Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Změna doručení z jednoho měsíce na čtyři . Bohužel dali vědět až po tom měsíci čekání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží při objednání údajně skladem, ale díky inventuře předpoklad doručení až za 2-3 týdny. To by nebyl problém, pokud by to obchod už při objednávce sdělil.

    Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz

    Dobrý den,
    za tuto situaci se velmi omlouváme. Objednávku jste provedl ve vánoční svátky, kdy jsme čerpali celofiremní dovolenou po psychicky i fyzicky velmi náročném předvánočním období. O plánované dovolené jsme naše zákazníky informovali na několika viditelných místech eshopu. Následovala dvoudenní inventura a až poté jsme mohli zboží rozvážet.
    Víme, že zákazníci jsou již zvyklí na komfort nepřetržitého dodávání zboží, proto od příštího roku plánujeme změny, které tohle zajistí.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Tým z www.nabytek-harmonia.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nízka kvalita tovaru

    Kvalita produktu (podľa môjho názoru) v percentuálnej hodnote sa pohybuje okolo 30%. Panel nastenneho vešiaku je vyhovené vo vysokom bielom lesku, čo je fakt pekne. Avšak neide mi do hlavy že ako môže výrobca k panelu vo vysokom lesku dodať poličku s matnou bielou. Aj samotné vesiakove prvky sú z obyčajného plastu. Osobne si myslím že tovar v hodnote 90 eur na takú jednoduchú vec ako nástenný vešiak (dve dosky a 4 plastové haly) z kvalitatívne ho hľadiska by mal byť na inej úrovni.

    Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí vaše nespokojenost s kvalitou zakoupeného výrobku, nicméně v popisu zboží jasně uvádíme, že pouze přední část panelu je obohacena o bílou lakovanou fólii ve vysokém lesku a zbytek věšáku tvoří bílé lamino bez lesku.
    Na správnosti a úplnosti popisů produktů si velmi zakládáme, ale je potřeba tyto texty před realizací nákupu důsledně číst.
    Pokud jste z jakéhokoliv důvodu s výrobkem nespokojen, je možné jej bez udání důvodu vrátit ve lhůtě 14 dnů od zakoupení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Tým z www.nabytek-harmonia.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednane,zaplatené,skladom, vyexpedovane a už vyše týždňa nedorucene...

    Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za reakci. Dovolte mi prosím se k situaci vyjádřit. Objednávku jste vytvořila v neděli večer, ale až následující čtvrtek po 20h jste nám emailem odsouhlasila dopravu. Bohužel bez Vašeho souhlasu se způsobem a termínem dopravy nemůžeme zásilku doručit. Jedná se totiž o nábytek, který je většinou objemný s větší hmotností a tudíž velice náročný na dopravu. My se proto snažíme eliminovat marné pokusy o doručení, abychom mohli zachovat co nejpříznivější ceny dopravy.
    Děkuji za pochopení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Tým z www.nabytek-harmonia.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlé, bezproblémové dodání.
    • Nesrozumitelné návody k sestavení nábytku.
    • V balících díly s vadami. Nemožné zjistit před rozbalením.

    Prostě jen další překupník s polským nábytkem. Na stránkách prodejce je polský dodavatel uveden ( kupodivu ) na posledním místě zemí.

    Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Pokud balíky obsahují nějaké vadné kusy, prosíme o zaslání reklamace a přiložení fotografií závad na email [email protected]. Vadné díly jsme schopni okamžitě vyměnit. Bohužel žádnou reklamaci jsme od Vás doposud neobdrželi.

    Vámi objednaný nábytek je polské výroby a rozhodně se za to nestydíme. Polsko je nábytkářská velmoc a vyhnout se jejímu zboží dost dobře nejde. A ani nevím, proč bychom to dělali. I Poláci totiž umí vyrobit krásný a kvalitní nábytek. Ze zkušenosti vím, že u nábytku platí pravidlo příliš levné=nekvalitní ať už je výrobcem kdokoliv, pokud se nejedná o výprodej nebo jiný druh slevy. U nábytku totiž většinou neplatíte za značku (jsou samozřejmě výjimky), ale za použité materiály a kování. U nás levné šunty rozhodně nenajdete, nicméně závada se může objevit u jakéhokoliv výrobku bez ohledu na zemi původu.

