Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Obdržel jsem jen část oobjednabého zboží
Tím se pro mne prodrazuje celá dodavkaReakce obchodu nanoSPACE
Vážený pane Porazile, velice nás mrzí nastalá situace. Bohužel daná položka nebyla již skladem, jak jsme vás informovali mailem, proto jsme ji z objednávky vyjmuli, abyste nemusel čekat.
Veronika z nanoSPACE -
Nedoporučuje obchod
- Sortiment zboží
- Dlouhá dodací doba na zboží skladem
Reakce obchodu nanoSPACE
Děkujeme za hodnocení a omlouváme se za delší čekací dobu na danou položku při slevové akci. Přijali jsme opatření, abychom se tomu příště vyhnuli. Děkujeme za pochopení.
Veronika z nanoSPACE -
Nedoporučuje obchod
- Nepotvrzení objednávky,nekomunikace
Reakce obchodu nanoSPACE
Děkujeme i za takovéto hodnocení a velice se omlouváme za nastalou situaci. Budeme se ze všech sil snažit, aby k ní při příští velké slevové akci nedošlo. Děkujeme za pochopení.
Veronika z nanoSPACE -
Nedoporučuje obchod
- milý, vstřícný.
- spolupráce s kurýrem jejichž služby jsou neakceptovatelné
Nanospace využívá služeb GLS, kurýrské společnosti, která nebyla schopná mi balík přivézt ani nezprostředkovala způsob, jak bych si ho mohla vyzvednout. I přes četné emaily a pokusy domluvit se s nimi telefonicky nemám odpověď na to proč je můj balík již několik dní tady blízko, a já se k němu nemohu dostat. Objednávku budu rušit kvůli nedoručení a kvůli naprosto neakceptovatelných, vlastně neexistujících služeb GLS tady.
Reakce obchodu nanoSPACE
Moc nás mrzí komplikace s kurýrní službou, ale to bohužel nedokážeme ovlivnit:-(. Nejlepší je, pokud je možnost, vybírat si dopravce, se kterým ve své lokalitě máte dobré zkušenosti. Dívala jsem se, že balíček byl nakonec doručen, tak snad jste s produkty spokojená:-).
Veronika z nanoSPACE -
Nedoporučuje obchod
- nedodané zboží, víc než 10 dni, a ještě čekám
Reakce obchodu nanoSPACE
Velice nás mrzí nastalá situace, kdy díky slevové akci byl nadměrný počet objednávek a i přes veškerou snahu se některé objednávky bohužel pozdržely o dost delší dobu než je běžné, za což se velice omlouváme.
Veronika z nanoSPACE -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlé dodání
21. 08. jsem zakoupila zboží za 6400 Kč, které bylo doručeno 23. 08., takže super rychlost. Ale tím spokojenost končí. Vzhledem k tomu, že ke zboží nebyla přibalena faktura či jiná účtenka, jsem se obrátila e-mailem na firmu s žádostí o vystavení faktury (od Nanospace ani potvrzující e-mail s objednávkou, nic, jen potvrzení od platební brány a dopravce). Do dnešního dne 28. 08. firma vůbec nereagovala. Domáhat se faktury nebo účtenky už se mi opravdu dlouho nepovedlo. Mělo by snad být samozřejmostí. Kdybych neměla platbu kartou a dopravu, tak ani nemám jak prokázat, že jsem nakoupila.
Reakce obchodu nanoSPACE
Velice nás mrzí nastalá situace, ale žádný mail ohledně požadavku na fakturu jsme nedohledali. U každé objednávky je samozřejmostí informace o probíhajících stavech objednávky a zaslání daňového dokladu. Je možné, že informační maily naleznete v nevyžádané poště, to se bohužel občas stane. V případech, kdy není odezva na mail, prosíme o využití telefonického kontaktu, jak jste nakonec sama udělala a fakturu jsme okamžitě doposlali. Každopádně moc děkujeme za vaši objednávku.
Veronika z nanoSPACE -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 týdny
Byla jsem zaskočena přišernou kvalitou látky i zpracování, jen ustřižené..
Reakce obchodu nanoSPACE
Dobrý den,
moc nás mrzí, že vám šaty Summer Eagle nepadly do oka.
Mnoho zákazníků si je na léto nemůže vynachválit, tak třeba vás příště potěšíme víc něčím jiným a samozřejmě moc rádi zodpovíme i případně dotazy k materiálům a jejich zpracování a šití.
Krásný den!
