Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Poradenství
    • Komunikace dodací lhůty

    Reakce obchodu NEUMANN

    Dobrý den, pane Markoši,

    velmi nás mrzí Vaše nespokojenost.

    Vámi vytvořená objednávka dorazila již po poslední páteční expedici a nebylo ji tedy již možné odeslat. Na našich stránkách bylo umístěno prohlášení, že v týdnu od 27.12 do 29.12 probíhají interní inventury a nebude možná jakákoliv expedice (pouze osobní odběr v Praze), objednávku jsme tedy odeslali obratem hned v první možný expediční den a to 2.1.2024.

    Děkujeme za pochopení a pevně věříme, že i v budoucnu se na nás s nákupem obrátíte.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží to jest příčníky byly poškozeny dva zámky .Podle mého soudu to byla reklamace obratem poslaná na jinou adresu, čímž je takticky zamezeno další reklamaci.Oba zámky nesou známky poškození.Obal poškozen nebyl.Od takové značky jako je NEUMANN jsem takové jednání nečekal.Proto již vaší firmu nemohu doporučit ale spíše je upozorním na Vaše jednání.Je mi to opravdu líto.Nashledanou.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nemohu hodnotit,protože zboží prozatím nedorazilo

    Reakce obchodu NEUMANN

    Dobrý den,

    zboží jste si objednat a bylo na "dotaz", bohužel stále čekáme na naskladění od výrobce Thule. Po objednání Vám dorazil informační email, ve kterém bylo uvedený možný termín dodání. Jen jakmile budeme mít skladem, zboží Vám bude expedováno. Děkujeme za pochopení.

    • Špatná komunikace

    Nejde se dovolat spletli mi objednávku a měla být výměna provedena v pátek a je pondělí a nic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná

    Uvádějí, že je skladem a není.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Přišla mě pouze polovina objednaného zboží, a to bez jakékoliv omluvy či vysvětlení

    Reakce obchodu NEUMANN

    Dobrý den, pane Staňku,

    na e-shopu jste si objednal dvě položky, jedna která byla vidět skladem a druhá byla "na dotaz", bohužel takové zboží není v tu chvíli skladem. Jak jste již byl obeznámen telefonicky, tak autobox se s výrobou zdržel kvůli nedostatku materiálu.

    Autoboxy se posílají zvlášť vzhledem k jejich velikosti není možné je s ničím jiným poslat v jednom balíku. Proto Vám byl nosič zaslán zvlášť, bohužel v rozjeté sezóně nejsme schopni obvolávat všechny zákazníky, za což se omlouváme. Pevně věřím, že tuto skutečnost vezmete na milost a nezanevřete na náš obchod. Opravdu je naším cílem mít pouze spokojené zákazníky.

    S pozdravem Team Neumax.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ani 2 týdny po objednání jsem žádné zboží neobdržel.

    Reakce obchodu NEUMANN

    Dobrý den,

    vidím, že z Vaší strany byla objednávka vytvořena v sobotu 15.5, expedována byla již 21.5 z naší strany. Bohužel zásilka byla vrácena službou DPD z jim neznámého důvodu, byl jste obeznámen obratem emailem, že se zásilka vrátila. Za tuto skutečnost se i za službu DPD velmi omlouváme, pevně věříme, že se již toto nebude opakovat.

    S pozdravem Team Neumax.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží "skladem u dodavatele" objednáno na začátku ledna a dodnes (polovina února) jej nemám. Jen sliby...
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Chcete vyjádření za něco co jste my ne dodali.

    Reakce obchodu NEUMANN

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše reakce. Bohužel se vyskytl technický problém na naši straně a tento kit se nám spustil na e-shop. U kitu bylo však uvedeno, že je jeho výroba ukončena a hned jakmile jsme Vaši objednávku obdrželi zaslali jsme Vám email s vysvětlením a nabídnutím vhodné alternativy, na tento email jste nereagoval. Rádi s Vámi tuto objednávku vyřešíme, můžete reagovat na email, který Vám byl 25.1 zaslán.

