Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Zboží dodáno až 3 ti den po me urgenci. Info obchodu, ze zboží budu mít druhy den po objednání není pravda
Reakce obchodu Nazuby.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaši reakci. Prověřili jsme to a zpoždění doručení nastalo na straně přepravce, což nás velmi mrzí. Vaše zásilka byla převzata na depu, pak putovala na centrální překladiště a poté šla do doručujícího depa. Z tohoto důvodu bylo doručení posunuto o jeden den, díky centrálnímu překladišti.
Za komplikace se vám omlouváme, ale tato situace nastává běžně. Děkujeme Vám za pochopení. Tým Nazuby.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Slušné ceny
- Rychlost dodání Zásilkovnou
- Neochota při reklamaci chybně dodaného zboží
Místo mezizubního kartáčku Tepe 0,7 soft, jsem obdržel ultra soft. Dle paní na reklamaci je prý to tak správně. Pro mne to tak správně není. Škoda.....
Reakce obchodu Nazuby.cz
Dobrý den pane Tajtle,
děkujeme Vám za Vaši reakci. Tuto záležitost jsme s Vámi probrali emailem i telefonicky. Objednal jste si mezizubní kartáčky TePe Soft, na jejichž balení je uvedeno TePe Extra Soft. Je to jeden a tentýž produkt, jak jsme Vás již informovali. Upravili jsme název produktu, aby se shodoval nejen na eshopu ale také na obalu. Také jsme Vám navrhli vrácení produktu na naše náklady, které jste odmítl. V případě, že byste nadále měl zájem o vrácení, kontaktujte nás emailem na [email protected] nebo telefonicky na naší zákaznické lince +420 380 831 831, Váš tým Nazuby. -
Nedoporučuje obchod
- Přišlo mi jiné zboží, než jsem si objednal. Přitom faktura se shoduje s objednávkou, ale v zásilce byl jiný produkt.
Nakoupím jinde příště. U známějších e-shopů.
Reakce obchodu Nazuby.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaši reakci a zároveň nás velmi mrzí vzniklá situace. V případě, že jste od nás obdržel nesprávný produkt, kontaktujte nás emailem na [email protected] nebo telefonicky na naší zákaznické lince +420 380 831 831 a produkt Vám na naše náklady obratem vyměníme. Doufáme, že se to podaří vyřešit k Vaší spokojenosti. Váš tým Nazuby.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
+velký výběr zboží
- obdržela jsem nefunkční výrobek, který obchod požaduje zaslat zpět na vlastní náklady (není možné zaslat přes zásilkovnu, což jiné ešopy umožňují) poštovné stálo 169 Kč. Na vyřízení reklamace musím čekat 30 dní. Odstoupit od smlouvy u tohoto výrobku (ústní sprcha) není možné, protože před prvním použitím se musí plně nabít a naplnit vodou a teprve potom zjistíte, že nefunguje. Obchod to ale považuje za použití. Příště takové zboží zakoupím v kamenném obchodě.Reakce obchodu Nazuby.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za vaši reakci. Každá přijatá reklamace je vyřízena v zákonné lhůtě 30 dní. V případě uznané reklamace můžete žádat o proplacení poštovného. Kromě toho je možné od smlouvy odstoupit, nejen ve lhůtě 14 dnů, ale také výrobce nabízí akci 60 dní na vrácení produktu, v rámci které můžete produkt zkoušet a v případě nespokojenosti jej vrátit se zárukou vrácení peněz. V případě jakýchkoli dalších otázek nás neváhejte kdykoliv kontaktovat emailem na [email protected] nebo telefonicky na naší zákaznické lince +420 380 831 831, Váš tým Nazuby. -
Nedoporučuje obchod
- Nedodrzena reklama
Reakce obchodu Nazuby.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaši reakci a zároveň Vás prosíme o informaci, jaká reklama nebyla dodržena? Velmi rádi to prověříme a pokud se tak stalo, napravíme to k Vaší spokojenosti. Můžete nás kontaktovat emailem na [email protected] nebo telefonicky na naší zákaznícké lince +420 380 831 831. Děkujeme, Váš tým Nazuby.cz. -
Nedoporučuje obchod
- není možné platit až při odběru zboží v zásilkovně
Reakce obchodu Nazuby.cz
Dobrý den, za zboží lze zaplatit i při odběru v zásilkovně. V objednávce je třeba vybrat způsob platby na dobírku za 30 Kč, poté budete moci zaplatit při převzetí balíčku v hotovosti nebo kartou. V případě, že byste měli při vytváření následující objednávky problém s nastavením platby na dobírku, neváhejte nás kontaktovat na naší zákaznické lince +420 380 831 831 od 8 do 16 hodin nebo emailem na [email protected].
