• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • odesílatel změnil dopravce a tím vzniklo spoutu nepříjemností
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekontrolují stav naskladnění.
    • Při zrušení objednávky vracejí peníze do 14 dní.

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že jste měl nepříjemnou zkušenost s naším systémem naskladnění. Rádi bychom Vás ujistili, že na zlepšení našeho procesu neustále pracujeme.

    Co se týče vrácení peněz, litujeme, že došlo k nedorozumění. Vaše peníze byly vráceny již 3 dny po zrušení objednávky, což je mnohem dříve, než je zákonem stanovená lhůta 14 dní.

    Pokud máte další dotazy nebo potřebujete další pomoc, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro Vás.

    S pozdravem, Pavel Malíř - zástupce společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednával jsem za včasu , tím, že je vše skladem a termín dodání je daný, jenže něco jim nepřišlo a nikdo se mě neráčil ani informovat, že nebude expedováno, až po mém telefonátu, jsem tuto skutečnost zjistil a objednávku okamžitě zrusil

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že jste měl nepříjemnou zkušenost s naší službou.

    Vaše objednávka obsahovala položku s delší dobou dodání, což jsme Vám bohužel nestihli včas oznámit. Plně chápeme Vaše rozhořčení a omlouváme se za to, že jsme Vás neinformovali o zpoždění. Vaše objednávka byla zrušena a peníze vráceny následující den po Vašem telefonátu.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za pochopení. Vaše zpětná vazba je pro nás velmi cenná a pomůže nám zlepšit naše služby.

    S pozdravem, Pavel Malíř - zástupce společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprosto tragická transakce…dodáno jiné nekvalitní zboží…tak zvaný aušus! Reklamace ze strany obchodu zamítnuta, takže jsem přišel jen o cca 900,- Kč. Firmu MroAuto určitě nedoporučuji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Naprosto tragická transakce…dodáno jiné nekvalitní zboží…tak zvaný aušus! Reklamace ze strany obchodu zamítnuta, takže jsem přišel jen o cca 900,- Kč. Firmu MroAuto určitě nedoporučuji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste měl negativní zkušenost s naším obchodem. Rádi bychom Vás ujistili, že jsme důkladně přezkoumali Vaši reklamaci, ale výrobce produktu ji zamítl naprosto oprávněně.

    Chápeme, že situace pro Vás není příjemná, a omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti. Nicméně bychom chtěli zdůraznit, že produkt, který jste obdržel, není "aušus". Jedná se o renomovaný produkt, za jehož kvalitou si stojíme. Naší prioritou je poskytovat našim zákazníkům kvalitní a spolehlivé produkty.

    Vážíme si Vaší zpětné vazby a doufáme, že nám dáte šanci tuto nepříjemnou zkušenost napravit v budoucnu.

    Team Mroauto.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nekomunikují, zboží odesláno až po urgenci bez jakékoli odpovědi
    • Odesláno až po 5 dnech

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Důrazně nesouhlasíme s uvedenou recenzí.

    Zboží jste objednal v sobotu 18.5

    V pondělí 20.5 proběhlo předání zásilky do přepravy :

    https://tracking.dpd.de/status/cs_CZ/parcel/13845090961970

    Zásilka nebyla doručena v termínu protože jste zadal špatný email a z toho důvodu Vám nepřišlo potvrzení objednávky nebo žádost o upřesnění adresy ze strany přepravce.

    Prosím o stažení nebo změnu recenze dle realnách faktů.

    Team Mroauto.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tato objednávka byla jako náhrada za zpackanou předchozí. Dle katalogu brzdové destičky z předchozí objednávky měly sedět na mé auto - není tomu tak (nejsou na přední, ani na zadní nápravu). I přes upozornění a vrácení destiček je v katalogu stále stejná chyba (Renault Zoe opravdu není Ford Focus Mk4). Navíc mi ani po 14 dnech nevrátili peníze za původní objednávku - až po připomenutí se začíná něco dít. Nedoporučuji a příště radši objednám jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace ze strany obchodu
    • Neschopnost dohledání stavu objednávky

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu ohledně komunikace a stavu objednávky. Upřímně litujeme, že jste se cítil nedostatečně informován.

