Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na e-shopu jsem objednal tablet a pouzdro na něj s vyzvednutím na jejich pobočce. Došlo mi info, že zboží je nachystáno, na pobočce mi ale ten den dali jen tablet, protože pouzdro tam nebylo, protože jej mezitím prodali někomu jinému. Takže se udělala nová objednávka na pouzdro a druhý den jsem musel na pobočku znovu pro pouzdro.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Za vrácení zboží ve 14 denní lhůtě na vyzkoušení my chtěl zaměstnanec pobočky strhnout 10% z nákupní ceny i když jsem si zboží jen vyzkoušel a rozhodl se že ho chci vrátit protože mi nevyhovuje. Nebylo nějak poškozené a neneslo známky používání.

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den,

    kontaktujte mne prosím na e-mail [email protected], budu ráda za podrobnosti.
    Následně se vše pokusím dořešit ke spokojenosti.

    Přeji Vám pěkný den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Tablet sám od sebe vypinal

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den, Josefe.

    Je nám líto, pokud máte se zbožím potíže.
    Kontaktujte nás prosím na mail, rádi vše prověříme a navedeme Vás jak postupovat při reklamaci.

    Vše jistě kladně dořešíme.

    Přeji Vám pěkný den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    Nechapu proč dáváte reklamu že můžete mít tel na splátky ze to neni žádný podvod a najednou to musí projít přes home kredit.podvod nic vic

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den,

    ano, nabízíme nákup zařízení na splátky. Vše je však velmi přehledně a transparentně vysvětleno v podmínkách na našem webu. https://www.mp.cz/splatkovy-prodej

    Mnoho společností nabízí možnost nákupu telefonů na splátky, což zahrnuje spolupráci s finančními institucemi, jako je Home Credit aj. Je důležité si uvědomit, že financování na splátky je běžná praxe a může být výhodné pro ty, kteří si nemohou dovolit zaplatit celou částku najednou. Nicméně, pokud máte pocit, že je něco nejasného nebo podezřelého, doporučuji se obrátit přímo na zákaznický servis.
    Důležité je také číst smluvní podmínky a být si vědom všech závazků, které na sebe berete.

    Přeji Vám pěkný den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Výkup starých telefonů
    • Z balení odebráno originální příslušenství - dobíjecí adaptér, který výrobce dodává jako součást balení.

    Jediná výhoda je výkup starých zařízení za rozumnou cenu.
    To co jinde dostanete spolu s telefonem,tady v balení chybí.

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den, Františku.

    děkujeme za Vaši kladnou recenzi.

    Přeji Vám pěkný den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Velmi neprijemna a neprofesionalni obsluha

    Myslim si, ze to byla zatim jedna z nejhorsich zkusenosti s e-shopem co jsem kdy zazil. Nez mi byla objednavka dorucena, tak jsem si vybral jiny mobil. Ocekaval jsem, ze kdyz jsem baleni vubec neotevrel, a navic jsem se zbozi vydal vratit hned nasledujici den po doruceni, tak by nemel byt zadny problem... Ne tak docela.
    Kdyz jsem prisel na pobocku a rekl jsem svuj zamer (odstoupeni od smlouvy do 14 dni), pan byl velmi prekvapen a mel jsem pocit, jako bych prave spachal nejaky zavazny zlocin. Nejprve se vyptaval na to, jaky je duvod meho vraceni, coz by nemelo byt nutne.
    Dale chapu, ze uz se dnes faktura fyzicky neposila se zasilkou. Nechapu pak ale duvod, proc mi potom na pobocce nevyridi reklamaci prave bez teto faktury. Melo by pak stacit pouze treba cislo objednavky, nebo cislo faktury. Pry si vsak v systemu podle techto udaju nic nedohledaji. Byl jsem tedy donucem poslat na jejich emailovou adresu fakturu, kterou mi oni sami zaslali. No, to jsem ovsem nezazil nikde a asi nikdy - a doufam, ze uz ani nikdy nezaziju.
    Pote prisel dalsi problem... I presto, ze jsem objednavku platil online kartou, tak mi pry nemohli poslat penize zpet na kartu, ani na ucet. Jediny zpusob byl pry pouze hotove - a to i pres muj nesouhlas (nechtel jsem jit s takto vysokou castkou v hotovosti pres centrum a jeste hledat vkladovy bankomat). No, musel jsem - pracovnik MP rikal, ze se se mnou nebude hadat, a ze tu moznost nema ani kdybych se postavil na hlavu... Tomu rikam prozakaznicky pristup! Navic ne zcela podle zakona.
    Pomyslnou tresnicku tomu dal fakt, ze kdyz jsem vydane penize nakonec vkladal do bankomatu, vyskocila na me hlaska, ze jsou bankovky podezrele, a ze museji byt provereny.
    Cekal jsem asi vsechno, ale i tak me tedy velmi nemile prekvapili. Velmi smutne.
    Po teto zkusenosti vim, ze sem uz rozhodne ne!

