-
Nedoporučuje obchod
zatím není co hodnotit, do dnešního dne t.j. 22. 10. není zakázka dodána. Objednávka je ze 4. 9.
Reakce obchodu Nábytek Šafr
Dobrý den,
omlouváme se za zpoždění dodávky. Objednané zboží je zahraniční výroby s dodací lhůtou až 6 týdnů. Dodání se protáhlo cca. o týden, což je způsobenou právě převozem ze zahraniční výroby. Někdy zboží přijde dříve, někdy se bohužel třeba o týden zpozdí.
Nábytek Šafr -
Nedoporučuje obchod
zatím mi nic nedošlo, nemám co hodnotit
Reakce obchodu Nábytek Šafr
Dobrý den,
v objednávce bylo zboží, u kterého se čekalo na naskladnění. Rovněž zboží s dodací lhůtou 7-21 dní. Čili je zřejmé, že v době doručení dotazníku, nemáte ještě co hodnotit - možná je lepší se hodnocení zdržet. Dotazník zasílá Heureka automaticky po třech týdnech od objednávky.
Židle, která nebyla skladem, byla do ČR improtována v pondělí a dnes dáváme celou objednávku přepravní společnosti. Čili u Vás je to zítra.
Hezký den
Nábytek Šafr -
Nedoporučuje obchod
Příslib dodání 1.10, zboží zatím nedorazilo a ani jsem nedostal informaci o jiném datumu dodání.
Reakce obchodu Nábytek Šafr
Dobrý den,
v e-mailu informujícím o odeslání zboží uvádíme, že se jedná o "předpokládaný termín dodání". Který v 95% případů platí. S přesným termínem se Vám vždy ozve přepravní společnost, která má dodání zásilky na starosti.
Nábytek Šafr -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhé dodací lhůty, nedodržení termínu dodání, žádná zpráva ze strany obchodníka, pokud se nezajímám o dodání sama
Zboží ani po 8 týdnech nedorazilo. V objednávce bylo uvedeno doručení za 6-8 týdnů. Po 6 týdnech jsem kontaktovala obchodníka, zda je dodání po 6 týdnech reálné. Přišla mi odpověď s informací, že zboží není skladem a nemohou tak sdělit dodání. Stejně to bylo i teď po 8 týdnech, opět odpověď, že dodavatel zboží nedodal na sklad a nemohou mi sdělit kdy komoda bude. Kdybych se o dodání již zaplaceného nábytku nezajímala, nikdo mi nenapíše ani omluvu. Určitě bych uvítala, kdyby mi někdo napsal, že situace je taková a že dodávka bude opožděně třeba o 2 týdny. Určitě bych to od solidního prodejce očekávala. Tady ne. Možná mi teď někdo něco napíše sem do komentáře, ale předpokládám, že mě "sestřou" stejně jako ty co píši negativní hodnocení. Ale je to tak nepochopitelné, že bych po 2 měsících již ráda obdržela zboží, které jsem již zaplatila...???
Reakce obchodu Nábytek Šafr
Dobrý den,
mrzí nás, že nejste spokojená s komunikací z naší strany. Bohužel situace na trhu s nábytkem (nejenom tedy s nábytkem) je v posledním roce taková, že se neustále zpožďují dodávky zboží, materiálu... I přesto, že se snažíme každému dát o zpoždění vědět, tak ne vždy se nám to podaří, za což se omlouváme.
Doba dodání je u produktu vždy uvedena. (v tomto případě 6-8 týdnů). Produkt, který jste objednala (volba, že zaplatíte předem na účet byla čistě Vaše, stejně tak jste mohla zvolit dobírku) se vyrábí v zahraničí a my jej musíme objednat u dovozce do ČR. Ohledně dodání jsme tedy odkázáni na informace, které pro nás dovozce v danou chvíli má. Vždy, když jste napsala dotaz na dodání, tak jsme aktuální stav u dovozce zjišťovali a Vám dali odpověď. Zákazníky "nestíráme", ale snažíme se na podněty reagovat - ať už tady, na mailu, či telefonicky.
Mrzí nás, že se dodací lhůta prodloužila a pevně věříme, že objednané zboží bude do týdne u Vás. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Objednane zbozi bylo 2x odeslano prodejcem na spatnou adresu i po upozorneni. Omluva zadna.
