Obchod byl blokován z důvodu zvýšené nespokojenosti zákazníků

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Kominikace

    Zbozi bylo objednano pred 6 dny, ale nemame zdani kdy nam prijde. Z komunikace se to opravdu nikdo nedozvi.

    Reakce obchodu AULIX lighting - eshop

    Dobrý den,
    termíny dodání všech výrobků jsou uvedené na e-shopu.
    Po přijetí objednávky i po jejím zpracování (objednání zboží u výrobců) přijde vždy zákazníkovi e-mail.
    Poté čekáme, až dorazí zboží od výrobců (zřejmě stav i Vaší objednávky, nevidím konkrétně, o jakou se jedná) a jakmile je zboží naskladněno a odesláno, opět je odeslán informativní e-mail.
    Jinak jsme k dispozici na e-mailu i telefonu, kde rádi zodpovíme jakékoliv dotazy, stačí se na nás obrátit.
    Hezký den přeje AULIX

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Před 7 dny jsem zboží objednala a zaplatila, dosud mi nepřišla žádná informace o možném termínu doručení...

    Reakce obchodu AULIX lighting - eshop

    Dobrý den,
    u svítidel LED2 (které máte v objednávce) je třeba počítat s termínem alespoň jeden týden, jak je uvedeno na e-shopu.
    Zboží objednáváme na základě objednávek přímo u výrobce, pokud nemáme skladem.
    Prosíme tedy ještě o trpělivost. Jakmile LED2 doručí k nám, ihned posíláme k Vám!
    Děkujeme a přejeme krásný den!
    Tým AULIX

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    6 dní a stále nic nedorazilo...

    Reakce obchodu AULIX lighting - eshop

    Dobrý den,
    u svítidel Paulmann (které máte v objednávce) je třeba počítat s termínem alespoň jeden týden, jak je uvedeno na e-shopu.
    Zboží objednáváme na základě objednávek přímo u výrobce, pokud nemáme skladem.
    Prosíme tedy ještě o trpělivost. Jakmile Paulmann doručí k nám, ihned posíláme k Vám!
    Děkujeme a přejeme krásný den!
    Tým AULIX

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem objednala a zaplatila před týdnem a ještě není ani na obzoru. Proto nedoporučuji.

    Reakce obchodu AULIX lighting - eshop

    Dobrý den,
    u každého produktu je uvedený termín dodání, který se podle výrobců liší.
    Dotazník z Heuréky chodí nezávisle na těchto termínech.
    Pokud jej obdržíte a zboží ještě nemáte, není třeba nic hodnotit (natož nedoporučovat náš obchod : )
    Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem a přáním hezkého dne
    AULIX

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží doposud nemám.

    Reakce obchodu AULIX lighting - eshop

    Dobrý den pane Novotný,
    29.9.2023 jsme Vás e-mailem informovali, že se Vámi objednané svítidlo bohužel již nevyrábí a nabídli Vám náhradu. Doposud nemáme odpověď, proto ani nemáte zboží : )
    Dejte nám prosím vědět - viz e-mail.
    Děkujeme. AULIX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Why is the survey sent when the goods are not even shipped yet? Doesn’t make sense at all. I cannot evaluate the experience e-cards I didn’t have any.

    Reakce obchodu AULIX lighting - eshop

    Dobrý den,
    vzhledem ke státním svátkům došlo k prodloužení dodacího termínu, avšak automatické odeslání dotazníku toto nebere v potaz. Hodnotit samozřejmě ještě není co, proto je lepší nereagovat (nebo reagovat až po dodání zboží). Hodnocení "10% - Nedoporučuje obchod" z tohoto důvodu pak vyzní zbytečně negativně : )
    Hezký den přeje Váš AULIX

    Good morning,
    due to national holidays, the delivery date has been extended, but the automatic sending of the questionnaire does not take this into account. Of course, there is nothing to evaluate yet, so it is better not to react (or react only after the goods have been delivered). For this reason, the rating "10% - Does not recommend the store" sounds needlessly negative :)
    Have a nice day! Your AULIX Team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od 25.10. Objednavky k dnesnimu dnu nebylo zbozi doruceno 9.12.2021

    Reakce obchodu AULIX lighting - eshop

    Dobrý den,
    ve Vaší objednávce čekáme na jednu položku, u které výrobce stále posunuje termín dodání (informovali jsme Vás o tom), proto ještě zásilka nebyla odeslána. Mnoho výrobců napříč všemi odvětvími se v současné době potýká s problémy s dodávkami zboží do jejich skladů, věříme, že se tato situace již brzy uklidní a my budeme moci poskytovat kvalitní služby tak, jak jste vy i my zvyklí.
    S přáním hezkého dne.
    Tým AULIX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nabízíte zboží které jste schopni dodat až v dubnu proto jsem musel obědnávku zrušit příště si raději koupím jinde s pozdravem vencovský m