    Přejeme hezký den!
    Team Neumann

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Stále čekáme na dodání zboží už téměř 3 týdny...

    Reakce obchodu NEUMANN

    Dobrý den, velice se omlouváme za zdržení. Vzhledem k tomu, že zboží nebylo skladem a současnému stavu, se nám veškeré dodávky zboží zpomalily. Dodavatel nám zboží teprve bude expedovat, hned jak dorazí, Vám ho obrazem zašleme.
    Děkujeme za pochopení.
    Tým Neumax

  • neposielaju na Slovensko ...... to je trápne, pre taky obchod
    spedickam je jedno kam to dorucia ... sme predsa v EU !!!

  • při vyzvenutí objednávky jsme dostal jiný výrobek a obchodním mě zrušil internetovou objednávku, kdy jsme přišel o výhody z internetového prodeje

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Po zakoupení zboží přes internet, mě začali telefonicky otravovat nabízeči energií a jiní. Asi by si firma měla ohlídat, poskytování zicích osobních údajů Šmejdům. Máme na to přeci zákon. Dne 24.7.2019.

    Reakce obchodu NEUMANN

    Vážená paní Velebná,
    jak je uvedeno v článku o zpracování osobních údajů na našem webu, se kterým jste při nákupu souhlasila (https://www.neumax.cz/zpracovani-osobnich-udaju/), žádné informace třetím stranám neposkytujeme. Takovouto smlouvu o ochraně citlivých dat máme samozřejmě i se všemi našimi dopravci. Navíc jsou zmíněná data uchovávaná jen a pouze na našem zabezpečeném serveru (nemáme hosting placený u externí firmy).

    Problém bych hledal spíše v tom, že váš email nemá dostatečný bezpečnostní certifikát na to, aby se nedostal na Microsoft serverech do spamu, kde, jak jsem nyní dohledal, skončila vaše původní připomínka.

    Závěrem tedy doporučuji nejprve řešit odkud a přes jaké sítě se připojujete ke službám, které váš telefon znají (např. email a soc. sítě) a až poté špatně hodnotit poslední eshop, kde jste nakoupila. Vzniklá situace nás mrzí o to více, že si na vstřícné komunikaci se zákazníky zakládáme. Ještě si dovolím doporučit zmíněným "šmejdům" pohrozit vámi zmíněným zákonem. Dle vlastní zkušenosti to na tyto lidi funguje.

    Děkuji.
    S pozdravem/Best regards,

    Michal Kříž

    manažer velkoobchodu

    NEUMANN, spol. s.r.o.
    Pikovická 1818/15
    147 00 Praha 4 Braník
    IČ: 45149208
    Tel: +420 724 931 216

  • Již více jak 14 dní slibují že zboží bude naskladneno a když člověk dorazí na prodejnu tak se opakovaně nevěnují.

    29.5.2019
    Vážení zboží jsem si objednal 11.5.2019, 13.5. jste mě informovali že zboží bude skladem v rozmezí od 22.-23.5 ( že mám vyčkat na potvrzení), bez další reakce jsem se připomněl 23.5.2019, odpověď jsem dostal, že zboží bude kompletně určitě do pátku 24.5. Ve čtvrtek odpoledne 23.5. jsem tedy navštívil prodejnu a čekal další 1/2 hodinu (váš personál neměl čas ani zboží vydat a já nemohl již dále čekat), s tím, že mi nakonec bylo oznámeno, že celková zakázka stejně nebude naskladněna ani do soboty.

    Potažmo, kdybych nenapsal onu recenzi, tak by jste se ani neozvali!!!

    Nosič z Vašeho obchodu nebyl zdaleka nejlevnější a ani "momentálně" dostupný, jediné čím byl pro mě nákup zboží "zajímavý", byla výměna zámku zdarma, která vlivem nedodání v DOMLUVENÉM termínu, stejně neproběhla. Díky Vašemu přístupu jsem se dostal do časové nouze, a musel jsem vše vyřešit jinak. To je panečku pružnost, když ani po 16 dnech nemám objednané zboží. Tak se mi nedivte, že jsem na...nej a na poslední chvíli sháním něco, což jsem měl mít před týdnem v klidu! Opravdu mě nebaví v dnešní době kvůli jedné věci někam 5 x volat, kdy to už bude?

