Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Jedna velká tragédie. Po zaplacení zboží dopředu ,po upozornění přivezli na poprvé matraci ,která byla vystavena na prodejně ,tedy špinavá,použitá. Ok ,člověk se splete ,beru. Po dalším min. týdnu a několika emailech přivezli druhou ,ale zase jinou než jsme objednali. Objednávka potvrzena 18.4.2020 a dodnes nevyřešeno ,doma mám úplně jinou matraci a prachy v čudu. Tedˇ už pro jistotu ani nezvedají telefon.
Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, i když nás Vaše zkušenost s nákupem velmi mrzí. Chyba byla na straně skladníka, který svým lajdáckým a nezodpovědným přístupem omylem pro Vás nachystal matraci určenou ke zkoušení na prodejně, a aby toho nebylo málo, následně po jejím zpětném svozu od Vás, odeslal matraci s nesprávným názvem. Nyní už máte doma matraci správnou a je tedy vše v pořádku.
V důsledku tohoto problému jsme přijali opatření, které by do budoucna mělo těmto pochybením předcházet. Dotčený skladník byl po zásluze potrestán.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Daniel z www.nabytek-harmonia.cz -
Nedoporučuje obchod
Nemůžu ohodnotit,protože nic nedorazilo.
Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz
Dobrý den,
bohužel, nábytek pro svou váhu, velký objem a křehkost není možné zasílat prostřednictvím běžných přepravců, proto jej rozvážíme vlastními vozy. Každou jízdu je nutné naplánovat tak, aby nebyla příliš ztrátová tzn. nemůžeme jezdit s prázdným autem na druhý konec republiky. Může se tedy stát, že objednaný nábytek, který je skladem, nestihneme doručit na druhý den od vytvoření objednávky. Tento problém mají více či méně všichni prodejci nábytku, nicméně my vzhledem k množství objednávek jsme schopni naplnit auta a následně rozvést zboží velmi rychle. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Daniel z www.nabytek-harmonia.cz -
Nedoporučuje obchod
Objednaný tovar mi neprišiel z toho dôvodu že sa už nevyrába, nakolko továr bol v ponuke, a oznamili mi to len po mojom urgovaní.
-
Nedoporučuje obchod
- Dobrá komunikace.
- Nemají skladem to, co tvrdí, že mají.
Vybral jsem si postel, která byla skladem. Po přečtení komentářů zde jsem si předem přes chat ověřil, že je postel opravdu skladem. Objednal jsem a čekal. Během chvíle mi dorazil potvrzující e-mail, který ale zmiňoval dodání 4-6 týdnů. Po vznesení dotahu jsem se dozvěděl, že posteli prý chybí některý z dílů a není ji tedy možné odeslat. Objednávku jsem zrušil a postel koupil jinde.
-
Nedoporučuje obchod
- Nesolidní jednání. Marně jsem čekal, téměř 3 týdny, na objednané zboží
Třebaže obchod deklaroval, že je zboží skladem, čekal jsem 14dni, kdy se nic nedělo. Zboží jsem tedy zaurgoval, bylo mi řečeno, že zboží mi bude doručeno 19.05.20, 18.05. večer mi bylo telefonicky sděleno, že bohužel zboží nemají na skladě, a že musím počkat další týden. Děkuji nechci, neférové jednání.
Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz
Dobrý den pane Blažku,
Děkujeme za Vaši recenzi, která nám slouží pro zlepšení našich služeb zákazníkům. Předem bychom Vám chtěli vysvětlit, kde nastal problém s Vaší objednávkou. Vy jste si objednal matraci o velikosti 70x195 cm, jedná se o atypický rozměr, který nemáme běžně skladem. Skladem držíme běžné rozměry jako jsou třeba velikosti 90x200 cm a 80x200 cm. Vámi objednaný rozměr byl tedy nestandardní, a musel se zadat do výroby. Termín dodání nestandardního rozměru je 2-3 týdny. Bohužel se nám na eshopu chybou přenosu u daného produktu neukazuje, který rozměr je skladem a který ne, za což se v tomto případě velmi omlouváme. Kolegové v této věci již intenzivně pracují na opravě. Standardně se má ukazovat skladová dostupnost u každého rozměru.