-
Nedoporučuje obchod
Bohužel v obchode bylo napsáno cash back 150kc ,zaregistrovali jsme se, poslali iban vše potrebne a nedostali ani korunu!! Podvod jako .. proto nedoporučuji tento obchod.... Je mi to lito... Dejte si pozor lidičky ....
Reakce obchodu Nazuby.cz
Dobrý den,
velice nás mrzí Vaše zklamání. Kontaktujte prosím zákaznickou linku Procter & Gamble, která byla organizátorem této akce.
https://mujsvet-pg.cz/cashbackcz-2021 . Děkujeme za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem objednala 19.12 a do dnešního dne mi zboží nebylo doručeno. Přes PPL vidím že zboží ještě ani neprevzali. Měl to být dárek k Vánocům a psali že doručení stihnou. Takže za mě bohužel velké zklamání.
Reakce obchodu Nazuby.cz
Dobrý den,
mrzí nás vaše nepříjemná zkušenost. Je pravdou, že kolem Vánoc se mohly podobné situace vyskytnout díky enormnímu přetížení přepravních služeb. Je-li to pro Vás aktuální, zboží rádi zašleme znovu, případné dotazy Vám rádi zodpovíme na naší zákaznické lince. +420 380 831 831 od 8 do 16 hodin, nebo na naší poradně [email protected]
Nazuby.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
nefunkční
Reakce obchodu Nazuby.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Každá nepříjemnost nás moc mrzí, prosím o kontaktování zákaznické podpory na čísle +420 380 831 831 kde s Vámi nepříjemnost rádi vyřešíme. Děkujeme za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
- No customer service
- Do not order with "Paketa", "Zasylkovana" - the worst customer experience
Do not order at this shop, do not recommend, delivery is promised 1-2 days now it's week 3 nothing g, no customer service, the price does not meet expectation, goods never arrived & no refund
Reakce obchodu Nazuby.cz
Hello,
We apologize for the delay in delivering your shipment. The delay was caused by the number of shipments on the carrier's side, however, we believe that you will be satisfied with the products. Thank you for understanding. Team Nazuby -
Nedoporučuje obchod
- spokojenost s rychlým doručením
nemám
-
Nedoporučuje obchod
- Rychlé dodání.
-
Nedoporučuje obchod
Zakoupila jsem v tomto shopu elektrický sonický kartáček - ovšem byl mi dodán kartáček s ODLIŠNÝM označením od toho, který jsem si objednala a který mi byl vyfakturován! Obratem jsem vše reklamovala - a již šestý den čekám na relevantní odpověď a vysvětlení.
Reakce obchodu Nazuby.cz
Hezký den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Pokud Vám přišel jiný kartáček, než jste si přála a objednala, určitě se neváhejte obrátit na naši podporu: [email protected]/+420 380 831 831. Moc nás zbytečné komplikace mrzí, rádi společně s Vámi najdeme řešení a kartáček vyměníme za správný. Omlouváme se za nepříjemnou zkušenost a věříme, že se ji ještě podaří napravit :) -
Nedoporučuje obchod
- Přišlo mi jiné zboží než jsem si objednala.
