• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlé dodání
    • výrobek byl na několika místech poškrábaný, ratanové části obouchané a otrhané
    • vše řádně zabaleno a ochráněno, tak museli vědět, že balí poškozené zboží
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dlouhá dodací lhůta.
    • Set byl vyroben již v roce 2019 v Thajsku a kvalita zpracování na horší úrovni. ,,lakování,opravování
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatný návod, dřevo zkroucené, zatím stůl čeká na dokončení nebo spíše na spálení .

    Montážní návod pro laika a netruhláře špatný. Zlatá IKEA. Návody OK

  • Nedoporučuje obchod

    Dodací lhůta 1 měsíc !!!

    Reakce obchodu Nábytek Šafr

    Dobrý den,

    ano objednal jste si zboží u kterého byla dodací lhůta měsíc, proto vám bylo dodáno v tomto časovém horizontu. Jak jsem vás včera informovali, dnes se zboží odesílá a zítra vám bude doručeno..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprosto otřesná skříň, vrtkavá, špatně se skládá a nedrží. Praskly oba podstavce, museli jsme shánět lišty a lepit spoje. Vůbec nedoporučuji, vyhněte se této skříni obloukem!

    Naprosto otřesná skříň, vrtkavá, špatně se skládá a nedrží. Praskly oba podstavce, museli jsme shánět lišty a lepit spoje. Vůbec nedoporučuji, vyhněte se této skříni obloukem!

    Reakce obchodu Nábytek Šafr

    Dobrý den,

    velice mě mrzí, že jste měl při montáži skříně tyto problémy, ostatní zákazníci na montáž této skříně nestěžují. Chyba vznikla nejspíše při vaší montáži, když píšete, že vám tam praskly nějaké díly.. Pokud by se jednalo o výrobní vadu, můžete nás kontaktovat a uplatnit reklamaci..

    Nábytek Šafr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace

    Objednáno přes Heureka košík a po automatickém emailovém potvrzení z Heureky byla první a jediná komunikace telefon od kurýra, že mi veze paletu.
    O co jde jsem zjistil až při vybalení, protože různých zásilek vč nábytku mi chodí po rekonstrukci desítky...
    Obchod neposlal ani potvrzení objednávky, natož informaci, že předává dopravci. V dnešní době hodně mizerné služby...

    Reakce obchodu Nábytek Šafr

    Dobrý den,

    potvrzení objednávky a informace o odeslání vám podle našeho sytému byly odeslány. Asi jste si náš e-shop spletl s jiným obchodem, když objednáváte desítky kusů nábytku, nebo jste uvedl v objednávce špatný mail. Mrzí mě váš negativní komentář, ale z naší strany vše proběhlo běžným způsobem.

    Švejda Nábytek Šafr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nebylo doručené.objednávka je zaplacena a nevyřízená

    Reakce obchodu Nábytek Šafr

    Dobrý den,

    objednal jste si zboží, které nebylo skladem a čeká se na naskladnění..

    Hezký den Nábytek-Safr

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlá reakce a odeslání.
    • Solidní cena.
    • Jednotlivé díly komody byly neoznačené, velmi nesnadné sestavení, návod k sestavení byl zasunutý mezi spodními díly, takže jsem ho našel při dokončování sestavení. Nevadí...pomohl internet, avšak na stránkách jiného obchodu, protože na stránkách obchodu Nábytek Šafr žádný nebyl.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží zatím nepřišlo a je to už 8 dní

  • Nedoporučuje obchod

    Otoman je ze spodní strany roztrhaný

    Reakce obchodu Nábytek Šafr

    Dobrý den,

    jak jsem Vám psal do mailu, je možné zaslat fotografie a zboží reklamovat. Není to nic složitého.
    Občas bohužel dojde k poškození nebo výrobní vadě. Vše se dá řešit.

    Hezký den
    Nábytek Šafr

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zkušenosti s obchodem nemám tak nemůžu kritizovat…
    Ale k výrobku mám připomínky…štve mě,že je vše z plastu…
    Myslela jsem,že je to český výrobek,ale opět ne…

    Reakce obchodu Nábytek Šafr

    Dobrý den,

    netuším, co by na komodě mohlo být z plastu, možná madla od zásuvek? Pokud s výrobkem nejste spokojená, tak máte možnost do 14-ti dnů zboží vrátit.

    Hezký den
    Nábytek Šafr

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem sedací soupravu z ratanu, bylo mi přislíbeno, že zboží dorazí do konce týdne. Bohužel, čekala jsem marně.

    Reakce obchodu Nábytek Šafr

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za zpoždění s dodávkou, došlo ke špatné komunikaci se skladem, zboží jsme odeslali ihned po Vaší reakci.

    Hezký den
    Nábytek Šafr

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Nemohu si zboží prohlédnout a vyzkoušet

    Stůl nemá stejně dlouhé nožičky, houpe se, židle jsou špatně omotané ratanem, rozmotává se.

    Reakce obchodu Nábytek Šafr

    Dobrý den,

    pokud není zboží ve 100% stavu, tak využijte možnost reklamace. Stačí zaslat foto + popis závad a do mailu a můžeme zboží vyměnit.

    Hezký den
    Nábytek Šafr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    herní křeslo se nabízelo že je skladem, ale po objednání přišlo ze strany obchodníka storno,

    Reakce obchodu Nábytek Šafr

    Dobrý den,

    velice se omlouváme, měli jsme chybu ve skladu a křeslo bylo bohužel již vyprodané.