    Přiložené návody jsou uvedeny vždy v obrázkové formě a popravdě si neumím dost dobře představit, aby byly srozumitelnější. Není vůbec jednoduché připravit návod tak, aby perfektně vyhovoval všem. Co je pro jednoho nesrozumitelné jinému vyhovuje a obráceně. Nábytek, který jste si objednal prodáváme několik let a zatím jsme stížnost na návod nezaznamenali. V opačném případě bychom zpracování návodů samozřejmě řešili s výrobcem, protože nám i výrobci záleží na tom, aby zákazníci produkty správně smontovali a vyhnuli se tak případným reklamacím.

    Ještě jednou prosím o zaslání reklamace včetně fotek. Dejte nám šanci situaci vyřešit ve Váš prospěch. Pouze na základě recenze Vám bohužel nejsme schopni pomoci.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Tým z www.nabytek-harmonia.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Tovar som objednávala cez webovú stránku. Keď som ho objednávala, všetky položky boli označené, že sú na sklade. Na druhý deň po objednaní a zaplatení tovaru mi prišiel email, že tovar nie je na sklade a že mi bude doručený za 6 - 10 týždňov. Keby som vedela, že budem na tovar čakať 2 mesiace, vybrala by som si iný tovar, ktorý je na sklade.

    Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz

    Vážená paní Mirko,
    v okamžiku vaší objednávky předsíňové stěny, která se skládá ze 4 položek, byly skladem pouze 3. U poslední položky bylo a je stále uvedeno dodání 6-10 týdnů. Ve výpisu (seznamu) produktů je u kompletů, které se skládají z více položek a většina je skladem uvedeno SKLADEM s otazníkem. Pokud na tento otazník najedete myší, vyskočí vám hláška s tím, co je a co není skladem. Podrobnější informaci o dostupnosti jednotlivých položek můžete vidět také v detailu produktu (v tomto případě předsíňové stěny), kde je každá položka zobrazena zvlášť včetně dostupnosti, obrázku atd. Tato funkcionalita je tam proto, že u kompletu (sestavy) často chybí jen drobnost např. římsa, polička, dekorace apod. a zákazník tak hned vidí, která část chybí. Má tedy možnost se rozhodnout, zda chybějící položku úplně oželí nebo si ji nechá přivést později a nebo sestavu nekoupí vůbec.

    Pokud si budete přát, můžeme vaši objednávku rozdělit a přivést to, co je skladem. Zbývající položku bychom zavezli po naskladnění.

    Do našeho eshopu průběžně neustále přivádíme nové dodavatele, kteří často pochází ze zemí z větších dálek (ale žádná Čína), což bývá vykoupeno delšími dodacími lhůtami. Pokud si tedy zákazník přeje originální nábytek, který nikde jinde nekoupí, často si musí chvíli počkat. Toto se týká i vaší objednávky. Nejpopulárnější kousky se snažíme držet skladem, ale ze 40.000 položek, které máme v nabídce si můžeme dovolit skladovat opravdu jen malou část. I tak skladem držíme tisíce produktů.
    Většina eshopů s nábytkem v ČR má ve své nabídce pouze zboží z ČR, Polska a přilehlých zemí, proto je u tohoto zboží dodací lhůta podstatně kratší. Samozřejmě i u nás některé z těchto produktů naleznete.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Daniel z www.nabytek-harmonia.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    27. února jsem zboží zaplatil, dnes je 3. června a nic nedorazil, poslední zpráva je stará měsíc - prý do dvou týdnů i dříve

    Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz

    Dobrý den,
    objednal jste si krásný kus nábytku, který v ČR exkluzivně nabízíme jen my. Bohužel originalita a půvab produktů od výrobců pocházejících z velkých dálek je často vykoupena delšími dodacími lhůtami. Ve vašem případě umocněná ještě působením covidu, který v mnoha případech zapříčinil zpřetrhání dodavatelských řetězců. Většinou se jedná o výpadky v dodávkách materiálů (dřevo, železo). Častým problém jsou také výpadky v kamionové dopravě např. vlivem kolabování kontejnerové dopravy a problémy má také lodní doprava, která je decimována uzavřenými doky, zablokováním Suezského průplavu apod. Tyto problémy jsou nicméně v dodacích lhůtách uvedených u produktů zohledněny, proto jsou delší. Čas od času se ovšem stane, že se dodací lhůtu nepodaří stihnout, což je i váš případ a za to se velmi omlouváme. Drtivou většinu zboží ale doručujeme dříve než je uvedeno u produktu.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Daniel z www.nabytek-harmonia.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Nechápu proč mi je zaslán dotazník na spokojenost s obchodem, když mi nábytek nebyl ještě stále doručen.

    Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz

    Dobrý den,
    dotazník spokojenosti nezasílá naše společnost, ale je automaticky rozesílán Heurékou.
    U nábytku, který jste si objednala je dodací lhůta 7 týdnů. Tato doba zatím ještě neuplynula, proto vás prosím ještě o malé strpení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Daniel z www.nabytek-harmonia.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Opakované nedodržení dodací lhůty.

    Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz

    Dobrý den,
    vzhledem k tomu, že u vámi objednaného zboží je doba doručení 6-12 týdnů, nejedná se o nedodržení dodací lhůty. Zboží jste si totiž objednal teprve před týdnem. Bohužel, tento výrobek se dováží ze země mimo EU, proto je doba doručení delší, nicméně tuto informaci uvádíme v detailu produktu vedle košíku.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Daniel z www.nabytek-harmonia.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno,zaplaceno a nic se neděje a je to přes měsíc?

    Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz

    Dobrý den,
    doba doručení je u vámi objednaného zboží 4-8 týdnů, proto prosím ještě o strpení. Bohužel někteří výrobci ze zahraničí čelí výpadkům v dodávkách materiálů, a z toho důvodu se doba doručení pohybuje spíše na konci daného časového intervalu.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Daniel z www.nabytek-harmonia.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • komunikujú počas reklamácie
    • už 2x mi prišli rozbité dvere od skrine... obchod očividne nevie zabezpečiť bezpečnú prepravu...

    Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za problémy spojené s problematickou přepravou zboží. Bohužel nábytek je často velmi křehký a přepravci jsou schopni jej poškodit i přes kvalitní zabalení. To je také důvod, proč se snažíme většinu zboží raději zavážet vlastními vozy. Někdy to ale možné není jako ve vašem případě.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Daniel z www.nabytek-harmonia.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží skladem, doručení mělo být do 2 dnů, uplynul skoro měsíc a stále i přes telefonát nebylo odesláno.

    Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz

    Dobrý den,
    vámi objednaný psací stůl v době vaší objednávky skladem nebyl a doba doručení uvedená u produktu vedle košíku ještě neuplynula. Nejspíš jste si této informace nevšiml. Prosím ještě o chvilku strpení, tento týden očekáváme zásilku od dodavatele a okamžitě po té budeme zavážet.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Daniel z www.nabytek-harmonia.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Nemůžu hodnotit, zatím nic nedorazilo!!!

    Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz

    Dobrý den,
    u zboží, které jste si objednala je uvedena dodací lhůta 3-7 týdnů. Vy po 1 týdnu od dokončení objednávky nedoporučujete obchod, protože Vám zatím nic nedorazilo. Nejspíš jste si doby doručení u produktu nevšimla, jinak si Vaši zápornou reakci neumím vysvětlit. Nicméně o termínu doručení jsme Vás ještě informovali emailem tak, jako každého jiného zákazníka. Email se dá ale také přehlédnout.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Daniel z www.nabytek-harmonia.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Na pohled pěkné zboží, uvidíme, až přijde.
    • Obchod komunikuje a omlouvá zpoždění.

    Za dva týdny zatím nic nedorazilo.

    Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz

    Dobrý den,
    termín doručení u zboží, které jste si objednala je 3-7 týdnů. Je tedy velmi nepravděpodobné, aby Vám zboží přišlo již po dvou týdnech. Po zpracování Vaší objednávky jsme Vám zaslali informativní email o přibližném termínu doručení a následně Vás kolega ještě jednou emailem informoval s přesnějším termínem, který nám potvrdil výrobce. Rádi bychom zboží doručovali dříve, ale rychlost výroby bohužel neovlivníme a držet tisíce produktů skladem v různých barvách a variantách je nereálné.

    S pozdravem
    Daniel z www.nabytek-harmonia.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nic jsem nedostal