala online.
    Z celym procesem vraceni mela problem a neodpustila si neustale komentare. Bohuzel prodejne v DBK se priste obloukem vyhnu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlé
    • Na dejvické pobočce je velmi nepříjemná prodavačka, která mě už roky odrazuje od nákupu. Raději zboží objednám a pak vyzvednu, ale ona dokáže člověka otrávit i při prostém předání zboží. Nikdy se neusměje, je neochotná a velmi nepříjemná na děti, což mi v obchodě s dětskými botami připadá opravdu nešťastné. Po poslední zkušenosti s ní už nemám zájem zboží zde objednávat a budu raději chodit ke konkurenci... (mám na mysli tu mladší prodavačku, nikoli tu velice příjemnou, usměvavou a vždy ochotnou starší paní).

    Ačkoli internetový obchod nabízí širokou škálu kvalitních bot a objednání přes internet je rychlé a spolehlivé, kamennou pobočku v Dejvicích těžce nedoporučuji. Pracuje tam tak vysoce nepříjemná osoba (úsečná, ironická, bez úsměvu a nepříjemná na děti), že mě po letech trpělivosti definitivně odradila od dalšího nákupu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    I přes rezervaci nám byla objednávka zrušena

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Cim dal tim slabsi vyber, opakovane jsme odesli bez nakupu, minimum modelu nebo neni velikost.. pani prodavacka moc nepomaha, spis si nas nevsimala( take opakovana zkusenost)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    shop mi zaslat backurky bez krabice a bez uctenky.jen spatne zabalené ve fólií.

    Reakce obchodu Bota-Bota.cz

    Dobrý den, bačkůrky nemají žádné krabice. Od výrobce je dostáváme v igelitovém obalu. Je to z hlavně z důvodu ceny. Pokud by každá bačkůrka byla v samostatné krabici, tak by se při převozu převáželo více "vzduchu" než, když se bačkůrky převážejí bez krabic. Krabici by navíc musel někdo zaplatit a výrobce by si cenu krabice a zvýšené náklady na dopravu "vzduchu" převedl do ceny. Takže by ve finále tyto náklady zaplatil zákazník.
    Máme ověřené, že bačkůrky zabalené jenom ve folii při přepravě nejsou poškozené.
    Zboží je navíc možné bez udání důvodu do 14-ti dní vrátit.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Milá ochotná obsluha
    • Celkem pěkný výběr obuvi, i kompromisní nebo barefoot boty s příjemnými špičkami
    • Při nákupu ne přes eshop, ale přímo v kamenné prodejně, nelze vrátit peníze, pouze vyměnit za jiné zboží

    Paní byla milá, ale bohužel mi tím, že mi na místě vyměnila objednávku z eshopu za nákup v kamenném obchodě (kvůli výměně za jiné, což prý "není problém") změnila dost zásadně podmínky nákupu, aniž by mě varovala. Brala jsem dvoje bačkory, že je doma vyzkouším synovi a vybereme jedny. Ale v tomto případě nelze vrátit peníze. Tak jsem byla prakticky donucena vybrat si u nich další boty, aby peníze nepropadly, a to se mi nelíbí.

    Reakce obchodu Bota-Bota.cz

    Vážený zákazníku, je nám líto,že jste byla nespokojena. Nicméně k Vaší stížnosti musíme uvést, že při objednání zboží přes eshop zaškrtáváte políčko, že jste se seznámila s Obchodními podmínkami. Je Vaší povinností je předem pročíst, bez jejich odsouhlasení není možné objednávku dokončit. Proto příliš nerozumíme Vašemu rozhořčení, že jste o něčem nebyla informována. Obchodní podmínky jsou na našem webu detailně popsány. A to včetně podmínek nákupu v kamenné prodejně, kde opravdu platí, že zboží zakoupené na prodejně, kde Vás obsluhuje personál, radí Vám, máte možnost zkoušet a je Vám 100% nápomocen při nákupu, tudíž víte co nakupujete, zboží vidíte, držíte v ruce ...platí, že peníze za takový nákup nevracíme, případně umožňujeme do 10ti dnů výměnu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednavka byla zrušena obchodem a penize jsem po 2 tydnech stale neobdrzela na ucet.

    Reakce obchodu Bota-Bota.cz

    Dobrý den, omlouváme se ještě jednou. Obvykle vracíme peníze ihned. U Vás došlo z důvodů nedostupnosti zboží na naší straně ke zrušení objednávky, což nás opravdu mrzí. Reagovali jsme okamžitě, ale vrácení peněz se protáhlo kvůli dovoleným. Je nám to opravdu líto, že to nebylo rychlejší.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Boty mi byly zaslány ze dvou obchodů, jedny ihned, do 2 dnů jsem je obdržela. Druhé jsem obdržela po více než týdnů, takže nemohly být využity pro účel, kvůli kterému jsme je chtěli rychle koupit. na webu je přitom uváděno odeslání do 24h. Za mě tedy bohužel zklamání.

    Reakce obchodu Bota-Bota.cz

    Dobrý den, objednávky opravdu odesíláme do 24h. Máme vše skladem. Ovšem to jak dlouho vám je doručuje přepravce, za to my odpovědnost neneseme. Vždy zákazník obdrží info o trasovacím čísle objednávky a je možné tak sledovat průběh podání a doručování.
    V každém případě nás moc mrzí, že jste zboží neobdržela v termínu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Boty pro dcerku přišly bez jedné vložky a týden jsme čekaly než se to vyřešilo, vložku našli ale namísto rychlého zaslání poštou v obálce to přišlo opět do zásilkovny, takže zase zdržení.

    Reakce obchodu Bota-Bota.cz

    Dobrý den, opravdu nás mrzí, že Vám boty byly od výrobce zaslány bez stélky a že jsme si toho sami nevšimli při odeslání. Novou stélku nám musel zaslat výrobce z Rakouska, protože náhradní se nedělají, ale reklamovali jsme to jako vadně zaslané zboží, tak nám ji doposlali. Když jsme ji obdrželi, poslali jsme ji na stejné místo, jako jste si zvolila poslat původní objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V pozn. obj. jsem prosila o premereni velikosti, aby me kontaktovali pokud bude mensi nez xcm. Boty okamzite odeslali bez mereni, bota byla mala. Vetsi uz pak nemeli (v dobe objednavky jeste ano). Velke zklamani!
    Ze toho maji moc neni omluva.

    Reakce obchodu Bota-Bota.cz

    Dobrý den, jedná se o pochybení na naší straně, kdy jsme Vaši poznámku o objednávky přehlédli. Omlouváme se.