Každopádně Vám děkujeme za recenzi, která odhalila nedokonalost, jejímž odstraněním zlepšíme přehlednost našich stránek pro další, doufáme, že již spokojené zákazníky.
S pozdravem
Nábytek Harmonia -
Nedoporučuje obchod
- Dodací lhůta
- Nezájem o zákazníka
Zboží po více jak dvou týdnech stále nedodáno, na emaily nikdo nereaguje.
Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz
Vážený zákazníku, je nám velmi líto, že zřejmě naše reakce na vzniklou situaci s opožděným dodáním Vašeho zboží, nebyla pochopena. Jen pro úplnost našeho již zaslaného vyjádření, Vám sdělujeme, že nás velmi mrzí oddálení termínu dodání Vašeho zboží tak, jak jsme Vám sdělili v e-mailu ze dne 24.4.2020. Věřte nám, že děláme vše proto, aby jste nejenom vy ale i ostatní zákazníci obdrželi dodání zboží tak, jak bylo dohodnuto.
Jen pro doplnění našeho vyjádření lze jen konstatovat, že nesplnění termínu dodání je v tomto případě na straně dodavatele a věřte nám, že ho denně urgujeme a pracujeme na brzkém vyřízení Vaší objednávky.
Ještě jednou se velmi omlouváme za nepochopení našeho snažení vše dokončit dle dohody.
Marek z www.nabytek-harmonia.cz -
Nedoporučuje obchod
Zatím nejhorší jednání s e-shopem který jsem kdy měla . Na webu postel skladem dodání 2-3 týdny . Postel jsem objednala a po třech týdnech jsem musela na e-shop psát protože se mi nikdo neozval co je s mou objednávkou . Přišla mi odpověď ze bohužel postel mužů obdržet nejdříve v létě a jestli mám teda o postel zájem . Po třech týdnech čekání se dozvíte ze čekáte zbytečně a kdybych sama nenapsala z e-shopu by se nikdo neozval.
Nikdy víc !Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi, i když nás vůbec nepotěšila. Rozumíme Vašemu rozhořčení, nicméně rádi bychom Vám touto cestou ještě jednou situaci vysvětlili. U objednaného zboží byla uvedena doba dodání 2-3 týdny, zboží jsme skladem tedy neměli. U každého výrobku v eshopu je uvedeno buď slovo "skladem" a nebo předpokládaná doba dodání např. 2-3 týdny, nikdy ne oboje. Po přijetí Vaší objednávky jsme zboží okamžitě objednali u dodavatele, který nám poté objednávku potvrdil bez další doplňující informace. Předpokládali jsme proto, že s objednávkou není žádný problém a zboží dostaneme ve standardní době do 2 týdnů. Po 10 dnech od Vaší objednávky jste se emailem ozvala s dotazem na dobu dodání zboží. Abychom Vám předali relevantní odpověď, dotázali jsme se dodavatele na dobu doručení k nám na sklad. Poté jsme bohužel dostali nemilou odpověď, že tento produkt bude k dispozici až v červenci. Okamžitě jsme Vás tedy o situaci informovali a přeposlali i emailovou odpověď od dodavatele s dotazem, zda budete chtít na zboží počkat a nebo máme objednávku stornovat.
Nastalá situace nás upřímně velmi mrzí. Vězte, že nám nedělá radost, když nám dodavatel kazí dobré jméno, bohužel s tím se nedá nic dělat. V drtivě většině případů problémy nejsou, a proto by bylo nefér dodavatele za ojedinělé pochybení nějak peskovat.
Doufám, že jsem Vám situaci srozumitelně vysvětlil, i když to samozřejmě nemění nic na tom, že vzhledem k Vaší recenzi jsme Vaši důvěru nejspíš ztratili. Ještě jednou se za naše pochybení omlouvám.
S pozdravem a přáním úspěšnějších příštích online nákupů,
Daniel z www.nabytek-harmonia.cz -
Nedoporučuje obchod
- Přední strana zásuvky v sedě barvě byla poškozena, prasklina.
- Kazi to dojem z jinak hezkého psacího stolu. Ocenila bych zaslání náhradního šedého předního dílu zásuvky.
- Považujete to za reklamaci. Děkuji.
Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz
Děkujeme za Vaši recenzi, vzniklá situace nás samozřejmě velmi mrzí, v případě, že si přejete zboží reklamovat, je zapotřebí nás o tom informovat v samostatném e-mailu, který prosím zašlete na: [email protected]. Do e-mailu postačí uvést číslo objednávky, Vaše jméno a přiložit fotodokumentaci reklamovaného dílu společně s jeho označením (naleznete v montážním návodu). Poté bude reklamace řádně zaevidována a budeme se snažit ji v co nejkratším čase vyřídit. Děkujeme za pochopení a omlouváme se komplikace.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dodáno ale chyběli nějaké díly jeden dodán na druhý čekám prodávající mi nebyl schopen poskytnout informace o výrobci produktu a komunikace je složitá vše chtějí řešit přes e mail
-
Nedoporučuje obchod
Objednavka zrušená predajcom po 5 týždnoch bez udania dôvodu.
Žiadna komunikácia zo strany predajcu. Nulový "customer service".
Nekorektný obchod.
100% sa vyhnite Obchod Nabytek-harmonia.cz -
Nedoporučuje obchod
- Neinformovanost zákazníka před nákupem o tom, že si musí zboží vyložit sám, oproti jiným eshopům, kde jej řidiči zdarma donesou až za první dveře. Arogantní jednání bez jakékoliv snahy cokoliv řešit ke spokojenosti zákazníka. Nedoporučuji!!!!!!!
-
Nedoporučuje obchod
Zatím zboží nedorazilo (6 týden). Vím, že obchod na to upozornuje, ale ve většině případů je to vždy o týdny dřív. Poslední zpráva, že je naskladněno ( již týden!) a čeká se na rozvoz. Za tu dobu bych si ho stihla vyrobit a dovézt sama. No již se nedá nic dělat, ale ostatní zamýšlený nákup dalšího nábytku, jsem si rozmyslela a pořídila jinde.
-
Nedoporučuje obchod
- Super ceny.
- Dovoz v pořádku
- Příjemný řidič
Dlouhé čekaní bez odezvy. Místo 4-6 týdnů to byl 8. týden s tím, že jsem musela telefonicky kontaktovat firmu dvakrát. Na poprvé mi bylo řečeno, že v úterý by měla dorazit objednávka. To byl ten 6.týden. Další týden, tedy 7. v pondělí, mě nikdo nekontaktoval a musela jsem se připomenout znovu. Omluvili se, že nestíhají a mělo by to dorazit určitě další týden a za prodloužení nám dají slevu. Já chápu, že řidič nestíhal a bylo dost objednávek. Proti tomu nic nemám. To co mi vadilo bylo to, že mě nikdo nenapsal/nekontaktoval, že objednávka nedorazí na určitý termín a musela jsem se připomenout sama a to DVAKRÁT! A ta sleva? 4,6%? Směšné.
-
Nedoporučuje obchod
- přehledný web
- logistika
- nereálné data dodání na stránkách
- péče o zákazníka
Pár kousků sériového nábytku. 2-5 týdnů dodání - ok. Po 5 týdnech nic - telefonát Z MÉ strany (napoprve mi to někdo tipnul a nezavolal nazpět) - čekají na dodání, prý ve středu u nich - domluva, že mi to dovezou na konci týdne v pátek. V pátek nikdo nedorazil (ani zmeškaný hovor). Později na telefonu mi paní řekla, že mi to nemohl nikdo nikdy slíbit a dělala ze mě debila (k čemuž mi stále nebyli schopni říct termín). Jediné co vyplynulo z konverzace je, že to začátkem příštího týdne zase nebude. V tuhle chvíli bych si představoval spíš omluvu za prodlení už ve chvíli, kdy dotyčný zjistí o jakou objednávku se jedná (a možná poznámky???). Chtěl jsem obchodu dát šanci i přes větší dodací lhůty, ale je to naposledy.
-
Nedoporučuje obchod
bylo mi oznámeno, že vybrané zboží nemají, přestože bylo nabízeno. Zaslaná informace, že zboží není skladem a že je objednáno cca 1-2 týdny.
