Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Rychlost dodání
    • Hračka se po dvou dnech pokazila, což je podle mne příliš brzy. Obchod reklamaci odmítl. V podstatě jsem pochopil, že se tím ani zabývat nechce. Když uvážíme, že hračka byla o cca 20% dražší než u jiných obchodů, tak mne to mrzí.

    Sice rychlý, ale při pokusu o reklamaci ochota také rychle zmizí. Já jsem se tím cítil být zklamán, zase tak úplně laciná věc to nebyla.

    Reakce obchodu MujMazlik.cz

    Dobrý den pane Schejbal,

    jste si jistý, že tato recenze patří k našemu obchodu? Žádnou reklamaci na Vámi objednané zboží (objednáno před 2 měsíci) neevidujeme a žádnou jsme Vám ani nezamítnuli. Zakoupil jste u nás plyšovou hračku, která se dá těžko jentak pokazit?

    Kontaktujte nás prosím telefonicky na 602 454 044 nebo emailem na [email protected].

    Děkuji a přeji hezký den.

    Filip Nechanský

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Sortiment, příznivé ceny
    • Komunikace, předání objednávky

    Objednávka proběhne v pořádku, platba též, ale o předání zboží už téměř dva týdny ani zmíňka a to mělo být vše dostupné nejdéle do tří pracovních dnů. Po zavolání mi bylo řečeno, že se mi do hodiny ozvou až zjistí, v čem je problém. Po skoro dvou hodinách jsem volala znovu já a bylo mi řečeno, že je problém s některým zbožím, ale že zítra už by měla být objednávka kompletní a pošlou jí do uloženky, to bylo ve středu a od té doby, nemám o objednávce opět žádné zprávy..

    Reakce obchodu MujMazlik.cz

    Dobrý den Olgo,

    bohužel Vámi vybranou pobočku odběrného místa zrušili a proto jsme se Vám snažili dovolat, abychom Vám mohli zaslat objednávku na alternativní pobočku anebo na Vaší adresu. Bohužel jsme Vás na telefonu nezastihnuli.

    Pokusíme se následující pracovní den. Omlouváme se za komplikace. Děkuji za pochopení.

    S pozdravem

    Filip Nechanský
    www.mujmazlik.cz
    602 454 044

    • Dostupné ceny
    • Dodací lhůta

    Dodací lhůta neodpovídá uvedeným údajům,zboží ani po deseti dnech nedorazilo,mailová komunikace téměř nefunguje.

    Reakce obchodu MujMazlik.cz

    Dobrý den Jano,

    omlouváme se za prodlení v dodání Vaší objednávky. Bohužel 1 z 10 položek ve Vaší objednávce nám přišla později než obvykle a proto takové zdržení.

    Dnes však byla vaše kompletní objednávka předána přepravci.

    Omlouváme se za komplikace.

    S pozdravem

    Filip Nechanský
    www.mujmazlik.cz
    602 454 044

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Poškozené balení výrobku (rozbitý aplikátor)

    Reakce obchodu MujMazlik.cz

    Dobrý den Lído,

    od nás jsme odesílali produkt v naprostém pořádku a je nám líto, že se při přepravě aplikátor poškodil. Po naší vzájemné telefonické komunikaci se snažíme zajistit k Vaší spokojenosti u dodavatele náhradní aplikátor k lososovému oleji, který jste u nás zakoupila.

    Vaše hodnocení nás mrzí. Více aktuálně dělat nemůžeme.

    Děkuji za pochopení a omlouváme se za komplikace.

    S pozdravem

    Filip Nechanský
    www.mujmazlik.cz
    602 454 044

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • velký výběr a přehledný e-shop
    • Zboží jsme sice objednala před Vánocemi, přesto ani po deseti dnech nedorazilo. Obchod mi jen potvrdil objednávku ale od té doby nepřišel žádný mail s informací jestli mám ještě na zboží čekat nebo co se bude dít.

    Hodně špatná komunikace obchodu.

    Reakce obchodu MujMazlik.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Bohužel jste objednala zboží na zakázku, u kterého výroba trvá cca 7 pracovních dnů. Přes svátky však náš rytec nepracuje a jsme tak schopni vyřídit Vaší objednávku až po svátcích, kdy nám známky opět bude náš rytec zasílat.

    Omlouváme se tak za opožděnou komunikaci. Před Vánocemi toho na nás bylo více než obvykle.

    Děkuji za strpení a přeji hezký den.