Veronika z nanoSPACE -
Nedoporučuje obchod
- NEVÍM
OBJEDNALA JSEM POLŠTÁŘ NANOSPACE , VELIKOST 70*90 CM ZE ZIPEM ,VÁHA NÁPLNÍ MUSELA BÝT 900 g. ..... PŘIŠEL MI POLŠTÁŘ V OBALU,ROZMĚRY 58*44 CM-KTERÉ NEODPOVÍDAJÍ ROZMĚRŮM POLŠTÁŘE. .....POLŠTÁŘ BYL PROSTĚ SLOŽENÝ NAPŮL DO OBALU .POLŠTÁŘ VYPADAL JAKO PLACKA .NÁPLN BYLA TAK 1/3 POLŠTÁŘE , JSEM NÁPLN PŘEVÁŽILA A DĚLÁ TO 320 g.
POVLAK BYL TROCHU UŠPINĚNÝ -MALÉ 3 SKVRNKY -NENÍ TO MOC VIDĚT .ZDÁ SE MI ŽE BYLY OD KREVI , NĚKDO ASI VE VÝROBĚ PROPICHNOUL SOBĚ PRST . OBJEDNALA JSEM POLŠTÁŘ ,PROTO ŽE JSEM TĚŽKÝ ASMATIK A ALERGIK .PROSTĚ HO POTŘEBUJI .A BYLA JSEM VELMI ZKLAMÁNA. ZA TU CENU -1890 KČ. ................. .PRO MNĚ ,INVALIDNÍ DŮCHODKYNÍ JE TO VELKÁ INVESTICE . POLŠTÁŘ JSEM PONECHALA ,HO POTŘEBUJI .PRACOVNICE INTERN.OBCHODU SLIBILA MI POSLAT NAPLN DO POLŠTÁŘE 14.12.22 .DNESKA JSEM URGOVALA PRACOVNICI E-MAILEM .ODPOVĚDĚLA MI ŽE MUSÍ TO PROVĚŘIT JEŠTĚ VE VÝROBĚ ......NEJDE MI O TU VÝPLN ,KTERÁ STOJI KOLEM 160 KČ. ....A NECHCI SE DOHADOVAT ................A JDE MI O SOLIDNOST A POCTIVOST ZAMĚSTNANCŮ VE VÝROBĚ . TED POCHYBUJI O VLASTNOSTECH SAMOTNÉHO POVLAKU -NANOSPACE ,Z KTERÉHO UŠIT POLŠTÁŘ ,JEDINĚ ŽE JE TAM LOGO -NANOSPACE VELKÁ ZKLAMANOST , NEVÍM CO MÁM MYSLET O OBCHODU. -
Nedoporučuje obchod
Objednávka nad 7000 Kč, přesto není doprava zdarma. Týden po objednávce zboží nedorazilo. Objednávka provedena v neděli, v pondělí mi přišla nabídka na slevu v podstatě na zboží, které jsem objednala za plnou.
Reakce obchodu nanoSPACE
Je nám velice líto, že vám zásilka ještě nedorazila, bohužel jí Česká Pošta na cestě ztratila, již od 10.11. jsme zahájili reklamaci u dopravce, ten má ale 30 dní na vyřízení reklamačního řízení. Již jsme vám nabídli znovu zaslání náhradní zásilky.
Samozřejmě nás mrzí, že jste si objednávku objednala bez slevy, avšak toto ovlivnit nemůžeme, vždy zákazníkům doporučujeme odebírat náš newsletter, kde o slevách zákazníky informujeme, případně nabízíme možnost přes spolupracujícího alergologa získat 10 % slevu na lůžkoviny.
Doufám, že příště budete mít z naší společností lepší zkušenost, rádi vám ve věci ztracené zásilky vyhovíme dle vašich požadavků.
Tereza z nanoSPACE -
Nedoporučuje obchod
- Objednali jsme samočisticí nátěrové barvy. Balík přišel na první pohled nepoškozen, po otevření se ukázalo, že se kbelíky při přepravě otevřely a barvy se zčásti vylily do krabice. Na vině bylo nejen možné špatné zacházení při přepravě, ale jistě i ledabylé zabalení v měkké, neforemné, zřejmě recyklované krabici, která již nemohla několikakilogramové kbelíky uložené "na volno" udržet. Reklamace by byla prý uznána i po termínu, což hodnotím jako plus, ale protože jsme barvy spotřebovali (malování jsme již nemohli odložit, tato věc se plánuje dopředu), tedy to, co zůstalo v kbelících, nemůže obchod s objednávkou již nic dělat. Měli jsme prý vylité barvy reklamovat a poslat zpět. Tím byla pro obchod komunikace uzavřená.
