Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Pozzor na tohoto prodejce.Stránky obchodu http://www.gigamall.cz/ Prodávají telefony s označením CE a přitom jsou určeny pro ASII a nemají podporu od výrobců.V mém případě Samsung.Po zjištění této informace,jsem zaslal telefon k reklamaci.Odpověď mě překvapila.Přeposílám.
    Dobrý den,
    telefon je viditelně po pádu. Má naražený levý horní roh a odřený zadní kryt a rámeček. Z toho důvodu nemůže být reklamace uznána.
    S pozdravem
    Hana Procházková
    Gigamall
    tel: 722 622 072
    web: www.gigamall.cz
    Já jsem na toto přišel takto.V telefonu mám nainstalovanou aplikaci Cerberus pro hlídání telefonu v případě odcizení.Najednou mě začali chodit emaili že v telefonu je neoficielní sim.A to v Itálii.Po kontaktování společnosti Cerberus mě bylo zděleno že se jedná o klon telefonu.A poslali mě odkaz na stránky,kde je muj IMEI zveřejněn.Takže se jedná o výrobek určený pro Asii a k tomu ještě o klon.Prokazatelně minimalně jeden,který je v Itálii.Mám totiž přesnou pozici druhého telefonu,včetně jeho pohybu foto dotyčného a koplet všech dat uložených v jeho telefonu.
    Then I'm sorry but the phone is a clone. Have you clicked on that link? The IMEI shows up in Google searches, and that should not happen. That guy in Italy has a phone with the same IMEI number as yours, so it is a clone. Cerberus does not work on clones.
    http://chomikuj.pl/GAMAGSM/GSM/FLASH/SAMSUNG/CERT/SM-G850F_355210060593882_0932,5165365362.cert

    Jak čtu tak tuto zkušenost má hodně kupujících.Jelikož budu podávat po vrácení telefonu trestní oznámení na tuto firmu.Navrhuji podat hromadné trestní oznámení.Já už jsem podal podmět na celní zprávu a výrobci Samung.Dále budu podávat podmět na ČOI.a trestní oznámení.Pro porušení
    Jestliže neoprávněné použití ochranné známky ve smyslu § 268 odst. 1 tr. zákoníku vedlo zároveň k neoprávněnému obohacení pachatele nebo jiné osoby v důsledku omylu odběratele či spotřebitele, který zaplatil značně vyšší cenu za výrobek nebo cenu, poplatek nebo jiné majetkové plnění za službu v důsledku jejich neoprávněného označení, čímž došlo u něho k způsobení nejméně škody nikoli nepatrné, přichází v úvahu při splnění všech zákonných znaků jednočinný souběh trestného činu porušení práv k ochranné známce a jiným označením podle § 268 tr. zákoníku s trestným činem podvodu podle § 209 tr. zákoníku.

  • Když se chcete dostat k penězum tak jediná komunikace je ne na stránkach ale přes email a tam dostanete Tel. číslo.

  • Taky se pokouším bojovat s těmito podvodníky, ať je nazveme Arol nebo Alvia, napsala jsem stížnost na ČOI, ochranu spotřebitele a právní poradnu, nyní už komunikuji doporučeným dopisem na adresu firmy uvedenou v obchodním rejstříku, rovněž poslali nefunkční mobil a při vrácení a odstoupení od smlouvy mi napsali, že byl poškozený, strhli si 630 Kč za opravu a zbytek zaslali. Dokud nevrátí všechno, budu je neustále bombardovat .

  • Už tři měsíce nemám vyřízení dvě reklamace č. 12536 a 12315. Podobných uživatelů je zde zjevně hodně, možná by stálo za to podat návrh na insolvenci, když tato společnost není schopna plnit své závazky.

  • Firma AROL se 6.1.2016 přejmenovala na Aradea.

    https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-firma.vysledky?subjektId=384754&typ=UPLNY

    Společníkem je nějaká Judr. která asi ví, jak v tom chodit.

    JUDr. ZUZANA PELIKÁNOVÁ, dat. nar. 9. října 1964

  • Vláďa: Josef Jurča: Dobrý den, jestli budete podávat hromadnou stížnost, tak bych se k ní také přidal.

  • Nezkoušel někdo dnes (11.1.) firmu telefonicky kontaktovat, ani na jedno ze 3 tel. čísel se nemohu dovolat..

