Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Chci reagovat na odpověd me negativní recenze reklamace dlouho po převzetí zboži reklamaci jsem uplatnil zhruba za 2.hod a už vubec neuvadí že po reklamaci mi chtěli dovest olej 10w40 ale p.Mrozek je na posledni chvilí po tel.rozmluvě se mnou zastavil a po několika dnech mi dovezli opět jiny olej takže jsem protelefonoval dost peněz najel dost km a vysledek od 17.5 do 25.5 se obchodu nepodařilo dodat spravny olej.Klidně si z p. Mrozkem vysvětlim podrobnosti.

  • se zbožím sem byl spokojen akorat dodací lhuta toje katastrofa 5.4.sem obědnal zboží a přišlo až 12.4.skladníka by mněly vyhodit řešil sem to i s manažerem a prí jeto problem obchodu tak že jediný zapor doprava katastrofa

  • Dobrý den
    tak jak jsem psal ohledně problému s reklamací, dnes jsem měl telefon s panem Mrozkem, je pravdou, že po dvouleté spolupráci se stala reklamace poprvé. Vyjádřil, že samotného ho celá věc velice mrzí co se mezi námi stalo, dost věcí jsme si rozumně vysvětlili a sám má veliký zájem,aby nadále spolupráce pokračovala. V nejbližší době si opět zavoláme na probrání podrobností. Musím zase obráceně ocenit jeho zájem. Také je pravdou, že skutečně opravu vozidla( více práce za demontáž a montáž spojkového ložiska) sice po 33.dnech ihned zaplatil do koruny a při reklamaci, když jsem za nima dojel na pobočku v Bohumíně, dal mě spojkové ložisko do vyřešení reklamace Nové. Když se nad tím vším zamyslím už bez emocí a vzteku, zaslouží si abych to s nimi přece jenom zkusil a pokračoval ve spolupráci. Nečekal jsem z Mroauta telefon a skutečně mě velice mile dnes překvapil. Někteří kolikrát ani nereagují!! Tak doufejme, že tato smutná zkušenost, která neprospěla ani jedné straně, byla tou poslední a poučili se z ní obě strany. Jsme jen lidé a pokud jsme slušní, neměli bychom si házet klacky pod nohy když vidíme co se děje ve světe a kolem nás. Je dost nenávisti.
    Přátelé, blíží se vánoce tak zrovna využiji této příležitosti a přeji Vám krásné vánoce i Vašim blízkým a do Nového roku 2016 hodně zdraví, štěstí, mnoho lásky a také mnoho pracovních úspěchů.

    Jaroslav Hynek

  • Máte pravdu, tato záležitost je již uzavřena, ale co jsem zde napsal je Váš nekorektní a v rozporu s obchodním zákoníkem postup, při reklamacích vůči zákazníkovi a to je potřeba, aby každý s tímto Vaším postupem už počítal.
    Co jsem zde napsal jsem napsal i na Vaše internetové stánky Mroauto do rubriky ohlasy zákazníků a hned jste pohotově mojí zkušenost smazaly. Hezky umíte z lidí dělat hlupáky. To je potřeba varovat ostatní zákazníky a nemyslet jen na sebe!!!!

  • Tato situace již byla s klientem uzavřena a v případě podrobností ohledně průběhu nás neváhejte kontaktovat emailově.


