Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • 6dní od nákupu,nic nepřišlo, žádný email, omluva, komunikace nula.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    11. Listopadu jsem si objednal zboží. Zásilka stále ještě nedošla

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá doba dodání. Vážně uvažuji o změně e-shopu
  • Nedoporučuje obchod

    Určitě bych si zboží neobjednal kdybych dopředu znal kvalitu. Osnova z jemných vláken, prakticky průhledná, čemuž bude odpovídat i životnost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po 14 dnech od objednání se nic neděje

    po 14 dnech se stále zboží připravuje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Míry uvedené u zboží neodpovídají skutečnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nesouhlasí uváděná a skutečná velikost výrobku.
  • Nedoporučuje obchod

    Hrozně dlouhá dodací doba !

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží objednáno před skoro měsícem!!! Stále nedorazila, telefon nezvedaji!!!! NEDOPORUČUJI!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pozitivní hodnocení budu moci poskytnout až bude objednávka vyřízena.
    Očekával jsem alespoň informaci o tom zda s dodáním mohu počítat a v jakém časovém horizontu.
    Dosud nevím zda vůbec s dodání mohu počítat.
    za této situace nemohu být spokoje.
    Z.K.

    Reakce obchodu NEJODEVY.CZ

    Dobrý den,
    je nám líto, že nejste spokojen. Bohužel jste si vybral produkt, kde jak je uvedeno u produktů je naskladnění až za 16 dnů.
    Když jste zboží dal do košíku, tak Vám u tohoto produktu i muselo naskočit okénko, že dojde tak k velkému zdržení a zda opravdu chcete na objednávku počkat, nebo stornovat tento produkt a případě vybrat jiný.
    My bohužel produkt skladem neměli, o čemž jsme informovali. Naskladnění od dodavatele bylo 16 dnů, které jsme i u produktu uvedli. Snažíme se, aby zákazníci zboží obdrželi co nejdříve, gohužel urychlit dodání v tomto případě nelze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zatím zaplacené zboží nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Absolutní ignorance , co se komunikace týče. Telefon nezvedají. Až po upozornění, když po týdnu mlčení emailem sdělili, že dané zboží nemají a mít nebudou, že se jim několikrát volalo, se ozvali s otázkou "máme tu nepřijatý hovor od Vás, co jste potřebovala?" :-)) A k tomu všemu po týdnu čekání a zbytečného "ležení" mých peněz na jejich účtě a po sdělení, že zboží nebude, přestože bylo skladem, se zeptají jestli chci storno? Ach jo, vůbec nerozumím těm recenzím o dobré komunikaci a pod... :-) Prostě Velký Špatný!
    Pokud by snad obchod na toto reagoval tak, že to není pravda, mohu vše doložit. :-) je totiž možné všechno u těchto borců :-))

    Reakce obchodu NEJODEVY.CZ

    Dobrý den.
    Je nám líto, že se Vaše objednávka nerealizovala. Chtěli bychom jen doplnit faktickými údaji - objednávka byla vytvořena 20.6. 20:31. Zboží na objednávce nebylo skladem a přímo u zboží bylo napsáno, že je dostupný poslední kus s termínem 27.6. Bohužel u dodavatele se poslední kus prodal a my to zjistili od dodavatele v den kdy jsme od něj obdrželi zboží bez této chybějící položky. Tj. 26.6. dopoledne. Ihned jsme Vás tedy kontaktovali, že není zboží dostupné. Není to tedy ani zdaleka týden, jak píšete. Když vezmete, že od objednávky byl pracovní den jen 21.6.-23.6. Pak byl víkend a hned v pondělí dopoledne jsme Vás kontaktovali. Chápu ale Vaše rozhořčení. Nás každý neuskutečněný obchod taky mrzí, ale není v našich silách vše držet ve všech barvách a velikostech skladem. Prosíme o pochopení a třeba někdy opětovnou objednávku. Věřím, že budete spokojena a napravime Váš pohled na nás. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    týden marně na zboží čekám

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po týdnu zboží stále nedorazilo.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Týden trvalo doručení,boty dobré,bohužel obě levé... Telefon nikdo nebere,skladem jsou,jedu... Takže jsem jel boty vyměnit,jelikož to nemám zas tak daleko,na místě jsem zjistil že skladem vůbec nejsou tak si mám počkat... Takže peníze zpět a nikdy více.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Stále čekám na doručení.
  • Nedoporučuje obchod

    Tak do dnes mi nikdo nedal vědět o objednávce. Tak si boty a zboží nechte. Děkuji asi super oddíl. S pozdravem

  • Nedoporučuje obchod

    • Po týdnu žádná komunikace,na zboží stále čekám.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace jen přijetí objednávky a dál nic.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Patří mezi ty s nižšími cenami
    • Nejde jim věřit, že mají zboží skutečně na skladě

    Objednal jsem zboží, které mělo být na skladě. Po pracovním týdnu bez jakékoliv odezvy jsem začal zjišťovat, co se děje, a dozvěděl jsem se, že jejich dodavatel má údajně nemocné zaměstnance a že nestíhají dodají to "až někdy" jim dodá jejich dodavatel. Masakr.