Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Dodací lhůty, obsazené závozy.
Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz
Dobrý den paní Dubcová,
velmi se omlouváme za prodloužení termínu doručení. Bohužel jsme měli komplikace s jedním z našich vozidel, a tak se nám některé závozy mírně protáhly. Nicméně koncem tohoto týdne by mělo být již vše v pořádku. Vaše objednávka je již zařazena do závozu, o kterém Vás budeme telefonicky informovat. Děkujeme za Vaše pochopení situace.
Milena z Tvoje-matrace.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží přišlo poškozené a na můj mail ohledně poškození se absolutně nenamáhali ani odpovědět!!!
Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz
Dobrý den paní Ptáčková,
tímto se Vám velmi omlouváme.
Bohužel, Váš e-mail byl našim systémem vyhodnocen a odfiltrován jako spam, a proto jsme jej mezi stovkami jiných spamů přehlédli, i když tyto zprávy pravidelně kontrolujeme. Na našich stránkách máme uvedené i další kontakty, kterých jste mohla využít v případě, že jste potvrzení o přijetí reklamace obratem neobdržela. Určitě jste velmi pracovně vytížená, a proto jste si tuto možnost nejspíš neuvědomila.
Vaši reklamaci jsme zpětně dohledali, o čemž jsme Vás také již emailem informovali. V tuto chvíli pracujeme na tom, aby reklamace byla co nejdříve vyřízena k Vaší plné spokojenosti.
Ještě jednou se Vám omlouváme a ujišťujeme, že se příště nic podobného nestane.
Milena z Tvoje-matrace.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
objednala som koberec detsky co bolo v popise ale prisla len tenka hracia podlozka - co sa nedalo kobercom ani nazvat. Poslala som tovar spät, a ked ani takmer po 3 tyzdnoch mi neboli peniaze vratene, som pisala mail a odpovedali, ze dakuju za upozornenie a ihned mi vracaju peniaze na ucet! Cize keby som si ja nespomenula, tak sa penazi asi ani nedockam!!!!
Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz
Dobrý den paní Rafajová,
Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Zboží, které jste zakoupila odpovídalo popisu u daného produktu, nicméně Vaše představa byla jiná, a proto jste využila 14denní lhůty na vrácení zboží. Zboží k nám na sklad dorazilo 11.4.2017, poté musí projít kontrolou, zda je v pořádku. Peníze Vám byly na účet vráceny v dané zákonné lhůtě 14 dní. Kolegyně, se kterou jste byla v kontaktu e-mailem Vám jen potvrdila, že peníze byly odeslány. Na základě Vaší zkušenosti a recenze, zefektivníme komunikaci skladu s finančním oddělením.
Děkujeme za Vaši reakci, byť byla záporná a přejeme Vám příjemný zbytek dne.
Milena z týmu Tvoje-matrace -
Nedoporučuje obchod
- Nic
Na nic nemá zboží které nabízí
Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz
Dobrý den, mrzí nás Vaše zkušenost s nákupem, nicméně na naši obranu musím připomenout, že zboží jste objednal 26.12.2015, kdy u nás probíhala celofiremní dovolená až do 4.1.2016, na což jsme v eshopu i v košíku upozorňovali. Navíc v době Vaší objednávky nebylo zboží skladem a dodací lhůta u tohoto produktu činí cca 14 dní. Přibližnou dobu doručení uvádíme vždy u každého produktu i v košíku před dokončením objednávky, proto Vaší negativní reakci příliš nerozumíme.
Tvoje-matrace.cz -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá dodací lhůta.
Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz
Dobrý den, bohužel delší dodací dobu většinou nejsme schopni ovlivnit. Nábytek, který je žádaný se snažíme držet skladem, nicméně nelze držet skladem vše. Spolupracujeme s několika desítkami výrobců, kteří nabízejí tisíce výrobků, proto jsme nuceni vybrat jen to zboží, po kterém je největší poptávka a to skladovat. Ostatní zboží nám výrobci dodávají až na základě přijatých objednávek od zákazníků a v tomto případě dodací lhůty určují výrobci a tyto lhůty také uvádíme u každého produktu v eshopu. Jakmile zboží od výrobce obdržíme, okamžitě rozvážíme vlastními vozy. Bohužel občas se stane, především před Vánoci, že výrobce dohodnutou dobu doručení nesplní, pokud k tomu dojde, snažíme se s veškerým vynaloženým úsilím výrobce urgovat a vzniklé prodlení minimalizovat. O dodacích lhůtách naše zákazníky pravidelně průběžně informujeme.