    S pozdravem Team Mroauto.cz

  • VAROVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ!!!
    Dobrý den,
    zakoupil jsem si spojkovou sadu SACHS na svůj vůz Opel Zafira 1.9CDTI a vozidlo jsem dal do autoservisu, aby provedl výměnu. Ochotně pan Vrána spojku vyměnily a při ovzdušńování spojky nešlo ovzdušnit ložisko, z ložiska tekla kapalina. Volal jsem a žádal o výměnu ložiska. A tím začal neuvěřitelný kolotoč běhaní a starostí. Ložisko jsem reklamoval,včetně vyjádření automechanika a majitele autoservisu pana Vrány, že ložisko je vadné, obchod mě dal sice nové, ale musel jsem nátlakem podepsat papír, že pokud nebude reklamace uznána přímo v Německu, vše uhradím zpětně. Snad si dokáže každý představit situaci, že zákazník bude 30.dní čekat na vývoj reklamace a auto bude celou dobu na zvedáku. To je nemyslitelné. Toto jsem podepsal a čekal seriózní jednání majitele. Jak to dopadlo? 30. dní se nikdo neozval z obchodu ani pan majitel a když jsem zjistil že 30.denní lhůta dávno vypršela žádal jsem o nápravu a zaplacení více práce, na kterou jsem samozřejmě dostal fakturu z autoservisu a chtěl jsem ji právem uhradit po majiteli obchodu. Místo toho aby pan Mrozek uznal pochybení a snažil se udržet nadále zákazníka, začal po mě vymáhat za druhé ložisko peníze a za náklady spojené s reklamací, že reklamace nebyla uznána.To vše mě napsal takto do mailu bez žádných dokladů o vývoji reklamace , vůbec nic jiného.Kontaktoval jsem tedy svého právního zástupce a sám po přezkoumání došel k závěru, že pan Mrozek pochybil při reklamaci,protože nebyla dodržen zákon o 30.denní reklamaci, navíc za zboží které prodává plně zodpovídá on sám jako prodávající a vadné zboží které posílal na prověření údajně do Německa je také neplatné a zákazník na to nemusí vůbec brát zřetel. Zákon a obchodní inspekce jasně píše: Zboží reklamované musí být dáno pouze do autorizovaného servisu na přezkoumání a na posouzení reklamace pouze na území České republiky a ne v Německu a jinde. Nakonec mě částku pan Mrozek osobně včera poslal převodem a poslal i doklad o převodu až po tom co jsem mu napsal , že celou záležitost zveřejním a tím budu varovat i ostatní spotřebitele. Následně bez žádných podkladů mě napsal že požaduje po mě celkem 9135kč . Zase ovšem neprávem tak jako nemá právo po zákazníkovi chtít peníze za vynaložení reklamace. TOTO JEDNÁNÍ JE PROTIPRÁVNÍ A NEMÁ V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ USPĚCH ANI U SOUDU. DOPORUČUJI SI PŘEČÍST OBCHODNÍ ZÁKONÍK A PODÍVAT I PROSTUDOVAT STRÁNKY ČESKÉ OBCHODNÍ INSPEKCE PANE MROZEK. POSLAL JSEM VÁM I ODKAZ! ZA TO CO TADY PÍŠI SE NESTYDÍM , PÍŠI JEN PRAVDU , KTEROU MOHU DOKÁZAT I U SOUDU. A KLIDNĚ MĚ ŽALUJTE , JÁ SE VÁS NEBOJÍM!!!
    JE LEPŠÍ SI PŘIPLATIT I O KOLIKRÁT VÍC U KONKURENCE JAKO JE AUTO-KELLY, KTEŘÍ ŘEŠÍ VŠE IHNED A BEZ PROBLÉMŮ, NEŽ SE HANDRKOVAT!!!
    Závěrem bych jen dodal, že s v tomto obchodu už nakupovat nehodlám vůbec nic i přesto že jsou velice levní proti konkurenci, ale je třeba se zamyslet za jakou cenu a za jaké riziko. Po dvouleté spolupráci se ke mě takto zachovali. Obchod funguje dobře dokud ovšem nenastanou problémy, jako v mém případě, kdy ještě budu muset vše řešit v případě nutnosti se svým právním zástupcem a pomocí České obchodní inspekce.
    Pan Mrozek nezná ani trochu zákon o tzv.Ochraně spotřebitele a vůbec se tím ani neřídí a vymlouvá se na svého dodavatele.
    Jedná tedy proti zákonům naší republiky a pokud si toto nechá líbit každý zákazník, prosím, jeho věc!! Já si toto líbit nenechám a budu se bránit všemi možnými prostředky!!!!

  • : Dobrý den, tak objednané zboží dorazilo ve slíbeném termínu. Výrobce i cena souhlasí, tímto je vše v pořádku.

