• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Konkrétní zboží stolek Ronel je dodán s jednou nohou delší o 10 cm, nepasuji otvory pro šrouby. Nevrátila jsem ho jen proto, že mně vyhovuje vzhledem.

    Reakce obchodu Nábytek Šafr

    Dobrý den,

    mrzí mě, že k Vám dorazilo vadné zboží. Někdy se ve výrobě nepovede vše, tak jak má. Samozřejmě není problém ho vyměnit, k dispozici máme více kusů. Stačí se ozvat a každá situace jde řešit :-)

    Hezký den
    kolektiv Nábytek Šafr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naproste zklamání a zděšení. Zakoupili jsme jidelni set. Made in malajsia....co dodat. Barva špatně nanesená, odřená. Katastrofa. Dřevené špalíčky úplne jiné velikosti... Co bychom taky chtěli, za tu cenu... To jsme to opravdu dopracovali. Měli jsme,samozřejmě, možnost zboží vrátit, ale nakonec jsme si ho upravili. Netroufám si odhadnout, jestli alespoň nějaký čas vydrzi. Levně koupené, dvakrát zaplacené...

    Reakce obchodu Nábytek Šafr

    Dobrý den,

    zděšení není na místě. Občas bohužel z výroby vyjede nepodarek. Možností jak situaci vyřešit je více. Ale musíme o problému vědět. Pak můžeme řešit reklamaci - set vyměnit, nebo dát slevu. Případně má zákazník možnost jej samozřejmě vrátit.

    Doporučuji obrátit se vždy s problémem na prodejce ještě předtím, než napíšete negativní recenzi.

    Hezký den
    Kolektiv Nábytek Šafr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Bohužel,mi dětská houpacka přišla rozbitá. Obal,ve kterém zboží bylo zabaleno vůbec nevyhovuje,protože plasova houpačka byla zabalena jen v černém obalu.Při předání zboží dopravcem obal poškozený nebyl,ale ja jsem si zboží rozdelala az po 4 dnech od predani(babicka,ktera zbozi přebrala, nerozdelala) a houpacka je popraskana,rozbita.

    Reakce obchodu Nábytek Šafr

    Už to sem píšu asi po páté. Proč zákazník neuplatní reklamaci, když mu bylo zboží doručené poškozené? Tento přístup pravdu nechápu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ani po 13 dnech nedorazilo,žádná komunikace, telefon vypnutý,na e-mail nikdo nereaguje. Zklamání.

    Reakce obchodu Nábytek Šafr

    Dobrý den,

    e-mail jsme od Vás bohužel nezaregistrovali, ani zmeškaný hovor. Co se týče délky dodací lhůty - objednala jste si tři houpačky a jedny dětské kruhy. U houpačky Monkey´s Home plastová Sedák ŽLUTÝ je uvedena dodací lhůta následovně: ve výrobě (tři týdny).

    Pokud se nedohodneme jinak, tak objednávku zasíláme až když je kompletní.

    V případě dotazů či nejasností nás neváhejte kontaktovat na tel: 735 061 793
    Nábytek Šafr

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží bylo doručeno včas, avšak v jiných rozměrech a i v jiné barvě.

  • Nedoporučuje obchod

    Podvod a šmejd!!!!

    Reakce obchodu Nábytek Šafr

    Zákazník si objednal dětské hřiště, v popisu je jasně naspáno, že součástí hřiště není skluzavka:
    Upozorňujeme, že součástí sestavy není skluzavka 2,90m. Tento díl si prosím vyberte v sekci "související produkty" zde na stránce dle věku dětí a dle Vašich preferencí.

    https://www.nabytek-safr.cz/p/detske-hriste-s-houpackou-imprest-bengt-433x195x230cm

    Po doručení se začal rozčilovat, že mu skluzavka nebyla dodána.

    Příště doporučuji přečíst si popis produktu. Je to lepší než jen slepě klikat koupit a ani nevědět co si objednávám:)

    Švejda

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • výhodná cena

    Komoda přišla bez návodu na montáž - závažný nedostatek - dalo nám spoustu práce to dát dohromady - vzhledem k rozměrům komody dost velký rébus - ve dvou lidech nemožné sestavení - člověk, který nemá zkušenosti s podobnou montáží nemá nárok komodu smontovat !!!

    Reakce obchodu Nábytek Šafr

    Dobrý den,

    pokud by zákazník napsal, že mu chybí návod, rádi bychom mu jej u výrobce vyžádali a zaslali. Nevybavuji si, že bychom dostali informaci o tom, že návod chybí.

