Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Objednal jsem 5 sad kartáčků na zuby. Čtyři sady byly v pořádku a jedna sada chyběla. Doručily mi jiný výrobek místo objednaného zboží, zjistil jsem po rozbalení. Dávám jednu hvězdu za každou správnou sadu, kterou mi obchod doručil.

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den, velice mě mrzí, že nastal problém s dodaným zbožím. Pokud jsme Vám zaslali něco jiného kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 380 831 831 v pracovní dny od 8 - 16:00 nebo emailem na [email protected], abychom záležitost vyřešili k vaší plné spokojenosti.

    Váš tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Slíbili rychle doručení do druhého dne;zboží přišlo po týdnu.Urgovala jsem balíček po 4 dni každý den.

    Uže nikdy tady nic neobjednám i když mají dobré ceny.

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den, váš balíček jsme odeslali ihned po Vašem přijetí objednávky. Jak jsem Vám již do telefonu řekla, zpoždění bohužel nastalo na straně přepravce za což jsem se Vám velice omluvila.

    Váš tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží zaplaceno a do teď ho nemám.
    • Arogantní slovenská operátorka.

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den, pane Magyarics,

    velice mě mrzí, že jste svůj balíček neměl včas. Bohužel měla banka nějakou chybu a platba nám bohužel nepřišla na účet včas. Snažili jsme se to co nejdříve vyřešit jak Vám bylo do telefonu několikrát řečeno. Balíček už máte k vyzvednutí ve výdejním místě. Věřím že příště to bude bez problémů. Váš tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    na www stránkách jsem si objednal podle nabídky..ale přišlo mi něco jiného

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    je nám velmi líto vzniklé situace. Prosíme Vás, abyste nás kontaktovali telefonicky na čísle +420 380 831 831 v pracovní dny od 8 - 16:00 nebo emailem na [email protected], abychom záležitost vyřešili k vaší plné spokojenosti.
    Váš tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Musím zaplatit zboží předem kartou. Obchod mě nabídl platbu dobírkou, kde je za dobírku přirážka 30,-Kč. Tato částka za dobírku navyšuje cenu zboží. Proto jsem odstoupil od nákupu objednaného zboží.

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Vážený zákazníku,

    zboží můžete uhradit předem nejen kartou, ale také bankovním převodem, popříradě můžete využít další způsoby platby. Částka 30 Kč za dobírku nenavyšuje částku za zboží, ale je to cena za službu, tedy za to, že platíte při převzetí zboží buď v hotovosti nebo kartou. Váš tým Nazuby.cz

  • Objednala jsem si zubní pastu Colgate
    Ultimátum French a přišla mi Natural extracts lemon& aloe

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že se tato záměna stala. Omlouváme se za ni. Pokud taková situace nastane neváhejte nás kontaktovat na naší lince +420 380 831 831 a samozřejmě to prověříme a na naše náklady Vám zašleme správné pasty.

    Vás Tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • špatná komunikace

    Na prezenčním videu k produktu je popisována "speciální lišta" k nalepování samolepek. Obchod vás neupozorní, že toto není součástí dodávky, ani nenabízí doobjednání k zakupovanému kartáčku.

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nebyl spokojen s Vaší objednávkou. Bohužel výrobce z hygienických důvodů přestal speciální lištu vyrábět a dodávat ke kartáčku. Samolepky si můžete nalepit na samotné tělo kartáčku, kde hezky drží a dobře vypadají.

    Váš Tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlé dodání
    • ceny
    • automatický odběr novinek na email
    • nefunkční apple pay

    Při objednávce vás eshop automaticky přihlásí k odběru newsletteru na email, nikde není možnost odmítnout.

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Nefunkční platební metodu Apple pay prověřujeme a omlouváme se za komplikace při platbě objednávky. Možnost odmítnout zasílání newsletterů je v patičce každého zaslaného e-mailu, zasílání obchodních sdělení je v souladu s podmínkami pro zpracování osobních údajů e-shopu. V případě dalších dotazů je vám k dispozici zákaznická podpora na e-mailu [email protected] nebo telefonu +420 380 831 831. Vaše Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • pozáruční servis téměř neexistuje

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za vaši reakci. Pozáruční servis je možný u většiny výrobků, kontakt na autorizované servisy naleznete na našich stránkách po nakliknutí "Reklamace". Pokud se v seznamu nenachází servis, který potřebujete, kontaktujte nás na zákaznické lince na čísle +420 380 831 831 nebo emailem na [email protected] a rádi Vám s vyřešením problému pomůžeme. Vaše Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Naprosto nepřehledné vyhledávání; zcela nelogicky e-shop automaticky nabízí k elektrickému kartáčku nekompatibilní hlavice.

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši reakci. Příslušenství k produktům na našem eshopu lze zcela jednoduše vyhledat v popisu produktů. V případě, že jste měli problém s vyhledáním kompatibilního příslušenství, mohli jste nás kontaktovat a s výběrem bychom Vám velmi rádi poradili. Prosíme Vás abyste nás informovali o produktu, u kterého byly nabízeny nekompatibilní hlavice. Pokud se stala nějaká chyba na naší straně, vyřešíme to s vámi tak aby bylo všechno v pořádku. Váš tým Nazuby.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    objednané zboží mělo jinou barvu

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Prosím kontaktujete nás telefonicky na čísle +420 380 831 831 nebo emailem na [email protected]. Pokud se stala chyba v objednávce, samozřejmě to vyřešíme k vaší spokojenosti. Váš tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží dodáno až 3 ti den po me urgenci. Info obchodu, ze zboží budu mít druhy den po objednání není pravda

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši reakci. Prověřili jsme to a zpoždění doručení nastalo na straně přepravce, což nás velmi mrzí. Vaše zásilka byla převzata na depu, pak putovala na centrální překladiště a poté šla do doručujícího depa. Z tohoto důvodu bylo doručení posunuto o jeden den, díky centrálnímu překladišti.
    Za komplikace se vám omlouváme, ale tato situace nastává běžně. Děkujeme Vám za pochopení. Tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Slušné ceny
    • Rychlost dodání Zásilkovnou
    • Neochota při reklamaci chybně dodaného zboží

    Místo mezizubního kartáčku Tepe 0,7 soft, jsem obdržel ultra soft. Dle paní na reklamaci je prý to tak správně. Pro mne to tak správně není. Škoda.....

