Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • klamavá informace o dopravě ZDARMA
    • Informace u vás zítra = cca za týden

    Při objednávce se objeví hláška doprava máte dopravu ZDARMA, ale pak je vám naúčtován poplatek za dodání na adresu PPL. Takže fajn klamavá informace.
    Pokud doprava ZDARMA, tak by měla být bez jakého koli dalšího omezení.

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den, doprava zdarma nad 1 299 kč je pouze do výdejního místa. Doprava kurýrem je zpoplatněna. Veškeré informace k dopravě naleznete v sekci "doprava".

    Váš tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Opet špatná cena, reklamace byla vyrizena po 2 telefonech

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    někdy je naše zákaznická linka přetížená velkým množstvím zákazníků a tedy vyjimečně může trvat než se s námi spojíte. V tomto případě se s námi můžete také spojit emailem [email protected].

    Váš tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Pozor na dopravu zdarma nad 1200.plati pouze na výdejní místo

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den, doprava zdarma nad 1 299 kč je pouze do výdejního místa. Doprava kurýrem je zpoplatněna. Veškeré informace k dopravě naleznete v sekci "doprava".

    Váš tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Při řešení reklamace mi nebylo poskytnuto žádné rozumné řešení mého problému s nepřevzetím výrobku do autorizovaného servisu v Olomouci.

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den, prosím kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 380 831 831 v pracovní dny od 8 - 16:00 nebo emailem na [email protected] abychom mohli vyřešit problém se servisním střediskem a abychom mohli co nejdříve vyřešit Vaší reklamaci k Vaší spokojenosti.

    Váš tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Po měsíci jsem stále nedostala fakturu. Ani e-mailem. Z toho důvodu nedoporučuji.

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den, faktura se automaticky generuje po doručení balíčku. Mohla nastat nějaká technická chyba a z tohoto důvodu Vám faktura nedorazila. Kontaktujte nás prosím telefonicky na čísle +420 380 831 831 v pracovní dny od 8 - 16:00 nebo emailem na [email protected]. Fakturu Vám ihned dopošleme.

    Váš tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den,

    obracím se na vás po mém nákupu vámi prodávaného zboží.

    Bohužel moje registrace se zřejmě nezdařil a to kvůli potížím na vašem webovém portálu, zasílám potřebné informace touto cestou.

    Chci taktéž využít vaší marketingové akce: Získejte zpět až 1 500 Kč za nákup elektrických kartáčků Oral-B

    Při nákupu elektrických kartáčků Oral-B v období 1. 12. 2022 – 6. 1. 2023 můžete získat až 1 500 Kč zpět.

    Do této propagační akce Oral-B cashback jsou zařazeny následující výrobky značky Oral-B zakoupené v období 1. 12. 2022 – 6. 1. 2023:



    Registraci jsem provedl a to včetně uvedení vaší faktury za nákup, ale nejsem si jistý, zda registrace a uvedení faktury proběhlo v pořádku, protože jsem obdržel zpětnou vazbu z jakých si zahraničních cizojazyčných zdrojů: P&G Consumer Care [email protected]



    Prosím o potvrzení či vyvrácení mé registrace u vaší společnosti a to včetně splnění podmínek v rámci vaší marketingové akce: propagační akce Oral-B cashback.



    S pozdravem a poděkováním



    Mario Fernandez



    FAKTURA - DAŇOVÝ DOKLAD č. 2211485226
    Variabilní symbol: 1274872
    Mario Fernandez
    Dolní Olešnice 168
    okr. Trutnov
    54375
    [email protected]
    +420604960947

    Datum vystavení vaší faktury DAŇOVÝ DOKLAD č. 2211485226: 15.12.2022
    Prosím o zaslání cashbacku v rámci této propagační akce Oral-B cashback na můj bankovní účet vedený u České spořitelny číslo: 1017384113/0800

    Níže v příloze vám zasílám fakturu za nakoupení zboží Oral - B

    S poděkováním a pozdravem

    Mario Fernandez

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den, pane Fernandez,

    děkujeme za přeposlání e-mailu z naší e-mailové komunikace. Vaší registraci s Vámi řešíme přes e-mail i s firmou Procter and Gamble, která má 30 dní na splnění akce.