Tvoje-matrace.cz -
Nedoporučuje obchod
- žádné informace o stavu objednávky
- žádné informace o zrušení prodeje zboží
- vše až na můj telefonický dotaz
-
Nedoporučuje obchod
- U matrací je to nedostatečná kontrola zboží před odesláním a nedostatečná kontrola zboží, které mu dodává výrobce. Barevná vyobrazení některých matrací neodpovídají skutečnosti. Na povlaku matrací nemají přišitou cedulku výrobce, řeší to nějakým infopapírem vloženým do obalu matrace což je zavádějící.
Z vlastní zkušenosti doporučuji u zakoupených matrací přes tento e-shop po dodání si zkontrolovat zdali vám opravdu dodali tu co jste si objednali. Já měl objednanou sedmizónovou Odette a přišla mi matrace pětizónová dokonce i po reklamaci mi opět dodali pouze tu samou pětizónovou co poslali poprvé i po ujištění, že tentokrát vše poctivě před odesláním kontrolovali. Ano chyba byla na straně výrobce, ale to mne jako zákazníka vůbec nezajímá. Měli údajně chybnou celou šarži matrace Odette. Sice mi ihned vystavili dobropis a peníze vrátili na účet, ale v tomto e-shopu nákup již nikdy více. Nyní mám dle e-shopu čekat na informaci od výrobce Grossmann s.r.o., kdy si vyzvednou matraci co mi zůstala doma :-). Zatím se nikdo neozval :-).
Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz
Dobrý den pane Berane,
chápu Vaše rozhořčení, které proběhlo i na naší straně, když jsme zjistili, že nám výrobce dodal špatnou várku matrací. Situace se již vyřešila a výrobce matrace vyměnil. Bohudík, jste byl pečlivý zákazník a na tuto chybu jste nás upozornil. Proto prosím zákazníky, pokud se jedná o tento problém i na jejich straně, aby nás kontaktovali, ihned matrace vyměníme. Děkuji.
A také děkuji všímavému zákazníkovi panu Beranovi. -
Nedoporučuje obchod
Dlouhá dodací doba.
Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz
Dobrý den,
bohužel, nábytek je specifické zboží, které pro své rozměry nedrží výrobci ani obchodníci skladem v takové míře jako v případě ostatního zboží. Nicméně naše dodací lhůty jsou nižší než u většiny jiných eshopů nebo kamenných prodejen, jelikož objednávky u výrobců jsme schopni realizovat ve velmi krátkých intervalech, nemusíme čekat až se objednávky nahromadí a přesáhnou minimální výši potřebnou k uskutečnění objednávky (většina výrobců má stanovenou minimální výši objednávky). Proto u menších obchodníků bývají dodací lhůty delší. -
Nedoporučuje obchod
- Zatím jsem mžádné výhody neobjevil
- bylo grntováno dodání 2 - 4 týdny, ale zatím po objedbání 22.6.2014 jsem zboží neobdržel
- nedostatečná informovanost o dodání zboží
po této skutečnosti nedoporučuji tento obchod známým
Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz
Dobrý den,
omlouváme se, termín dodání nám výrobce o týden vlivem dovolených ve výrobě posunul. Nicméně kolegyně Vás měla informovat. Bohužel se tak nestalo a za to se Vám velmi omlouváme. Vámi objednané zboží je již v závozu k Vám. O termínu doručení jste byl telefonicky informovaný 1-2dny předem. Termín doručení mohl být i o 4 dny dříve, ale raději si některé druhy nábytku zavážíme samy naší dopravou, aby nedošlo k poškození. Přepravci nemusí se zásilkou zacházet, dle povahy zboží a je pak nepříjemné řešit se zákazníkem reklamaci. Děkujeme za pochopení. Kvalita komunikace se zákazníkem bude zkvalitněna.
Váš tým Tvoje-matrace.cz -
Nedoporučuje obchod
Nemohu doporučit, kdyz zbozi zatim nemam.
Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz
Dobrý den,
termín dodání byl dodržen! Objednala jste 4.5.2014 produkt u kterého je dodací lhůta 1-2 týdny. 12.5.2014 k nám dorazila úhrada za objednávku a 14.5.2014 jsme objednávku odesílali k Vám. O termínu doručení do 14dnů jsem Vás informovali hned po zpracování objednávky.Tudíž nechápeme zápornou recenzi. Zásilku jste přebírala od přepravce 16.5.2014 což je 2dny před vypršením termínu dodání.
