Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlé dodání
    • Objednali jsme si Rostoucí postýlku se zásuvkou Tweety - bílá/šedá , kde fotky byli foceny tak, že přebalovací pult z pohledu na postýlku lze namontovat i napravo a bohužel to tak není, tudíž jsme velmi zklamaní, protože naše představy zůstávají jen v představách. A na výběr strany není umožněn při nákupu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Postel je úplně na nic. Desky při montování popraskali tudíž nedrží a je rozviklana. A ačkoliv měla být postel na matraci 90*200 tak není možné jo tam dát tak aby nebyla nakřivo. Je špatně řešeny rošt. Protože nad roštem je ještě lišta která brání správnému uložení matrace a tudíž je matrace stále nakřivo
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod není špatný, ale díly nejsou v pořádku. V polovině montáže jsem zjistil, že mi chybělo : 2 ks kolíkového spoje, 2 ks excentru kování, 3 vruty, 1 krytka excentru.

    Zjistit v polovině montáže, že není v balení díly v sobotu odpoledne, je docela příjemné zjištění. Nemít ve svých zásobách tyto díly, znamenalo by to ukončení prací a počkání na pondělí a nákup v železářství.
    Pro Vaši informaci, nábytek za poloviční cenu typově podobně koncipovaný u konkurence, tak měl všechny díly. Stojí za to se zamyslet nad spokojeností zákazníka dodávkami ověřených dodavatelů.

    Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz

    Dobrý den pane Lepíku,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, pokud při montáži něco chybělo. Situaci rádi vyřešíme prostřednictvím reklamace, a kování, které chybí, Vám zašleme na uvedenou adresu. I když je kování u našeho dodavatele baleno strojově, občas se může vyskytnout chyba. Vaše zkušenost nám připomíná, že ani technologické systémy nejsou neomylné. V případě potřeby reklamace jsme Vám plně k dispozici a rádi vám pomůžeme.

    Co se týče Vašeho požadavku na úpravu či výrobu atypického produktu od výrobce, od kterého jste si nábytek zakoupil, u sériově vyráběného nábytku bohužel není tento požadavek možný. Zakázkovou výrobu nabízíme pouze u vybraných produktů, kde je to výslovně uvedeno. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,

    tým Nábytku Harmonia

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • malo byť 1-3 týždne, po 2 týždňoch prišiel mail 1- 3 týždne a stále nič

    Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz

    Děkujeme za Vaše hodnocení, nicméně rádi bychom se k situaci vyjádřili.
    U produktu, který jste zakoupil, byl uveden termín dodání 3-5 týdnů. Tento termín byl zmíněn jak na stránce produktu v den objednání, tak i v následném emailu po zpracování objednávky. Nejspíše jste si této informace nevšiml, nebo jste ji přehlédl. Po 14 dnech jsme Vás informovali, že se termín dodání zkrátil na 1-3 týdny. Nemusíte mít strach, vaše objednávka bude doručena v termínu.
    Děkujeme za Vaše pochopení.

    S přátelským pozdravem,
    Tým Nábytek Harmonia

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • montážní list nezaslán v češtině

    Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz

    Dobrý den,
    bohužel, k pohovkám drtivá většina výrobců návod nedodává, nicméně po vašem telefonátu jsme vám na email obratem zaslali videonávod.

    S pozdravem
    Tým nabytek-harmoia.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Není něco špatně?
    Chcete ohodnotit něco co jste ještě ani nedodali!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod ma bordel vo svojich obchodnych procesoch. Umozni uzavriet objednavku formou dobierky s tym, ze poslu upozornenie nech sa nic neplati vopred a nasledne pozaduju zaplatenie zalohy vopred.
    Pikoska je, ze zalohova faktura nie je ani sucastou notifikacnych emailou z obchodu, akurat je prilozia az ked Vas sprdnu, ze ste zalohu nezaplatili.
    Komunikacia formou emailu nema priatelsky ton a este za vlastne zlyhanie vinia zakaznika. Zaroven toto pinganie predlzilo dodaciu lehotu o dalsie neuveritelne tri tyzdne.
    Takze slabota. Dufam, ze kvalita vyrobkov je lepsia.

    Takze ak to zhrniem. Obchod umozni objednat formou dobierky. Dostanete notifikaciu nech nic vopred neplatite, ale zaroven Vas obchodnik protivnym tonom emailu osoci ze nic sa nedalo do vyroby, lebo zalohovu fakturu (ktory Vam ani neposlali) nemate zaplatenu a je to len zakaznikova chyba :-).

