Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Za 14 dnů od objednávky ještě zboží nedorazilo, ani žádné vysvětlení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    memám žádnou informaci, kdy bude zboží expedováno.

  • Nedoporučuje obchod

    Zbozi pri objednani deklarovano SKLADEM. Do dnesniho dne nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Rád bych ho hodnotil, i další produkty na objednávce, kdybych je od firmy dostal. Měl jsem 2 objednávky, na druhou jsem zboží dostal - váš mail Hurá, je to doma!, ale na tu se neptáte. Vím, že tato objednávka byla komplikovaná kvůli nezdařené platbě, následně zrušená, ale laskavostí paní Paniszové oživená ( 2021038157), ale kde nic tu nic.
    Jak mám odpovědět na Vaše následující otázky? To nevím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nelze je nijak kontaktovat
    • na emaily nereagují
    • "infolinka" vám hraje pouze hudbu

    Stornovala (nebo alespoň snažila) jsem včera 15 minut po vytvoření svou objednávku č. 2021047799. Bohužel jsem ji uhradila kartou. Naprosto nijak nereagují. Podle mého záměrně. Z jejich webu se dozvíte, že stornovat ani nelze...a druhý den ráno se dozvíte, že se vyřizuje...takže napotřetí, nechci vaše zboží a svou částku 966,- chci vrátit zpět! Odstoupila jsem dle zákona...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nekomunikují, na stránkách nabízí zboží, které nemají.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velká dodací doba jak něco mohu hodnotit když jsem to ještě neobdržel
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na můj dotaz odpověděli okamžitě a s omluvou, že zboží není
    • Nebyla jiná možnost než platit předem. Dokud jsem trpělivě čekala na zboží, žádná zmínka, že se něco děje ( kromě potvrzení objednávky) a po stornování zboží mi přišlo oznámení, že mi peníze vrátí asi do 10dnů... Ne obratem jak bych očekávala, když už je asi 10 dní před upomínkou měli na svém účtu. Takže zatím peníze nemám.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikace

    Zboží bylo zasláno v větší dávce někomu jinému. Když bych se sám nezajímal co je s objednávkou asi bych ještě cekal. Když by přišlo vyjádření dříve než jsem to začal řešit objednávku bych nerušil.

  • Nedoporučuje obchod

    • 26. 2. jsem objednal zboží, okamžitě zaplatil a dosud nepřišlo obchod nekomunikuje.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si nano roušky, které jsou šité od člověka, který šít neumí, hrozný steh, materiál mně připadá jako ze sáčku do odpadkového koše, kulatá gumička uvázaná na uzel, fakt se je bojím nosit. Nikdo by mně je asi jako nano roušky neuznal. Myslím, že jsem v tomhle případě hodně pochybila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí něco co nejsou schopni dodržet.

    Po 14 dnech čekání na dodání zboží, dojde reklama na zakoupení téhož se slevou.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zmatená komunikace, zboží údajně připravují a za hodinu jiné sdělení, zboží není skladem, dosud ho nemám

  • Nedoporučuje obchod

    Nikdo se neozval

  • Nedoporučuje obchod

    Dne 26.2. jsem objednal respirátory a do dnešního dne jsem neobdržel žádnou zprávu o dodání . Obchod "spolehlivý jako naše echt-gold vláda".
    (Sliby nezarmoutíš)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chteji zasilat dobirkou neco, co jiz bylo uhrazeno. Zbozi nemame ani po 12 dnech od objednani a to vsude psali ze je skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zasíláte zboží,které je po době spotřeby-náplastě na krytí zranění a navíc nelepí

    Tento obchod nedoporučuji-příjdete o finanční částky,které do objednávky vložíte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouha doba dodani
    • Zadna komunikace ze strany obchodu

    Chapu ze maji vysokou poptavku ale objednal jsem pred 11 dny a zbozi nikde!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží po 14 dnech nedorazilo

    Nedoporučuji, objednala jsme 25.2 nanosatky. Ke dni 9.3 mě nikdo neokontaktoval, proto jsem zažádala o storno, bylo mi uděleno, že tam žádnou objednávku nemám, ale mám potvrzení o zaplacení kartou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Psal jsem si o doplňující informace ohledně jejich produktu a fy buď neví nebo na zákazníky kašle ....