Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlý výkup s vyplacením částky
    • Lístečkový systém na prodejně
    • Nefunkční lístečkový systém na prodejně
    • Nereálné datum doručení
    • Opakovaně nepřesné informace na prodejně
    • Horší výběr barevných variací telefonů

    Na MP jsem narazil díky výhodné nabídce na Samsung S23 s bonusem za výkup starého telefonu. Abych se nemusel prokousávat podmínkami na webu, navštívil jsem prodejnu pro informace.

    Prodejna nemá dostatečnou personální kapacitu, proto je čekání řešeno lístečkovým systémem a může být poměrně dlouhé. Prodavači jsou frontou čekajících docela pod tlakem, proto se nakupujícím nevěnují, jak bych očekával. V podstatě mi potvrdili bonus, který neodpovídal realitě (kombinace bonusu od MP a Samsungu) a ujistil, že není třeba objednávat telefon, protože mají dobré skladové zásoby.

    Druhý den byl na prodejně nejprve problém s lístečkovým systémem, kdy k jsem byl zavolán k přepážce, u které už byl jiný zákazník. Prodavač mě nevrátil do fronty, ale musel jsem čekat, až zákazníka obslouží. Tím mě předbíhali další zákazníci, navíc jsem z fronty vypadl i pro tohoto prodavače a po obsloužení volal další čísla, až jsem se musel ohradit. Navíc se mylné potvrzení bonusu více-méně opakovalo. Oproti informaci z předchozího dne, mi byl nabídnut mobil jen v jedné (fialové) barvě s informací, že není problém objednat jakoukoli barvu na webu. To se opět ukázalo jako nepřesná informace, černá barva nebyla dostupná ani na webu.

    Doručení zboží po objednávce z webu, se kvůli nereálném datu předpokládaného doručení také zkomplikovalo, ale zboží jsem po týdnu od objednávky obdržel.

    Před výkupem jsem na webu zjistil svůj (a nejen svůj) omyl o kombinaci bonusů, takže jsem už při osobním výkupu nic neřešil a vše proběhlo bez problémů. Částku vč. bonusu vyplácí MP ihned na dřevo.

    Celkově jsem od MP čekal lepší a profesionální přístup na prodejně, rychlejší doručení a lepší cenu. Výsledná částka cca o 1000,- výhodnější oproti srovnatelné konkurenci asi nestála za komplikace. Příště bych se poohlédl jinde.

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den,

    velice se omlouvám za způsobené komplikace. Pokud budete tvořit novou objednávku, kontaktujte mne prosím, s číslem objednávky na mail [email protected], nechám Vám do zásilky přibalit dárek, jako omluvu.
    Budeme rádi, pokud nám zachováte svou přízeň a věřím, že s další objednávkou již bude vše v pořádku.

    Děkuji a přeji pěkný den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    waited for 7 days and they cancel my order

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Hello,

    We are sorry that we had to cancel your order, but it was not paid by you. :(

    Have a nice day,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží ihned k odběru
    • široký výběr
    • když chcete koupit musíte nejdříve objednat a pak čekat než to připraví

    Koupil jsem samsung s23 ultra stav A použitý, telefon již nebyl voděodolný nejspíš po nějákém předchozím servisu. Nikdo nám neřekl nenamáčet při koupi, samozdřejmě že jsme ho utopily. Telefon šel na opravu a poslali ho do externího servisu kde ležel vytopený měsíc, ten telefon ani neotevřeli že by byla nějáká snaha ho vyčistit!!!!. Vrátily nám ho že oprava je nerentabilní, oprava by prý stála jako nový telefon. Telefon jsme měli 4dny. 27.000kč. Doma jsem telefon otevřel vyčistil základní desku a všechny kontakty speciálním sprejem na elektroniku cena spreje cca 300kč, objednal za 600kč konektor napajení vč zakladní desky. Vyčistil jsem čočky fotoaparátu, Koupil nové lepení zadního krytu za 100kč. A ejhle telefon opravený za 1000kč a funguje pořád a bez vad a dokoce už vodotěsný nateklo tam skrz zadní lepení po neodborné montáži. Tímto chci říct že pokud vám takhle exterák něco neopraví, je dobré zkusit ještě jiné servisy kde budou mít snahu to zkusit opravit. Pak jsem si kupoval nová sluchátka galaxy buds2 pro, po 3 dnech jsem je musel reklamovat protože při volání zlobily mikrofony a druhá strana mě blbě slyšela. Řekli mi že dostanu nejspíš výměnou hned jíné. Sluchátka nemám už 17 dní opět poslali do externího servisu.