Reakce obchodu Nábytek Šafr
Zákaznice si objednala zboží u kterého byla dodací lhůta 3 dny. Dva dny po objednávce odjela na dovolenou a pak si musela složitě zajištovat někoho, kdo zboží převezme. To není vina našeho e-shopu, že zákaznice není na uvedené adrese v den doručení. Zboží bylo zasláno na adresu, která byla uvedena v objednávce, není pravda, že bylo zboží zasláno na jinou. Možná se spletla zákaznice při zadávání adresy, protože není možné, aby přepravní firma samovolně změnila adresu doručení.
-
Nedoporučuje obchod
- Čekací doba
- Nekvalitně zpracovaný materiál
- Chybějící díly
Poprvé a naposledy.
Reakce obchodu Nábytek Šafr
Dobrý den,
u zboží je uvedena vždy dodací lhůta. V tomto případě činí 6-8 týdnů. Zákazník obdržel za 4 týdny od objednání! Jinak jsme neobdrželi žádnou stížnost na kvalitu, ani reklamaci na chybějící díly. Pokud k něčemu takovému dojde, je dobré se ozvat a situaci vždy vyřešíme.
Hezký den,
Nábytek Šafr. -
Nedoporučuje obchod
i když je nabytek z masivu tak je celý pokroucený a nesedí
Reakce obchodu Nábytek Šafr
Dobrý den,
velice nás mrzí, že se k Vám dostal špatný nábytek. Stačí se ozvat a napsat reklamaci, vadné díly vyměníme. Zatím jsme od Vás žádnou reklamaci ale neobdrželi.
Nábytek Šafr -
Nedoporučuje obchod
Nejen, že mě nikdo neinformoval o tom, že se zásilka spozdí ( i přes to, že v emailu bylo jasné napsáno, že budou informovat telefonem, nebo emailem v případě jakékoliv změny týkající se zásilky) , ale když to měl převzít kurýr, který to měl doručit už mě, tak to musel poslat zpět, protože byl ulomený roh z předchozí přepravy. Komunikace a přístup katastrofa. Arogantní, neochotný... Objednávku jsem nechala stornovat. Jsem ráda, že jsem to měla mít na dobírku.
Reakce obchodu Nábytek Šafr
Dobrý den,
bohužel je situace nyní taková, že dodavatelé nedodržují termíny naskladnění produktů, které sami určují. Snažíme se to hlídat a zákazníky informovat, ale ne vždy vše podchytíme včas.
A ano, občas se stane, že při přepravě dojde k poškození. Paní na zboží spěchala, mohla mít do tří dnů nový, bezvadný kus, chtěl jej do druhého dne, což nebylo v našich silách (u zboží je jasně uvedeno, že expedice probíhá do tří dnů z externího skladu).
Nábytek Šafr -
Nedoporučuje obchod
- Příliš dlouhá dodací lhůta i přes to, že při objednání bylo uváděno, že je zboží skladem.
Reakce obchodu Nábytek Šafr
Dobrý den,
omlouváme se, jedná se o ratanové zboží, kdy dostupnost nám poskytuje dodavatel a nestíhá informace aktualizovat. Většinou nejsou ušité polstry, s každým zákazníkem řešíme poté objednávku individuálně. Snažíme se nabídnout polstry, které jsou skladem, případně sdělit termín našití objednaných polstrů.
Nábytek Šafr -
Nedoporučuje obchod
- Po třech týdnech od objednávky mi přišla zpráva, že zboží již neni skladem, ať si vyberu jiné. Vybrala jsem tedy jiné a po dvou týdnech nemám odpověď ani zboží. Jen dotaz na spokojenost...
Reakce obchodu Nábytek Šafr
Dobrý den,
omlouváme se, dodavatel ratanu nestíhá šít polstry. Snažíme se nabídnout polstry, které jsou skladem. Případně je potřeba na ušití počkat.
Nábytek Šafr. -
Nedoporučuje obchod
Nekupovat přemrštěna cena kvalitnejsi se daji koupit výrazně levněji jsem zklamán . Dospel
-
Nedoporučuje obchod
Nedorazilo zboží
Reakce obchodu Nábytek Šafr
Dobrý den,
zboží nebylo v době objednání skladem, zákaznice souhlasila s dodáním v březnu. Zboží bylo nyní naskladněno a do konce prac. týdne bude zákaznici doručeno.
Nábytek Šafr. -
Nedoporučuje obchod
Naprosto otřesná dodávka židle přišly zaprášené, odrene, opravdu hruza.
Firma mi nabídla 15% slevu, která ale rozhodne neodpovídá 3. jakosti, která mi přišla. Chyba není na straně dopravce ale dodavatelské firmy Nábytek Safr. Důrazně varují před nákupem u nich!Reakce obchodu Nábytek Šafr
Dobrý den,
situace nás velmi mrzí, dle dodaných fotografií zboží dorazilo skutečně v nepřijatelném stavu.