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den, Martine.

    Celá situace kterou popisujete je opravdu překvapivá. S vracením zboží, tedy odstupování od Kupní smlouvy se prodejci setkávají na denní bázi, není to nic, kde by měl prodejce zaváhat a nevyhovět vám. Věřím, že se jednalo jen o nedorozumění.

    Pokud odstupujete od smlouvy elektronicky, vyplníte formulář a zašlete zboží zpět na e-shop, obdržíte peníze na uvedený účet ve formuláři. Pokud se zastavíte se zbožím osobně na prodejně, vždy je částka vyplácena v hotovosti.

    Velmi nás mrzí, že pro vás návštěva na prodejně nebyla podle představ. Pokud budete tvořit objednávku novou, ráda vám na ni poskytnu slevu jako omluvu za tuto nepříjemnou situaci.

    Budeme potěšeni pokud nám zachováte přízeň.

    Přeji Vám pěkný den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Slib odkupu starého mobilu při koupi nového je marketingový podvod na nalákání zákazníka do obchodu. Technik by si alespoň mohl telefon prohlédnout, než rozhodne, že ho nechce. Trapné chování!!

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že máte s naším obchodem tuto negativní zkušenost. Kontaktujte nás prosím, na e-mail [email protected]. Prověříme celou situaci a udělám vše proto, abychom našli vhodné řešení k Vaší spokojenosti.

    Přeji Vám pěkný den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nevím?
    • zboží nedorazilo ve smluvený termín, koupil jsme jinde

    zboží nedorazilo ve smluvený termín, koupil jsme jinde

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den, Tomasi,

    mrzí nás, že u Vaší objednávky došlo k potížím.
    Z důvodu skladových nesrovnalostí jsme byli nuceni zboží stahovat z jiné prodejny a proto došlo ke zdržení. Věřím, že příští objednávka již bude podle Vašich představ a náš obchod doporučíte.

    Pokud budete tvořit objednávku novou, kontaktujte mne prosím na mail, nechám Vám k objednávce přibalit malý dárek jako omluvu.

    Přeji Vám pěkný den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Obchod neuvádí, co je součástí balení - adaptér k mobilu nebyl součástí, takže jsem musela koupit jinde.
    • Součástí balení je obal, což obchod bohužel také neuvádí - koupila jsem i se sklem jinde..

    Obchod jako takový je skvělý, lehké vyhledávání, jen škoda, že neuvádí obsah balení.

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Snad vás potěší, že je v plánu tuto úpravu na web přidat.

    Snad bude vaše další objednávka podle vašich představ.

    Přeji Vám pěkný den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod vypadal nadějně, nabízel výkup starého mobilu

    Chcete hodnocení a přitom od chvíle vzniku objednávky se mi nikdo neozval takže se obávám, že je Vaší snahou objednávku zrušit.

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den,

    vaše objednávka bohužel nebyla uhrazena a tak jsme ji byli nuceni stornovat.
    Informace o stornu vám byla zaslána e-mailem.

    Při další objednávce nás prosím v případě potřeby neváhejte kontaktovat, rádi vás navedeme/poradíme.
    Věřím, že s příští objednávkou nebude problém.

    Přeji Vám pěkný den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Slibovat vyzvednutí do 30 ti minut a pak to nesplnit, alibisticky poslat info o možnosti vyzvednutí 5 minut před koncem pracovní doby.
    Nemožnost využít placené služby servisu pro přesun dat ze starého mobilu do nového, protože to odmítnou na základě většího objemu dat k přesunu.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Objednávku jsem si rezervoval na prodejně k osobnímu vyzvednutí, vzhledem k bydlišti za rohem. Překvapila mě informace, že takto vyzvednuté zboží má jiné pravidla k navrácení ve 14deni lhůtě. V podstatě že nelze. Jediné jak toho dosáhnout je koupit online. Nevidím rozdíl v koupi nové věci na krámě nebo na netu. Nicméně jsem raději objednal jinde s doručením domů abych mohl v klidu vyzkoušet kompatibilitu s telefonem. Jinak obsluha byla vstřícná.

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši kladnou recenzi.

    Přeji Vám pěkný den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nespolehlivost
    • Starosti s objednávkou
    • Neschopnost reagovat na přání zákazníka
    • Objednané zboží došlo promáčklé a krabice produktu deformovaná
    • Byl to dárek, ale vzhledem k poškození krabice (asi pádem na pravou hranu) již nemůžu použít.
    • Kdyby se řídili mou poznámkou, tak bych vůbec nemusel řešit uvedené problémy.
    • Tohle se mi doposud v žádném eshopu nestalo. Vždy se řídili poznámkou zákazníka.

