Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Popis produktu na webových stránkách absolutně neodpovídá skutečnosti. Produkt, který označují jako "sprej" není vůbec sprej ale pouze prášek, který se má vdechovat. Tuto informaci se ale spotřebitel nedozví před nákupem. Obchod odmítá chybu uznat.
    Navíc zboží nebylo doručeno dle domluveného termínu.

    Reakce obchodu nanoSPACE

    Dobrý den, moc nás mrzí, že nejste s naším obchodem spokojen. V popisku je uvedeno, že se jedná o práškový sprej a vycházíme z popisku výrobce. Nasaleze patří k jednomu z našich nejoblíbenějších a nejprodávanějších produktů, jelikož se jedná o velmi účinný přírodní bariérový sprej k prevenci alergických reakcí, o to víc nás mrzí, že nesdílíte naši spokojenost a spokojenost našich zákazníků.Co se týče termínu doručení, dívala jsem se a balíček jsme předali přepravci druhý den od objednávky. Bohužel dále nemáme vliv na přepravu a mrzí nás, že zásilku doručili až třetí pracovní den od odeslání. Krásný zbytek dne, Lucie z nanoSPACE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kompresní podkolenky měly na rubové straně několik neukončených "cancourů" nití délky až 10 cm.
    • Na upozornění reagoval obchod tak, že si je mám odstřihnout, že to je chyba jejich výstupní kontroly, a že výrobek je možné vrátit pouze v případě neporušenosti papírové spony kterou jsou podkolenky sepnuty. Avšak bez jejího odstranění samozřejmě nelze na vadu z rubové strany podkolenek přijít. Je tedy zřejmé, že obchod odmítá nést zodpovědnost za skryté vady výrobku.
    • Reakce na reklamaci byla anonymní, bez podpisu.

    V tomto obchodě už bych nic nekoupil.

    Reakce obchodu nanoSPACE

    Dobrý den, moc nás mrzí vaše recenze i rozladění. K vašemu reklamačnímu případu jsme od vás obdrželi fotografii s naruby otočenou ponožkou a cca 2 cm koncovkou nitě v místě nápletu paty. Tento jev je na rubové straně běžný, nejedná se o skrytou vadu a nit stačí zkrátit. Kvůli možnosti řešit reklamaci na dálku bez nutnosti zasílání , jsme vám nabídli slevu , kterou jste nepřijal. Následně i tedy možnost zaslání ponožek na reklamační oddělení k řešení stížnosti a odstranění nitě, na které jste nereagoval.

    Bohužel rozbalené a použité roušky, prádlo nebo ponožky opravdu nelze vracet z hygienických a zdravotních důvodů.
    Pokud bychom přesto mohli záležitost dořešit k vaší spokojenosti, kontaktujte nás ve vláknu reklamačním případu nebo nám napište na [email protected] či zavolejte na 377 311 311 mezi 10:00 a 16:00, děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Antigenní testy této značky kupujeme po celou dobu požadovaného testování. Až teď nám přišli sady, kde je málo tekutiny v přiložené zkumavce. Jedno balení bylo dokonce neúplné. Chyběla jedna lahvička s roztokem. Doteď jsme byli naprosto spokojení. Asi se hodně zhoršili.

    Reakce obchodu nanoSPACE

    Dobrý den, moc nás mrzí vaše recenze. Jedná se stále o stejnou várku antigenních testů, ale samozřejmě je možné, že zde byl vadný kus. Vyplňte prosím reklamaci na našich webových stránkách, abychom to mohli vyřešit k vaší spokojenosti. Pokud si nebudete vědět rady, napište nám na [email protected] nebo volejte na 377 311 311.
    Hezký zbytek dne,
    Lucie za nanoSPACE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ze zaplaceného zboží dorazily pouze drobnosti, hlavní předmět objednávky ne.

    Nechají si vše zaplatit, zboží nedodají

    Reakce obchodu nanoSPACE

    Dobrý den, moc nás to mrzí, nejspíš se stala lidská chyba ve skladu. Bohužel i u nás pracují jen lidi a ne roboti. Rádi vše napravíme. Můžete nám prosím vyplnit reklamaci zde? https://www.nanospace.cz/vraceni-zbozi-a-reklamace/ Popřípadě nám napište na [email protected] či zavolejte na 377 311 311 mezi 10:00 a 16:00

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé jednání

    Na rouškách jsou ušité šňůrky, které na obrázcích obchodu nebyly vidět. Raději bych měl pro uchycení gumičky :(

    Reakce obchodu nanoSPACE

    Dobrý den, moc nás mrzí, že nejste spokojen. Uchycení na šňůrky je na fotce i v popisku produktu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nespokojenost s produktem. Při běžné velikosti ženské hlavy jsem si záměrně vybrala roušku velikosti M. Dodaná rouška ale velikostně nesedí, fakticky odpovídá velikosti L, je větší do šířky, nepřiléhá pod bradou, nepomůže ani zkrácení šňůrek. Špatný střih, kde "design" vítězí nad funkční ochranou. Na trhu extrémně vysoká cena tady znamená vyhozené peníze.