    Reakce obchodu AULIX lighting - eshop

    Dobrý den,
    u svítidel, kde je problém s dodáním, je uveden termín dodání "Na dotaz" a doporučujeme před objednáním prověřit skutečné možnosti dodání. Mnoho výrobců napříč všemi odvětvími se v současné době potýká s problémy s dodávkami zboží do jejich skladů, věříme, že se tato situace již brzy uklidní a my budeme moci poskytovat kvalitní služby tak, jak jste vy i my zvyklí.
    S přáním hezkého dne.
    Tým AULIX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikuje

    Reakce obchodu AULIX lighting - eshop

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme přijali minulý týden a na Váš e-mail zadaný v objednávce jsme zaslali její potvrzení. Zboží je objednané u výrobce, po jeho naskladnění Vám bude dodáno (a proběhne další komunikace). V případě, že máte další dotazy, neváhejte se na nás obrátit, s našimi zákazníky normálně komunikujeme : )

    Přejeme krásné dny!

    S pozdravem

    tým AULIX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje.

    Reakce obchodu AULIX lighting - eshop

    Dobrý den,

    objednávku jsme Vám potvrdili a čekáme na doručení zboží od výrobce.
    Jestli máte jakýkoliv dotaz, můžete se na nás kdykoliv obrátit, se všemi zákazníky denně komunikujeme,
    odpovídáme na jejich dotazy.
    Konkrétně Vaše objednávka je v zásilce, která je na cestě od výrobce, každým dnem tedy dorazí k nám.

    Přejeme hezký den.

    Tým AULIX

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    zboží mělo závadu

    Reakce obchodu AULIX lighting - eshop

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že Vaše objednávka neproběhla v pořádku. Budeme rádi, když nás budete kontaktovat a vybereme jiné vhodné svítidlo.
    Vážíme si každé zpětné vazby od zákazníků, pomáháte nám tak zlepšovat kvalitu našich služeb.

    Děkujeme a přejeme klidné svátky vánoční!

    Tým AULIX

  • Nedoporučuje obchod

    od objednání 16.12.2019 žádná odezva....takže netuším jestli objednané zboží bude nebo nebude....klidně bych si počkala, ale když netuším jestli vůbec někdy bude....raději si ho objednám jinde.

    Reakce obchodu AULIX lighting - eshop

    Dobrý den,

    v potvrzení objednávky, které jsme Vám posílali e-mailem, je uvedeno:
    zboží, které nemáme skladem, objednáme u dodavatelů / výrobců a bude dodáno až v novém roce.

    Vámi objednané zboží není skladem (je to uvedeno u produktu), proto bude dodáno až v polovině ledna.

    Děkuji a přeji hezký den.

    S pozdravem

    Gabriela Široká
    AULIX

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neodpovídá barva inzerovaná na obrázku

    Reakce obchodu AULIX lighting - eshop

    Dobrý den,
    pokud barva neodpovídá, můžete samozřejmě svítidlo vrátit. Používáme fotografie přímo od výrobce, v tomto případě se jedná o látkové béžové stínidlo, jehož věrné zachycení na fotografii bývá obtížné. Navíc stínidla vypadají i jinak po rozsvícení. Budeme rádi, když se v případě potíží obrátíte přímo na nás.
    Děkujeme.
    S přáním hezkého dne
    team AULIX

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávku jsem zrušila z důvodu velmi dlouhé dodací lhůty.

    Reakce obchodu AULIX lighting - eshop

    Dobrý den,
    je nám líto vzniklých potíží, nicméně toto svítidlo má dodací termín 1-2 týdny, objednávku jste zrušila 3.pracovní den od objednání.
    Můžete ale vybírat i ze svítidel, která máme skladem nebo vystavena na studiu. Tam je dodací termín kratší.
    Děkujeme za pochopení.
    Hezký den přeje AULIX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rozmanity vyber, designove osvetleni. Jiste bych si do RD vybrala jak interiove i exteriove osvetleni
    • V sobotu je na prodejne jeden prodavac. Cekani na vydani zboží 45 minut

    V patek, den před vyzvednutim osvetleni jsem volala do firmy, abych se s nimi domluvila na sobotnim prevzeti osvetleni. Když jsem prijela na prodejnu, bylo mi receno, ze v obchode jsou zakaznici - jedna rodina a ze se musí prodavac venovat pouze a vyhradne jen jim. Rekla jsem mu, ze ho nebudu zdrzovat, ze mam pripravene osvetleni po telefonicke domluve.Na to jsem dostala informaci, ze osvetleni nebylo naskladneno na prodejnu a ze mam vydrzet do doby tesne před skoncenim oteviraci doby. Tak jsem cekala temer 45 minut. Bohuzel, toto je pochybeni by se nemelo stat.

