Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Vše zcela v pořádku.

  • Byla jsem mile překvapena vyřízením reklamace. Za chvíli mi měla končit záruční doba a mobil začal zlobit. Docela jsem se bála že prodejce bude hledat výmluvy nebo. Navíc po přečtení příspěvků zde jsem se trochu bála že nebude ani kde reklamovat. Ale musím dát palec nahoru. Vše proběhlo během pár dnů opravou. Mohu tedy DOPORUČIT.

  • Nechal jsem si opravit u AROLU zakoupeny mobilnitelefon sony xperia z3compact, kdy prestala fungovat cast dotyku.Cekal jsem mesic a tri dny, kdymi telefon vratili,opraveny. Jenze dotyk sice ok,ale telefon nereaguje na sim, stale pise,vlozit sim.Pametova karta tam nejde dat vubec.Poslal jsem ho tedy zpet, kdy jsem hned druhy den dostal meil,ze reklamaci neuznavaji,nebot popisovana zavada se neprojevila.Bud telefon vubec nezkouseli a nebo lzou.Nelibi se mi takove jednani,2 krat za sebou platim postu a asi zbytecne.Pockam az telefon prijde zpet a pokud nepujde,podam si na spolecnost stiznost na obchodni komoru.Mate nejakou radu? S pozdravem Lorenc Vladimir

  • Bohužel jsme také zakoupili telefon, ale už loni v prosinci. Nyní mi blbne display. Kde mohu reklamovat, když obchod neexistuje?? Asi jsem v pr... že?

  • Přidejte se do skupiny a postupujme společně.

    https://www.facebook.com/Brd-Company-Arol-Podveden%C3%AD-Z%C3%A1kazn%C3%ADci-197875950663969/?ref=ts&fref=ts

  • Me sice vratili telefon, ale pro jistotu mu rozmlatili displej, takze z puvodniho problemu zhasinajiciho displeje, resim i mechanické poškození. Bohuzel jsem si vybral tuto firmu ke koupi sveho telefonu, nikdy jsem nemel problem s internetovym prodejem az na tento tzv. obchod.

  • Iveta: Dobrý den. Peníze jsem dostal asi do týdne.

  • colombo84 Dobrý den, za jak dlouho od emailu, že Vám vrátí peníze Vám je vrátilili? Čekám také na vrácení peněz za telefon a poslali email, že peníze vrátí. Děkuji

  • Reklamoval jsem telefon. Po 30 dních jsem se ozval co je s mou reklamací a už to začalo. Že mě informovali a že telefon nemohou poslat až další týden co se ale nestalo.Napsal jsem odstoupení od smlouvy na to nereagovali,tak jsem napsal ještě jednou tak jak to má být v tu chvíli mi poslali email že je to opraveny. Telefon jsem nevyzvedl a trval jsem na odstoupení od smlouvy.Nic se nedělo.. Tak jsem napsal že vše předávám ČOI pak bude následovat předžalobní výzva a i když toto nepomůže tak se to bude řešit právnicky. Světe div se obratem jsem dostal email že mí vrátí peníze. A právě dnes jsem peníze dostal zpátky.Tato tahanice vydržela 2 měsíce. Nesmíte se nechat a tvrdě do těch šmejdů. V listopadu nebo v prosinci tato firma byla v TV ČT1 V POŘADU ČERNÉ OVCE. Nechápu jak tato firma může ještě existovat .

  • Také jsem už 3x reklamovala telefon a z toho 2x mě byla reklamace uznána a naposledy když jsem chtěla odstoupit od smlouvy jí už neuznali. Teď zkusím dát telefon do servisu abychom měli potvrzení o závadě zboží a pošlu jim ho znovu. Nedám se a budu bojovat dokud mi peníze nevrátí. Mrzí mě že jsem telefon od nich objednala.

