Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Slib odkupu starého mobilu při koupi nového je marketingový podvod na nalákání zákazníka do obchodu. Technik by si alespoň mohl telefon prohlédnout, než rozhodne, že ho nechce. Trapné chování!!
Reakce obchodu Mobil Pohotovost
Dobrý den,
velice nás mrzí, že máte s naším obchodem tuto negativní zkušenost. Kontaktujte nás prosím, na e-mail [email protected]. Prověříme celou situaci a udělám vše proto, abychom našli vhodné řešení k Vaší spokojenosti.
Přeji Vám pěkný den,
Magdaléna Ludvíková
Mobil Pohotovost
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- nevím?
- zboží nedorazilo ve smluvený termín, koupil jsme jinde
zboží nedorazilo ve smluvený termín, koupil jsme jinde
Reakce obchodu Mobil Pohotovost
Dobrý den, Tomasi,
mrzí nás, že u Vaší objednávky došlo k potížím.
Z důvodu skladových nesrovnalostí jsme byli nuceni zboží stahovat z jiné prodejny a proto došlo ke zdržení. Věřím, že příští objednávka již bude podle Vašich představ a náš obchod doporučíte.
Pokud budete tvořit objednávku novou, kontaktujte mne prosím na mail, nechám Vám k objednávce přibalit malý dárek jako omluvu.
Přeji Vám pěkný den,
Magdaléna Ludvíková
Mobil Pohotovost
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Obchod neuvádí, co je součástí balení - adaptér k mobilu nebyl součástí, takže jsem musela koupit jinde.
- Součástí balení je obal, což obchod bohužel také neuvádí - koupila jsem i se sklem jinde..
Obchod jako takový je skvělý, lehké vyhledávání, jen škoda, že neuvádí obsah balení.
Reakce obchodu Mobil Pohotovost
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Snad vás potěší, že je v plánu tuto úpravu na web přidat.
Snad bude vaše další objednávka podle vašich představ.
Přeji Vám pěkný den,
Magdaléna Ludvíková
Mobil Pohotovost
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- obchod vypadal nadějně, nabízel výkup starého mobilu
Chcete hodnocení a přitom od chvíle vzniku objednávky se mi nikdo neozval takže se obávám, že je Vaší snahou objednávku zrušit.
Reakce obchodu Mobil Pohotovost
Dobrý den,
vaše objednávka bohužel nebyla uhrazena a tak jsme ji byli nuceni stornovat.
Informace o stornu vám byla zaslána e-mailem.
Při další objednávce nás prosím v případě potřeby neváhejte kontaktovat, rádi vás navedeme/poradíme.
Věřím, že s příští objednávkou nebude problém.
Přeji Vám pěkný den,
Magdaléna Ludvíková
Mobil Pohotovost
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Slibovat vyzvednutí do 30 ti minut a pak to nesplnit, alibisticky poslat info o možnosti vyzvednutí 5 minut před koncem pracovní doby.
Nemožnost využít placené služby servisu pro přesun dat ze starého mobilu do nového, protože to odmítnou na základě většího objemu dat k přesunu. -
Nedoporučuje obchod
Objednávku jsem si rezervoval na prodejně k osobnímu vyzvednutí, vzhledem k bydlišti za rohem. Překvapila mě informace, že takto vyzvednuté zboží má jiné pravidla k navrácení ve 14deni lhůtě. V podstatě že nelze. Jediné jak toho dosáhnout je koupit online. Nevidím rozdíl v koupi nové věci na krámě nebo na netu. Nicméně jsem raději objednal jinde s doručením domů abych mohl v klidu vyzkoušet kompatibilitu s telefonem. Jinak obsluha byla vstřícná.
Reakce obchodu Mobil Pohotovost
Dobrý den,
děkujeme za Vaši kladnou recenzi.
Přeji Vám pěkný den,
Magdaléna Ludvíková
Mobil Pohotovost
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Nespolehlivost
- Starosti s objednávkou
- Neschopnost reagovat na přání zákazníka
- Objednané zboží došlo promáčklé a krabice produktu deformovaná
- Byl to dárek, ale vzhledem k poškození krabice (asi pádem na pravou hranu) již nemůžu použít.
- Kdyby se řídili mou poznámkou, tak bych vůbec nemusel řešit uvedené problémy.
- Tohle se mi doposud v žádném eshopu nestalo. Vždy se řídili poznámkou zákazníka.
