Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Po vrácení zboží a odstoupení od smlouvy nevrátili peníze na účet. Je to již více než měsíc, telefony nikdo nebere, na email již také přestali reagovat. Poslal jsem předžalobní výzvu na kterou můžou reagovat do 7dní, pak již nezbyde nic jiného než se obrátit na ČOI. Má první a poslední zkušenost s tímhle obchodem.

  • Tak studujte a hlavně se jimi řidte!!!!! Hezký den přeji

  • Jaroslav Hynek:
    Pokud jste opravdu po roce došel k závěru, že jsme měli vaši reklamaci řešit jinak než výměnou poškozeného / vadného zboží ihned za stejné a nové bez čekání a navíc vám uhradit částku za opravu auta v servisu, kontaktujte prosím Českou obchodní inspekci. Pro usnadnění hledání přikládáme odkaz, který jste asi zatím nenalezl a podělte se s výsledky tady v diskusi.
    http://www.coi.cz/cz/e-podatelna-elektronicky-kontakt-na-coi/
    Zákony studujeme a dodržujeme je a také se snažíme komunikovat slušně a věcně.
    Pěkný den

  • Tak pokud to tak chcete tak já budu kontaktovat ČOI a upozorním na vaše klamavé praktiky, když o to tak stojíte, ale připravte se na dosti tučnou pokutu 500.000-1000000 dle zákona. Já mám stále v poště od pana Mrozka protokol reklamace na ložisko z Polska a Ty výmluvné maily. Dle zákona Vy jste povinni reklamace dané značky(např.SACHS) řešit výhradně zástupcem v ČR a dodat reklamační protokol v českém jazyce se jménem českého servisního technika.
    Vaše reklamace řešené v Polsku nezajímají ani mě ani další zákazníky v ČR.
    A další reklamační řízení trvá dle zákona max.30.dní pak má právo zákazník na vrácení peněz bez udání důvodu!!!
    Naučte se zákony. Víte starou bačkoru a hrajete si na super obchod.
    Tím to jen varuji potenciální zákazníky aby si na Vás dali pozor. Nic víc. Já už bych si od Vás nekoupil nic!!!!!
    Mám lepší zdroje a hlavně kvalitní!!!!!!!

  • Jaroslav Hynek:
    Jaroslav Hynek:
    Zkopírovaný úryvek vašeho příspěvdu z roku 2015, celý příspěvěk a další si každý může dohledat níže.

    "Jaroslav Hynek, 0b
    přidáno 3. prosince 2015 reagovat
    Dobrý den
    tak jak jsem psal ohledně problému s reklamací, dnes jsem měl telefon s panem Mrozkem, je pravdou,
    že po dvouleté spolupráci se stala reklamace poprvé. Vyjádřil, že samotného ho celá věc velice mrzí co
    se mezi námi stalo, dost věcí jsme si rozumně vysvětlili a sám má veliký zájem,aby nadále spolupráce pokračovala.
    V nejbližší době si opět zavoláme na probrání podrobností. Musím zase obráceně ocenit jeho zájem..."

    ----------

    Pokud máte pocit, že vaše reklamace byla vyřízena špatně, kontaktujte ČOI, která prověří váš případ, rádi budeme spolupracovat a dodáme všechny podklady k vaší objednávce.

    Více než obratem vyměnit již namontované zboží za nové a uhradit vám náklady spojené s montáží v servisu neumíme. My jsme chybu přiznali a vyřešili reklamaci k vaší spokojenosti a to již 28.11.2015 tedy před rokem. Bohužel neumíme zařídit stále trvající pocit štěstí.

    Pokud máte problém s aktuální objednávkou, kontaktujte nás nebo ČOI. Při poslední letošní kontrole ČOI v naší firmě byl závěr jednoznačný a to že nepoužíváme nekalé praktiky a naše postupy jsou správné.

    V tuto chvíli vám neumíme nijak pomoci, když s námi neřešíte žádnou objednávku ani jiný problém, dalších reakcí se tedy zdržíme.
    Pěkný den a hodně štěstí při správném výběru dodavatele.
    Mroauto