  • Mroauto.cz: Dobrý den, jen se musím zasmát. Kontaktování mé osoby neproběhlo do dnešního dne ani jednou. Dnes jsem si opět zavolal v tom čase 8.37 a pán mi slíbil, že se na to podívá a ihned mi zavolá zpět. V 8.50 mi prozvonil a zavěsil asi není kredit, no ale nicméně mi bylo přislíbeno okamžité odeslání zásilky a doručení zítra tj. 25.6. Tak doufám že díly dorazí a výrobce bude tak jak udávali německý a ne nějaká Čína nebo Polsko. Tímto jim děkuji.

  • Zákazník má pravdu , že jsme jeho objednávku nezpracovali ,ale z důvodu provedení objednávky na našem starém internetovém obchodě který jasně odkazuje na nutnost provedení objednávek přes náš nový e-shop.

    Objednávka je stále připravena k odeslání , bohužel jsme se nesčetněkrát pokoušely zákazníka telefonicky zkontaktovat , ale bez úspěchu.

    Poslední kontakt máme evidovaný dnes tedy 24/6 2015 v 8:37 a stále bez odezvy.

    Po telefonickém potvrzení objednávky zásilku můžeme okamžitě expedovat.

  • Dobrý den, tuto firmu Mroauto v žádném případě nedoporučuji! Byla to moje nejhorší objednávka z internetu, která mimochodem vůbec nebyla potvrzena a odeslána. Objednal jsem si 2x sadu silenbloků na Vectru B, vyplnil vše potřebné k doručení a nic. Po třech dnech jsem toto urgoval a pán této firmy objednávku nejprve nemohl najít a když se mu to podařilo tak slíbil, že ji ihned odesílá. Pak se opět deset dnů nic nedělo jen mi poslali na email své logo. Z mé strany absolutní nedůvěra v tuto firmu!!!

  • René Mynář: Děkujeme za vyjádření Vašeho názoru , ale musíme se ohradit.

    Emailový a telefonický kontakt s Vámi evidujeme 20/4 , 21/4 , 13/5 , 15/5 A pokaždé Vám byl objasněn aktuální stav vyřízení požadavku a to , že reklamované zboží je stále v expertíze u výrobce z důvodu podezření na neoprávněnost reklamace.

    Již vám byl i zaslán oficiální protokol od výrobce se všemi testy které potvrzují podezření , že lambda sonda není defektní.

    Doporučujeme hledat závadu jinde.

    Chápeme , že je složitější se s námi telefonicky skontaktovat , ale řešíme stovky hovorů denně ...


    P.S : Ne vždy znamená autorizovaný servis - dobrý servis.

  • Jsem velice zklamán přístupem Vaší firmy ke mne jako k zákazníkovi. 10.4.2015 jsem si od Vás koupil lambda sondy před a za katem na Xsaru Picasso, montáž provedl autorizovaný servis na Citroeny ADO Ostrava, bohužel, po odjetí 2 kilometrů zjištěno v tomtéž servise, že sonda za katem je špatná, obratem jsem posílal doporučený balík s veškerou dokumentací závadnosti sondy, včetně montážního listu od servisu ADO Osstrava. Vaším zaměstnancem jsem byl ujišťován, že vše půjde rychle, ale máme 19.5.2015, a nemám ani novou sondu, ani peníze, a už mi nikdo nezvedá ani telefon, přes který jsem uVás vše vyřizoval, na maily se mi taky nikdo neozývá. Jsem velice zklamán a rozhořčen tímto přístupem, asi jsem měl ihned odstoupit od kupní smlouvy, protože by to bylo do doby kratší než 10 dnů, ale nechtěl jsem, pořád jsem věřil, bohužel marně.