Jsem hluboce nespokojený s vyřízením objednávky, protože jsem se díky tomu dostal do velkého stresu. Do poznámky jsem jasně uvedl: * Poznámka: POZOR! Jsem momentálně na horách. Expedice až v pátek 3. 1. 2024. Pouze nerozbalený produkt s pečetí na krabici a vložit do další krabice, aby nedošel produkt olepený nálepkami a pomačkaný - bude to dárek.
Už dne 30. 12. 2024 mi dopravce napsal, že jsme vyzvedli zboží u odesílatele MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o. a vezeme ho do výdejního místa Pickup. Produkt došel již velmi brzy 2. 1. 2024, tak jsem kontaktoval p. Lud... (vedoucí oddělení zákaznické podpory). Napsala, že kolegové evidentně poznámku přehlédli. To mi moc nepomohlo, protože jsem musel situaci řešit a zbytečně ztrácet čas.
Balík samozřejmě došel promáčklý (nebyl vložen do další krabice) a obal produktu je poškozený. Nakonec jsem kvůli tomu musel koupit jiný dárek, protože jsem musel zkontrolovat obsah proti poškození. Produkt si budu muset ponechat (vracet do 14 dnů), protože bych byl obviněn z poškození krabice, kterou jsem nezpůsobil. Je to velké zklamání a e-shop už u této firmy nepoužiji (pouze vyzvednutí na pobočce, kterou mám 50 km daleko). -
Nedoporučuje obchod
- Zboží skladem ve více kusech neni
- Pošlou vám rozvalené zboží, se souhlasem, ale krabička roztrhaná!
- Pravděpodobně neúplné balení ( USB)
Vracet nebudu, byl to dárek, ale zpoždění zásilky, namísto slíbeného termínu až ponorem roce ve stavu, za který jsem se styděl, kabel jsem dokoupil
Reakce obchodu Mobil Pohotovost
Dobrý den,
velice mne mrzí, že došlo ke zpoždění Vaší objednávky.
Objednávka byla tvořena mezi svátky a to bohužel dopravce nedoručoval. Jednalo se o poslední vystavený kus a protože byla krabička rozbalená, byla vám nabídnuta i sleva, ta byla z vaší strany přijata.
Pokud však nebyl obsah balení kompletní, bylo by vhodnější nás kontaktovat - vše bychom uvedli do pořádku.
Pokud budete tvořit novou objednávku, kontaktujte mne prosím na mail [email protected], nechám Vám do zásilky přibalit malý dárek, jako omluvu za prodlevu a komplikace.
Budeme rádi, pokud nám zachováte svou přízeň a věřím, že s další objednávkou již bude vše v pořádku.
Děkuji a přeji pěkný den,
Magdaléna Ludvíková
Mobil Pohotovost
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Velký výběr zboží
- Dobré akce
- Nesmyslně dlouhá doba dodání
V dnešní době čekat na doručení obalu na telefon na pobočku více jak týden, to jako vážně?
Jeden den jsem objednal, druhý přišel email, že zboží se odesílá a pak týden nic, opravdu parádní a spolehlivý přístup!!
Po zavolání na infolinku mi bylo řečeno, že neví kde zboží je, že vidí v systému, že to bylo odeslané, takže informace k ničemu.
Tady už nikdy více...Reakce obchodu Mobil Pohotovost
Dobrý den,
mrzí nás, že u Vaší objednávky došlo k potížím. Z důvodu skladových nesrovnalostí jsme byli nuceni Vaší objednávku pozdržet.
Věřím, že příští objednávka již bude podle Vašich představ a náš obchod doporučíte.
Pokud budete tvořit objednávku novou, kontaktujte mne prosím na mail, nechám Vám k objednávce přibalit malý dárek jako omluvu.
Přeji Vám pěkný den,
Magdaléna Ludvíková
Mobil Pohotovost
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- cena, rychlost dodání
- nepravdivé informace o stavu zboží
Mobil dorazil absolutně vybitý, nešel zapnout. Po cca 5 min se objevila na displeji baterie s nulovou kapacitou, přitom v MP tvrdili, že jde pouze o rozbalený kus a mobil je v naprostém pořádku. Na mobilu byly vidět otisky od rukou, takže s ním někdo manipuloval a nejspíš na nabití se vykašlal. Nulová kapacita baterii poškozuje na chemické úrovní, to ovšem MP neuznalo. Mobil jsem vrátit už nemohl, byl to dárek starší paní. Zkušenost: neférové jednání MP.
Reakce obchodu Mobil Pohotovost
Dobrý den,
velice nás mrzí, že máte s naším obchodem negativní zkušenost.
Kontaktujte mne, prosím, na e-mail. Prověříme celou situaci a uděláme vše proto, abychom našli vhodné řešení k Vaší spokojenosti.