  • Informace pro všechny poškozené: Doporučuji se přidat k hromadné žalobě na firmu AROL. Stačí zajít na policii a podat trestsní oznámení. Policistovi sdělte, že se chcete přidat k hromadné žalobě na tuto společnost, celou věc prozatím prověřuje policejní orgán místního odd. Lhotka, Praha 4 pod č.j. KRPA-483334/TČ-2015-001411. Jde jen o to, zajít na jakékoliv místní oddělení PČR, sepsat s policistou protokol a dodat potřebné podklady. Podnikání této společnosti je založeno na tom, že spoléhají, že to nikdo tak dalece nebude řešit. Nenechte se okrádat, čím více lidí se k žalobě přidá, tím větší postih to pro tyto podvodníky bude znamenat!

  • Takže jsme taky naletěli. Včera nám přišel telefon Lenovo P70. Byl rozbitý, evidentně ne nový. Reagovali na mail i na telefon. Měli jsme ho poslat zpět s rozvázáním kupní smlouvy, což mi připadalo divné. No a jistě, dnes tel.číslo neexistuje, takže se nemáme ani s kým dohadovat.

  • Dobrý den,objednala jsem telefon..je mi 17..už potřetí ho zasílám k reklamaci,zatím pokaždé odpověděli ale mě už to nebaví..napsala jsme paní,že bych ráda odstoupila od smlouvy..a ona řekla že to není možné..poraďte někdo..jen zbytečně vyhazuji poštovné za to jak jim ho tam každý měsíc posílám

  • Informuji o dalším vývoji .Dnes jsem dostal vyrozumění od policie,že celá věc byla postoupena oddělení hospodářské kriminality v Praze 4.Takže kdokoliv budete podávat trestní oznámení,tak tuto informaci zdělte vyšetřovateli.On to automaticky předá .Je potřeba řešit vše jako celek.Dále jsem podal podmět na celní správu pro kontrolu šedého dovozu.

  • Jsou to podvodníci! Jejich původní eshop arol.cz včetně firmy prodali na nějakého bílého koně z Rumunska a založili si tento nový. Neřeší reklamace !!! Vše je šedý dovoz. Nekupujte od nich!!!

  • Doporučuji podat trestní oznámení na tuto firmu.Při tomto oznamení zadejte do protokolu,že už je podáno více těchto oznámení.Já osobně ve Varnsdorfu dne 6 února 2016.Bylo mě oznámeno že nejsem první.Máte uplně stejný problém.Dnes mě také přišlo vyrozumění od ČOI.Cituji V návislosti na Vaše podání ,že Česká obchodní inspekce již předmětného prodejce Arol s.r.o.šetřila na základě podání od jiných spotřebitelů.Kontrolou se prokázal prodej výrobků porušující práva duševního vlastnictví právě u telefonu značky Samsung,za což bude ze strany našeho úřadu uložena vůči prodávajícímu sankční opatření.Konec citátu.Proto podejte podmět i k Čoi. Podle mě je způsobená škoda značná a to je trestný čin dle Jestliže neoprávněné použití ochranné známky ve smyslu § 268 odst. 1 tr. zákoníku vedlo zároveň k neoprávněnému obohacení pachatele nebo jiné osoby v důsledku omylu odběratele či spotřebitele, který zaplatil značně vyšší cenu za výrobek nebo cenu, poplatek nebo jiné majetkové plnění za službu v důsledku jejich neoprávněného označení, čímž došlo u něho k způsobení nejméně škody nikoli nepatrné, přichází v úvahu při splnění všech zákonných znaků jednočinný souběh trestného činu porušení práv k ochranné známce a jiným označením podle § 268 tr. zákoníku s trestným činem podvodu podle § 209 tr. zákoníku.Určitě to nenechte být.Jak čtu je tu mnoho podvedených lidí a nejedná se jen o značku Samsung

  • zakoupili jsme také telefon... bohužel nefunguje.. a paní Procházková tvrdí, že je to jedinečný kousek, že je to originál... nechali jsme si ho otestovat v Samsungu v Praze... toto mi přišlo
    Servisní oprava Vašeho zařízení je ukončena : SAMSUNG GT-I9195 , výrobní číslo: R5XA7176LI6.1, číslo servisní zakázky: 2373458.