S pozdravem
Tým Tvoje-matrace.cz -
Nedoporučuje obchod
- žádné
- nekomunikuje a na zboží skladem musím čekat 2 týdny
e-shop zaspal dobu, je pomalý a málo přehledný
je na chlup stejný jako další dva e-shopy, které nebudu uvádět. pravděpodobně chabá snaha o větší prezentaciReakce obchodu Nabytek-harmonia.cz
Dobrý den,
eshopy máme celkem dva. Jeden s dětským zbožím a druhý s nábytkem, takže to bude omyl. Nicméně je možné, že od nás někdo kopíruje. Za delší dodací lhůtu se Vám velice omlouváme. Jelikož se jednalo o velkou třídveřovou skříň, rozhodli jsme se, že ji raději zavezeme vlastním vozem, než abychom riskovali poškození vlivem nešetrného zacházení přepravní společností. O tomto rozhodnutí jsme Vás ale informovali.
Tvoje-matrace.cz -
Nedoporučuje obchod
- Nákup z domu
- Špatná informovanost
Nebyla jsem spokojena s informaci o ceně a následné komunikaci.
Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz
Dobrý den paní Majko,
pokud byste si přečetla řádně informace, které jsou uvedeny v textu u produktu, nemuselo dojít k Vaší nespokojenosti. Informaci o tom, že matrace v rozměru od 140x200cm jsou již v jiné ceně, jsme měli uvedenou hned nad umístěným košíkem, tak aby zákazník tuto barevně odlišenou informaci nepřehlédl. Před Vámi jsme s touto informací pro zákazníky neměli sebemenší problém. Také vám byla hned po zpracování objednávky zaslána její upravená kopie, kde jste měla produkt již uvedený ve správné ceně a opět jsme Vás informovali o tom, že máte zakoupen větší rozměr matrace a proto je cena také vyšší. Tato informace byla stejná, jako ta, která je uvedena u produktu. Po této zkušenosti jsme vložili tento text také hned na začátek popisu produktu (matrace). Snad již nedojde u jiného zákazníka k přehlédnutí, této barevně odlišné informace.
S pozdravem
Tvoje-matrace.cz -
Nedoporučuje obchod
- levné zboží
- nemají aktualizované stavy zboží, tj. co si můžete a nemůžete objednat
Raději objednávat telefonicky...
Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz
Dobrý den,
bohužel od nového roku lze Vámi objednané zboží koupit jen v celé sestavě. Což jsme Vás také telefonicky informovali.( o této změně jsme výrobcem nebyli předem informováni). Pokoušeli jsme se pro Vás objednat zboží u výrobce i jako placenou reklamaci, ale bohužel nám výrobce nevyhověl. Tato skutečnost je na webu již upravena. -
Nedoporučuje obchod
- dlhe čakacie lehoty
- doprava nefunguje v sobotu a v nedelu
Výber matracov je široký aj cenovo rôznorodý
čakacia doba je oveľa dlhšia ako popisujú na stránkach
kurier ma kontaktoval až ked bol pred domom
dopravné drahé
kontakt obchodu skoro žiaden len v deň odoslania sme dostali mail
fakturu sme nedostali vôbec iba potvrdenie o cene prepravyReakce obchodu Nabytek-harmonia.cz
Dobrý den pane Miloši,
v momentě vaší objednávky nebyly matrace skladem, termín dodání, který je uvedený u produktu je 2-3týdny, což bylo dodrženo. Matrace se zasílájí prostřednictvím přepravce, který nejezdí o víkendu. O této skutečnosti, jste se mohl informovat. O víkendu bohužel nerozváží žádný přepravce. Rozvážka o víkendu není standardní.
Jelikož se jedná o matrace a jde o nadměrnou zásilku, která se navíc zasílala na Slovensko, je dopravné ve vyši 11 Euro více než příznivá. S touto cenu za dopravu jste souhlasil při vytvoření objednávky. -
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem objednala. K dodání mělo být do dvou týdnů. Hlavně, že mi poslali dotazník spokojenosti s nákupem. Zboží stále nemám. Nedoporučuji
Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz
Dobrý den,
zboží jste si objednala 30.12.2014. Jak jsme Vás dříve informovali, všichni výrobci poslední týden v prosinci již nevyrábějí a první 1-2 týdny v lednu mají inventury. Doba doručení se proto na začátku každého roku prodlužuje. O této skutečnosti ale všechny zákazníky informujeme.