    Jsem hluboce nespokojený s vyřízením objednávky, protože jsem se díky tomu dostal do velkého stresu. Do poznámky jsem jasně uvedl: * Poznámka: POZOR! Jsem momentálně na horách. Expedice až v pátek 3. 1. 2024. Pouze nerozbalený produkt s pečetí na krabici a vložit do další krabice, aby nedošel produkt olepený nálepkami a pomačkaný - bude to dárek.

    Už dne 30. 12. 2024 mi dopravce napsal, že jsme vyzvedli zboží u odesílatele MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o. a vezeme ho do výdejního místa Pickup. Produkt došel již velmi brzy 2. 1. 2024, tak jsem kontaktoval p. Lud... (vedoucí oddělení zákaznické podpory). Napsala, že kolegové evidentně poznámku přehlédli. To mi moc nepomohlo, protože jsem musel situaci řešit a zbytečně ztrácet čas.

    Balík samozřejmě došel promáčklý (nebyl vložen do další krabice) a obal produktu je poškozený. Nakonec jsem kvůli tomu musel koupit jiný dárek, protože jsem musel zkontrolovat obsah proti poškození. Produkt si budu muset ponechat (vracet do 14 dnů), protože bych byl obviněn z poškození krabice, kterou jsem nezpůsobil. Je to velké zklamání a e-shop už u této firmy nepoužiji (pouze vyzvednutí na pobočce, kterou mám 50 km daleko).

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží skladem ve více kusech neni
    • Pošlou vám rozvalené zboží, se souhlasem, ale krabička roztrhaná!
    • Pravděpodobně neúplné balení ( USB)

    Vracet nebudu, byl to dárek, ale zpoždění zásilky, namísto slíbeného termínu až ponorem roce ve stavu, za který jsem se styděl, kabel jsem dokoupil

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den,

    velice mne mrzí, že došlo ke zpoždění Vaší objednávky.
    Objednávka byla tvořena mezi svátky a to bohužel dopravce nedoručoval. Jednalo se o poslední vystavený kus a protože byla krabička rozbalená, byla vám nabídnuta i sleva, ta byla z vaší strany přijata.
    Pokud však nebyl obsah balení kompletní, bylo by vhodnější nás kontaktovat - vše bychom uvedli do pořádku.

    Pokud budete tvořit novou objednávku, kontaktujte mne prosím na mail [email protected], nechám Vám do zásilky přibalit malý dárek, jako omluvu za prodlevu a komplikace.

    Budeme rádi, pokud nám zachováte svou přízeň a věřím, že s další objednávkou již bude vše v pořádku.

    Děkuji a přeji pěkný den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velký výběr zboží
    • Dobré akce
    • Nesmyslně dlouhá doba dodání

    V dnešní době čekat na doručení obalu na telefon na pobočku více jak týden, to jako vážně?
    Jeden den jsem objednal, druhý přišel email, že zboží se odesílá a pak týden nic, opravdu parádní a spolehlivý přístup!!
    Po zavolání na infolinku mi bylo řečeno, že neví kde zboží je, že vidí v systému, že to bylo odeslané, takže informace k ničemu.
    Tady už nikdy více...

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den,

    mrzí nás, že u Vaší objednávky došlo k potížím. Z důvodu skladových nesrovnalostí jsme byli nuceni Vaší objednávku pozdržet.
    Věřím, že příští objednávka již bude podle Vašich představ a náš obchod doporučíte.
    Pokud budete tvořit objednávku novou, kontaktujte mne prosím na mail, nechám Vám k objednávce přibalit malý dárek jako omluvu.

    Přeji Vám pěkný den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • cena, rychlost dodání
    • nepravdivé informace o stavu zboží

    Mobil dorazil absolutně vybitý, nešel zapnout. Po cca 5 min se objevila na displeji baterie s nulovou kapacitou, přitom v MP tvrdili, že jde pouze o rozbalený kus a mobil je v naprostém pořádku. Na mobilu byly vidět otisky od rukou, takže s ním někdo manipuloval a nejspíš na nabití se vykašlal. Nulová kapacita baterii poškozuje na chemické úrovní, to ovšem MP neuznalo. Mobil jsem vrátit už nemohl, byl to dárek starší paní. Zkušenost: neférové jednání MP.

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že máte s naším obchodem negativní zkušenost.
    Kontaktujte mne, prosím, na e-mail. Prověříme celou situaci a uděláme vše proto, abychom našli vhodné řešení k Vaší spokojenosti.

    Přeji hezký den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá doba dodání. Objednáno 22.12, 23.12 odeláno na prodejnu a doručeno na prodejnu 30.12. 7 dnů se mi zdá hodně na převoz zboží z Prahy do Olomouce.