  • Jsem velice zklamán přístupem Vaší firmy ke mne jako k zákazníkovi. 10.4.2015 jsem si od Vás koupil lambda sondy před a za katem na Xsaru Picasso, montáž provedl autorizovaný servis na Citroeny ADO Ostrava, bohužel, po odjetí 2 kilometrů zjištěno v tomtéž servise, že sonda za katem je špatná, obratem jsem posílal doporučený balík s veškerou dokumentací závadnosti sondy, včetně montážního listu od servisu ADO Osstrava. Vaším zaměstnancem jsem byl ujišťován, že vše půjde rychle, ale máme 19.5.2015, a nemám ani novou sondu, ani peníze, a už mi nikdo nezvedá ani telefon, přes který jsem uVás vše vyřizoval, na maily se mi taky nikdo neozývá. Jsem velice zklamán a rozhořčen tímto přístupem, asi jsem měl ihned odstoupit od kupní smlouvy, protože by to bylo do doby kratší než 10 dnů, ale nechtěl jsem, pořád jsem věřil, bohužel marně.

  • Vše již bylo náležitě vysvětleno a objasněno.V případě jakéhokoli dotazu v této záležitosti nás kontaktujte na tel. čísle 773 568 023

  • Martin Durchánek: Asi kluci v Polsku udělali někde chybu, to se stává. :-)

  • Al no tak... INA je prémiový výrobce. Vy ho sice máte za nízkou cenu, to nepopírám, ale místo řemenice INA jste mi v rozbalené krabici slepené izolepou (viz foto!) poslali falzu.

  • Martin Durchánek:

    Jak jsme již uvedli v předchozích příspěvcích.

    Výrobek pochází z oficiální distribuce a není možné výrobky kontrolovat otevřením krabice z kapacitních důvodů ani z pohledu zákazníků, posílat otevřené krabice nemůžeme.
    Kvalitu výrobku, cenovou politiku ani lokalitu výrobních podniků výrobců bohužel neovlivníme, můžeme pouze na zpětné reakci zákazníku některé produkty omezit v prodeji.

    Pokud není kdokoliv spokojen s kvalitou výrobku, může bez problému do 14 dnů produkt vrátit a zakoupit třeba jinou než nejlevnější variantu produktu.
    Snažíme se nabízet autodíly od nejlevnějších variant po nejlepší výrobce, aby si každý zákazník mohl vybrat to co mu nejlépe vyhovuje v poměru ceny a kvality.

    Omlouváme se za způsobené komplikace. Peníze za zmíněné ložisko Vám byly vráceny a objednávka zrušena, pokud máte jiný problém neváhejte nás kontaktovat.

    Mroauto

  • Mroauto.cz: Vy jste mi poslal peníze zpět bez předchozí komunikace? Nezdá se Vám to divné?
    Fotodokumentaci Vám rád poskytnu stejně jako předtím.

    http://postimg.org/gallery/2z3jnjn26/24bf6d9c/

    číslo poptávaného dílu 074 105 251 AC výrobce INA

    Diskuzi s Vámi končím, názor si jistě každý udělá sám.

  • Martin Durchánek: A můžete nám sdělit ,proč jste nám to neřekl ihned nebo nezaslal uvedené fotografie?Opravdu nedokážeme pochopit , že po 11 měsících bez žádné předchozí komunikace řešíte podobný problém.

    Našim cílem není poškozovat zákazníka, ale zajistit vždy maximální spokojenost.

    Nikdo z naší firmy nemá žádný přístup do prodávaného zboží.Jestli výrobce INA provedl špatné zabalení produktu (i když je to vysoce nepravděpodobné) tak záležitost musíme řešit okamžitě bez odkladu aby se nic podobného nemohlo opakovat.

    Pokud záležitost chcete řešit po tak dlouhé době bez jakéhokoliv předchozího upozornění i přes osobní zkušenost bezproblémového vrácení zboží a následně finanční částky nemůžeme změnit naše předchozí prohlášení a žádáme o stažení této pomluvy.

    V opačném případě nemáme jinou možnost než očistit naše jméno a situaci řešit právní formou.

    Mroauto.cz

  • Mroauto.cz: Ano, je to již 11 měsíců. Řemenice byla kompatibilní, ale v krabici INA přišel čínskej (polskej) šmejd. Fotodokumentaci pošlu na požádání.