Tvoje-matrace.cz -
Nedoporučuje obchod
- Dodací lhůta
- Komunikace
Přebalovací pult jsem si objednala 25.10. a zboží dorazilo 16.12. !!! S delší dodací lhůtou jsme počítali, na eshopu bylo uvedeno 5 týdnů, protože zboží nebylo skladem a i to byl jeden z důvodů proč jsme pult objednávali s takovým předstihem před Vánoci, ikdyž v emailu o potvrzení objednávky byly napsány pouze 3 týdny. Po uplynutí 5 týdnů jsme pult doma stále neměli a nikdo nás neinformoval proč ho stále nemáme a ani kdy ho můžeme čekat. Po mém emailu, kdy tedy zboží dorazí mi bylo sděleno, že v týdnu naskladňují a ihned odesílají. Ovšem po dalším týdnu čekání pult opět nikde. A znovu jsem musela já psát co se děje a načež mi sděleno, že paní kolegyně udělala chybu a spletla si obejdnávky a ta naše ještě není na skladu, ale že bude 2.týden v prosinci. Ovšem ani 2. týden v prosinci nic nepřišlo. To už bylo i na moje nervy až moc a chtěla jsem zrušit objednávku a to najednou vše urychlilo a jako mávnutím proutku byl pult skladem a ihned po víkendu jsme ho měli doma.
Chápu, že před Vánoci mají asi hodně práce, jak se mi zmiňovali v emailu, ale proto jsme zboží objednávali 2 měsíce dopředu, abychom se tomu shonu vyhnuli. Chápu, že chyba se může stát a paní mi poslala milnou informaci o stavu objednávky, ale to nemění nic na tom, že od nikoho nepřišel omluvný email, že se spletli a že se objednávka zdrží. Až když já jsem je neustále urgovala a neustále jsem se ptala, kde to vázne, se mi teda laskavě omluvili.
Příštup k zákazníkovi tedy hodnotím opravdu špatně, komunikaci naprosto nepřijatelně. Jediné co mě donutilo objednávku skutečně nezrušit bylo to, že pult se mi opravdu moc líbil a jinde ho neměli. Zboží dorazilo v pořádku a to je asi jediné plus celé objednávky. Ale rozhodně neplánuji si v tomto eshopu ještě něco objednat.Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz
Dobrý den paní Kočí,
k Vašemu rozhořčení nad termínem doručení. Ano termín byl delší než je běžné. Že zboží dorazí druhý týden v prosinci jste věděla a byla jste informována. A ano máte pravdu kolegyně napsala špatné datum v předchozím e-mailu, když člověk nastoupí do zaměstnání, občas udělá chybu, ale za tu jsme se Vám omluvili. Nicméně s tímto termínem jste soulasila. Zboží v termínu dorazilo a bylo druhý týden v prosinci odesláno. Viz e-mailová komunikace níže:
S pozdravem
Tvoje-matrace.cz
Dobrý den, chyba se samozřejmě stát může to se nic neděje, ale i tak dodací lhůta 3-5 týdnů nebude dodržena, jestliže komoda dorazí až druhý týden v prosinci. Ale děkuji za informaci, budeme s tímto obdobím počítat.
Příjemný zbytek dne.
Tereza Kočí
---------- Původní zpráva ----------
Od: [email protected]
Datum: 25. 11. 2013
Předmět: Re: STAV OBJEDNÁVKY
Dobrý den paní Kočí,
komoda dorazí až druhý týden v prosinci, kolegyně je nová a špatně Vás infomovala, za což se omlouváme. Jedná se o zboží s dodací lhůtou 3-5týdnů. Jakmile naskaldníme ihned budeme odesílat prostřednictvím přepravce GLS. Dodání následující den od odeslání.
--
S pozdravem a přáním hezkého dne
Milena Jurášková
www.eurokosik.cz
www.tvoje-matrace.cz
www.detsky-nabytok.eu
Email: [email protected]
[email protected]
---------- Původní zpráva ----------
Od: Tereza Kočí <[email protected]>
Datum: 25. 11. 2013
Předmět: STAV OBJEDNÁVKY
Dobrý den, 25.10.2013 jsem si u Vás objednala přebalovací pult Emily (číslo obejdnávky 201300790) V minulém týdnu jste mě informovali, že naskladňujete a poté ihned expedujete, ale bohužel komoda stále nedorazila. Zajámalo by mne, kdy zhruba zboží dorazí.
Děkuji a přeji příjemný zbytek dne.
Tereza Kočí -
Nedoporučuje obchod
- neochota prodavaček!!!!! sama jsem si musela nachystat zboží dveře mi musel zajistit cizí muž jselikož vaš perzpnár takové věci nedělá!!!! e-shop ten je super!!! ale prodavačky v prodejně kalamita!!!
Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz
Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci. Problém s personálem na naší prodejně budeme řešit.
-
Nedoporučuje obchod
- dodací termín
- komunikace se zákazníkem
Slibují nereálné dodací lhůty. I když byl udaný dodací termín 4 týdny, slíbili, že se ho pokusí zkrátit. Nakonec ho po 5 týdnech prodloužili o 2 týdny a potom ještě o týden. Kdybych se o zboží nezajímal tak mi nedají ani zprávu.
Zboží došlo nakonec v pořádku, ale počítejte s delšíma dodacíma termínama než slibují.Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz
Dobrý den,
dlouhá dodací doba byla způsobena problémy na straně výrobce (porucha speciálního stroje), ke kterým dochází velmi zřídka. Tuto prodlevu mi bohužel nejsme schopni nijak ovlivnit. Díky poruše stroje nebyl výrobce schopný vykrývat nahromaděné objednávky, a proto nám neustále dobu doručení protahoval, o čemž jsme zákazníky informovali prostřednictvím emailu a později také telefonicky. Nicméně za prodlení Vaší objednávky se velmi omlouváme.
Tvoje-matrace.cz -
Nedoporučuje obchod
- cena
- komunikace,nespolehlivost,dlouhé doručení
2x mi byla poslána špatná objednávka....jednou jsem ji odmítla ale podruhé jsem přijala,zaplatila až po rozbalení balíku jsem zjistila že je vše opět špatně!!!!!
Do obchodu se nemohu dovolat!!!!! Doufám že se nakonec dočkám svého zboží,nyní už zaplaceného ale tady už nikdy víc neobjednám nic.
A kdybych je neustále neurgovala ani bych nevěděla jak je tom má objednávka.....hrůzaReakce obchodu Nabytek-harmonia.cz
Dobrý den,
omlouváme se za problémy s Vaší objednávkou. Nicméně rád bych vysvětlil, jak k tomu došlo. V našem obchodě jste objednala matrace, které byly ve výprodeji a bohužel již v době Vaší objednávky nebyly na skladě, proto jsme Vám nabídli matrace jiné, kvalitnější a ve stejné ceně. Protože jste na zásilku spěchala, domluvili jsme se přímo s výrobcem, aby Vám obě matrace zaslal přímo z výroby (bez dobírky). Bohužel výrobce omylem poslal pouze 1 matraci (bez dobírky), kterou jste nepřevzala, takže matrace šla zpět k výrobci (zbytečné poštovné ve výši 390 Kč). V případě převzetí matrace, bychom Vám zaslali již pouze tu druhou matraci, kterou jsme měli skladem. Takhle jsme museli čekat na matraci od výrobce, kterou jste odmítla, abychom obě zároveň pak zaslali k Vám. Chybou našeho skladníka jsme Vám omylem zaslali matrace jiné, za což se velmi omlouváme a na naše náklady samozřejmě sjednáme nápravu. Nicméně Vaše velmi negativní reakce nás moc mrzí, protože naši zaměstnanci se snažili Vám maximálně vyhovět a pokusili se zařídit, aby matrace byly doručeny v co nejkratším termínu i za cenu vyšších nákladů za dopravu. Bohužel, někdy se věci nedají uspěchat. Ale nerozumím tomu, že se nemůžete do obchodu dovolat. Vždyť jsme s Vámi komunikovali několikrát telefonicky, emailem i dlouze na chatu? Pokud Vám nikdo nezvedal telefon, což se občas stává každému z nás, je třeba zavolat později, to je běžná praxe.
Daniel Jurášek
www.tvoje-matrace.cz -
Nedoporučuje obchod
Dohodla jsem se s obchodem, ze mi matrace zaslou az o tyden pozdeji, bylo mi to potvrzeno pani jednatelkou. Druhy den po domluve mi prisel email, ze ma objednavka byla odeslana. Psala jsem zpet do obchodu, jak je to mozne, kdyz jsme se domluvili, ze mi matrace zaslou az za tyden. Z obchodu neprisla zadna reakce (ani po tydnu). Kazdy se muze nekdy splest a udelat chybu, ale staci se omluvit a je vse v poradku. Nereagovat na zakaznika je opravdu spatny obchodni plan.
Reakce obchodu Nabytek-harmonia.cz
Dobrý den, my jsme sice matrace odeslali ihned po objednání, ale depo PPL jsme informovali, aby zásilku doručili až po týdnu. Na depu je zásilka uložena až 10 dnů, takže pokud Vám zboží vezli dříve, nemusela jste ji převzít a mohla se s řidičem domluvit na termínu, který Vám vyhovuje. Toto je běžná praxe.
Tvoje-matrace.cz