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den,

    chápu vaše zklamání ohledně doby dodání. Sedm dní na převoz zboží z Prahy do Olomouce se může zdát jako dlouhá doba, zejména pokud se jedná o relativně krátkou vzdálenost.
    Ale důvody pro zpoždění byly nastávající svátky vánoční. V době, kdy jste provádel/a objednávku jsme již brzké doručení negarantovali.
    27.12. přepravce nedoručoval a tak se k doručení balíčku dostali až po dalším víkendu. To jest 30.12. Jednalo se o nejzazší možný termín doručení.

    Věřím, že příští objednávka již bude podle vašich představ.

    Přeji Vám pěkný den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neprehledne
    • Nemůžete tam dát i výkup starého zarizeni
    • Prostě nedoporučuji

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den.

    Pokud máte konkrétní problém s výkupem vašeho starého zařízení, nebo situaci, kterou byste chtěl/a sdílet, ráda vám pomohu nebo poskytnu radu.

    Neváhejte se na mne prosím obrátit.

    Přeji Vám pěkný den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Navštívil pobočku Mobil Pohotovosti na Andělu v Praze, kde jsem si vyzvedával nový Mac Mini M4 Pro, který jsem si předem objednal online. Rozhodl jsem se zaplatit až na místě, hotově nebo kartou. Bohužel celý proces vyzvednutí proběhl velmi nekomfortně a zanechal ve mně nepříjemný pocit.

    Po příchodu na pobočku jsem sdělil paní za přepážkou číslo své objednávky. Paní odešla do skladu, aby přinesla zboží, což proběhlo bez problémů. Jakmile však produkt přinesla, bez jakéhokoli dotazu ohledně způsobu platby mi automaticky oznámila, že potřebuje vidět můj občanský průkaz.

    Na můj dotaz, proč je občanský průkaz nutný, mi paní vysvětlila, že to vyžaduje banka jako preventivní opatření proti případné platbě kradenou kartou. Tento požadavek mě překvapil, protože se mě nikdo nejprve nezeptal, jak budu platit – ať už hotově nebo kartou .Chápu, že je potřeba zamezit podvodům, ale tento přístup mi přišel necitlivý a zbytečně předpojatý. Měl jsem pocit, že mě automaticky zařadila mezi potenciálně problémové zákazníky, což rozhodně není dobrý pocit, zvlášť když se jednalo o standardní vyzvednutí předem objednaného zboží.

    Celou situaci ještě zhoršil fakt, že si paní chtěla opsat číslo mého občanského průkazu na nějaký cár papíru. Tento požadavek jsem důrazně odmítl, protože ho považuji za nepřiměřený a potenciálně i v rozporu s pravidly ochrany osobních údajů. Nikde v podmínkách objednávky nebylo uvedeno, že by bylo nutné při vyzvednutí poskytnout takové údaje. Kromě toho mi nebylo dostatečně vysvětleno, k čemu přesně by tyto informace byly použity a jak by byly chráněny.

    Celý zážitek mi zkazil radost z nákupu. Chápu potřebu prevence podvodů, ale tento přístup byl necitlivý a zbytečně nepříjemný. Očekával bych, že personál nejprve naváže základní komunikaci a zjistí způsob platby, než začne vyžadovat osobní údaje.

    Doufám, že Mobil Pohotovost přehodnotí své postupy, aby zákazníci nebyli vystavováni podobným situacím. Transparentnost, respekt a vstřícnost by měly být standardem při každém kontaktu se zákazníkem.

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den, Pavle,

    děkujeme, že jste se s námi podělil o svůj zážitek z vyzvednutí zboží na pobočce Mobil Pohotovosti. Omlouváme se za nepříjemnosti, které jste zažil, a chápeme, jak důležité je, aby zákazníci měli pozitivní zkušenosti při nákupu.

    Vaše zpětná vazba ohledně požadavku na občanský průkaz a způsobu, jakým byl tento požadavek komunikován, je pro nás velmi cenná. Chápeme, že je důležité chránit zákazníky před podvody, ale zároveň je nezbytné, aby byl proces vyzvednutí zboží co nejpříjemnější a nejtransparentnější.

    Budeme se snažit zlepšit školení našeho personálu, aby lépe komunikovali se zákazníky a zjistili jejich preference ohledně platby předtím, než začnou vyžadovat osobní údaje. Vaše zkušenost nám pomůže přehodnotit naše postupy a zajistit, aby se podobné situace v budoucnu neopakovaly.

    Ještě jednou se omlouvám za vzniklé nepříjemnosti a doufám, že nám dáte příležitost ukázat, že se snažíme o zlepšení našich služeb.

    Děkujeme za vaši důvěru. Přeji příjemný den.

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    • Čekám už více jak týden na vrácení peněz

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den,

    kontaktujte nás prosím na mail [email protected]. Vše prověříme.

    Přeji Vám pěkný den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost