Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Zlodějský e-shop
Reakce obchodu Nutspread
Dobrý den, zboží bylo uhrazeno a objednávka odeslána. Paní asi potřebuje odbornou pomoc, když mu potřebu psát naprosto nesmyslné komentáře.
-
Nedoporučuje obchod
- Nestihla jsem vyzvednout díky dovolené takže nevím proč přišel dotazník
Reakce obchodu Nutspread
Dobrý den, dotazník se doručuje automaticky, nicméně ideální je neobjednávat, když jedete na dovolenou. Není moc fér potom hodnotit náš e-shop jako špatný, vzhledem k tomu, že se snažíme vypravit všechny objednávky co nejdříve.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Dlha cakacia lehota
Cakal som plnych 10 dni od objednavky az po dorucenie, co je v dnesnej dobe neunosne dlha doba...
-
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo poškozené...
-
- velký výběr ořechových másel
- nekomunikují
chápu, že jsem objednávala mezi svátky, ale stále se mi nikdo neozval, telefon neberou. Nelíbí se mi tento styl nekomunikace.
-
Nedoporučuje obchod
- Objednala jsem balík na poštu a v objednávce jsem v komentáři zadala poštu, na které jsem chtěla zásilku převzít. Zásilka ovšem byla odeslána na poštu nejblíže mého trvalého bydliště, což je na druhé straně republiky a tím se vyskytly komplikace s celou objednávkou. Nehledě na další problémy s poštou, která sice změnu dodací pošty potvrdila, ovšem dodala na původní místo. Z tohoto je patrn=, že obchod komentáře k objednávce buď vůbec nečte nebo jej nezajímají. V obou případech toto nezanechává dobrý dojem.