Přiznám se, že jsem čekala alespoň nějakou vstřícnost, případně kompenzaci za část barev, o něž jsme přišli ne vlastní vinou, zaplatili je, ale nemohli použít. Navíc jsme byli do té doby věrnými a vždy spokojenými zákazníky, nakupovali jsme zde pravidelně. Ale jeden nespokojený zákazník není důležitý, protože těch spokojených je mnohem více. Chápu to, my už mezi ně patřit nebudeme.
Reakce obchodu nanoSPACE
Dobrý den, opravdu si vážíme všech našich zákazníků a snažíme se pro ně dělat maximum, proto nás mrzí tato recenze, protože bychom vám rádi vyšli vstříc v reklamačním řízení, avšak vy jste se ozvala po měsíci a k tomu jste poškozené barvy využila.
Samozřejmě by nebyl problém vám reklamaci uznat a zaslat vám ihned nové barvy bez toho, že bychom chtěli zaslat poškozené barvy zpátky. Avšak vy jste se ozvala 25.7.2022., že vám sice balík byl doručen 29. 6. 2022, ale neotevřela jste ho ihned, proto jste nám zboží nereklamovala a barvy jste i přesto využila kvůli naplánovanému malování. Na tento e-mail ze srpna jsme vám ihned v ten samý den odpovídali, že by nebyl problém s reklamací, náhradu bychom vám zaslali, avšak u dopravce se poškození balíků musí řešit do 7 pracovních dnů od převzetí zboží.
Evidujeme od léta problém s balením velkých 5 kg kýblů barev a již jsme 2x změnili způsob balení, aby zákazníkům byly barvy doručovány nepoškozeny. Víme, že chyba je i na naší straně a my bychom měli zamezit, aby se při přepravě zboží poškodilo, proto doufáme, že nové vylepšené balení barev FN NANO bude již do budoucna v pořádku.
Tereza z nanoSPACE -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Fajn materialy
- Nemoznost vymeny zbozi v pripade spatne zvolene velikosti
- V pripade vraceni v ramci 14 dnu neni mozne vratit Zasilkovnou, je nutne si vybrat z jinych dopravcu v cene 120 - 300 Kc a sam si vytisknout stitek
- Nekomunikace
V obchode jsem koupila obleceni jako darek. Bohuzel nesedla velikost. Predpokladala jsem moznost vymeny. Ta ale mozna neni, musite zaplatit vraceni zbozi (Zasilkovnu neprijimaji, takze zaplatite 120 - 300 Kc a musite si sami vytisknout stitek) a nasledne objednat nove, pricemz opet zaplatite novou dopravu.
V mem pripade navic ani toto nebylo mozne, protoze jejich system ma ulozenou adresu, kterou uvedete pri registraci. Ta u me probehla jiz pred lety. Nyni bydlim jinde, ale v systemu vratek se nova adresa nepropisuje. Tzn. neni mozne vyplnit jejich formular pro vraceni, protoze vam stale nabizi jen puvodni adresu.
Vrcholem je nekomunikace obchodu. Problem s adresou jsem se s nimi snazila resit. Nejprve nereagovali na live chatu - to posleze vysvetlovali nejakou technickou chybou. Nicmene nasledne nereagovali ani na emaily.
Vysledkem je, ze jiz temer ubehlo 14 dni, ja nemam moznost zbozi vratit, nebot me formular nepusti a obchod nekomunikuje.
Abych byla fer, dorazil mi jeden email s nabidkou dopravy zdarma na pristi objednavku - nicmene to nijak neresi fakt, ze nemohu vratit nevhodne zbozi a od te doby se jiz obchod zcela odmlcel.
Pokud kupujete respiratory, pak asi OK. Ale pro nakup obleceni durazne nedoporucuji.Reakce obchodu nanoSPACE
Dobrý den, velmi nás mrzí vaše zklamání. Pokud se stane, že zboží nesplňuje vaše představy vždy máte možnost jej do 14 dnů vrátit zpět k nám přes naši aplikaci, dopravu si dle našich VOP zákazník hradí sám, ale vždy má možnost si vybrat libovolného přepravce, tisk štítku není v žádném případě nutností. Stačí zajít na jakoukoliv pobočku ČP nebo jiného přepravce a balíček zaslat na naši adresu. Tuto možnost jsme vám samozřejmě nabízeli, bohužel možnost poslat Zásilkovnou na další pobočku není možná, pouze na konkrétní adresu skladu. Snažili jsme se vše vyřešit co nejrychleji a nejosobněji telefonickou komunikací, kterou jste bohužel odmítla. Váš případ odstoupení od smlouvy jsme založili za vás a ujistili jsme vás, že pokud budete cokoliv potřebovat, jsme tu pro vás, první kontakt z vaší strany proběhl až 7 dní po objednání, kdy jsme reagovali obratem, nabídli jsme vám prodloužení standardní lhůty pro vrácení zboží v případě zdržení odeslání zboží zpět, kupon na dopravu zdarma a odpověděli jsme na všechny vaše dotazy a emaily. Mrzí nás, že jsme i přesto nesplnili vaše očekávání.
