Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • rychlé jednání, zboží dobře zabaleno
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • vše bylo přehledné a za rozumné ceny
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den, Petře,

    děkujeme za Váš názor.
    Zboží jste objednal 11.11. a 12.11. jste od nás obdržel email o stavu Vaší objednávky, kde jsme Vás informovali, že zboží se budeme snažit odeslat do 19.11. V současné chvíli je zboží připraveno k expedici a putuje do Balíkovny.
    Pro více informací ohledně Vaší objednávky nás neváhejte kontaktovat - 469 622 944.

    Děkuji,
    pěkný den, za tým ForLiving,
    Míša

  • Doporučuje obchod

    100 %

    ochota a profesionální přístup, na požádání mi bylo zboží doručeno dle mého přání

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši pozitivní zkušenost,

    mějte se fajn,
    za tým ForLiving,
    Míša

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    první objednávka, zatím nevím

  • 70 %

    • Dobrá a rychlá komunikace
    • Rychlé řešení problému
    • Velká spokojenost s nábytkem
    • Dodání nábytku po sjednaném datu doručení
    • Dlouhá doba doručení

    Nábytek vážně kvalitní a bytelný.
    Ceny v porovnání s jinými obchody přijatelnější.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi,

    mějte se fajn,
    za tým ForLiving,
    Míša

  • Doporučuje obchod

    Zkušenost s obchodem zatím minimální, takže nemohu hodnotit

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Napsala jsem,aby mi poslali fakturační údaje ,abych mohla zaplatit,ale neposlali.Tak nemohu hodnotit.Za týden jdu do nemocnice na měsíc a balík už nebudu moci přijmout.Doma jsem sama.Tak je to líto,nemohu jinak hodnotit.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den, paní Konupková,

    děkujeme Vám za Váš názor.
    Vaši objednávku jste učinila 28.10. a jako platbu jste zvolila GoPay, což je okamžitý převod.
    Z neznámého důvodu okamžitý převod neproběhl což jsme Vám psali 30.10. v emailové korespondenci.
    Vy jste se nám neozvala a Vaše objednávka byla stornována. Neevidujeme od Vás žádnou zprávu o změně platby.
    Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat na tel. čísle: 469 622 944.

    Děkujeme,
    za tým ForLiving,
    Míša

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobrá komunikace a informovanost o zakázce

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za pozitivní recenzi,

    mějte se fajn,
    za tým ForLiving,
    Míša

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Bleskurychlé doručení...třetí den od zaplacení jsem měl zboží doma.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za pozitivní recenzi,

    mějte se fajn,
    za tým ForLiving,
    Míša

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuje

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu,
    Dne 3.10. jsme Vás kontaktovali prostřednictvím emailu o stavu a době vyřízení Vaší objednávky, která je stanovena
    na 1.11. Pro více informací ohledně Vaší objednávky nás prosím kontaktujte na čísle: 469 622 944.

    Děkujeme,
    za tým ForLiving
    Míša

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání a velmi dobrá komunikace s obchodem

    nic

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za pozitivní recenzi,

    mějte se fajn,
    za tým ForLiving,
    Míša

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychle doručení, kvalitní zboží

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za pozitivní recenzi,

    mějte se fajn,
    za tým ForLiving,
    Míša

  • Nedoporučuje obchod

    • NIC
    • VŠE

    Od 7.10.2024 do 16.10.2024 zboží nebylo doručeno, telefon nikdo nezvedá, pracovnice skladu již po 13 hodině není k zastižení, přitom zboží bylo v den objednávky skladem.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Vaše objednané zboží bylo na našem externím skladě. V tomto případě musíme zboží stáhnout z externího skladu na náš centrální sklad a poté putuje zásilka k Vám na adresu. Zboží bylo doručeno 21.10. 2024.

