Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Nedodání zboží
Pravděpodobně to není chyba obchodu, ale dopravce. Každopádně boty pro syna nedorazily, ačkoli dle tracku už je údajně mám od 6.4.
-
Nedoporučuje obchod
- Tašku s nápisem Protetika, která je v krabici vložena spolu s botami už od výrobce a tudíž je zahrnuta v ceně, paní v prodejně z krabice vyndala a prodává ji za 2 Kč.
Reakce obchodu Bota-Bota.cz
Dobrý den, od ledna 2018 již není možno nařízením Evropské unie vydávat igelitové tašky zdarma. Ani výrobce nám nesmí posílat igelitové tašky zdarma.
-
neochotna obsluha
Reakce obchodu Bota-Bota.cz
Tento zákazník u nás přitom za poslední dva roky nakoupil přes 11 bot...tak přemýšlíme, proč u nás i přesto stále nakupuje, když je nespokojen? Poslední nákup byl uskutečněn 7.10.2017.