    Rádi bychom vysvětlili, že vaše objednávka byla zrušena, protože nebyla zaplacena prostřednictvím platební brány GoPay, kterou jste zvolil. Bez úspěšné platby nejsme schopni pokračovat v realizaci objednávky.

    Chápeme, že tato situace mohla být způsobena nejasnostmi v procesu objednávání. Budeme se snažit vylepšit naše informační kanály, abychom vám poskytovali jasnější pokyny a informace v případě podobných situací v budoucnu.

    Pokud máte jakékoliv další otázky či obavy, prosím, neváhejte nás kontaktovat. Jsme zde pro vás a rádi vám poskytneme další pomoc.

    S pozdravem, Pavel Malíř - zástupce společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • špatna komunikace a nepošlou to vybranou dopravou

    vicekrat si rozmyslím zda si objednam

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Dobrý den,

    chtěl bych se omluvit za nedostatečnou komunikaci a změnu způsobu přepravy. Původní přepravce neakceptoval zásilku kvůli překročení povolené váhy a kapaliny. Proto jsme vybrali alternativního dopravce, abychom zajistili rychlé doručení.

    Děkuji za vaše pochopení.

    S pozdravem, Pavel Malíř - zástupce společnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    pozdní doručení.
    žádné informace o poloze a doručení zásilky.
    špatná komunikace s obchodem.

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Dobrý den, prosím o vysvětlení záležitosti na e-mailu [email protected]. Neobdrželi jsme od vás zprávu, že je jakýkoliv problém s produktem vaší objednávky. Děkuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Se zbožím nepřišel naprosto žádný doklad, žádná záruka, žádné kontakty k záruce, žádný popis zboží... NIC!

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Dobrý den, prosím o vysvětlení záležitosti na e-mailu [email protected]. Neobdrželi jsme od vás zprávu, že je jakýkoliv problém s produktem vaší objednávky. Děkuji.

  • Nedoporučuje obchod

    Dodán díl na jiný typ vozu. Zásilku je nutné vrátit na své náklady, takže práce navíc, zdržení opavy a ještě finanční ztráta. Firma nemá systém zpětného odběru pomocí zásilkové služby.

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Dobrý den, prosím o vysvětlení záležitosti na e-mailu [email protected]. Neobdrželi jsme od vás zprávu, že je jakýkoliv problém s produktem vaší objednávky. Děkuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí k prodeji zboží, které nemají. Zaplatil jsem za zboží ihned po objednávce, peníze zpět na můj účet dorazily až za 10dní!

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Dobrý den, pane Žižka

    vysvětlím objednávku zboží ze dne 8.4.2024 v 17:11. Zboží jsme se snažili najít a dodat (šlo o poslední kusy), bohužel se nám to nepodařilo. Volali jsme a následně psali. Dne 15.4.2024 jsme se Vám nejen písemně omluvili, ale také vrátili peníze. Celou dobu jsme s Vámi aktivně komunikovali. Vy však od začátku jste nás "strašili" a vyhrožovali. Za veškeré problémy se omlouváme a v rámci rekompensáty nabízíme dodatečnou slevu. Věřím, že jste FÉR a chcete se domluvit. Prosím, kontaktujte nás na [email protected].
    PS.

    Na světě je dost zla a nenávisti, je zbytečné v životě kvůli takovým věcem být pro druhého člověka vlkem. Přemýšlejte o tom a prosím, ozvěte se.

    Děkuji a přeji hezký den.

    Mrozek [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Díl přišel nekompletní, neshodoval se s popisem obrázku ..

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Dobrý den, prosím o vysvětlení záležitosti na e-mailu [email protected]. Neobdrželi jsme od vás zprávu, že je jakýkoliv problém s produktem vaší objednávky. Děkuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Špatná komunikace s zákazníkem.

    Na termín dodani který napsaly nic nedorazilo. Celej den se nedá dovolat a ani spojit přes chat. Po zaslání oznámení o zrušení objednávky a vrácení peněz na účet najednou vše bylo posláno. Na jejich stránkách není k poznání jestli je posláno nebo ne.