Přeji hezký den,
Magdaléna Ludvíková
Mobil Pohotovost
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá doba dodání. Objednáno 22.12, 23.12 odeláno na prodejnu a doručeno na prodejnu 30.12. 7 dnů se mi zdá hodně na převoz zboží z Prahy do Olomouce.
Reakce obchodu Mobil Pohotovost
Dobrý den,
chápu vaše zklamání ohledně doby dodání. Sedm dní na převoz zboží z Prahy do Olomouce se může zdát jako dlouhá doba, zejména pokud se jedná o relativně krátkou vzdálenost.
Ale důvody pro zpoždění byly nastávající svátky vánoční. V době, kdy jste provádel/a objednávku jsme již brzké doručení negarantovali.
27.12. přepravce nedoručoval a tak se k doručení balíčku dostali až po dalším víkendu. To jest 30.12. Jednalo se o nejzazší možný termín doručení.
Věřím, že příští objednávka již bude podle vašich představ.
Přeji Vám pěkný den,
Magdaléna Ludvíková
Mobil Pohotovost
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Neprehledne
- Nemůžete tam dát i výkup starého zarizeni
- Prostě nedoporučuji
Reakce obchodu Mobil Pohotovost
Dobrý den.
Pokud máte konkrétní problém s výkupem vašeho starého zařízení, nebo situaci, kterou byste chtěl/a sdílet, ráda vám pomohu nebo poskytnu radu.
Neváhejte se na mne prosím obrátit.
Přeji Vám pěkný den,
Magdaléna Ludvíková
Mobil Pohotovost
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Navštívil pobočku Mobil Pohotovosti na Andělu v Praze, kde jsem si vyzvedával nový Mac Mini M4 Pro, který jsem si předem objednal online. Rozhodl jsem se zaplatit až na místě, hotově nebo kartou. Bohužel celý proces vyzvednutí proběhl velmi nekomfortně a zanechal ve mně nepříjemný pocit.
Po příchodu na pobočku jsem sdělil paní za přepážkou číslo své objednávky. Paní odešla do skladu, aby přinesla zboží, což proběhlo bez problémů. Jakmile však produkt přinesla, bez jakéhokoli dotazu ohledně způsobu platby mi automaticky oznámila, že potřebuje vidět můj občanský průkaz.
Na můj dotaz, proč je občanský průkaz nutný, mi paní vysvětlila, že to vyžaduje banka jako preventivní opatření proti případné platbě kradenou kartou. Tento požadavek mě překvapil, protože se mě nikdo nejprve nezeptal, jak budu platit – ať už hotově nebo kartou .Chápu, že je potřeba zamezit podvodům, ale tento přístup mi přišel necitlivý a zbytečně předpojatý. Měl jsem pocit, že mě automaticky zařadila mezi potenciálně problémové zákazníky, což rozhodně není dobrý pocit, zvlášť když se jednalo o standardní vyzvednutí předem objednaného zboží.
Celou situaci ještě zhoršil fakt, že si paní chtěla opsat číslo mého občanského průkazu na nějaký cár papíru. Tento požadavek jsem důrazně odmítl, protože ho považuji za nepřiměřený a potenciálně i v rozporu s pravidly ochrany osobních údajů. Nikde v podmínkách objednávky nebylo uvedeno, že by bylo nutné při vyzvednutí poskytnout takové údaje. Kromě toho mi nebylo dostatečně vysvětleno, k čemu přesně by tyto informace byly použity a jak by byly chráněny.
Celý zážitek mi zkazil radost z nákupu. Chápu potřebu prevence podvodů, ale tento přístup byl necitlivý a zbytečně nepříjemný. Očekával bych, že personál nejprve naváže základní komunikaci a zjistí způsob platby, než začne vyžadovat osobní údaje.
Doufám, že Mobil Pohotovost přehodnotí své postupy, aby zákazníci nebyli vystavováni podobným situacím. Transparentnost, respekt a vstřícnost by měly být standardem při každém kontaktu se zákazníkem.Reakce obchodu Mobil Pohotovost
Dobrý den, Pavle,
děkujeme, že jste se s námi podělil o svůj zážitek z vyzvednutí zboží na pobočce Mobil Pohotovosti. Omlouváme se za nepříjemnosti, které jste zažil, a chápeme, jak důležité je, aby zákazníci měli pozitivní zkušenosti při nákupu.
Vaše zpětná vazba ohledně požadavku na občanský průkaz a způsobu, jakým byl tento požadavek komunikován, je pro nás velmi cenná. Chápeme, že je důležité chránit zákazníky před podvody, ale zároveň je nezbytné, aby byl proces vyzvednutí zboží co nejpříjemnější a nejtransparentnější.
