Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zlodějský e-shop

    Reakce obchodu Nutspread

    Dobrý den, zboží bylo uhrazeno a objednávka odeslána. Paní asi potřebuje odbornou pomoc, když mu potřebu psát naprosto nesmyslné komentáře.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nestihla jsem vyzvednout díky dovolené takže nevím proč přišel dotazník

    Reakce obchodu Nutspread

    Dobrý den, dotazník se doručuje automaticky, nicméně ideální je neobjednávat, když jedete na dovolenou. Není moc fér potom hodnotit náš e-shop jako špatný, vzhledem k tomu, že se snažíme vypravit všechny objednávky co nejdříve.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlha cakacia lehota

    Cakal som plnych 10 dni od objednavky az po dorucenie, co je v dnesnej dobe neunosne dlha doba...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží bylo poškozené...

    • velký výběr ořechových másel
    • nekomunikují

    chápu, že jsem objednávala mezi svátky, ale stále se mi nikdo neozval, telefon neberou. Nelíbí se mi tento styl nekomunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednala jsem balík na poštu a v objednávce jsem v komentáři zadala poštu, na které jsem chtěla zásilku převzít. Zásilka ovšem byla odeslána na poštu nejblíže mého trvalého bydliště, což je na druhé straně republiky a tím se vyskytly komplikace s celou objednávkou. Nehledě na další problémy s poštou, která sice změnu dodací pošty potvrdila, ovšem dodala na původní místo. Z tohoto je patrn=, že obchod komentáře k objednávce buď vůbec nečte nebo jej nezajímají. V obou případech toto nezanechává dobrý dojem.