    Nábytek Šafr

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží sice dorazilo v garantovaném čase dodávky, rovněž doprava byla bez problémů. Jen po rozbalení zboží chyběl polštářek, který byl na internetu garantován jako součást dodávky a ceny, z látkové části sedačky vyčnívala dřevěná tříska, která po vytažení částečně poškodila i potahovou látku.
    Bohužel reklamovat tak velký kus nábytku, znovu jej zabalit a odeslat na reklamaci je nad možnosti zákazníka, takže jsme si sedačku ponechali.
    Takže komunikace s prodávajícím obchodem byl sice bezproblémová, ale u dodaného zboží zřejmě z nějakého skladu nebyla prezentovaná kvalita dodržena. Jako nevýhodu proto spatřuji v tom, že obchodník sice přijme objednávku, ale zřejmě už nevidí v jakém stavu zboží je expedováno, neboť obchod jen objednávku zprostředkuje, ale zabalení a odeslání probíhá někde jinde.

    Reakce obchodu Nábytek Šafr

    Dobrý den,¨

    velmi mě mrzí, že pohovka nesplnila Vaše očekávání. Pokud Vám něco chybí nebo se vyskytne nějaká vada, určitě je dobré se vždy ozvat. Každá situace se dá vyřešit vícero způsoby, tak aby byl zákazník nakonec vždy spokojen.
    Doporučuji zaslat fotografie poškození na mail a uplatnit reklamaci. Na dalším postupu se pak můžeme vždy domluvit.

    Nábytek Šafr

  • Nedoporučuje obchod

    • Na Vašem uvedeném telefonním čísle mi nebyly poskytnuty informace ohledně podmínek přepravy firmou Toptrans, proto jsem objednávku stornovala. Pro mě je tato informace zásadní!

    Reakce obchodu Nábytek Šafr

    Dobrý den,

    paní bylo telefonicky sděleno, že kurýr ji zboží vyloží k prvním dveřím. Tak jak je to u přepravních společností běžné.

    Na dotaz, jestli to dá za dveře, nebo před ně, jsem paní neuměl odpovědět, jelikož každý řidič to dělá jinak a je to na individuální dohodě řidiče a zákazníka.

    Nábytek Šafr

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    úchytky neseděly, byly menší, takže jsme museli zakoupit nové. Týble byly delší než lamino.

    Reakce obchodu Nábytek Šafr

    Dobrý den,

    pokud se vyskytne nějaká nesrovnalost, tak je nejlepším řešením se ozvat. Zaslali bychom správné úchytky, případně další díly. Od zákazníka žádný požadavek nepřišel :-(

    Hezký den

    Nábytek Šafr

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    OTŘESNÉ ŽIDLE. VRŽE TO, KŘIVÉ TO JE. CELÉ SE TO NĚJAK HÝBE. MIZERNÉ PROVEDENÍ, MIZERNÁ MONTÁŽ OD VÝROBY - KAŽDÝ KDO K NÁM PŘIJDE SE ZEPTÁ CO TO JE ZA HNUS TY ŽIDLE. BUDEME MUSET KOUPIT NĚCO JINÉHO AŤ NEMUSÍME POSLOUCHAT BLBÉ KECY POKAŽDÉ KDYŽ NĚKDO NÁS NAVŠTÍVÍ. TAKOVÝ ŠUNT JSEM ANI NEVĚDĚL , ŽE VŮBEC MŮŽE EXISTOVAT. VELMI RÁD BYCH TO VRÁTIL

    Reakce obchodu Nábytek Šafr

    Dobrý den,

    mrzí mě Vaše špatná zkušenost, židlí se prodala spousta a je to první takováto zpětná vazba. Na vrácení zboží bez udání důvodu jste měl 14 dní, proč jste se neozval? Pokud chcete, tak můžete samozřejmě zboží reklamovat.

    Hezký den
    Nábytek Šafr

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Špatná komunikace, dost nekvalitní zboží

    Reakce obchodu Nábytek Šafr

    Dobrý den,

    zboží bylo vedené skladem s dodací lhůtou 3 dny, nicméně expedice se protáhla, o čemž jsme zákazníka ihned informovali. Bohužel jsme nebyli schopní sdělit přesný termín odeslání. O odeslání zboží jsme posléze také zákazníka informovali.

    Pokud Vám zboží z nějakého důvodu nevyhovuje, tak máte možnost jej do 14-ti dnů vrátit. Nikdo se ale neozval.

    Nábytek Šafr

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • V obchodě jsme byli třikrát mělo být otevřeno pán tam nebyl.Po telefonické dohodě nám za tři dny zboží připravil Už nikdy více

    Reakce obchodu Nábytek Šafr

    Dobrý den,

    objednávka proběhla 27.10. - zvolena platba převodem a vyzvednutí u nás na odběrném místě.
    29.10. v pátek jsem měl potvrzenou platbu a zákazníkovi celkem 3x volal - neúspěšně, zpět se nikdo neozval.
    Ano - na osobní odběry je potřeba se dohodnout telefonicky na termínu, jelikož nemáme kamennou prodejnu jako takovou, ani vzorkovnu, pouze kancelář s odběrným místem a příručním skladem.

    následoval víkend

    2.11. zákazník vyzvednul