Budeme se snažit zlepšit školení našeho personálu, aby lépe komunikovali se zákazníky a zjistili jejich preference ohledně platby předtím, než začnou vyžadovat osobní údaje. Vaše zkušenost nám pomůže přehodnotit naše postupy a zajistit, aby se podobné situace v budoucnu neopakovaly.
Ještě jednou se omlouvám za vzniklé nepříjemnosti a doufám, že nám dáte příležitost ukázat, že se snažíme o zlepšení našich služeb.
Děkujeme za vaši důvěru. Přeji příjemný den.
Magdaléna Ludvíková
Mobil Pohotovost
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Čekám už více jak týden na vrácení peněz
Reakce obchodu Mobil Pohotovost
Dobrý den,
kontaktujte nás prosím na mail [email protected]. Vše prověříme.
Přeji Vám pěkný den,
Magdaléna Ludvíková
Mobil Pohotovost -
Nedoporučuje obchod
Velmi zasekaný web, objednávku jsem dělal 2x - a nedala se dokončit
Reakce obchodu Mobil Pohotovost
Dobrý den, Kristýno,
v případě potřeby nás můžete kontaktovat na zákaznické lince, rádi vám s objednávkou pomůžeme.
infolinka: 245 00 83 83
Po-Ne 9:00 - 18:00
Přeji Vám pěkný den,
Magdaléna Ludvíková
Mobil Pohotovost
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Chtěl jsem jiný telefon. Byl poslední v Olomouci, nebyli jste schopný jo zaslat. Proto jsem musel objednat tento.
Reakce obchodu Mobil Pohotovost
Dobrý den, Petře,
děkujeme za Vaši recenzi a zpětnou vazbu.
Pokud se jednalo o poslední kus na prodejně, tek ten bohužel z důvodů omezené dostupnosti není možné zaslat na adresu ani přeposlat na jinou prodejnu.
Věřím, že budete s vybraným kusem spokojen. :)
Přeji Vám pěkný den,
Magdaléna Ludvíková
Mobil Pohotovost
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Zpoždění objednávky, bez jakékoliv omluvy
Reakce obchodu Mobil Pohotovost
Dobrý den, Ivane,
vaše objednávka byla tvořena v pátek v nočních hodinách. Přes víkend se objednávky nezpracovávají. Objednávka byla zpracována v pondělí, kdy byla ihned i předána přepravci.
Podle systému měl přepravce jeden den zpoždění, které nás velmi mrzí, ale s kterým bohužel nemůžeme nic udělat, vše bylo již v kompetenci přepravce.
Pokud však budete tvořit objednávku novou, ozvěte se nám na e-mail, ráda vám nechám k objednávce přibalit malý dárek jako omluvu. ;)
Přeji Vám pěkný den,
Magdaléna Ludvíková
Mobil Pohotovost
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Dodané sklo (PanzerGlass) nečte otisky prstů, ale jaksi se prodejce o tom zapomněl zmínit.
Dodané sklo (PanzerGlass) nečte otisky prstů, ale jaksi se prodejce o tom zapomněl zmínit.
Reakce obchodu Mobil Pohotovost
Dobrý den,
velmi často postačí zvýšit citlivost otisku prstu.
Zastavte se prosím na prodejně, rádi vám pomůžeme.
Přeji Vám pěkný den,
Magdaléna Ludvíková
Mobil Pohotovost
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Místo nového produktu mi byl nabídnut jiný, již rozbalený.
Reakce obchodu Mobil Pohotovost
Dobrý den,
je pravdou, že se jednalo o rozbalené zboží, ale i z toho důvodu vám byla nabídnuta sleva. :)
Na tuto nabídku bohužel z vaší strany nepřišla žádná reakce.
Přeji Vám pěkný den,
Magdaléna Ludvíková
Mobil Pohotovost
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Široký výběr elektroniky
- Při použitých zařízení jako mobily záruka jen 6 měsíců .vsude jinde na jiných obchodech automaticky 12 měsíců zdarma
- Kupoval jsem dva Samsungu oba se pokazili po 7 měsíci
Reakce obchodu Mobil Pohotovost
Dobrý den,
děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.
I tak doporučuji zařízení na reklamaci donést. Smluvní záruka byla u koupi 6 měsíců, ale dále ještě máte odpovědnost z vady na 24 měsíců. Vše prosím prokonzultujte s kolegy na prodejně.
Přeji Vám pěkný den,
Magdaléna Ludvíková
Mobil Pohotovost
[email protected]