  • Tak pánové z MRO auto opatrně s lhaním ano!!!!!??? Žádný Nový účet nemám, mám stále stejný. Ano reklamace byla vyřízena k mé spokojenosti, ale jen díky tomu, že jsem se nenechal obalamutit a šel jsem si za svým právem!!!! A ukázal jsem Vám výňatky z České obchodní inspekce a pohrozil jsem Vám , že pokud nebudete jednat jak máte , že se na ČOI obrátím!!!!To je jedna věc a druhá je taková že reklamaci jste řešili přes Polsko , ale u nás platí jiné zákony a těmi se musíte řídit!!! Reklamací ,kterou jste se oháněli je neplatná tudíž u nás v ČR nezákonná!!!!!A jakým stylem jste se mnou v době reklamce jednali? To jste zapoměli!!!! Navíc když jsem chtěl něco řešit přímo s majitelem, tak jste si mě předhazovali jako horký brambor. Děláte ze sebe více než jste. A tu recenzi která je z prosince je pravdivá!!! A napsal jsem to i na Vaše stránky ale to už jste nezveřejnili. Že ? Vy totiž zveřejnujete jen co Vám se hodí do krámu!! Tak alespon budte tak soudní a přiznejte že jste udělali chybu!!! Chyby děláme všichni, jde jen to jak se k tomu člověk staví. V tom je ten vtip a kumšt!!!!
    Po měsíci jsem si zkoušel u Vás ještě objednat zboží a mě jste řekli cenu dražší, než máte uvedenou na internetu. Proč asi? Báli jste se a raději už mě nechcete nic prodat!!! Tak se nedivte že po zkušenosti s Váma varuji ostatní!!!! Sami si to děláte svým chováním a jednáním k zákazníkovi!!! Zlatý dodavatel LM parts. Lepší ceny a jiná vstřícnost a slušnost. Z takových si vemte příklad!!!!!
    Normálně bych na to nereagoval ale vadí mě jak se prezentujete. Ale pokud dojde na reklamaci tak se zákazníkem jednáte jako s hňupem. A to mě vadí!!!!

  • Jaroslav Hynek:
    Děkujeme panu Hynkovi za projevene starosti o naší firmu.
    Všichni návštěvníci této diskuze zajisté najdou jeho reakce z prosince 2015 po poslední objednávce kterou v naší firmě měl v říjnu 2015.
    Bohužel pan Hynek se nechce hlásit k tomu co již sám napsal před rokem, že jeho reklamace byla vyřešená k jeho plné spokojenosti. Musel si založit nový účet na tomto webu (se stejným jménem pouze jinou fotkou) s potřebou sdělovat lidem, že díly odebírá od jiné firmy, která s námi nemá nic společného a špatnou zkušeností s reklamacemi.
    Snad pan Hynek bude spokojen se svým novým dodavatelem, který mu bude také vyřizovat reklamace nad rámec svých povinností.
    Pokud má pan Hynek nebo kdokoliv jiný jakékoliv pochybnosti o našim prodejích, může se opravdu obrátit na Českou obchodní inspekci, která prověří jeho konkrétní případ i obecné fungování našeho eshopu.

    Team Mroauto

  • Josef Petruss: Určitě,ale jen do doby,než nějaký díl bude vadný a Vy budete chtít uplatnit svůj nárok na reklamaci. Však třeba to poznáte. Ale nepřejí Vám to.

  • Dobrý obchod!!! Když jsem se díval na ceny nevěříl jsem že to bude pravda.. Ve čtvrtek odpoledne jsem obědnal díly v honotě 3tis a v sobotu jsem měl doma.
    Vše bez problémů. Jsem velice spokojen. Mohu jen a jen doporučit.

  • mirek:
    Neevidujeme žádnou objednávku ani komunikaci s člověkem : "mirek"



    Pro více informací ohledně této záležitosti nás neváhejte kontaktovat na emailu : [email protected] popř. tel. 773568023 nebo 776401167

  • Pro ti co jsou nespokojení s praktiky MroAuto hlavně co se týče reklamacích nezákonných praktik obchodu, doporučuji všem těmto poškozeným obrátit se na Českou obchodní inspekci. Nebojte se. A hlavně se nenechte ošidit!!! Ja to udělal a pak mě teprve uznali reklamaci v plné výši a potom se dožadovali abych recenzi špatnou smazal. A na svých stránkách zveřejňují jen kladně recenze. Ty záporné tam nedávají. To není taky férové. Ale oni to moc dobře ví.

  • To je normální. Už jsem rezignoval volat do mro. Lidí Nový a 100xlepsi dodavatel LM Parta Brno, Loukota Martin. Super komunikace a jednání. Již druhý rok spolupráce a bez jediného problému. A ještě mě i závaží!!! Doporučuji !!!!

  • KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKEM JE VELMI ŠPATNÁ,PŘESNĚJI ŘEČENO KATASTROFÁLNÍ.PO TÝDNU ANI JEDNA ODPOVĚDˇ NA DOTAZ.

  • sparky07: tak dna 25.11.2016 vsetko vyriesene.
    Neviem z akeho dovodu posielali ciastku na dva krat.16.9. mi prislo 40e a 26.9. dalsich 18e ktore som si vsak nevsimol takze moja chyba.tymto sa samozrejme ospravedlnujem aj MRO auto.

