Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Vážení, já jsem konečně dotahla vrácení peněz ke zdárnému konci, stálo mě to hodně nervů a hlavně se nedejte zastrašit, řvala jsem do všech dvou linek, které mají, takže vytrvejte. Je fakt, že jsem neměla telefon doma, byl pořád u nich v reklamaci, kterou nechtěli uznat, ale nakonec se odstoupení od smlouvy podařilo a peníze přistály na účtě i s poštovným. Doporučuji nevzdávat se, odstoupit od smlouvy a pořád je šťouchat!!!!!!! Pevné nervy a více se zajímat v recenzích, co je dotyčný obchod zač. Já po této zkušenosti, jedině krám zděný, plechový, prostě stojící a do něj možnost vejít. Dcera měla druhý mobil z kamenného obchodu a po dlouhé době jsme reklamovali prasklý a rozbitý displej a světe a hlavně Arole div se, mobil opravili v záruční době, i když tohle opravdu nemuseli, poněvadž dceři upadl. To si myslím, je jednání na úrovni, ne ten tyátr, co tady předvádí dotyčná firma. Nedejte se!!!!

  • Já bych se ke stížnosti přidal.

  • Dobrý den, důrazně Vás znovu žádám o řádné vyřízení v pořádí již třetí reklamace mobilního telefonu QP1310015620, která byla zaevidována dne 16.10.2015 bez zbytečného odkladu, v opačném případě budu nucen celou záležitost řešit, společně se svým právním zástupcem a s ostatními poškozenými firmou AROL s.r.o.

    S pozdravem Michal K.

  • Dobrý večer,dnes mi po 4 měsících dorazil telefon.Reklamace mi nebyla uznána a když jsem chtěla vědět cenu za opravu ani mi ji nezdělili.Telefon jsem posílala s veškerým příslušenstvím ale zpět mi ho poslali bez baterie,prý tam nebyla...Podle toho co tu čtu tak výhružky s ČOI asi nemá ani smysl zkoušet.Má někdo prosím radu?

  • co na ně podat žalobu už mě nebaví jejich reklamace poprví jsem tam měl mobil 4 měsíce a ted už přes měsíc a stále nic když nás bude víc třeba něco zmůžem [email protected]

  • Koupil jsem si telefon v tomto obchodu a jednalo se prototyp. Je to podvod a apeluji na všechny aby si v toto obchodu nic nekupovali.

  • Paní Velebová,
    dne 1.9.2015 jsem si u vaší firmy Arol prostřednictvím GIGAMALL koupil mobilní telefon Sony Xperia Z1 Compact.
    Tento jsem již několikrát reklamoval, ale do dnešníhio dne poslední reklamace QP1510013458 (taky reklamace č. 12222) nebyla vyřízena.Komunikoval jsem jak s pí. Procházkovou tak paní Žouželkouvou, ale bezvýsledně. Můj poslední e-mail byl ze dne 17.11. a do dnešního dne nikdo nebyl schopný na toto reagovat. Jak tomu mám rozumět ?
    Mohla byste mě v tom pomoci ?

  • : možná toho využiju, dávám jim ještě šanci vše napravit

  • Lucie Velebová odstoupení od smlouvy QP1510014929???? stále nevyřízené, paní Procházková má moje číslo, zavolejte mi

  • Boudini: asi jste měl štěstí, dnes mi přišel mail, ve kterém mi paní sdělila, že moji stížnost předává vedení firmy. Kdybychom se bavili třeba o kilu jablek, tak by mě její odpověď velice pobavila, protože já nepsala žádnou stížnost, ale odstoupila jsem od smlouvy pro nedodržení 30denní lhůty a pro nesdělení konkrétní závady. Paní funguje jak kolovrátek, má připraveno několik odpovědí asi v konceptech a odpovídá dle nastalé situace a zdá se mi, že ani neumí číst. Takže jsem bouchla opět a teď vyčkávám. Že by si paní vlastněnevímjaksejmenují chtěly přilepšit na Ježíška?