    Servisní zpráva technika: Diagnostikou MT byla zjištěna vadná systémová deska a baterie. Nemůžeme poskytnout případnou opravu výměnou systémové desky, zařízení nepochází z české nebo slovenské distribuce společnosti Samsung. Zařízení vráceno bez opravy zpět v původním stavu.

    Cena opravy: 300,- Kč bez DPH (363,- Kč s DPH)

    Opravu provedl technik: Černý Ondřej (MT)

    - v případě, že jste Vaše zařízení přinesl osobně do servisního střediska nebo zaslal kurýrem, je možné si jej vyzvednout na adrese: Český servis a.s., Barrandova 409, 143 00 Praha 4, Modřany.
    - v případě, že Vaše zařizení bylo zasláno prostřednictvím přepravní společnosti, popřípadě bylo vyzvednuto a odvezeno naší přepravou - řidičem, bude Vám zasláno a doručeno zpět.
    - pro případ ukončené zakázky z důvodu neopravitelnosti, nabízíme zdarma ekologickou likvidaci zařízení. V tomto případě prosíme o potvrzení mailem.
    - žádáme Vás, aby jste si v rámci převzetí zakázky zkontroloval příslušenství a stav zařízení.

  • zakoupili jsme také telefon... bohužel nefunguje.. a paní Procházková tvrdí, že je to jedinečný kousek, že je to originál... nechali jsme si ho otestovat v Samsungu v Praze... toto mi přišlo
    Servisní oprava Vašeho zařízení je ukončena : SAMSUNG GT-I9195 , výrobní číslo: R5XA7176LI6.1, číslo servisní zakázky: 2373458.

    Servisní zpráva technika: Diagnostikou MT byla zjištěna vadná systémová deska a baterie. Nemůžeme poskytnout případnou opravu výměnou systémové desky, zařízení nepochází z české nebo slovenské distribuce společnosti Samsung. Zařízení vráceno bez opravy zpět v původním stavu.

    Cena opravy: 300,- Kč bez DPH (363,- Kč s DPH)

    Opravu provedl technik: Černý Ondřej (MT)

    - v případě, že jste Vaše zařízení přinesl osobně do servisního střediska nebo zaslal kurýrem, je možné si jej vyzvednout na adrese: Český servis a.s., Barrandova 409, 143 00 Praha 4, Modřany.
    - v případě, že Vaše zařizení bylo zasláno prostřednictvím přepravní společnosti, popřípadě bylo vyzvednuto a odvezeno naší přepravou - řidičem, bude Vám zasláno a doručeno zpět.
    - pro případ ukončené zakázky z důvodu neopravitelnosti, nabízíme zdarma ekologickou likvidaci zařízení. V tomto případě prosíme o potvrzení mailem.
    - žádáme Vás, aby jste si v rámci převzetí zakázky zkontroloval příslušenství a stav zařízení.

  • Další moje zjištění je že tento člověk převedl firmu na Mun. Galati Jud. Galati, Ale.Victoria nr.33 bl.4 ap.56, Rumunsko
    A sám už má novou firmu a to
    BRD COMPANY s.r.o. Hold jsme v Česku a jede se dál
    https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-firma.vysledky?subjektId=867237&typ=UPLNY

  • Takže zítra jdu podat trestní oznámení na tuto firmu.A to pro
    neoprávněné použití ochranné známky,trestného činu podvodu. Pozor jestli budete podávat taktéž nějaké trestní oznámení nebo stížnost na tuto firmu,tak je přejmenována od 6.ledna 2016 na Aradea s.r.o.
    Odkaz obchodní rejstřík https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-firma.vysledky?subjektId=384754&typ=UPLNY