    Reakce obchodu nanoSPACE

    Dobrý den, mrzí nás vaše reakce, u roušek jsou přímo rozměry roušek a doporučení, pro koho je rouška vhodná je jen orientační a vyplývá z průzkumu mezi zákazníky. Každý obličej je ale unikátní, je proto vhodnější si roušku naměřit či nás kontaktovat, abychom vám pomohli s výběrem.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Nakupval jsem tam prvně a příště se budu snažit nakoupit jinde. Komunikace super,poslali nezpočet emailů ale produkty asi moc důvěryhodné nejsou. Aspoň pro mě. Sice jsem tam chtěl koupit ještě čističku vzduchu ale raději ji koupím jinde.

    Reakce obchodu nanoSPACE

    Dobrý den, mrzí nás, že nejste s respirátorem spokojený, zrovna tento respirátor patří k nejoblíbenějším na našem e-shopu a i k nejkvalitnějším. Ne každému samozřejmě muže vyhovovat to samé. Přesto doufáme, že na nás nezanevřete kvůli jednomu produktu, který vám nesedne. Rádi vám s výběrem příště poradíme tak, abyste byl spokojen. Hezký zbytek dne, Lucie z nanoSPACE

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Pokud je zboží skladem, je doručeno velmi rychle. Už se mi však podruhé stalo, že jeden z pěti respirátorů byl bez kovové klipsy na nos, čímž je znehodnocen . Jednou přišel antIbak .respir.
    Brea SAFE rovněž bez chrániče nosu,takže netěsni . Tak jsem přišla nejen o zboží,ale také o dost peněz ! Chápu,když je 200 kusů,tak se to může,ale při 5 ti ? Kdybych to reklamovala ztratila bych čas a další peníze.

    Reakce obchodu nanoSPACE

    Dobrý den,
    rádi za vás reklamaci vyřídíme u výrobce. Stačí vyklikat jednoduchý formulář na e-shopu, připojit fotografii a napsat, jak chcete situaci řešit. Reklamace se snažíme řešit co nejjednoduseji pro vás jako zákazníka. Budeme rádi, pokud nám dovolíte váš problém vyřešit. Hezký zbytek dne, Lucie z nanoSPACE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ačkoliv je na stránkách "SKLADEM" - přes týden nic nedorazilo. Objednejte si raději jinde. Já už to od nich nechci.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 14 dnech stornovana uhrazena objednavka, zaplacena kartou, zbozi pri objednavce skladem... dalsich deset dnu cekam na vraceni penez... :o(

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Chápu, že současná situace musí být pro firmu nápor, ale pak se k tomu firma musí nějak postavit. Ze čtyř nanošátků (pro čtyři zaměstnance) jsme dostali v první zásilce dva, stížnost sice byla uznána, ale pak opět došlo k dalším nesrovnalostem. Takže po téměř měsíci máme kompletní zásilku. V situaci, kdy takový výrobek potřebujeme téměř ihned - docela problém, který jsme museli řešit, což způsobilo výdaje navíc.
    Telefonní kontakt - prostě neexistuje, pouze e-mailová komunikace.

    Reakce obchodu nanoSPACE

    Dobrý den, moc se omlouváme, věřte, že děláme maximum, abychom situaci zvládli. Bohužel jsme jen lidé a ne roboti a při několika tisícovém nárůstu nedokážeme začít ze dne na den zpracovávat dotazy rychleji. Na stránkách našeho e-shopu je kontakt uvedený v patičce stránky v části O nás v záložce Kontakty. Zde můžete najít číslo naší infolinky 377 311 311, zde najdete nejčastější dotazy a od 10 do 16:00 jsou k dispozici operátorky.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velký výběr.
    • Dražší zboží.
    • Spousta zbytečných e-mailů ze strany obchodu.
    • Nekvalitní antigenní testy, u PCR výsledky dopadly jinak.

    Reakce obchodu nanoSPACE

    Dobrý den, antigenní testy dokáží infekci odhalit v jiné fázi nemoci než PCR testy, proto zde může být odlišný výsledek. To bohužel ani vysoká kvalita našeho testu nezmění.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vyžadují pátku predem

    Reakce obchodu nanoSPACE

    Dobrý den, na našem e-shopu si můžete zvolit jak platbu převodem, tak i dobírku. Dobírka není možná pouze u objednávek nad 15 tisíc, jelikož to nepovolují někteří dopravci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Není co hodnotit. Objednané zboží jsem nedostal!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednal jsem si černou variantu, doručena byly bílá
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem nespokojen, po 14-ti dnech není moje objednávka stále doručena a v jakém termínu mi bude dodána stále nevím - nikdo se mnou již nekomunikuje ! Termín dodání uvedený při objednávce již dávno minul !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka z 25.2. měla být doručena 9.3. Sice delší dodací lhůta, ale O.K. Dnes je 9.3. a "ani obraz ani zvuk". Na e-mail dorazila nabídka výprodeje zboží... vtipné...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka nebyla vyřízena, nemůžu nic hodnotit!!! čekám, že objednané zboží dorazí už brzy!!!