  • Pokud nebudeme mluvit o kvalitě mobilních telefonů, která je asi ve většině případů včetně toho mého tragická, s firmou žádný další problém nebyl, ikdyž se přiznám, že jsem měl poněkud obavy jak dlouho se budu tahat o peníze když jsem chtěl svůj "nový" mobil vrátit. Ihned po otevření jsem zjistil, že mám nalepeno ochranné sklíčko, škrábance na krytu zezadu a na diodě/blesku. Napsal jsem tedy e-mail na jejich reklamace. Obratem mi přišla zpráva, že to lze vyřešit odstoupením od smlouvy. Na nic jsem nečekal a dal se do psaní. Odstoupení jsem sepsal dvě, vzorové co mají na stránkách a pak svoje vlastní s popisem problému a požadavkem na vrácení peněz i poštovného. Telefon jsem zabalil, přidal obě odstoupení, kopii faktury, záručáku a šel na poštu a odeslal na adresu kterou uvedli na záručním listě. Pro jistotu jsem na reklamační mail poslal i naskenovaný podací lístek a odstoupení od slmlouvy. Skoro obratem jsem obdržel mail ve kterém stálo něco ve smyslu že mé náklady na poštovné byly předány k proplacení. Vše jsem odeslal 18.11.2015. 24.11.2015 mi přišel mail ve stylu "Na základě vaší žádosti o odstoupení od smlouvy jsme vytvořili dobropis a zařadili ho k proplacení."a dnes t.j. 26.11.2015 mám peníze za telefon i za poštovné na účtu. Možná že odstoupení od smlouvy řeší jinak než reklamace, to nevím ale za sebe můžu říci jednání s firmou bez problémů, rychlost vyřízení dostatečná, ale mobil si tam už určitě nekoupím :)

  • Tak se přidávám, dnes mi bylo sděleno že oprava telefonu po odstoupení od smlouvy bude stát 1120Kč bez DPH. Samozřejmě že bez podrobností o poškození ale s dotazem zda ho nechci zpět. Telefon neměl ani odlepenou folii z displeje, pouze se z ní smazal nápis. Hlavním důvodem ale bylo že krytí IP67 zdaleka nesplňoval jak jsem uvedl v protokolu o odstoupení od smlouvy.Po zjištění názorů na tento obchod jsem stav telefonu naštěstí zdokumentoval.
    Jsem zvědav jak dlouho bude trvat vrácení peněz. Saze zatím nebouchly ale milý mail mě k tomu přivedl velmi blízko.Zatím počkám.

  • Lucie Velebová: dnes jsem s Vámi mluvila, teď si to jméno úplně vybavuji, takže tady neříkejte, že děláte vše pro zákazníky, myslím, že neděláte ani dobře pro sebe, protože podáváte informace, které jsou normálnímu člověku úplně na houby, jen je odkazujete na reklamační mail. Proč mi paní Procházková neustále píše pod svým jménem telefon a on ten telefon je na Vás, která se tváříte, že nic nevíte, Když máte zjistit, tak mi po hodině řeknete obehranou písničku, že musím psát mail. Co jste vůbec za firmu, která komunikuje se svými zákazníky pouze mailem? Jak to, že reklamační oddělení nedisponuje volně technikem, který sice určí závadu, ale když chci oskenovat jeho výkaz, který je povinen udělat hned při práci, z kterého bych se měla dozvědět, CO je vlastně špatně, tak mi napíšete, že ho k dispozici nemáte /ani technika, ani výkaz/!!!!!! Co jste to za firmu, která v reklamačním řízení funguje pouze písemně? Jste drzí vůči svým zákazníkům, protože reklamace, jak je vidět, váznou a Vaše jednání je od začátku podvodné. Moje reklamace a odstoupení od smlouvy číslo QP1510014929 Vás zdraví a doufá, že bude vyřízena do termínu, protože to, co tady čtu, je hodně velký hnůj, který stačila Vaše společnost na své zákazníky nakydat, takže si vezměte vidle a koukejte to všechno odházet a zrušte všechny vaše firmy, prospěje tím společnosti.

  • Tak dcera si koupila telefon, který se ani ne po týdnu začal vypínat, takže jsme ho poslali na reklamaci. Jaké bylo naše rozčarování, když jí odpověděli, že si poruchu způsobila sama. Chtěla jsem na milé paní Procházkové vědět, co to je za poruchu, ale nebyla schopná mi do konce 30denní doby oskenovat výkaz technika, který jsem po ní požadovala. Takže se milá paní dostala vlastní vinou do skluzu, jen mlžila. Ale neopomněla mi napsat, že na odstoupení od smlouvy nemám nárok. Bouchly saze a okamžitě jsem psala odstoupení od smlouvy, jediný telefon, který jim fungoval, si vyslechl můj parádní výstup, paní jen blekotala, že vše musím vyřídit mailem. Bouchla jsem podruhé a okamžitě dala podnět na ČOI. Dnes jsem psala o peníze a jestli nebudou na účtě do 2. prosince tohoto roku, ztropím další scénu, tentokráte na místně příslušném živnostenském úřadu. A jelikož mám dobrého právníka, tak se paní PROCHÁZKOVÁ, jak jsem se dočetla, někde si říkáte paní VELEBOVÁ, máte na co těšit. A věřte, moc se těším také, až Vás protáhnu tiskem a všemi médii, co existují. Mám v tom totiž praxi :D