Zákazník nicméně zboží nereklamoval, jal se židle čistit a požaduje 50% slevu, aniž by s námi situaci předem prokonzultoval. Zboží bylo expedováno z externího skladu, tj. přímo od našeho dodavatele. Celou situaci s dodavatelem řešíme. V současnosti můžeme nabídnou slevu 37%.
Jinak stále platí, že zboží je možno reklamovat, či vrátit bez udání důvodu ve 14-ti denní lhůtě.
Každá situace se dá řešit několika způsoby.
Nábytek Šafr -
Nedoporučuje obchod
- Proutěné výplety u 3 ze 4 boxů nekvalitně provedeny, jsou uvolněné ve spodní přední části, hrozí vylámání. Spoj rámu u jedné z příček není řádně zatmelený.
Reakce obchodu Nábytek Šafr
Dobrý den,
velice nás mrzí, že se k Vám dostal špatný kus. Nicméně od Vás nedorazila žádná žádost o řešení situace. Můžete zboží reklamovat, pokud má nějaké nedostatky.
Nábytek Šafr -
Nedoporučuje obchod
- Uplynulo 10 dnů od potvrzení objednávky a zboží, ani případná informace nikde....
Reakce obchodu Nábytek Šafr
Dobrý den,
zakoupil jste si zboží, u kterého je dodací lhůta 7-21 dní. Je to napsáno v detailu produktu, je to v potvrzovacím mailu s objednávkou. Mrzí nás tyto negativní ohlasy, které jsou naprosto zbytečné. Dodací lhůta je vždy jasně deklarována u produktu. Pokud se vyskytnou nějaké komplikace a lhůta se mění, tak o tom zákazníka informujeme.
Vaši poličku dnes přivezl dodavatel ze Slovenska, zítra se expeduje na Vaši adresu. Příště prosím lépe čtěte, než někoho negativně ohodnotíte.
Hezký den,
Nábytek Šafr. -
Nedoporučuje obchod
Dlouhá doba dodání i přesto, že zboží bylo skladem. Bylo odesláno až po urgenci. Zboží přišlo poškozené a obchod špatně komunikuje.
Reakce obchodu Nábytek Šafr
Dobrý den,
zboží nebylo skladem - dodací lhůta je u něj uvedena 7-21 dní - je to na webu i v potvrzovacím mailu, který jste od nás obdržela při přijetí objednávky.
K poškození zboží došlo při přepravě, DPD bohužel nárok zamítlo. I přesto jsme se dohodli na tom, že Vám poškození opravíme.
Hezký den
Nábytek Šafr -
Nedoporučuje obchod
- ten stoleček jsem hrozně chtěla a pokud již nebyl na skladě,neměl být nabízen už na internetu.
Jenom se zmíním,že tohle nabyl jediný obchod s nábytkem,takhle jsem dopadla u pěti dalších.
Reakce obchodu Nábytek Šafr
Zákaznice si asi neumí přečíst informaci o dodací lhůtě. Objednala si zboží, které má dodací lhůtu: neprodejné. To znamená, že zboží není skladem a nelze ho tedy objednat. Dodací lhůta se zobrazuje na e-shopu, v košíku i v potvrzovacím mailu.
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží zaplaceno a ještě nedodáno. Ze strany obchodu žádné sdělení ani omluva. Musíte se dotazovat a pátrat po dodávce zboží sami.
Reakce obchodu Nábytek Šafr
Zákaznice si objednala křeslo, které bude skladem v lednu, proto jí ještě nebylo doručeno. Informace o dodací lhůtě jsou u produktu na e-shopu, v košíku i potvrzovací mailu.
-
Nedoporučuje obchod
Regálek za 626Kč nedorazil,peníze pryč,obchod nekomunikuje,takže jsem zase naletěla.Ach jo!
Reakce obchodu Nábytek Šafr
Dobrý den,
velice se omlouváme za zpoždění s dodáním regálu - výrobce má truhlárnu v karanténě. Do konce týdne se zboží odesílá. Bohužel jsem se Vám na uvedené tel. číslo z objednávky nedovolal... :-(
Nábytek Šafr -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Musím zboží reklamovat
Reakce obchodu Nábytek Šafr
Dobrý den,
reklamujete ratanovou komodu s prasklým prutem - vypadá to na poškození při přepravě. Reklamaci řešíme s přepravní společností.
Nábytek Šafr