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den pane Tajtle,

    děkujeme Vám za Vaši reakci. Tuto záležitost jsme s Vámi probrali emailem i telefonicky. Objednal jste si mezizubní kartáčky TePe Soft, na jejichž balení je uvedeno TePe Extra Soft. Je to jeden a tentýž produkt, jak jsme Vás již informovali. Upravili jsme název produktu, aby se shodoval nejen na eshopu ale také na obalu. Také jsme Vám navrhli vrácení produktu na naše náklady, které jste odmítl. V případě, že byste nadále měl zájem o vrácení, kontaktujte nás emailem na [email protected] nebo telefonicky na naší zákaznické lince +420 380 831 831, Váš tým Nazuby.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přišlo mi jiné zboží, než jsem si objednal. Přitom faktura se shoduje s objednávkou, ale v zásilce byl jiný produkt.

    Nakoupím jinde příště. U známějších e-shopů.

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši reakci a zároveň nás velmi mrzí vzniklá situace. V případě, že jste od nás obdržel nesprávný produkt, kontaktujte nás emailem na [email protected] nebo telefonicky na naší zákaznické lince +420 380 831 831 a produkt Vám na naše náklady obratem vyměníme. Doufáme, že se to podaří vyřešit k Vaší spokojenosti. Váš tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    +velký výběr zboží
    - obdržela jsem nefunkční výrobek, který obchod požaduje zaslat zpět na vlastní náklady (není možné zaslat přes zásilkovnu, což jiné ešopy umožňují) poštovné stálo 169 Kč. Na vyřízení reklamace musím čekat 30 dní. Odstoupit od smlouvy u tohoto výrobku (ústní sprcha) není možné, protože před prvním použitím se musí plně nabít a naplnit vodou a teprve potom zjistíte, že nefunguje. Obchod to ale považuje za použití. Příště takové zboží zakoupím v kamenném obchodě.

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za vaši reakci. Každá přijatá reklamace je vyřízena v zákonné lhůtě 30 dní. V případě uznané reklamace můžete žádat o proplacení poštovného. Kromě toho je možné od smlouvy odstoupit, nejen ve lhůtě 14 dnů, ale také výrobce nabízí akci 60 dní na vrácení produktu, v rámci které můžete produkt zkoušet a v případě nespokojenosti jej vrátit se zárukou vrácení peněz. V případě jakýchkoli dalších otázek nás neváhejte kdykoliv kontaktovat emailem na [email protected] nebo telefonicky na naší zákaznické lince +420 380 831 831, Váš tým Nazuby.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nedodrzena reklama

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši reakci a zároveň Vás prosíme o informaci, jaká reklama nebyla dodržena? Velmi rádi to prověříme a pokud se tak stalo, napravíme to k Vaší spokojenosti. Můžete nás kontaktovat emailem na [email protected] nebo telefonicky na naší zákaznícké lince +420 380 831 831. Děkujeme, Váš tým Nazuby.cz.

    • není možné platit až při odběru zboží v zásilkovně

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den, za zboží lze zaplatit i při odběru v zásilkovně. V objednávce je třeba vybrat způsob platby na dobírku za 30 Kč, poté budete moci zaplatit při převzetí balíčku v hotovosti nebo kartou. V případě, že byste měli při vytváření následující objednávky problém s nastavením platby na dobírku, neváhejte nás kontaktovat na naší zákaznické lince +420 380 831 831 od 8 do 16 hodin nebo emailem na [email protected].

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel v obchode bylo napsáno cash back 150kc ,zaregistrovali jsme se, poslali iban vše potrebne a nedostali ani korunu!! Podvod jako .. proto nedoporučuji tento obchod.... Je mi to lito... Dejte si pozor lidičky ....

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše zklamání. Kontaktujte prosím zákaznickou linku Procter & Gamble, která byla organizátorem této akce.
    https://mujsvet-pg.cz/cashbackcz-2021 . Děkujeme za pochopení.

  • Zboží jsem objednala 19.12 a do dnešního dne mi zboží nebylo doručeno. Přes PPL vidím že zboží ještě ani neprevzali. Měl to být dárek k Vánocům a psali že doručení stihnou. Takže za mě bohužel velké zklamání.

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás vaše nepříjemná zkušenost. Je pravdou, že kolem Vánoc se mohly podobné situace vyskytnout díky enormnímu přetížení přepravních služeb. Je-li to pro Vás aktuální, zboží rádi zašleme znovu, případné dotazy Vám rádi zodpovíme na naší zákaznické lince. +420 380 831 831 od 8 do 16 hodin, nebo na naší poradně [email protected]

    Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    nefunkční

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Každá nepříjemnost nás moc mrzí, prosím o kontaktování zákaznické podpory na čísle +420 380 831 831 kde s Vámi nepříjemnost rádi vyřešíme. Děkujeme za pochopení.