    S pozdravem

    Filip Nechanský
    www.mujmazlik.cz
    602 454 044

    • Zboží nedorazilo, takže nelze nic hodnotit.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuje

    Zbozi ani po 11 dnech nrdorazilo a firma nekomunikuje. Nedoporucuji.

    Reakce obchodu MujMazlik.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi.

    V předchozích dnech jsme s Vámi telefonicky hovořili - tak mi není jasné proč zde uvádíte, že nekomunikujeme. Bohužel Vaší objednávku máme připravenou jen částečně na což jste byla upozorněna - nám se produkt vyprodal a jelikož nám dodavatel není schopný dodat všechno Vámi vybrané zboží tak bohužel nemůžeme aktuálně udělat více.

    Omlouváme se za komplikace a přeji hezký den.

    S pozdravem

    Filip Nechanský
    www.mujmazlik.cz
    602 454 044

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekvalitní deka pro psy za 1.200,-Kč - po týdnu sběru šmolků jsem deku vyhodil.Zkušenost jsem poslal do obchodu a reakce byla nulová.
    • Špatná komunikace a prodej nekvalitního zboží.

    Vyhnout se obloukem tomuto eshopu.

    Reakce obchodu MujMazlik.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Na emailu jsme žádnou zprávu ohledně vaší stížnosti nezaznamenali. Vaše zkušenost nás mrzí. Jste první zákazník od kterého slyšíme tuto zkušenost na Vámi zakoupenou deku. Pokud bychom měli více takových zkušeností, tak bychom raději tento produkt samozřejmě ani neprodávali. Deku můžete samozřejmě reklamovat. Napište nám případně na [email protected] nebo zavolejte na 602 454 044 a můžeme Vám lépe pomoci.

    S pozdravem

    Filip Nechanský
    www.mujmazlik.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • dlouha dodaci doba

    špatna komunikace s obchodem nedodrženi dohodnuteho terminu dodani

    Reakce obchodu MujMazlik.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi.

    Bohužel se nám Vámi původně zvolené zboží vyprodalo.

    Po telefonické domluvě a následné změně produktu jsme Vám však zaslali zboží ihned a následující pracovní den Vám bylo dodáno.

    Omlouváme se však za případné komplikace a přejeme hezký den.

    Obchod Můj Mazlík

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zboží bez vysvětlení nedorazilo ale po 10 dnech přišel email s žádostí ohodnotit nákup. Takže po telefonátu omluva a příslib dodání zboží do cca 3 dnů - v eshopu je uvedené "skladem"

    Reakce obchodu MujMazlik.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi.

    V e-shopu u Vámi vybraného zboží uvedené skladem není a nebylo: (http://www.mujmazlik.cz/kocky/dvirka-pro-kocky/4-funkcni-dvirka-s-nastavci-trixie-1)

    Zboží bylo bohužel vyprodané a čekali jsme od dodavatele déle než obvykle (3-5 dní).

    Zdržení ve vyřízení Vaší objednávky nás mrzí.

    Děkujeme za pochopení.


    • nedodržení lhůty dodání, špatná komunikace...

    nedoporučuji..nezvednou ani telefon,o dodávce škoda slov, a přitom mají tak lákavou nabídku na netu, až se zdá, že i nemožné je možné...ne ne ne

  • Udělala jsem objednávku, na email měly přijít podklady k platbě, nepřišlo nic, ani zboží. Ted mi přišlo abych nákup ohodnotila.
    Názor si udělejte každý sám.

    Reakce obchodu MujMazlik.cz

    Zadali jste pravděpodobně špatný email a možná i telefonní číslo na které jsme se pokoušeli neúspěšně 3x dovolat - bez funkčního kontaktu na Vás opravdu nemůžeme dělat nic.

    Bohužel jste nás jiným způsobem než zde nepokoušeli kontaktovat.

    Napište nám případně Vaše správné kontaktní údaje na [email protected] nebo nás kontaktujte na tel. 602 454 044 a můžeme Vám pomoci.

    Přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    nedoporučuji,zboží bylo o 190,-Kč zdažší než v jiném obchodě

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nízké ceny
    • jednoznačně velmi špatná komunikace (resp. žádná, obchod na email neodpovídá) a dále dodací lhůta

    Pokud je pro Vás nejdůůležitější cena a je Vám jedno, jestli zboží dostanete za týden či měsíc, pak zde nakupujte.
    Pokud ale oceňujete informovanost a komunikaci se zákazníkem, pak si raději o pár korun připlaťe a nakupte jinde.