    Prostě jednou jste to podělali, (což se může stát) a místo toho, aby jste se omluvili, píšete nepřesné informace.

    Reakce obchodu NEUMANN

    Vážený pane ***editováno***,
    děkujeme za vyjádření názoru, ale upravil bych pár vámi zmíněných věcí. Zboží bylo pro vás naskladněno v průběhu minulého týdne (objednaný jste měl nosič kol). Domluvená dodací lhůta 14 dní tedy byla dodržena (navzdory tomu co uvádíte). Co se týče zámků, které jsme pro vás doobjednávali, kolegyně vám několikrát volala a domlouvala se s vámi na vyzvednutí nejprve nosiče a následně přehození zámků na vámi poptávané. THULE nám posunulo expedici, a tedy jsme vám to dali vědět i nabídli řešení. Dle domluvy vám nic nevadilo a vše bylo vykomunikováno k vaší spokojenosti. Přes toto všechno si zboží nevyzvednete a následně nám píšete do recenze na Heuréku, že se zákazníkům nevěnujeme, byť jsme vám vyšli vstříc a výměnu zámků i přes nutnost objednat specifické číslo zámku jsme vám nabídli (narozdíl od mnohé konkurence) zdarma.

    Co se týče personálu na prodejně, je nutné respektovat, když se věnují nejprve zákazníkům, kteří přišli před vámi. Sám jim občas vypomáhám, když je nával lidí a ne vždy zákazníka vyřídíte za 10 minut.

    Mrzí nás, když zákazníkům nemůžeme vyhovět, ale ještě víc, když jim vyhovíme a oni se nám odvděčí takovouto recenzí.

    S pozdravem,

    Michal Kříž
    manažer velkoobchodu

    NEUMANN, spol. s.r.o.
    Pikovická 1818/15
    147 00 Praha 4 Braník
    IČ: 45149208
    Tel: +420 724 931 216

  • Dorazilo poškrábané použité zboží, neuvěřitelné, e mail s reklamací nelze odeslat ???

    Reakce obchodu NEUMANN

    Dobrý den,
    reagovali jsme na Váš maill během pár hodin. Dostali jsme ho dokonce vícekrát (a za technické problémy s odesláním z Vaší strany opravdu nemůžeme).

    K samotné reklamaci. Nabídli jsme Vám kompletní kompenzaci za naše náklady. Výměnu nosiče za nový a to i v případě, že byste ho potřeboval tento víkend použít. Poškození samotné mohlo vzniknout jak dopravou z Německa k nám, tak následným zasláním přes PPL k Vám. Foto obalu jste k reklamaci nezaslal, takže nebudu spekulovat jak se to stalo. Od nás ale odchází zboží neporušené, nevybalené a vždy zkontrolované skladníkem. Samozřejmě se může stát, že pochybíme. V takovém případě se ale pokoušíme vyjít zákazníkům vstříc viz. náš návrh řešení.

    Moc nás mrzí, že jste se rozhodl křivě obviňovat obchod, který si staví na vstřícném zákaznickém servisu jen z důvodu, že při rušném pátečním provozu trvá odpovědět na mail více jak dvě hodiny. Vždy se vše dá vyřešit i s klidem a slušně.

    S pozdravem, tým Neumax.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nezájem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nemají skladem
    • zavádějící nabídka

    Objednala jsem nosič hakr, nicméně mi napsali cituji: píšu ohledně Vaší internetové objednávky. Vámi objednaný nosič kol od Hakra bohužel momentálně není skladem, nicméně víceméně úplně stejný a o 6,- Kč s DPH dražší od firmy NEUMANN ano. Chtěl bych se Vás tedy zeptat, můžeme-li zaslat namísto Vámi objednaného nosiče nosič tento:
    http://www.neumax.cz/obchod/nosic-kol-neumann-t1-nt01/

    Kbybych chtěla nosič kol neumann, tak si ho objednám. já chtěla hakr a doposavad nedorazil... no tak musíme objednat jinde.