  • nakupujem v tomto obchode uz vyse 2och rokov ak nie viac bohuzial musim skonstatovat stale sa zhorsujucu kvalitu hlavne co sa tyka komunikacie ako takej.

    po vrateni tovaru spat do mroauto v hodnote cca 60e mi bolo na ucet poslanych len 40e.a to bez akehokolvek vyrozumenia nicoho..ziadny email ziadny telefonat.
    na moj email s otazkou preco som dostal len 40e mi za 3dni nedokazal nikto odpovedat..bohuzial sa budem musiet rozhliadnut po inom shope...

  • Zdeněk Sluka:

    Prosíme ať v případě problému nás kontaktujte klient na kterého byla vyhotovena objednávka a vyexpedováno zboží.

    Neevidujeme žádnou objednávku ani komunikaci s člověkem : Zdeněk Sluka


    Popisovaná záležitost této neověřené osoby již byla dořešena.

    Zásilka s finanční částkou a firemními předměty byla odeslána oprávněné osobě.

    Pro více informací ohledně této záležitosti nás neváhejte kontaktovat na emailu : [email protected] popř. tel. 773568023 nebo 776401167

  • Reakce na odezvu na recenzi 22 . 7. 2016
    Komunikace se zákazníkem a okamžité řešení.
    Dne 27. 5. 2016 jsem oznámil „nekompatibilitu balíčku s objednávkou“ a oznámení o vrácení zboží.
    Den na to písemná omluva a slib provedení okamžitého vyexpedování správného oleje a nabídka objednání svozu za špatně zaslaný, což jsem přijal, přesto nebyla do měsíce realizována ze strany Mroauto.
    Jelikož přestala komunikace a již týden jsem měl dotazník od Heureky napsal jsem, že nechci dělat unáhlená rozhodnutí a doufám, že se jedná a nedorozumění.
    Omluva pro komplikace s dodavatelem a oznámení, že dne 7. 6. 2016 bude olej naskladněn (dnes je 12. 7. 2016 a přestože za celou dobu na e-shopu nebyl skladem, jeho cena klesla z 1018 Kč na 842 Kč).
    Za skoro 2 měsíce nebyl uskutečněn žádný ze slibů (svoz, olej, firemní dárek nebo vrácení peněz).
    Klient i přes značné přemlouvání odmítl okamžitou platbu na účet a vyžadoval zaslat finance složenkou.
    Jelikož jsem zboží nakupoval jako soukromá osoba na dobírku, za kterou se účtuje poplatek, tak podle OZ 2014 § 1832 jste povinen bezodkladně nejpozději do 14 dnů vrátit všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, což bylo 6. 7. 2016.
    8. 7. 2016 jsem informoval manažéra prodeje, s kterým jsem vedl komunikaci, že využiju všech právních prostředků na vrácení nákladů za nedodané zboží, což bylo bez odezvy.

    Zákazník byl upozorňován, že zaslání složenkou bude časově náročnější.
    Na to pamatuje, jak už jsem napsal OZ.
    Jak je to pro vás časově náročné mě zajímá asi jako vás, jak je náročné našetřit na vaše zboží.
    Proto, že jste mě poslali zboží jiného obj. čísla a ceny, bylo pro mě odeslání balíku také náročný úkon (balení, finance a čas strávený na poště).

    Žádáme o okamžité smazání recenze

    Toto je nezávislé hodnocení ověřených zákazníků a měli jste 2 měsíce s tím něco udělat.
    Postrádám informaci o odeslání peněz za nedodané zboží a náklady s tím spojené.

    Pro odlehčení citát manažéra prodeje: „Poslat někoho na poštu ať pošle složenkou peníze se zdá být jednoduchý úkon , ale z časových důvodů je to velice náročný problém (moc práce - málo lidí).“
    Jen aby váš přístup neměl opačný efekt.

  • Daniel MrAlibaba Babják: Dobry den
    prosim o kontakt 774 451 758

    Mrozek

  • Mroauto je pekne na prd maju mi poslat kauci za zakupene suciastky ktore zalohuju a pri vrateni starej suciastky vam vratia zalohu. uz 4x ma odkazali ze este to nedaly do poriadku a ze mam cakat dovolat sa tam je nemozne stale je obsadene a ked neni vytipnu telefon udajny pan Pavel to riesil stim ze to da do poriadku a znova to same vymluvy a nebranie mobilu zamna nikdy viac

  • Jiří Z: Zákazník si osobně převzal zboží na naší Bohumínské pobočce.Chyby si nevšiml prodejce ani zákazník a balení překontroloval až za dlouho po převzetí.Po oznámení o nekompatibilitě se začala záležitost okamžitě řešit s tím , že klient měl bez problémovou možnost okamžitě vrátit zboží a dostat finance zpět.Tuto možnost nakonec využil.

    Pokud se Vám zdálo , že byl prodejce neslušný tak samozřejmě bude předvolán a exemplárně pokárán aby se tato záležitost již nadále neopakovala.

    Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost a osobně doufám , že se již podobného nebude nikdy opakovat.

    Pro další nákup u nás máte přichystaný firemní dárek a slevový kupon.