  • nafotit, poslat, protože vám telefon bude stejně k ničemu, psát neustále bombardovat na obou telefonech, prostě se nedat, jakmile dostanete mail, okamžitě odpovídat, mě se to vyplatilo, dostala jsem peníze zpět, ale nechce je nechat být, vyhrožovat, ale teď už by to chtělo opravdu se spojit a něco proti nim podniknout

  • Dobrý den, před 3 měsíci jsem zde u firmy Arol zakoupila mobil. Už ze začátku mi bylo povědomé jak fungoval. Blbne mi připojení SIM karty z počátku mi občas nešel i dotyk. Teď mi nejde dotyk vůbec. A co čtu tady recenze a diskuze, tak se bojím ho dát k reklamaci.
    Prosím poraďte mi někdo.


    Tereza

  • Jsem jedna z velice nespokojených zákaznic firmy Arol. Psala jsem zde před nedávnem svůj příběh , který se vleče už půl roku. Mobil koupeny u této firmy jsme měli doma cca dohromady 3 týdny. Byl na několika reklamacich a komunikace s firmou byla přímo tragická. Finále bylo takové, že od listopadu byla reklamace nakonec uznána, ale telefon opraveny zpět nepřišel, peníze také ne a ani odpovědi na mé maily. Komunikovala se mnou pouze trpělivá paní Pulkrábková. Musím se podělit ovšem i o velkou radost. Hned po novém roce jsem denně volala a psala na Arol a nakonec mi bylo sděleno, že mi byl vystavěn dobropis a budou mi vráceny peníze. A opravdu se tak i stalo!!! Peníze mám na účtě!!! Mám hlavně radost, že jsem nemusela nakonec nic řešit s Policií ani s ČOIkou ani se soudy.Také jsem řádně poučená a vyškolená k příštím internetovým nákupům.
    Buďte všichni obezřetní a trpělivý.

    Lenka

  • Mám úplně stejný problém, ale firma se mnou už více jak dva týdny nekomunikuje a nedá se tam ani dovolat!!Ľubomíra Oravcová:

  • Firma AROL si pořídila další internetovy obchod se jmenem Alvia, kterou provozuje Firma ESSENTIAL. Pozor na ně faktura po objednávce z tohoto obchodu přišla na firmu AROL

  • Dobrý den, také bych rád všechny varoval před nákupem v tomto obchodě. Reklamoval jsem u nich mobilní telefon Google Nexus 5 a dopadl jsem tak jak jsem popsal zde http://www.vasestiznosti.cz/stiznost/7784/ . Následně jsem podal i podnět k přezkoumání mého případu k ČOI (což moc němělo smysl, dali za pravdu firmě AROL). Následně jsem jim tedy napsal, že chci telefon u kterého zamítli reklamaci zaslat zpět, abych jej dal k soudnímu znalci. Telefon mi přišel dnes (o zaslaní jsem žádal 26.10.), přišel mi telefon jiný, který sice nemá prasklý display, kvůli kterému reklamaci odmítli, ale zato má rozbitou - chybějící čočku fotoaparátu a je celkově v dezolátním stavu. Ani nedoložili protokol o reklamaci. Věc hodlám dále řešit, jsem ochoten se přidat k jakémukoliv společnému postupu s dalšími poškozenými a doložit všechny podklady.

    Josef Jurča

  • číslo dokladu: QP1510006912, mobilný telefon Smartohone Elephone G7, černý

    Po necelých 3 mesiacoch zrazu prestal ísť displej. Dala som ho na reklamáciu, po mesiaci mi oznámili, že reklamácia je neuznaná. Poprosila som o cenový návrh opravy, ktorý mi ani po ďalšom mesiaci nedokázali zistiť, tak som poprosila o vrátenie mobilu. 17.11. mi napísali, že do týždňa posielajú mobil, no ani po týždni sa tak nestalo. Potom znova napísali, že zaurgujú technika, no stále nič.