    Reakce obchodu MujMazlik.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi.

    V objednávce jste bohužel měla zboží vyráběné na zakázku - kde je doba dodání 5-7 pracovních dnů. Tuto informaci máme jak na webu tak v potvrzujícím emailu.

    Ostatní zboží, které máme dostupné skladem - např. krmiva, pamlsky, a další zboží dostupné ihned zasíláme obvykle do druhého dne.

    Přejeme hezký den.

    Obchod Můj Mazlík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    100% NEDOPORUČUJI. Dělala jsem v tomhle obchodě první nákup v životě a už nikdy víc. Bohužel jsem vyhodila celkem dost peněz... Konzervy byly porušené, takže se maso zkazilo, smrad si neumíte ani představit, všechno plesnivé. Na první zprávu mi obchod odpověděl, následně mě ignoruje. Peníze už asi nikdy neuvidím. NEKUPUJTE, NEDOPORUČUJI.

    Reakce obchodu MujMazlik.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi.

    Prověřoval jsem Vaší objednávku a konzervy, které jsme Vám zasílali, byly s datem spotřeby 2018. Od nás veškeré zboží odešlo neporušené. Pokud se zboží poškodilo při přepravě, musíme tuto skutečnost řešit s dopravcem. Na email jsme Vám zaslali informace ohledně postupu při reklamaci.

    Pokud došlo k pochybení z naší strany, peníze za zboží Vám vrátíme k Vaší spokojenosti.

    Přejeme hezký den.

    Obchod Můj Mazlík

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nekompletní dodávka - místo 4 položek dorazily pouze tři, aniž by mne kdokoliv kontaktoval pro domluvu, zda souhlasím, či nikoliv
    • z toho vyplývající nulová komunikace
    • poměrně dlouhá dodací lhůta

    Znovu už bych nenakoupil, nulová komunikace, poměrně dlouhá dodací lhůta, nekompletní dodávka

    Reakce obchodu MujMazlik.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení.

    Jedny z pamlsků, které jste měl v objednávce se nám vyprodali a aktuálně jsme je nebyli schopni dodat. Kolega se Vás snažil telefonicky kontaktovat, ale bez úspěchu. Děkujeme za pochopení.

    Přejeme hezký den.

    Obchod Můj Mazlík

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednávka nedorazila kompletní a spojit se s obchodem je nemožného, vůbec nekomunikuji!

    Reakce obchodu MujMazlik.cz

    Dobrý den,

    na telefonu jsme každý den od 9:00 do 18:00 a na emailu od Vás žádná zpráva nepřišla. Napište nám tedy na [email protected] čeho se problém přesně týká abychom Vám mohli vyhovět.

    Hezký den.

    Obchod Můj Mazlík

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobré ceny a docela široká nabídka
    • Bohužel zboží jsem musela vrátit, avšak peníze za vracené zboží mi obchod stále nevrátil. Neměla bych s tím problém, pokud by aspoň komunikovali, ale na moji zprávu, kdy částka bude zpátky, nikdo nereagoval.

    Reakce obchodu MujMazlik.cz

    Dobrý den,

    prověřoval jsem Vaší stížnost zde a peníze Vám byli vráceny okamžitě(na platební kartu z které nám také peníze za objednávku přišly) tentýž den co nám přišlo zpět zboží - (25.02.2015). O skutečnosti jsme Vás také ještě ten den informovali emailem.

    Prověřte tak znovu Váš účet.

    V případě komplikací nás kontaktujte na [email protected] nebo tel. 602 454 044.

    • To nevim. Mě objednávka nepřišla a když jsem se asi po 8 dnech ozvala, bylo mi receno, ze zboží neni.
    • Nekomunikace se zakaznikem

    Petra

    Reakce obchodu MujMazlik.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi.

    Bohužel nás dodavatel informoval o nedostupnosti zboží později než obvykle a tak jsme Vám nemohli dát vědět dříve.

    Omlouváme se za případně komplikace a přejeme hezký den.

    Tým obchodu Můj Mazlík

    • Nabízí velký sortiment zboží
    • Bez komunikace a reakce na objednávku.

    Neztrácejte čas, po objednání nikdo nereaguje na Vaši objednávku!

    Reakce obchodu MujMazlik.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Bohužel nám dodavatel nestačil některé výrobky vyrobit včas a tak jsme nebyli schopni odbavit Vaši objednávku dříve.

    Omlouváme se za případné komplikace.

    Tým obchodu Můj Mazlík