    Nábytek Šafr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přes informaci, že zboží je skladem a expedují obratem zatím nic nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zásadně nikomu nic nedoporučuji, ale obchod velmi chválím. Perfektní komunikace, rychlá dodávka zboží, perfektně a odborně zabaleno a zajištěno proti poškození.
    • Konkurence tohoto obchodu ( Asko nábytek, Sconto nábytek apod) nabízela na stejné zboží dodací lhůtu osm týdnů a náklady na dopravu přes osm set korun. Proti těmto zavedeným" obchodníkům" s nábytkem má firma Nábytek Šafr rychlost Ferrari proti Trabantu.
    • Jsem spokojen jak s komunikací obchodu, tak s cenou zboží a dopravy i rychlou dodací lhůtou ( do tří pracovních dnů)
    • Zatím o žádné nevím

    Odmítám odpovídat na hloupé dotazy typu doporučil by jste svým známým, nebo nedoporučil tento obchod. Je to nesmysl a momentálně tuto hloupost požaduje téměř každý hodnotící web. Je to obtěžující. Rád vyjádřím svůj názor, ale nedoporučuji. Rozhodnout se totiž musí každý sám a můj názor je pouze můj subjektivní dojem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ne

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Obchod nezajistil večerní doručení, o které jsem v objednávce žádala. S dodáním jsem proto měla problémy.
    Zboží mělo drobné vady, o kterých mě obchod neinformoval, nebylo uvedeno, že jde nižší jakost.

    Reakce obchodu Nábytek Šafr

    Dobrý den,

    v objednávce nebyla žádná zmínka o tom, že chcete zboží doručit ve večerním rozvozu, pouze doručit odpoledne, což bylo zapsáno do poznámky přepravní firmě. Nepřišla mi od vás žádná reklamace ani zpráva, že byla na zboží nějaká vada. Pokud by jste reklamaci uplatnila, samozřejmě by byla vyřízena a vadný díl vyměněn.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dostal jsem evidentně použité zboží. Majitel se vymlouvá na dodavatele.

    Reakce obchodu Nábytek Šafr

    Dobrý den, zákazník mě obvinil, že jsem mu zaslal křeslo, které už před ním někdo montoval, podle jeho vyjádření to poznal podle strhnuté hlavy u jednoho šroubu. Z důvodu rychlejšího dodání zboží se zboží posílalo ze skladu dodavatele, přímo na konečnou adresu zákazníka a pochybuji o tom, že skladník tam jakkoliv se zbožím manipuloval. Bohužel nejsem momentálně schopný určit, zda někdo před doručením s křeslem cokoliv dělal, nebo to jen domněnka zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Neochota, pán byl nepříjemný, o stavu objednávky mne skoro vůbec neinformovali.

    Reakce obchodu Nábytek Šafr

    Zákaznici byla informována telefonicky i mailem, že jsem na dovolený a může dojít k prodloužení dodací lhůty. Omlouvám se, ale myslím, že každý má právo na týdenní dovolenou jednou v roce.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • vypadá velmi dobře
    • Pozor - spodní nerez konický díl je na horní hraně velmi zubatý, v podstatě řeže jako pilka, došlo proto povrchnímu poranění dlaně při montáži

    Obchod nemohu celkově posoudit, ale konkrétně toto zboží mě odradilo od dalšího nákupu. I prodejce by měl ručit za prodávané zboží

    Reakce obchodu Nábytek Šafr

    Dobrý den,

    každý zákazník má možnost zboží reklamovat, pokud tam je výrobní vada. Nevím jak reagovat na to, když zákazník této možnosti nevyužije a místo toho píše negativní hodnocení..

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží přivezou dopoledne, nikdo o tom nevěděl. Cena měla být za zboží a doprava zdarma. Ale najednou chtěli 2x 700Kč za vybalení, kompletaci a předvedení. Práce cca 15 min.

    Jelikož jsem zboží platil předem a cena byla pevná a zaplacená, je to sprostý. Zboží přebíraly 2 ženy a kdybych po telefonu nezasáhl tak by zaplatily. Holt, každý si dovolí co mu je dovoleno.

    Reakce obchodu Nábytek Šafr

    Zákazník si objednal křesla, v ceně byla doprava a výnos. On požadoval i smontování a předvedení což už je zpoplatněno, proto mu byl připočítán příplatek..

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • objednala jsem si šatní skřín v kombinaci se dřevem a došla mi pouze v bílé barvě ....

    pořádně se informovat

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží ještě nedorazilo, ale v nabídce byla čekací lhůta 4-6 týdnů, take trpělivě vyčkávám. Při dokončování objednávky mi byl nabídnut osobní odběr nebo dobírka. Nakonec mi firmou byla doporučena dobírka, protože zboží zadávají jiné firmě a ta to zasílá přímo zákazníkovi... Ještě se mě ptali na bližší technické parametry, ale po týdnu po mé odpovědi nebyli schopni napsat ani "o.k." Takže čekám na vyřízení mé objednávky a doufám, že bude brzo a dobře vyřízena....

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zboží mi přišlo otlučené, se dvěma na první pohled stejnými návody, ale při podrobnějším zkoumání jsme zjistili že je každý jiný..

    komunikace obchodu skvěla, dodací lhůty dobré ale zboží po rozbalení bylo v hrozném stavu - otlučené, čáry tužkou na viditelném místě, šrouby které nejsou nijak schované..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • rychlost
    • Zboží dorazilo vadné asi výrobcem,ale nestojí za to vracet a složitě to balit a platit velké poštovné za objemný balík,tak jsem trochu zaimprovizovala a nějak to opravilA,ABY TO BYLO FUNKČNÍ