Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neochotná komunikace, Po rozbalení zboží jsem se přesvědčil, že tento druh neodpovídá tomu, co jsem očekával. Část nerozbaleného zboží jsem nemohl vrátit, neboť pro Zásilkovnu mi odmítli poskytnout HESLO pro vrácení zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Dostatečný výběr zboží

    Jednou za čas je poskytována doprava zboží zdarma, ovšem při splnění určitých podmínek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nelze vrátit náhradu zubního kartáčku v původním obalu, přestože u Notina šlo, jednání arogantní a nepřiměřené.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem zboží v úterý, uhradila převodem a ticho po pěšině. Nikdo mi nepotvrdil platbu ani doručení zboží. Tedy nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neochota vrácení zboží i když bylo zabaleno. Arogantní jednání. Ze zákona jsem měla právo na vrácení zboží !!!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Podmínky případné reklamace jsem bohužel v detailu nastudovala až po nákupu sonického zubního kartáčku. Doporučení obrátit se v případě reklamace v první řadě na autorizovaný servis Philips mne vede k závěru, že se prodejce zbavuje zodpovědnosti za prodávané zboží a zákazník mu je ukradený.

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že máte tento pocit. Zaslání výrobku přímo do autorizovaného servisu je pro zákazníka rychlejší možnost vyřízení reklamace než výrobek poslat nejdříve k nám a poté ho tak stejně zasíláme do servisu i my. Neopravujeme výrobky u nás ve skladu. Nový kartáček popřípadě vrácení peněz jde za námi po vyřízení reklamace.

    Váš tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den, vadí mně, že jste zrušili nákup na dobírku.

    Hezký den.

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    platba na dobírku je u nás nepřetržitě v nabídce.

    Váš tým Nazuby.cz

  • Příliš drahý výrobek, v jiných obchodech je dost levnější a to jsem zjistil pozdě !!!

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš názor.

    Váš tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Katastrofální přístup obchodu, zejména osoby na zákaznické lince. Objednávka odeslána ve středu 17.1.2024 a dnes ve čtvrtek 25.1.2024 stále nedodána. Paní na zákaznické lince velmi neochotná, přistupem nekorektní, neodpovídající standartům zákaznických linek. Jsem velmi zklamaný jejich přístupem. J. Nevrkla v.r.

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    velmi mě mrzí, že dodání vašeho balíčku mělo zpoždění. Bohužel trvá několik dní než přepravní společnost balíček dohledá a označí jako ztracený.

    Věřím, že jsme našli společné řešení a spokojenost je na obou stranách.

    Váš tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Dlouha dodaci lhuta

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že se dodání vašeho balíčku zpozdilo. Jako omluvu od nás přijmete slevový kód na dopravu zdarma při dalším nákupu. Kontaktujte nás prosím emailem [email protected].

    Váš tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na webu je klamna informace, ze kdyz se nakoupi nad 1299Kc, tak ej doprava zdarma, ale pritom se to vztahuje pouze pri vyzvednuti na pobocce. Kontaktoval jsem obchod, ale nehodlaji uznat klamavou praktiku a vratit penize za dopravu
    • komunikace obchodu

    Na webu je klamna informace, ze kdyz se nakoupi nad 1299Kc, tak ej doprava zdarma, ale pritom se to vztahuje pouze pri vyzvednuti na pobocce. Kontaktoval jsem obchod, ale nehodlaji uznat chybu a vratit penize za dopravu. Upozornil jsem je na to, ze toto je klamava praktika, ale hraji si na to, ze to takto neni

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Peníze za dopravu jsme Vám obratem vrátili na váš bankovní účet k Vaší spokojenosti i přesto, že podmínky dopravy máme na webu uvedené. Doprava zdarma je pouze do výdejního místa nad 1299 kč.

    Váš tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Těžko hodnotit zásilka nebyla doručena

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    mrzí mě, že Vás balíček Vám přišel se zpožděním. Jsem ráda, že Vám již zboží dělá radost a příští nákup bude bez komplikací. Stačí nás kontaktovat emailem [email protected] a jako omluvu Vám pošleme slevový kód na další nákup.

    Váš tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • pomalá doprava
    • nepravdivé informace

    15.10. jsem učinil objednávku s tím, že jedna položka bude naskladněna "ve čtvrtek", tj 19.10. Ještě 15.10. mi přišel nadšený mail: "A je to tady! Během chvilky vaši objednávku připraví Peťa, naše balíková odbornice. Šéfová skladu Hanka zas hotový balíček předá přepravci." Ta chvilka však trvá poněkud dlouho, je 31.10. a zboží stále nemám. Že by vás e-shop sám informoval, že se zboží zdrží, na to zapomeňte a když tam zavoláte, tak se vás nejdřív snaží odradit obligátním "všichni operátoři jsou zaneprázdněni" (zajímalo by mě, kolik jich takový e-shop má) a pak vám v cizím jazyku vysvětlí, že zboží ještě nemají.
    Doporučoval bych obchodu méně nadšení a více práce.

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    mrzí mě, že došlo ke zpoždění u vaší objednávky. Stačí nás kontaktovat emailem [email protected] a jako omluvu Vám pošleme slevový kód na další nákup.