    Ľubomíra Oravcová

  • ..jeste k predchozimu: nize jsem se docetl o pani Velebove, ktera napravuje krivdy, pachane na spol.Arol (nebo naopak?), nicmene bez identifikace jednotlivych obch.pripadu ma pry svazane ruce...
    tak zde je c.d.dokladu pani velebova : QP1310018255
    komunikace k reklamaci probihala mailem bez blizsi identifikace a cena je 4000,- nikoli 3000,- jak jsem mylne uvedl

  • spol. AROL je z meho pohledu neseriozni firmou. Po neuznane reklamaci Lenovo A820 jsem se obratil na autorizovany servis Arvato a na zastoupeni Lenovo v CR. bylo mi sdeleno, ze telefon neni urcen k distribuci na trhu v CR a jedna se tzv. sedy dovoz.... oduvodneni, ze jsem si zavadu na pristroji zpusobil sam odmitam (zavada na zakladni desce)...toto je zavedeny postup pri reklamacich u spol. AROL a overil jsem si i u dalsich spotrebitelu...staci se podivat na www.vasestiznosti.cz... resil jsem i pres poradnu D-Testu, Arol nereagovala....proste tristni stav. Se ztratou 3000,- Kc za nekvalitni vyrobek se nehodlam smirit a davam zde podnet ke spolecnemu postupu proti nekalym obchodnim praktikam teto spolecnosti. Podklady mam k dispozici. V kazdem pripade na dostupnych serverech hodlam co nejdrive kauzu zverejnit a pred nakupem v obchodu Arol varovat

  • Děkuji firmě Arol za slušné jednání při vyřízení odstoupení od smlouvy a za rychlé vrácení peněz.

  • Tak jsem se asi před deseti dny stal bohužel zákazníkem arol s.r.o. a přišel mi mobil Sony Xperia Z1 Compact za 6.600,-Kč. Mohlo mě hned napadnout, že to bude nějaká bouda a také byla. Telefon nebyl nový, byl slušně vyblejskaný, ale ve spárách špína a jen lehce poškrábaný kolem diody blesku. Tak jsem nakoukl na internet a našel všemožné zkušenosti o této firmě.
    Ještě v noci jsem napsal dvakrát odstoupení. Jedno podle vzoru, jedno podle sebe s popisem. Telefon jsem nafotil ze všech stran jako důkaz toho jak přišel a hned ráno vše odeslal zpět na adresu co mají na "záručáku". Pak se ještě informoval u znalých práva a zákonů a kul železo.
    Musím říct, že vše proběhlo poměrně hladce a ani né do 10dnů mám peníze zpět na účtu včetně poštovného.
    Takže pokud se někomu z vás dostane do rukou bílá Z1 s IMEI:35388806-087365-1 (to je v tomhle případě na krabičce a pak na štítku pod sim kartou), tak se jedná o použitý telefon. Podle informací Sony ČR je přístroj určený pro Anglický trh a je v záruce. Nejsou schopni říci od kdy by měla záruka běžet a podle databáze nebyl v žádném autorizovaném servise Sony. Ani nevím jestli telefon fungoval se sim, jen jsem ho zapnul a pak raději vypnul.
    Držím všem podvedeným palce ať si užijí ten adrenalin a nervy tak krátce jako já, protože jak čtu mnozí to štěstí nemají. Měl jsem obavu. že to bude nadlouho a tak jsem pro to dělal vše co šlo, včetně porady v adv. kanceláři, PČR, ČOI a každý krok a zjištěná fakta jsem hned posílal mailem paní Procházkové. I když pochybuje že to četla, protože odpovídala vždy stejně.
    Hodně štěstí a pokud se pro kup teprve rozhodujete, tak raději zvažte že obchod nemusí proběhnout úplně hladce.
    R.

  • Michal: také, to samé, co jsem psala Denise, reklamaci musí vyřídit do 30 dnů, jestli už máte telefon potřetí v reklamaci, odstupte od smlouvy!!!!!! Takový výrobek bych už potřetí zaslat nechtěla. Urgujte je, volejte, neustále s nimi majlujte, jinak se na vás vykašlou. Napište stížnost na ČOI, jestli to nepomůže, určitě bych se obrátila na místně příslušný živnostenský úřad.

  • Denisa Gerlaková: reklamaci jsou povinni vyřídit do 30 dnů! Jestli jste se s nimi nedomluvila jinak, doporučuji nafotit, v jakém stavu Vám telefon přišel a poslat ho znovu spolu s odstoupením od smlouvy a číslem účtu, na který mají peníze poslat. Mailovat, volat, kopat je ze všech stran, jedině tak se peněz domůžete. Nedejte se!!!