Reakce obchodu Nazuby.cz
Dobrý den,
Obrázky u produktu jsou orientační a nemusí vždy odpovídat skutečnosti. Pokud máte zájem o konkrétní barevné provedení, uveďte prosím své přání v poznámce při vytváření objednávky. Pokud to bude jen trochu možné, budeme se snažit Vám vyhovět. Doufáme, že Vaše příští objednávka bude již v pořádku. Přejeme pěkný den. -
Nedoporučuje obchod
Sprostota, neurvalost, agresivita, neprofesionalita
Reakce obchodu Nazuby.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Skutečně nás velmi mrzí, že máte negativní zkušenost s přístupem pracovnice zásilkovny. Při řešení situace jsme postupovali podle běžných postupů a situaci jsme se snažili vyřešit k Vaší spokojenosti. Je nám líto, že vám nevyhovovala ani jedna z nabízených variant řešení a též zároveň doufáme, že se zakoupeným produktem budete spokojena.
-
Recenze byla smazána kvůli vulgárnímu obsahu.
-
Nedoporučuje obchod
- Opakovaně se nepodařilo zaplatit online kartou, ačkoliv jinde nejsou poblémy
Reakce obchodu Nazuby.cz
Hezký den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Žádný výpadek s možností platby kartou jsme na webu nezaregistrovali, ale určitě je možné se kdykoliv obrátit na naši uživatelskou podporu (https://www.nazuby.cz/kontakt), která ráda poradí s řešením problému :) Doufáme, že se příště nákup povede bez potíží a zdravíme.
Nazuby -
Nedoporučuje obchod
- místo 3 souprav po 4 kusech poslali 3 samostatné kusy, místo omluvy zdlouhavá nepříjená reklamace
Reakce obchodu Nazuby.cz
Pěkný den,
děkujeme za zpětnou vazbu, kterou jsme předali i kolegyňkám na zákaznické lince. Ještě jednou bychom se rádi omluvili za chybně zaslané balení kartáčků a věříme, že to znovu zaslané a správné balení Vám vykouzlí úsměv na tváři :) S úsměvem jde přeci jenom všechno lépe!
Nazuby -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- nelze vrátit nevhodně zakoupený výrobek
Objednal jsem si na Oral-B SR 32-4 Pulsonic náhradní hlavice 4 ks. Po rozbalení 1 ks jsem zjistil, že se jedná o jiný typ. Po dotazu na infolinku mě bylo řečeno, že nákup již nelze vrátit, protože je rozbalen.
Reakce obchodu Nazuby.cz
Pěkný den,
chápeme, že je tato situace pro Vás nepříjemná, ale věříme, že důvody, ze kterých nelze zboží typu rozbalené náhradní hlavice elektrického kartáčku vracet, jsou zcela pochopitelné. S výběrem správných hlavic rádi kdykoliv pomůžeme a poradíme (na infolince, e-mailu i třeba přes Facebook), aby se podobná situace nemusela opakovat :) I tak děkujeme za podnět a zkontrolujeme, zda lze u jmenovaného výrobku více zdůraznit, které kartáčky jsou kompatibilní a které nikoliv.
Nazuby -
Nedoporučuje obchod
- Přišel mi úplně jiný dudlík než byl na fotce. Jelikož stojí přes 500,-, tak jsem byla docela zaskočená.
Reakce obchodu Nazuby.cz
Hezký den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Pokud Vám přišel jiný dudlík, než jste si přála a objednala, určitě se neváhejte obrátit na naši podporu: [email protected]/+420 380 831 831. Moc nás zbytečné komplikace mrzí, rádi společně s Vámi najdeme řešení a dudlík vyměníme za správný. Omlouváme se za nepříjemnou zkušenost a věříme, že se ji ještě podaří napravit :)
Nazuby.cz