Na můj dotaz zda mám skříňku znovu objednat obchod nereagoval. Děkuji již nechci -
Nedoporučuje obchod
Zbytečná prodleva objednávky
Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz
Mrzí nás Vaše negativní recenze, prověřovali jsme Vaši objednávku - u Vámi objednaného zboží je již v popisu zboží uvedeno, že se jedná o nábytek vyráběný na zakázku, pro koncového zákazníka, které zadáváme do výroby až po uhrazení symbolické zálohy (přestože si zákazník předem zvolí platbu dobírkou). Zálohovou fakturu jsme Vám v pořádku zaslali, zbytečná prodleva objednávky tedy bohužel nevznikla na naší straně, pevně věříme, že zbylý proces vyřízení objednávky již proběhne hladce a k Vaší spokojenosti!
-
Nedoporučuje obchod
V úterý obchod napsal, že zboží je připraveno k exepdici a je pátek a zboží nikde. Ani zpráva, telefon, nic......
Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz
Mrzí nás Vaše rozhořčení i záporná recenze, vznikla pravděpodobně jako reakce na automaticky vygenerovaný e-mail, kterým oznamujeme zákazníkům, že pracujeme na expedici jejich zboží. Objemné, těžké a křehké zboží rozvážíme výhradně naší vlastní dopravou, rozvozy jsou pečlivě plánovány podle okruhu zákazníků, povahy zboží apod. Bohužel jistou daní za tuto ekonomickou a bezpečnou dopravu není doručení objednaného zboží do druhého dne. Zboží z Vaší objednávky aktuálně řadíme do některého z nejbližších možných rozvozů, během dneška, nejpozději v pondělí, 29.7. 2019 obdržíte termín a čas doručení Vašeho nábytku. Pevně věříme, že i přes vzniklé nedorozumění budete nakonec spokojená!
-
Nedoporučuje obchod
Objednávka nebyla vůbec potvrzena a zboží jsem tady vzal někde jinde. Vybíral jsem podle toho, že mělo být zboží skladem a vzhledem k tomu, že nepřišlo potvrzení objednávky se domnívám, že zboží skladem nemají nebo nemají dobře systémově vyřešené což nevypovídá nic dobrého o shopu.
Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz
Vaše záporná recenze nás velmi mrzí, přestože jí příliš nerozumíme. Objednávku jsme prověřovali, automatický potvrzovací e-mail Vám byl odeslán 14. 7. 2019 ve 13:03 hod., následující den po zpracování objednávky jsme Vás znovu kontaktovali e-mailem s bližšími informacemi ohledně vyřízení Vaší objednávky. Objednaná skříň byla a stále ještě je skladem, objemné, těžké nebo křehké zboží rozvážíme výhradně naší vlastní dopravou, ta je pro zákazníka ekonomičtější a pro zboží bezpečnější, jedinou nevýhodou bývá, že zboží zkrátka nedorazí "ze dne na den". Všechny výše uvedené informace však zákazníkům sdělujeme po zpracování objednávek, u nichž je zboží skladem. Rozhodně bychom Vám doporučili prohledat Vaši e-mailovou schránku nebo zkontrolovat správnost e-mailu, který byl zadán při vytváření objednávky. Upozorňujeme také na fakt, že Vaši objednávku stále evidujeme a nikdo nás nekontaktoval ohledně jejího zrušení.
-
Nedoporučuje obchod
objednáno 31.3. a dosud nedodáno, žádná informace o důvodu nedodání - 4-6týdnů již uplynulo........
Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz
Vzniklá situace nás velmi mrzí, ale i s bezproblémovými dodavateli a výrobci to někdy může pořádně "zaskřípat". Ve Vašem případě se jednalo o zboží, které bylo chybně vyexpedováno dánským výrobcem. Přestože jsme se vše snažili řešit co nejrychleji a ke spokojenosti obou stran, vzniklo bohužel prodlení v dodání zboží, které jsme již nebyli schopni ovlivnit. Pevně věříme, že i přes tyto komplikace budete s nábytkem od nás spokojená.
-
Nedoporučuje obchod
Bohužel jsem si objednala zboží, dodavatel poslal na prodejnu jiné zboží a stále jen a jen čekáme až příjde to správné
Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz
Mrzí nás Vaše špatná zkušenost způsobená chybným dodáním zboží ze strany našeho dodavatele, pevně věříme, že i přes prodloužený termín dodání jste se zbožím nakonec spokojená.