    Krásný den,
    za tým ForLiving

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání…

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za pozitivní recenzi,

    mějte se fajn,
    za tým ForLiving,
    Míša

  • 20 %

    • nábytek zamořený hmyzem (štěnice)
    • arogantní a nepříjemné jednání slečny na kontaktní lince

    Objednala jsem si jídelní sestavu, vzhledem k tomu, že jsem na dodání docela spěchala, vyhovovalo mi, že ji mají skladem. Zboží bylo doručeno do týdne od objednání, řidič přijel včas. Už při vykládání mě zarazilo, že krabice byly slepené páskou, která hůře držela, nicméně vzhledem k tomu, že se jednalo dle sdělení obchodu o nevyzvednutou objednávku předchozím zákazníkem, nijak jsem to neřešila. Jaký byl poté můj šok, když při rozbalení 1. krabice (obsahovala roh sedačky a 2 rozložené taburety) bylo vidět, že je nábytek napadený hmyzem (mrtví brouci, svlečky a drobné hmyzí exkrementy, které se z látky sypaly ve velkém). Ostatní krabice jsem již radši nerozdělávala. Po kontaktování obchodu mi paní velmi arogantním tónem sdělila, že se nejedná o reklamační vadu, mohou mi poskytnout maximálně slevu a pokud chci odstoupit od smlouvy, tak jim mám poslat nábytek vlastním nákladem zpět. Vzhledem k tomu, že se jednalo o hmyz, kontaktovala jsem deratizační firmu, která potvrdila, že se jedná o štěnice. V tu chvíli by se ve mně opravdu krve nedořezal, protože jsem vybavila úplně nově celý byt. V ten den jsem kontaktovala firmu ještě několikrát, paní byla velmi nepříjemná a arogantní, absolutně neměla potřebu tento problém řešit s tím, že ona na poslaných fotkách nic nevidí, atd. (její nabídky řešení: a tak to dejte do sklepa..., atd.). Nakonec, po několika hodinách, došlo k domluvě a jejich řidič večer přijel pro nábytek a odvezl jej. Peníze mi po urgenci za zboží vrátili. Objednání jídelní sestavy z jejich obchodu mě stálo spoustu nervů a strachu, nakonec jsem musela nechat ještě celý byt vystříkat postřikem proti štěnicím a hmyzu. Takové jednání bych v dnešní době nečekala, nemluvě o tom, že člověk si koupí nábytek, který mu má dělat radost a místo toho ještě platí za postřik proti hmyzu. Opravdu strašné a takovou zkušenost bych nikomu nepřála. Proto objednávky z tohoto obchodu nikomu nedoporučuji.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za Váš názor a velmi se omlouváme za tuto nepříjemnou zkušenost.

    Vzhledem k tomu, že se řešila reklamace během telefonního rozhovoru, kolegyně na reklamačním oddělení požadovala fotografie, což je standartní postup pro registraci reklamace. Dle zaslaných fotografií nezaznamenala, že by se jednalo o štěnice. Vzhledem k tomu, že nejsme odborníci na hmyz, byla Vám nabídnuta sleva a v dobré víře poradila, aby jste zatím zboží přesunuli do sklepa. Po poskytnutí Vašich informací a informací deratizátora jsme okamžitě s vedením firmy povolali řidiče, který v danou chvíli rozvážel zboží ve Vašem regionu a zboží vyzvedl ještě týž den. Omlouváme se za nepříjemnou zkušenost. Tato situace je u nás ojedinělá a velmi nás mrzí.
    Peníze jste obdržela třetí den po této nešťastné události. V obchodních podmínkách uvádíme vrácení částky do 14 dnů na BÚ.

    Ještě jednou se omlouváme, mějte se fajn.
    Za tým ForLiving,
    Míša

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zatím mé hodnocení nepramení z objednaného zboží, ale s nekomunikací ohledně objednaného zboží

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den, Jano,
    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu.

    Vaše zboží bylo doručeno v pořádku 16.10.2024.
    Děkujeme,

    za tým
    ForLiving
    Míša

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zatím jsem zásilku neobdržel, cena a doba dodání bude asi v pořádku.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Zboží Vám dělá radost od 10.10. 2024.

    Mějte se fajn,
    za tým ForLiving,
    Míša

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Dne 1.10. jsme Vás kontaktovali v emailové korespondenci o stavu vyřízení Vaší objednávky a datumu nejzazšího termínu doručení. Prosíme o strpení, Vaše zboží bychom měli doručit do 28.11. 2024.

    Děkujeme,
    za tým ForLiving,
    Míša

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Horší komunikace, dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu,

    Vaše zboží bylo v pořádku doručeno 10.10. 2024

    Krásný den,
    za tým ForLiving,
    Míša