    Chjo

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhá čekací doba

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zatím nedoporučuji, bylo napsáno skladem, ale zásilka stále nedorazila, minulá zakázka také nebyla bez problémů.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod NEDOPORUČUJI. Nekvalitní vlastní přeprava, krabice dorazily špinavé, jak když je táhly po špinavém chodníku. Přestože měl řidič poznámku o volání předem (nebydlím na uvedené adrese), nezavolal jako jiní dopravci.
    Po mém dotazu (kvůli vyšší ceně), mně obchod ujišťoval, že se jedná o kvalitní předsíňovou stěnu. Ve skutečnosti se jedná o velmi nekvalitní nábytek - špatná kvalita materiálu, některé otvory chybně předvrtané nebo ve špatné tloušťce (takže dveře jedné skříňky téměř nejdou otevřít). Všechny vruty nekvalitní - musela jsem je vyhodit a koupit nové v železářství. Píst na botník neodpovídal váze dveří. A tak bych s vadami mohla pokračovat dále :-(

    Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz

    Dobrý den,
    Vaše negativní zkušenost nás velmi mrzí. Objednala jste nábytek od zahraničního výrobce, který k nám cestuje kamionem a přepravou nebo manipulací s balíky mohlo dojít k drobnému zašpinění. Kolegové na skladě každý z balíků před expedicí k zákazníkovi ještě ručně čistí, aby byly doručeny v co nejlepším stavu. Pokud Vám byl i přesto doručen špinavý balík, tak se za toto pochybení velmi omlouváme.

    Píšete i o telefonickém kontaktování před doručením. Zde se ale musím zastat našeho řidiče, který se s Vámi pokusil telefonicky spojit hodinu před příjezdem na Vaši adresu. Jelikož se Vám nemohl dovolat, tak to zkoušel opakovaně až do příjezdu dle výpisu hovorů z jeho čísla.

    Ohledně závad na zakoupeném nábytku jsem Vás kontaktoval v den napsání Vaší recenze, do dnešního dne mi bohužel od Vás nedorazila žádná odpověď. Můžu Vás požádat o poslání fotografií závad na e-mail [email protected]? Obratem poté zajistíme doručení nových bezvadných dílů.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Tým z www.nabytek-harmonia.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodacia doba vobec nezodoveda pravde. Cakali sme 8-9tyzdnov na nabytok, pritom dodacia doba bola do 5 tyzdnov.
    • Vzdy ked som im napisala mail lebo ich posunuty termin uz mal koniec, tak mi odpovedali mailom, kde sa vyhovaraju na vyrobcu, ze meska.
    • Kamion s tovarom ma vzdy dojst do 10dni. Samozrejme ani toto nebolo splnene a posuvalo sa to minimalne tyzden.

    Katastrofa jedna velka

    Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz

    Dobrý den,
    Mrzí nás zpoždění vyřízení Vaší objednávky. S tímto výrobcem máme kladnou zkušenost ohledně termínu dodání zboží, zpravidla vždy dodržuje termín do 5 týdnů, tedy přesně tak, jak informujeme na našich stránkách.
    Ve Vašem případě bohužel nedošlo ke včasné nakládce a výrobce přesunul nábytek z Vaší objednávky na další kamion. Tím vzniklo neplánované zpoždění, o kterém jsme Vás obratem informovali a to dlouho před vypršením původní lhůty pro vyřízení objednávky. I přes informované zpoždění jste se rozhodla na objednané zboží vyčkat.
    Stejně tak jsme Vám zodpověděli všechny Vaše dotazy a podali Vám i doplňující informace. Například kamionu obvykle trvá cesta od výrobce k nám okolo 10 dní, cestou ale může vzniknout prodlení, které nemůžeme nijak ovlivnit my ani řidič přepravní společnosti.
    Ihned po naskladnění v úterý 11.7. jsme Vás zařadili do nejbližší přepravy a dne 13.7. jsme Vám objednávku doručili. To co jsme mohli ovlivnit, tedy rychlost doručení po naskladnění, jsme zvládli bezchybně.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Tým z www.nabytek-harmonia.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhodou byl mail,že PC stůl s nádstavbou zn.Betty doručí až za cca 3 měsíce,což chápu v případě,že neměli na skladě.Stihla jsem připravit pokoj a nerozebírala.
    • Obchod neznám,nakupovala jsem 1x a naposledy.Odmítám.Reakce na moje reklamace vyznívaly jako obtěžující.Vyhozených 6.200,- A to nemluvím o akci,kterou jsem vychytala a vydupala..Jinak by mi ji neuznali.

    Nesprávné míry PC skříně,což je mi k ničemu.Vrátit nemohu,prodat taky ne.Snažili se vykroutit.Čekací doba 3 měsíce (což mi v tomto případě vyhovovalo),ale chyběly šrouby a plastové krytky.PC skříň nezavřu,výřezy neodpovídají na kabely.semtam kapky lepidla.Dokonce i truhlář se vysmál.Manuál k ničemu.Za 6 tisíc zmetek.Brala jsem kvůli malé šířce a výšce,netušila jsem,že i hloubka bude nedostačující.Už nikdy více.Nechápu,kde se tu vzaly všechny 100% tní recenze.

    Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zaslanou recenzi a prosím dovolte nám se k ní vyjádřit. V první řadě je třeba si uvědomit, že jste zakoupila dětský psací stůl s nástavcem a nikoliv PC stůl, jak mylně uvádíte. Rozdíl je v tom, že u psacího stolu není možné umístit počítač do uzavřené policové skříňky pod deskou, PC by se přehříval a také police by tam překážely. Rozměry uvedené u produktu byly kompletní a správné. Před samotným nákupem dne 11.1.2023 jste se emailem dotazovala na rozměry dětského psacího stolu. Tyto rozměry, byť jsou u daného produktu uvedeny, Vám byly týž den zaslány. Neptala jste se na rozměry policové skříňky pod deskou psacího stolu, nicméně i tyto rozměry jsme na dotaz zákazníků schopni zjistit, i když je standardně od výrobce k dispozici nemáme. Objednávku jste provedla dne 12.1.2023 ve chvíli, kdy nebylo zboží kompletní a termín dodání činil 3-5 týdnů. O této skutečnosti jsme Vás obratem informovali emailem. Zmíněná doba doručení byla také uvedena na kartě produktu, v košíku a následně v objednávce.

    Zboží jste zakoupila den po ukončení akce s poznámkou v objednávce, že žádáte o snížení ceny na úroveň té akční, na kterou jste již neměla mít nárok. Vzhledem k tomu, že Váš zájem o produkt se projevil ještě v průběhu akce, vyšli jsme Vám vstříc a cenu na základě této žádosti automaticky snížili.
    Toto bereme jako samozřejmost v duchu fair play. Takže Vaše poznámka, že jste si akční cenu musela vydupat, je velmi vzdálená od reality.

    Zboží Vám bylo dodáno dne 16.2.2023 naší vlastní autodopravou a to v avízovaném termínu 3-5 týdnů a nikoliv až za 3 měsíce, jak uvádíte.

    Dne 18.2.2023 jste zaslala reklamaci do chatboxu v eshopu, kde jste bez dalšího upřesnění pouze uvedla, že nejste schopna smontovat psací stůl. Kolega proto usoudil, že Vám nejspíš chybí montážní návod, který Vám ihned elektronicky poslal. Nikde jste se ani slovem nezmínila o chybějícím montážním materiálu, který bychom Vám také byli schopni obratem zaslat. Poté jste napsala, že nejde umístit počítač do policové skříňky pod pracovní deskou psacího stolu a proto jste provedla zásahy pomocí vyvrtání děr, čímž jste ovšem produkt znehodnotila a znemožnila jeho možné vrácení ve 14 denní lhůtě. Rádi bychom Vám vyšli vstříc i v tomto případě, bohužel ale nemůžeme převzít zpět nevratně poškozený produkt.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Tým z www.nabytek-harmonia.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Som nespokojná tovar mi po dvoch týždňoch ešte nebol doručený

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízejí látky , pak je nemají najednou chtějí zálohovou fakturu o které nikde nepíší a to inzeruují zboží skladem!!!

    Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz

    Dobrý den pane P.
    Ve Vaší recenzi bohužel uvádíte mylné informace, které jsem se Vám pokusil vysvětlit při dnešním telefonním hovoru.
    Do své objednávky jste vložil postel Elite o rozměru 110x200cm u které jste zvolil:
    - kombinaci dvou látek
    - rozměr ložné plochy
    - preferovanou stranou rohu postele
    - výběr roštu i matrace
    - tvar nožky
    - barvu nožky

    Bohužel jednu z těchto látek výrobce přestal vyrábět, tudíž jsme Vám ihned nabídli jiné podobné varianty, ze kterých jste si obratem vybral. Následně jsme Vám zaslali zálohovou fakturu na poměrnou část hodnoty postele. Ihned po úhradě této zálohy zadáváme objednávku k výrobci, načež můžete počítat se standardní dodací lhůtou 7 - 8 týdnů.
    Obě tyto důležité informace, tedy aktuální dobu dodání i nutnost úhrady zálohy uvádíme u každého produktu, který je vyráběn dle přání zákazníka, tedy na zakázku.
    V případě skladového zboží nemáte možnost volby specifikace produktu, jeho přesné parametry jsou vypsány v názvu i popisku produktu.
    Nelze tedy držet skladem tisíce variant od jednoho produktu, z toho důvodu není možné, aby Vámi vybraná postel byla skladem.

    Nábytek Harmonia.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouhé dodací lhůty

    U produktu byl termín dodání 1 - 4 týdny a v potvrzovacím e-mailu je to až 10 týdnů!! Zavání to klamáním zákazníků. Uvidíme, kdy to dorazí.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Strašně dlouhá doba dodání
    • Nábytek objednán před měsícem a po měsíci přišel email, že moje objednávka se začala vyřizovat. Doba dodání 4 týdny... Celkem tedy dva měsíce, pokud zboží přijde
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.