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Rádi bychom se omluvili za vaši negativní zkušenost s naší službou. Je nám líto, že jste měli potíže s komunikací a dodáním vaší objednávky.

    Chceme vám ujistit, že se jednalo o výjimečnou situaci a že se snažíme zajistit, aby se něco takového nestávalo. Vzhledem k tomu, že jste objednali zboží na den, který byl svátek(pátek 29.3), mohlo dojít k nepředvídatelným zpožděním v dodání a obtížím s komunikací.

    Nicméně, chceme vám poděkovat za trpělivost a porozumění. Pokud jste již obdrželi zboží a vrácení peněz na váš účet, doufáme, že jste s nimi spokojeni.

    Snažíme se neustále zlepšovat naše služby a vaše zpětná vazba je pro nás velmi cenná. Zajistíme, aby bylo naše webové rozhraní přehlednější a aby bylo snadnější sledovat stav vaší objednávky v budoucnu.

    Pokud máte jakékoli další otázky nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro vás a rádi vám poskytneme veškerou potřebnou pomoc.

    Team Mroauto.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Levne ceny nekterych polozek
    • Strasne dodaci lhuty - uz pres tyden cekam na zbozi uvadene s dodanim "pozitri" a stale nic neni odeslano

    Sice skvele ceny nekterych polozek, ale uvadene dodaci lhuty v eshopu jsou uplne mimo realitu. Ja uz pres tyden netrpelive cekam na odeslani a furt nic, tak asi budu dokonce druhy vikend bez objednaneho zbozi, ackoli jsem objednaval ve stredu s tim, ze mely dily dorazit uz v patek pred prvnim vikendem. Myslim si o sobe, ze jsem tolerantni clovek, ale ze kvuli neschopnosti obchodu dodat zbozi budi mit tak dlouho blokovanou garaz je teda i na me uz moc. Zadna omluva ani info obchodu o duvodu zdrzeni.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednávka nebyla kompletní,nebyly dodány dva díly,reklamace je údajně možná pouze přes mail

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Děkujeme za váš ohlas ohledně vaší nedávné objednávky.

    Je nám líto, že vám nebyly dodány dva díly a že jste se setkali s tímto problémem. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto se snažíme co nejlépe vyřešit tuto situaci.

    Ohledně reklamace je možné ji provést pouze přes e-mail z důvodu uchování písemné stopy komunikace a důkladného zaznamenání všech podrobností týkajících se vaší reklamace. Tímto se snažíme zajistit, že vaše požadavky budou správně vyřízeny a že získáte odpovídající podporu.

    Pokud byste mohli poslat e-mail na naši adresu pro reklamace s podrobnostmi o chybějících dílech, rádi se vám co nejdříve pokusíme pomoci a najít vhodné řešení. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá, a budeme dělat maximum, abychom vám poskytli potřebnou pomoc.

    Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti a děkujeme vám za trpělivost.

    Team Mroauto.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací doba

    Zboží objednáno v pondělí ráno následující pondělí žádná informace o termínu dodání i když zboží bylo skladem. Po pondělní urgenci se najednou balík našel a večer byl předán dopravci asi se jim nechtělo na poštu.

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a upřímně litujeme zpoždění dodávky, které jste zažil/a při nedávném nákupu u naší společnosti. Vaše podrobnosti nám pomohly lépe porozumět situaci a podniknout kroky k zlepšení našich služeb.

    Rádi bychom Vás ujistili, že jsme prověřili celý proces Vaší objednávky a zjistili jsme, že zásilka byla včas předána naší spolehlivé přepravní společnosti, České Poště. Bohužel, vnější faktory mimo naši kontrolu způsobily zpoždění doručení. Je nám líto, že jste musel/a čekat déle, než bylo očekáváno.

    Chceme Vám také připomenout, že spolupráce se společností Česká Pošta přináší mnoho výhod, včetně finančně přijatelných sazeb. I přes to, že Vaše objednávka obsahovala velké a těžké produkty, přeprava stála pouze 99 Kč. Nicméně, chápeme Vaše zklamání z podobných zpoždění, za což se Vám omlouváme.