  • Já jsem po dvou měsících také konečně uspěla, zatím mi vrátili plnou částku za telefon a přislíbili vrátit i zpětné poštovné. Tak jsem zvědavá.Jak je možné, že takovou podvodnickou firmu znovu zaregistrují pod jiným názvem. Majitel by přece měl prokázat svoji totožnost. Asi vznesu dotaz na ČOI.

  • Tak po cca dvou měsíčních tahanic mám zpátky peníze za nefunkční telefon od značky Gigamall, pro zbytek podvedených : Nenechte se zlomit a bojujte!!


    a pro pobavení : firma Arol a Gigamall už mají nová jména :

    Ergonia a Modernex - pokud zadáte bývalé arol a gigamall cz, všimněte se názvu stránky:-)))))

    Tak snad závěrem jenom pokud narazíte na tyto firmy s perfektním hodnocením varujte ostatní ať nedopadnou stejně jako my.

  • Tak po cca dvou měsíčních tahanic mám zpátky peníze za nefunkční telefon od značky Gigamall, pro zbytek podvedených : Nenechte se zlomit a bojujte!!


    a pro pobavení : firma Arol a Gigamall už mají nová jména :

    Ergonia a Modernex - pokud zadáte bývalé arol a gigamall cz, všimněte se názvu stránky:-)))))

    Tak snad závěrem jenom pokud narazíte na tyto firmy s perfektním hodnocením varujte ostatní ať nedopadnou stejně jako my.

  • Dobrý deň,
    p.Velebová nemôžem od Vašej skvelej firmy AROLs.r.o. dostať nazad telefón Samsung S 5, ktorý som zakúpil 10.9.2015 a po troch týždňoch prestal fungovať. Moju reklamáciu ste zaregistrovali dňa 6.10.2015 pod č.QP1510014064.Po 33 dňoch som urgoval reklamáciu a tam mi zdelila Vaša kolegyňa stanovisko, že som si spôsobil závadu na telefóne sám - ako ináč ( neopatrným zacházením ), trojtýždňový telefón bez vonkajšieho mech.poškodenia.(správa od technika - žiadna )
    Firma Samsung pre ČR a SR mi ochotne chce pomôcť vymeniť alebo opraviť mobil ( nakoľko je nový ) ale po sľuboch, že mi ho posielate v najbližších dňoch neviem kedy mi dorazí. Bol by som rád keby ste mi ho konečne poslali ! S Vašou kolegyňou H.Procházkovou som si vymenil vyše desať e-mailov a nič ( zverejnenie by stálo za to). S takými neserióznymi a neodbornými praktikami ako používa firma AROL s.r.o. som sa doteraz ani na Slovensku ani v Čechách nestretol !

    Ďakujem za Vašu reakciu Peter K.

  • Paní VELEBOVÁ,
    nějak tu zapomínáte odpovídat a ubezpečovat zákazníky, že budete vždy na blízku se svým novým vedením a super mega systémem, který reaguje během SEKUNDY..? Nebo jste již učinila rozumné rozhodnutí a neřešíte soukromé nákupy na veřejné diskuzi..?( i když to vypadá jako když to pomohlo..:)
    Škoda byla s Vámi legrace...

  • Dobrý večer,
    reaguji na svůj příspěvek ze dne: 13.11.2015.

    (Dobrý den,
    chtěl bych odstoupit od smlouvy a vrátit zboží bez udání důvodů. Číslo smlouvy/faktury je: QP1510017752 ...)

    Odstoupení od smlouvy proběhlo v pořádku, ve 14 denní lhůtě. Investované finance zaslala firma formou dobropisu zpět, včetně poštovného a pojistného.
    Tímto děkuji za kladné vyřízení mé žádosti.

    Zpráva pro budoucí kupující:
    opravdu zapřemýšlejte, jestli Vám výhodná nabídka mt. , které již nejsou na trhu stojí za toto handrkování.

    V případě, že už jste si telefon objednali a dopadli jako já,
    doporučuji okamžitě zkusit informovat firmu o Vašem problému. Telefon vypnou, uvést do továrního stavu, důkladně nafotit (včetně IMEI a příslušenství) a odeslat doporučeně s pojištěním na danou částku zpět.