    Váš tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Obdržela jsem jiné zboží,než které jsem objednala.

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den, to nás velice mrzí. Snažila jsem se Vás několikrát kontaktovat, ale bohužel neúspěšně. Kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 380 831 831 v pracovní dny od 8 - 16:00 nebo emailem na [email protected] a samozřejmě Vám zašleme zboží, které jste si objednala.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlost dodání
    • těžkopádné jednání v případě garance

    V dodávce bylo poškozeno jedno pouzdro na kartáček (cena max. 50Kč).
    Podle vašeho zákaznického centra bych musel s rozbitým pouzdrem běžet na poštu, zaplatit poštovné a pak bych někdy nové pouzdro dostal.
    Zákaznické centrum PHILLIPS celou záležitost vyřešilo ihned bezproblémově a bezplatně, nové pouzdro už mám.

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den, nové pouzdro bychom Vám samozřejmě v rámci reklamace vyměnili. Bohužel je samostatně neprodáváme a nemůžeme Vám ho obratem zaslat aniž bychom ho neposlali do servisu, kde dostaneme nové, které bychom Vám poté zaslali. Jedna z možností jak reklamovat výrobek je v servisním středisku dané značky, kterou jste využil a jsme rádi, že máte nové pouzdro.

    Poštovné je bezplatné a hradíme ho my v rámci reklamace.

    Váš tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Větší hajzly vychcané jako je tato takyfirma jsem opravdu nezažil!!!!!
    Nejen že pošlou místo anoncovaných 5 kartáčků pouze 1 + 4 štětičky ,ale
    tohle zároveň je naprosto nejšíleněji PŘEDRAŽENÉ,za tento 1 kartáček + 4 štětičky si účtují neuvěřitelnou >pálku< = přes 260,- Kč!!!
    Už NIKDY více tuto zlodějskou firmu nechci ani VIDĚT!!!

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den, před vytvořením objednávky jsou ceny uvedené u každého produktu. Ceny máme v podstatě nejnižší na trhu a pokud Vám přijdou výrobky předražené nemusíte si u nás nic kupovat.

    Váš tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Objednal jsem 5 sad kartáčků na zuby. Čtyři sady byly v pořádku a jedna sada chyběla. Doručily mi jiný výrobek místo objednaného zboží, zjistil jsem po rozbalení. Dávám jednu hvězdu za každou správnou sadu, kterou mi obchod doručil.

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den, velice mě mrzí, že nastal problém s dodaným zbožím. Pokud jsme Vám zaslali něco jiného kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 380 831 831 v pracovní dny od 8 - 16:00 nebo emailem na [email protected], abychom záležitost vyřešili k vaší plné spokojenosti.

    Váš tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Slíbili rychle doručení do druhého dne;zboží přišlo po týdnu.Urgovala jsem balíček po 4 dni každý den.

    Uže nikdy tady nic neobjednám i když mají dobré ceny.

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den, váš balíček jsme odeslali ihned po Vašem přijetí objednávky. Jak jsem Vám již do telefonu řekla, zpoždění bohužel nastalo na straně přepravce za což jsem se Vám velice omluvila.

    Váš tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží zaplaceno a do teď ho nemám.
    • Arogantní slovenská operátorka.

