Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Nechtěl jsem aby mi byl zaslan jakýkoliv dotazník a přesto...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nefunkčnost

    Prý nové zboží , no po měsíci a pul mobilní tel. nefunguje a musím řešit reklamaci . Nedoporučuji .

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Není co hodnotit zatím objednávka nedorazila

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den,

    ve vašem případě se jedná o předobjednávku. Jakmile zboží naskladníme, okamžitě budeme expedovat. :)

    Přeji Vám pěkný den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží ještě nedorazilo. Po převzetí zboží mohu napsat více

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slibují co nemají
    • Klamavá reklama

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den,

    pokud máte nějakou negativní zkušenost, kontaktujte nás prosím, na e-mail [email protected]. Prověříme celou situaci a uděláme vše proto, abychom našli vhodné řešení k Vaší spokojenosti.

    Hezký den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tak pomaly personal jsem dlouho nevidel
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží v terminu dle objednávky nebylo připraveno k vyzvednutí, stejný produkt za stejnou cenu zakoupen jinde a okamžitě
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod se občas chlubí výraznými bonusy k prodejní ceně plus.o výkupu, ale nezveřejnil omezeno kdy to platí a kdy ne

    Např. pro bonus k výkupu Xiaomi prý platí podmínka, že telefon nesmí mít ani malou praskliny (výkupní cenu ať si zvolí sami, ale to že slíbený bonus neplatí je zrada)
    U iPhone zase prý mají pravidlo že bonus platí jen když je vykupovaný telefon minimálně v ceně 4tis.
    To se člověk dozví ale až když už nový dávno koupil a přijde se starým pro slíbený bonus.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Telefon je v hroznem stavu.
    Baterka skoro nevydrží a porad se zahřívá.
    Naprosta katatrofa ,naposledy co u vas nebo kupuji.

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že máte s naším obchodem tuto negativní zkušenost. Kontaktujte nás prosím, na e-mail [email protected]. Prověříme celou situaci a udělám vše proto, abychom našli vhodné řešení k Vaší spokojenosti.

    Přeji Vám pěkný den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Před třemi měsíci jsem kupovala mobilní pohotovosti iPhone a jelikož jsem s ním byla nespokojená tak jsem ho po třech měsících vrátila kupovala jsem ho kvalitě a a paní mi po třech měsících řekla že v kvalitě c kdy vlastně telefon jsem používala 10 dní poté ležel měsíc a půl u policajtů zamčený v trezoru takže jsem telefon téměř neopotřebovala. Při koupi jsem platila 7500 po třech měsících "používání" mi vyplatili 4500Kc.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mě mělo být doručeno následující den. Dnes je to sedmý den od objednávky a pořád nic. Bylo mě řečeno, že chyba kurýra.Tak asi by bylo dobré vyměnit dopravce.

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Vážený pane, Dušane,
    Vaše zboží je připravené na pobočce v Brně k vyzvednutí od 26.6.
    Zvolil jste splátkový prodej a osobní vyzvednutí na pobočce, tedy je mi moc líto, ale kurýr k Vám nedojede, je nutné se dostavit osobně.
    V případě jiných problému mě neváhejte kontaktovat na e-mail [email protected]

    Děkuji moc a přeji Vám krásný den,
    Šárka Hlavsová
    Mobil Pohotovost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná kvalita
    • Produkt přišel rozbalený i přes objednání nového
    • Produkt požkozen (poškrábán)
    • Neodpovídání a nulová komunikace

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den, Tadeáši.

    U této objednávky (3101026700) evidujeme pouze neuhrazenou platbu.
    Objednávka ani nebyla expedována.

    A budeme rádi, pokud upřesníte na jakou adresu jste svůj požadavek zasílal . Neevidujeme žádný dotaz, žádnou komunikaci.

    Věřím tedy, že se jedná jen o nedorozumění.

    Mějte pěkný den.

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    Příslušenství sice ochotně nainstalují, ale po nákupu telefonu už pro ně nejste partner. Zjistil jsem u krásného telefonu vadnou baterii a když jsem se slušně zeptal, jestli by ji nevyměnili za cenu nákupu s prací zdarma, tak 23 výmluv. Takže poprodejní servis prostě nula.

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den, Ivoši,

    výměna baterie nebývá problém. Na které prodejně jste prosím byl?
    Je možné nás kontaktovat na mail [email protected], ráda vše prověřím a následně dořeším k Vaší spokojenosti.

    Mějte pěkný den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží mělo dorazit 12.6.aledorazilo až 17.6. bohužel to už jsem na dovolené!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • i přes to, že mobil byl v bezvadném stavu, došlo ke snížení ceny za výkup
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • absolutně neochotný personál, nabízené služby nebyli schopní provést

    už nikdy nenakoupíme jako firma ani osobně

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Né dostal jsem co bylo napsáno , bezdrátová nabíječka a photography kit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedostal jsem účtenku , zaplatil jsem 500 Kč za ochrane sklo které tam nebylo hruza

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den,

    u Vaší objednávky evidujeme požadavek o nalepení tvrzeného skla.
    Požádám tedy o upřesnění - sklo nebylo nalepeno, nebo jste jej v objednávce neobdržel?

    Kontaktujte mne prosím na mail, ráda vše prověřím a dořeším ke spokojenosti.

    Přeji Vám pěkný den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedostatek zboží

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den,

    s čím jste, prosím, nebyl/a 100% spokojen/a? Na spokojenosti zákazníků nám velice záleží, rádi situaci prověříme.

    Přeji Vám pěkný den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Cena na faktuře je výrazně vyšší než Cena objednávky.

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den,

    patrně jste zapomněl zadat slevový kód při vytváření objednávky.
    Ozvěte se nám, nic není ztraceno. ;)

    Mějte pěkný den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]