    Reakce obchodu NEUMANN

    Dobrý den,
    naši pracovníci se s Vámi snažili od prvního pracovního dne od vytvoření objednávky spojit jak telefonicky (zkoušeli jsme každý den, bohužel číslo se jevilo jako nedostupné), tak emailem. Vaši reakci jsme bohužel obdrželi až skrze portál Heureka.cz, žádná předchozí odpověď na email, žádná reakce na telefonáty. Problémem totiž bylo, že zmíněný nosič od Hakru není na skladě ani v Brně ve výrobě, ani na pražské pobočce odkdud zboží Hark standartně odebíráme. Proto jsme se Vám přes email pokusili nabídnout variantu takovou, která je ve stejné cenové i kvalitativní kategorii nejblíže k Vámi objednanému nosiči. Je nám velmi líto, že jste s nákupem u nás nesopojená, nicméně, jak jsem pospal výše, opravdu jsem se pro Vás pokusili udělat maximum.
    S pozdravem, Váš tým NeuMax.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    přesto že jsem si telefonicky ověřoval připravenost, nebylo a musel jsem čekat, než zboží najdou. a co mě velice zarazilo, že obsluhující předal rozdělané zboží co se "válelo" na pracovním stole...
    nepůsobilo to na mě nijak profesionálně.

    doporučit nedoporučit, toť otázka na kterou neumím odpovědět.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Široká nabídka a pěkný showroom.
    • Nepříliš ochotný a vyškolený personál. Neumějí ani pozdravit a raději se tam v něčem vrtají, než by šli obsloužit zákazníka, který je už skoro 10 minut u pultu.

    Střešní nosič vůbec nepasuje na auto, přestože je zakoupen přesně na můj model.Bohužel, jak nepasoval, jsem ho při montáži poškodil, takže jej ani nemůžu vrátit.

    Reakce obchodu NEUMANN


    Vážený pane Hedbávný,

    U nás ve firmě si všech našich zákazníků velice vážíme a snažíme se splnit všechna jejich přání. Rozumíme vaší frustraci ze zničení zcela nového nosiče, ale myslíme si, že se dá tato situace vždy řešit s rozumem a s oboustrannou snahou o kladné vyřešení problému a ne uvádění nepravdivých informací na Heuréka.cz.

    Dle našich pracovníků proběhlo vydání vaší internetové objednávky bez problémů a v nejkratším možném čase, hned jak naši pracovníci obsloužili zákazníky před vámi. Montážní technik, který montoval na vůz tažné zařízení, se vám věnovat nemohl, protože je to externí mechanik právě na montáže tažných zařízení.

    Pracovník, který vám vaší objednávku vydával, vám nabízel bezplatnou montáž nosiče na váš vůz, což jste odmítl. Nosič vám byl naším pracovníkem předveden, a byl jste upozorněn, že je nutno se přesně držet montážního postupu, který je popsán v montážním návodu. Byl jste též informován, že je dobré při jakémkoliv problému s montáží ihned kontaktovat naše pracovníky nebo se dostavit s vozidlem k nám, a my bychom problém vyřešili. Podotýkám, že se nic takového nestalo a o vašich problémech s nosičem jsme se dověděli až z vašeho hodnocení na Heuréka.cz.

    Váš problém a vaše nespokojenost nás velice mrzí, nicméně jsme přesvědčeni, že z naší strany nedošlo k žádnému zanedbání a nabídli jsme vám veškerou podporu a poskytli jsme vám veškeré potřebné informace.

    S pozdravem

    Neumax Team


  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na e-shopu mají označeno zboží skladem, i když na skladě není. Zákazník pak jen čeká.