Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodání zboží

    Pravděpodobně to není chyba obchodu, ale dopravce. Každopádně boty pro syna nedorazily, ačkoli dle tracku už je údajně mám od 6.4.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Tašku s nápisem Protetika, která je v krabici vložena spolu s botami už od výrobce a tudíž je zahrnuta v ceně, paní v prodejně z krabice vyndala a prodává ji za 2 Kč.

    Reakce obchodu Bota-Bota.cz

    Dobrý den, od ledna 2018 již není možno nařízením Evropské unie vydávat igelitové tašky zdarma. Ani výrobce nám nesmí posílat igelitové tašky zdarma.

  • neochotna obsluha

    Reakce obchodu Bota-Bota.cz

    Tento zákazník u nás přitom za poslední dva roky nakoupil přes 11 bot...tak přemýšlíme, proč u nás i přesto stále nakupuje, když je nespokojen? Poslední nákup byl uskutečněn 7.10.2017.