    Reakce obchodu AULIX lighting - eshop

    Dobrý den,
    o této situaci víme, kolegové s Vámi již mluvili a za nedopatření se omluvili. Světlo, které jste si u nás objednala, opravdu kolega ze skladu v pátek na studiu pro osobní odběr nedonesl, a pracovník, který měl v sobotu dopoledne na studiu službu (sám) nemohl ihned do skladu pro svítidlo zajít, poněvadž byli na studiu další zákazníci (sklad je v jiné budově, v jiné ulici). Ještě jednou se omlouváme a věříme, že i přesto tuto nepříjemnost budete mít ze svítidla radost :-)
    Hezký den.
    Team AULIX

  • Nedoporučuje obchod

    • za 9 dní bez jakékoli odezvy

    Reakce obchodu AULIX lighting - eshop

    Dobrý den,
    záleží na tom, jaké máte objednané zboží, termín dodání je vždy uveden u produktu - dle výrobce (+ samozřejmě prodloužení termínu vzhledem k vánočním svátkům). Po potvrzení objednávky následuje další e-mail až při expedování zboží. V případě dotazu se na nás samozřejmě neváhejte kdykoliv obrátit.
    Děkujeme.
    Team AULIX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Krásné svítidla, které jinde nemají skladem.
    • Rakouské svítidla, která jsou dle recenzí hodně kvalitní.
    • Cena
    • Dlouhá dodací lhůta
    • Špatná komunikace - nebylo možné se do eshopu dovolat, na e-maily neodpovídali.

    Pokud budete mít možnost objednat zboží u jiné firmy, objednejte jinde. Já jsem bohužel tu možnost neměl a manželka si vybrala tyto světla, tak jsme byli nuceni je objednat na tomhle trapném eshopu. Snad zboží někdy dostanu. Zaplatil jsem zboží předem a stále čekám na odezvu. Dnes je to jeden měsíc od objednání.

    Reakce obchodu AULIX lighting - eshop

    Dobrý den,
    obvykle přijímáme kritiku pozitivně jako motor pro naše zlepšení, ovšem kritiku neopodstatněnou a falešnou odmítáme. Vaše objednávka byla přijata 18.8.2016 v 17:40h, zboží Vám expedujeme dnes (30.8.2016), což je 8 dní. U svítidel, která jste si objednal, máme uvedený termín dodání 1-2 týdny. Zboží zaplacené předem nemáte a měsíc od objednání to dnes není. Nerozumím proto Vašemu negativnímu postoji. V případě zájmu se na mě můžete obrátit (telefony přijímám a na e-maily odpovídám), Vaši nespokojenost můžeme projednat.
    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Gabriela Široká
    AULIX lighting s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Po potvrzení objednávky se 14 dní nic nedělo.
    • Když jsem obchod kontaktoval s otázkou co se děje, bylo mi řečeno, že se moje objednávka ztratila.

    Reakce obchodu AULIX lighting - eshop

    Dobrý den,
    je nám líto, že se v případě Vaší objednávky stala chyba, máme v obchodním oddělení 2 nové kolegyně a lidský faktor není 100%-ní. Objednávka se neztratila, ale kolegyně zboží neobjednala u výrobce. Chybu jsme napravili. Děkujeme za pochopení a věříme, že Vám svítidla udělají radost.
    Hezký zbytek dne.
    Zdraví team AULIX

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Mají mít aktuální nabídku

    Je pro mne nepřijatelné, aby mi obchod nedodal objednané zboží proto, že jej vlastně již nemá. Ovšem na stránkách je bez jakékoliv poznámky stále k mání. Objednávám velmi často v e-shopech již několik let. Ale toto se mi dosud nestalo. Navíc bez náležité omluvy alespoň telefonicky nebo nabídnutí případné alternativy..... Takto to řeší jiné obchody, pokud takový případ vůbec nastane.

    Reakce obchodu AULIX lighting - eshop

    Dobrý den,
    situaci ohledně objednávky produktu Leonardo jsem Vám vysvětlila do e-mailu, kde jsem se i náležitě za vzniklé potíže omluvila. Spolupráci se skleněnými doplňky do domácnosti jsme ukončili jednorázově, nemáme za tento sortiment náhradu, specializujeme se na svítidla. Proto jsem Vám bohužel ani žádnou alternativu nabídnout nemohla. V rámci pravidel SEO bohužel nemohu stáhnout všechny produkty z nabídky najednou, na aktualizaci pracujeme a touto cestou se Vám ještě jednou omlouváme, že Vám objednanou vázu nemůžeme dodat.
    Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
    S pozdravem
    Gabriela Široká, AULIX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboži jsem nakoupil 16.11 a stále nic nedošlo.Ale už se ptáte po kvalitě služeb.
    • Zatím nic moc .Nedoporučuji.

    Reakce obchodu AULIX lighting - eshop

    Dobrý den,
    Vámi objednané zboží má obvyklý dodací termín 2 - 4 týdny, jak je uvedeno u výrobku. Bohužel z portálu Heuréka, kde jsme registrovaní, chodí dotazník o spokojenost vždy po 10 dnech od objednávky, aniž by se bralo v potaz, zda je již vyřízená nebo ne. Ve vašem případě tedy chápeme, že ještě není co hodnotit a že Vaše nedoporučení vyplývá spíše z nevhodnosti zaslání dotazníku. Věříme, že budete s výrobkem po obdržení spokojen :-)
    Hezký den přeje
    Team AULIX