Ivana z nanoSPACE -
Nedoporučuje obchod
Tento prášek vůbec nepůsobí beru ho již týden a spím mizerné stále .
Reakce obchodu nanoSPACE
Dobrý den, děkujeme za hodnocení zboží, je nám líto, že nepozorujete zlepšení usínání a spánku samotného, jedná se pouze o doplněk stravy, nikoliv prášek na spaní a jeho efekt je ovlivněn řadou dalších individuálních faktorů v životě spotřebitele. Dle dalšího hodnocení zákazníků je vidět, že většina spotřebitelů pozoruje pozitivní změnu a jsou s tímto výrobkem spokojeni. Děkujeme vám za váš příspěvek.
Ivana z nanoSPACE -
Nedoporučuje obchod
na objednávkové faktuře není uvedeno bankovní spojení, je posláno mimo objednávku a tím se oddaluje proforma platba a tím i včasná dodávka zboží
Reakce obchodu nanoSPACE
Velice nás mrzí, že jste s naším e-shopem nespokojen. Náš systém vám automaticky zasílá pokyny k platbě e-mailem, ale bohužel se může stát, že tento e-mail spadne do spamu nebo nevyžádané pošty a z toho důvodu se může stát, že se k zákazníkovi dostane později. Omlouváme se vám a doufáme, že se to již nestane.
Tereza z nanoSPACE -
Nedoporučuje obchod
- dlhodobé nedodržanie termínu dodávky
Reakce obchodu nanoSPACE
Dobrý den, velmi nás mrzí vaše recenze. Objednávku byla zadána 13.12. a my ji předali dopravci 15.12. Bohužel dopravci mají před Vánocemi problémy s dobou doručení, ale my to jako eshop nedokážeme ovlivnit.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 týdny
- Neskutečně dlouhá dodací lhůta - čekala jsem déle jak 3 týdny
Špatná komunikace, dlouhá dodací lhůta
Reakce obchodu nanoSPACE
Dobrý den, velmi nás mrzí vaše hodnocení, vaše zásilka byla předána druhý den po objednání dopravci. Bohužel nemáme vliv na doručení po předání zásilky dopravci.
-
Nedoporučuje obchod
Je to dárek, po praktice stránce zatím nemůžeme nic říct.
K nanovlákennym materiálům mám pochybnosti,závěry výzkumu nad nanovláknem nejsou úplně jednoznačná ,Reakce obchodu nanoSPACE
Dobrý den, rádi si s vámi pohovoříme o bezpečnosti našich nanovlákenných materiálů. Materiál, který používáme do šátků je zcela bezpečný, jedná se o stejný materiál, jako my ženy známe například ze silonek, jen jsou z nich upředena mnohem tenčí vlákna.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- žádná
- Drahé zboží,dlouhá čekací doba
nedoporučuji
-
Nedoporučuje obchod
- Kvalitní respirátory
- Ani po týdnu od objednání a okamžitého zaplacení přes platební kartu,žádná odezva od obchodu
Ani po týdnu od objednání a okamžitého zaplacení přes platební kartu,žádná odezva.Zboží mělo být skladem,tak netuším kde je problém.Budu to řešit.
-
Nedoporučuje obchod
Dobrý den, nano roušky jsou neprodyšně a špatně se dýchá.
Já myslel, že to jsou nano roušky lehké a prodyšné.
Dušan Herák -
Nedoporučuje obchod
Já jsem se domnívala ,že za tu cenu je balení po 5 ks. Ponožky stejné kvality lze koupit v obchodě za poloviční cenu. Vyhňáková
Reakce obchodu nanoSPACE
Dobrý den, mrzí nás vaše hodnocení a nespokojenost, u produktu uvádíme cenu za 1 pár.
Ohledně zmíněného poměru ceny a kvality si dovolujeme připomenout, že ponožky české značky nanoSilver podobné výrobky vysoce přesahují jak kvalitou zpracování, tak antibakteriálním ošetřením a materiálovým provedením v BIO bavlně.
Při jakýchkoliv nejasnostech s nákupem doporučujeme kontaktovat před odesláním objednávky nejprve náš zákaznický servis.
https://www.nanospace.cz/kontaktujte-nas/
V každém případě děkujeme za vaši zpětnou vazbu.
Hezký den ☼ nanoSPACE