• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Široká nabídka a pěkný showroom.
    • Nepříliš ochotný a vyškolený personál. Neumějí ani pozdravit a raději se tam v něčem vrtají, než by šli obsloužit zákazníka, který je už skoro 10 minut u pultu.

    Střešní nosič vůbec nepasuje na auto, přestože je zakoupen přesně na můj model.Bohužel, jak nepasoval, jsem ho při montáži poškodil, takže jej ani nemůžu vrátit.

    Reakce obchodu NEUMANN


    Vážený pane Hedbávný,

    U nás ve firmě si všech našich zákazníků velice vážíme a snažíme se splnit všechna jejich přání. Rozumíme vaší frustraci ze zničení zcela nového nosiče, ale myslíme si, že se dá tato situace vždy řešit s rozumem a s oboustrannou snahou o kladné vyřešení problému a ne uvádění nepravdivých informací na Heuréka.cz.

    Dle našich pracovníků proběhlo vydání vaší internetové objednávky bez problémů a v nejkratším možném čase, hned jak naši pracovníci obsloužili zákazníky před vámi. Montážní technik, který montoval na vůz tažné zařízení, se vám věnovat nemohl, protože je to externí mechanik právě na montáže tažných zařízení.

    Pracovník, který vám vaší objednávku vydával, vám nabízel bezplatnou montáž nosiče na váš vůz, což jste odmítl. Nosič vám byl naším pracovníkem předveden, a byl jste upozorněn, že je nutno se přesně držet montážního postupu, který je popsán v montážním návodu. Byl jste též informován, že je dobré při jakémkoliv problému s montáží ihned kontaktovat naše pracovníky nebo se dostavit s vozidlem k nám, a my bychom problém vyřešili. Podotýkám, že se nic takového nestalo a o vašich problémech s nosičem jsme se dověděli až z vašeho hodnocení na Heuréka.cz.

    Váš problém a vaše nespokojenost nás velice mrzí, nicméně jsme přesvědčeni, že z naší strany nedošlo k žádnému zanedbání a nabídli jsme vám veškerou podporu a poskytli jsme vám veškeré potřebné informace.

    S pozdravem

    Neumax Team


  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na e-shopu mají označeno zboží skladem, i když na skladě není. Zákazník pak jen čeká.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Pominu, že nosiče lyží na první pohled nejsou bytelné a bojím se, že se brzy rozpadnou. To není záležitost prodejce.
    • Co mě však rozzlobilo, že plastový obal od sněhových řetězů byl špinavý, že první cesta obalu byla pod sprchu. Zřejmě velmi dlouho ležel ve skladu. Papírové obaly od nosičů lyží a od adaptérů byly špinavé, potrhané, slepované izolepou...
    • Prostě takto zabalené zboží bych si v kamenném obchodě nezakoupil. Takto zásilkový obchod těží z toho, že zákazník zboží nevidí a když ho obdrží, nemá chuť se zabývat vrácením zboží.
    • Ale je z toho patrné, jak se při zasílání postupuje a jak si cení zákazníků...

    Organizace perfektní, úcta k zákazníkovi slabá.

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Dobrý den,
    s nabídkou i kvalitou dopravy jsem spokojený, ovšem velmi mě zklamal styl a cena za doručení jediného klíče, který jsem si objednal.
    Zaplatit 120 Kč za dopravu jednoho klíčku, který se dá poslat klasickou obálkou za výrazně nižší cenu i při doručení do vlastních rukou, mi přijde velmi přehnané.

    Reakce obchodu NEUMANN

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše negativní reakce.
    Dopravné bylo účtováno za standartních podmínek, které
    naši zákazníci bez problému respektují.
    Pokud jste žádal nižší dopravu, stačilo nás informovat a rádi bychom Vám vyšli vstříc.

    Tým Neumax

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při přebrání zboží nutno detailně ověřit kompletnost dodávky, typové označení apod.

    Nejprve mi prodali použité zboží. Potom jiný typ střešního nosiče, než který jsem požadoval. Tři návštěvy prodejny. Rozhodně nedoporučuji, je to s nimi loterie.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Personál na prodejne
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod na uvedené tel. číslo nereaguje. zboží jsem objednal před 14 dny a zatím nic, ani zboží, ani informace. obchod nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • komunikace a ne-ochota prodejce při vyzvednutí zboží
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nepřesné údaje v dodací lhůtě
    • pokud bych se sám nezeptal, nebyl bych informován o době dodání zboží-ani zatím přesně nevím, kdy zboží dostanu

    velký pozor na dodací lhůtu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec nekomunikuje

    Nulévá odpověď

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nízké ceny
    • špatná dodací lhůta a téměř žádná komunikace o cestě zboží.

    pořídit si levně zboží, ale za cenu dlouhého čekání.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Neseženu jinde.
    • Otřesná komunikace = nekomunikace.

    Objednávka SPZ - bez informace, zda/že zboží je připraveno.

    Objednávka vzpěr - v katalogu vedeno skladem, dosud (cca dva týdny) bez jakékoli info k objednávce...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • prodejce deklaruje zboží skladem - tj. ihned k odběru. Po týdnu čekání a dotazu z mé strany mě bylo řečeno, že zboží skladem nemají ...

    firma má asi špatný SW k vedené skladového hospodářství. Komunikace se zákazníkem ze strany firmy je tragická.