    Váš tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevidím co kupuji. zboží si objednám a pak dostanu úplně něco jiného, nepoužitelného
    • obtížné vrácení výrobku

    před časem jsem si koupil ústní sprchu Braun - Oral-B
    Chtěl jsem si dokoupit náhradní trysky. V komunikaci s obchodem jsem uvedl pro jaký přístroj náhradní trysky potřebuji, obdržel jsem trysky pro přístroj Hydro - pulser water jet tip.
    Tyto trysky mají odlišné koncovky, tudíž jsou pro mne nepoužitelné. Vyhodil jsem tedy 237,- Kč. Jsem zklamán

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    pokud jste si objednal nesprávné trysky můžete nám je nerozbalené vrátit a my Vám za ně peníze obratem vrátíme.


    Váš tým Nazuby.cz

    • Bylo zaslán jiný produkt, než byl v objednávce. Nejsem spokojen dodávkou zboží a Vaší aroganci k zakazníkovi.

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    mrzí mě, že jste dostal jiné zboží než které jste si objednal. Stačí nás kontaktovat emailem [email protected] a správné zboží Vám samozřejmě zašleme.

    Váš tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • ceny
    • rozmanitost produktů
    • doba dodání
    • produkty ‘skladem’ na stránkách nejsou skladem

    Objednávala jsem 4 produkty, po pár dnech mi zavolali, že 1 sadu mezizubních kartáčků nemají a vrátí mi za ní peníze. V telefonu jsem se ptala na druhou (podobnou) sadu, kterou jsem si objednala, ale bylo mi řečeno, že jí mají. Také mě ujistili, že balík odešlou hned následující den. Po pár dnech přišel email, že nemají ani tu druhou sadu. Zásilku jsem tedy ještě nedostala a asi ani nestihne přijít v době, kdy ji potřebuji (je to 7 dní a není ještě odeslaná), takže objednávku asi budu muset zrušit. :(

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    velmi mě mrzí, že došlo k těmto nesrovnalostem. Bohužel u nás ve skladu došlo k nerovnosti a nebylo možné ve slíbené lhůtě zboží odeslat.

    Věřím, že již je vše v pořádku.

    Váš tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží které je uvedeno,že je skladem v počtu 14 kusů najednou není .Vypadá to jako klamání zákazníka nebo to jsou překupníci jsem velice zklamán jako kompenzaci bych čekal aspoň slevový kupón v patřičné hodnotě na další nákup.

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    bohužel došlo k nerovnosti u nás na skladě a i přesto, že jsme evidovali 14 kusů zboží skladem tak tomu v realitě ale nebylo. Což nás velmi mrzí. Celou situaci jsme s vámi vyřešili k vašemu prospěchu a věřím, že je již vše v pořádku.

    Váš tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • arogantni jednani se zakazniky

    Po posledni zkusenosti budeme nakupovat jinde.
    Objednali jsme si mezi jinym zbozim i nahradni hlavice
    Philips Sonicare ProResults Standard HX6014/07.
    Misto nich nam dorazil novy typ hlavic se zabudovaným čipem pro funkci BrushSync. Po dotazu jak je to mozne kdyz na obrazkach v e-shopu maji starsi typ hlavic, nam bylo vysvetleno ze stare hlavice nikdy neexistovaly.
    Po dalsim dotazu jak je mozne ze tyto hlavice kupujeme minimalne 10 roku nam bylo vysvetleno ze si vymyslime a podobne nesmysly. Nakonec jsem kontaktoval oficialni zakaznickou podporu Philips kde potvrdili co jsme se snazili tomuto e-shopu marne vysvetlit. Pracovnici evidentne nevedi co prodavaji prokazatelne lzou a delaji ze zakazniku hlupaky. Tak asi tak :)

  • Zásilkovna nebyla schopna soručit zboži včas a na požadované .ísto

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    velmi mě mrzí, že jste nedostal svůj balíček včas. Někdy jsou bohužel kapacity výdejních míst plné a může tak dojít ke zpoždění doručení balíčku. Kontaktujte nás prosím emailem [email protected] abych Vám jako omluvu mohla dát slevový kód na dopravu zdarma na další nákup.

    Váš tým Nazuby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Obchod, produkty i jednání na jedničku. Ale poslední objednávka vázne. Objednala jsem dodání přes PPL do Alza Boxu, mělo být dodáno 8.8.2023. Dnes je 13.8. a zboží stále nemám doručené. 11.8. jsem kontaktovala zákaznickou linku, operátorka mi ochotně vysvětlila technické problémy na straně dodací služby. Tomu rozumím, ale řešení stále nikde. Očekávala bych, že v rámci zákaznické spokojenosti nabídnou, že zásilku znovu zabalí jako novou a doručí napřímo.

    Reakce obchodu Nazuby.cz

    Dobrý den,

    velmi mě mrzí, že jste měl problém s doručením balíčku. Bohužel se může stát, že daný box má technický problém nebo se balíček někde ztratí. V tomto případě musíme počkat na vyjádření přepravní společnosti a ihned poté Vám doručíme nový balíček. Věřím, že námi nabízený slevový kód na dopravu zdarma Vám udělal radost.

    Váš tým Nazuby.cz