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den, pane Magyarics,

    velice mě mrzí, že jste svůj balíček neměl včas. Bohužel měla banka nějakou chybu a platba nám bohužel nepřišla na účet včas. Snažili jsme se to co nejdříve vyřešit jak Vám bylo do telefonu několikrát řečeno. Balíček už máte k vyzvednutí ve výdejním místě. Věřím že příště to bude bez problémů. Váš tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    na www stránkách jsem si objednal podle nabídky..ale přišlo mi něco jiného

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    je nám velmi líto vzniklé situace. Prosíme Vás, abyste nás kontaktovali telefonicky na čísle +420 380 831 831 v pracovní dny od 8 - 16:00 nebo emailem na [email protected], abychom záležitost vyřešili k vaší plné spokojenosti.
    Váš tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Musím zaplatit zboží předem kartou. Obchod mě nabídl platbu dobírkou, kde je za dobírku přirážka 30,-Kč. Tato částka za dobírku navyšuje cenu zboží. Proto jsem odstoupil od nákupu objednaného zboží.

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Vážený zákazníku,

    zboží můžete uhradit předem nejen kartou, ale také bankovním převodem, popříradě můžete využít další způsoby platby. Částka 30 Kč za dobírku nenavyšuje částku za zboží, ale je to cena za službu, tedy za to, že platíte při převzetí zboží buď v hotovosti nebo kartou. Váš tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Objednala jsem si zubní pastu Colgate
    Ultimátum French a přišla mi Natural extracts lemon& aloe

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že se tato záměna stala. Omlouváme se za ni. Pokud taková situace nastane neváhejte nás kontaktovat na naší lince +420 380 831 831 a samozřejmě to prověříme a na naše náklady Vám zašleme správné pasty.

    Vás Tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • špatná komunikace

    Na prezenčním videu k produktu je popisována "speciální lišta" k nalepování samolepek. Obchod vás neupozorní, že toto není součástí dodávky, ani nenabízí doobjednání k zakupovanému kartáčku.

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nebyl spokojen s Vaší objednávkou. Bohužel výrobce z hygienických důvodů přestal speciální lištu vyrábět a dodávat ke kartáčku. Samolepky si můžete nalepit na samotné tělo kartáčku, kde hezky drží a dobře vypadají.

    Váš Tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlé dodání
    • ceny
    • automatický odběr novinek na email
    • nefunkční apple pay

    Při objednávce vás eshop automaticky přihlásí k odběru newsletteru na email, nikde není možnost odmítnout.

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Nefunkční platební metodu Apple pay prověřujeme a omlouváme se za komplikace při platbě objednávky. Možnost odmítnout zasílání newsletterů je v patičce každého zaslaného e-mailu, zasílání obchodních sdělení je v souladu s podmínkami pro zpracování osobních údajů e-shopu. V případě dalších dotazů je vám k dispozici zákaznická podpora na e-mailu [email protected] nebo telefonu +420 380 831 831. Vaše Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • pozáruční servis téměř neexistuje

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za vaši reakci. Pozáruční servis je možný u většiny výrobků, kontakt na autorizované servisy naleznete na našich stránkách po nakliknutí "Reklamace". Pokud se v seznamu nenachází servis, který potřebujete, kontaktujte nás na zákaznické lince na čísle +420 380 831 831 nebo emailem na [email protected] a rádi Vám s vyřešením problému pomůžeme. Vaše Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Naprosto nepřehledné vyhledávání; zcela nelogicky e-shop automaticky nabízí k elektrickému kartáčku nekompatibilní hlavice.

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši reakci. Příslušenství k produktům na našem eshopu lze zcela jednoduše vyhledat v popisu produktů. V případě, že jste měli problém s vyhledáním kompatibilního příslušenství, mohli jste nás kontaktovat a s výběrem bychom Vám velmi rádi poradili. Prosíme Vás abyste nás informovali o produktu, u kterého byly nabízeny nekompatibilní hlavice. Pokud se stala nějaká chyba na naší straně, vyřešíme to s vámi tak aby bylo všechno v pořádku. Váš tým Nazuby.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    objednané zboží mělo jinou barvu

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Prosím kontaktujete nás telefonicky na čísle +420 380 831 831 nebo emailem na [email protected]. Pokud se stala chyba v objednávce, samozřejmě to vyřešíme k vaší spokojenosti. Váš tým Nazuby.cz