    Vaše spokojenost a důvěra jsou pro nás prioritou, a proto chceme zajistit, že tato situace bude vyřešena co nejlépe. Pokud nám poskytnete podrobnosti ohledně Vaší objednávky, rádi Vám nabídneme náhradu za způsobené nepříjemnosti.

    Ještě jednou se Vám omlouváme za veškeré obtíže, které jste v důsledku této situace zažil/a. Věříme, že se nám podaří obnovit Vaši důvěru a že se těšíme na budoucí spolupráci.

    S pozdravem, Pavel Malíř - zástupce společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • U této společnosti jsem nakupoval díly nekolik let a to za x tisíc ročně. Bohužel naposled díl nesouhlasil. Byl to kulový čep o větším průměrů kužele než byl ten na opravovanem autě, abych to zjistil plastová kritka manžety drzici pod maticí musela dolů. Po zjištění jsem na čep vrátil krytku, matici a dal zpět do krabice, že čepy vrátím nebo vyměním. Nedokážete si představit co nasledovalo. Zamítnutí vrácení čepu jelikož byl prý použitý, po mém ohrazeni ze dil byl netknuty, natož použitý začaly nesmyslné dohady lži a intriky, vesmyslu že zboží vracejí výrobci pak že prodejci a ten prý neuznal vrácení, přitom to bylo týž den kdy mro převzalo vrácenou zásilku! Jednání nehorázně arogantní,žádal jsem o kontakt na nadřízeného nebo majitele , několikrát a bez úspěchu. Na mé další dotazy a připomínky žádná reakce. Když to trvalo déle, bouchly ve mě saze a napsal jsem jim (hezky česky)co si o tom i jejich přístupu myslím. To prý nebylo vhodné ani korekti. Tady už nekoupím ani šroubek a dalším radím to samé.

    U této společnosti jsem nakupoval díly nekolik let a to za x tisíc ročně. Bohužel naposled díl nesouhlasil. Byl to kulový čep o větším průměrů kužele než byl ten na opravovanem autě, abych to zjistil plastová kritka manžety drzici pod maticí musela dolů. Po zjištění jsem na čep vrátil krytku, matici a dal zpět do krabice, že čepy vrátím nebo vyměním. Nedokážete si představit co nasledovalo. Zamítnutí vrácení čepu jelikož byl prý použitý, po mém ohrazeni ze dil byl netknuty, natož použitý začaly nesmyslné dohady lži a intriky, vesmyslu že zboží vracejí výrobci pak že prodejci a ten prý neuznal vrácení, přitom to bylo týž den kdy mro převzalo vrácenou zásilku! Jednání nehorázně arogantní,žádal jsem o kontakt na nadřízeného nebo majitele , několikrát a bez úspěchu. Na mé další dotazy a připomínky žádná reakce. Když to trvalo déle, bouchly ve mě saze a napsal jsem jim (hezky česky)co si o tom i jejich přístupu myslím. To prý nebylo vhodné ani korekti. Tady už nekoupím ani šroubek a dalším radím to samé.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem dvě přední ramena na BMW dle eshopu skladem dodání druhý den..Zaplatil jsem ihned kartou.Jedno rameno ale skladem nebylo.Zrušil jsem objednávku a na peníze čekal cca 26 dní.

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Dobrý den,

    Omlouváme se za nevyhovující zkušenost, kterou jste měli s naším eshopem. Chceme vám poděkovat za vaši objednávku a zároveň vám vyjádřit upřímnou lítost nad tím, že jsme vám nebyli schopni poskytnout požadované zboží včas.

    Rozumíme vaší frustraci a nelibosti, že jedno z předních ramen pro váš BMW nebylo skladem, a to navzdory našemu slibu dodání do druhého dne. Tuto situaci bereme velmi vážně a provádíme interní analýzu, abychom zjistili, co se stalo a jak můžeme zabránit podobným incidentům v budoucnu.


    Věřte, že nám na spokojenosti našich zákazníků velmi záleží a budeme dělat maximum pro to, abychom vás v budoucnu uspokojili a předvedli vám lepší služby.

    Ještě jednou se omlouváme za veškeré nepříjemnosti a děkujeme vám za vaši trpělivost a pochopení.

    S úctou, Pavel Malíř - zástupce společnosti