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den,

    podle Vašeho jména se mi nepodařilo reklamaci v našem systému dohledat. Pouze jeden záznam s reklamací sluchátek a ten je již z roku 2020. Kontaktujte mne prosím na mail, ráda vše prověřím a dořeším k Vaší spokojenosti.

    Pěkný den.

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po objednavce zavolal zastupce MP a oznamil, že zbyvá jenom jeden rozbaleny kus. Nabidnoul slevu 400 kč, ale s tim, že mám zaplatit celkovou cenu a slevu me pošle na učet zpatky.
    jsem se souhlasil.
    Mobil mě dorazil, slevu do dnes nemám. Šmejdy.

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den.

    Ráda bych jen uvedla na pravou míru, že bylo vše dodrženo, jak bylo slíbeno. Částka Vám byla poukázána na účet 27.7. Tedy v podstatě obratem. Je možné, že se vrátila k datu, kdy byla objednávka hrazena. Nahlédněte prosím do hysterie, věřím, že platbu dohledáte.

    V případě potřeby mne prosím neváhejte kontaktovat.

    Pěkný den.

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V případě reklamace nechci se někdo ani bavit

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den,

    kontaktujte mne prosím, na e-mail. Budu ráda za podrobnosti a pokusím se vše dořešit k Vaší spokojenosti.

    Přeji Vám pěkný den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Koupil jsem telefon společně s hodinkami jako dárek. Oboje zboží bylo prezentované na webu jako nové. V pytli který připomínal odpadkový koš chrastila otevřená krabička s telefonem. Telefon neměl originálně zalepenou krabičku, měl na sobě otisky prstů a prach. Fólie na telefonu vypadala jako znovu nalepená. Telefón kompletně vybitý.

    Ozval jsem se na telefonní podporu. Tam mi řekli, že jsem koupil nový telefón a že by se nemělo jednat o výstavní kus, ale pokud je rozbalený tak mám jet na pobočku kde mi řeknou více.

    Vrátil jsem se tedy na pobočku kde mi velmi nepříjemná paní řekla že oni nemohou vědět v jakým stavu ten telefón je, že to ví centrála. Reklamovala nám ho s tím, že mi dali peníze v hotovosti, ale museli jsme čekat na nabití telefonu. Po nabití sama zaměstnankyně potvrdila, že telefon není ani resetovaný a vypadá to na výstavní kus.

    Hodinky dorazily v pořádku, v původním obalu. U telefonu za 20 tisíc bych ale takové problémy opravdu nečekal.

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den, Tomáši,

    mrzí nás, že u Vaší objednávky došlo k problémům. Chybou jednoho z kolegů (který se momentálně zaškoluje) byla objednávka odeslána s kusem vystaveným. Z jeho strany bohužel došlo k přehlédnutí.

    Co se týče personálu na prodejně - pokud vydávají objednávku, která byla tvořena distančním způsobem a zboží je zasláno z centrálního skladu, stav zboží kolegové opravdu nevidí. Jsem však ráda, že se vše kladně dořešilo a peníze Vám byly na místě vyplaceny zpět.

    Za tuto nepříjemnost bych Vám ráda nabídla pozornost ve formě slevy na další nákup. Pokud budete mít o slevu zájem, neváhejte mne prosím kontaktovat.

    Děkuji a přeji pěkný den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod nabízí slevu za výkup použitého zařízení - mobilního telefonu. Po mém příchodu na provozovnu v Ústí nad Labem a sdělení tohoto, jsem hned získal dojem, že o výkup zařízení není zájem. Zaměstnanec řekl závadu, kterou nevidím, ani nikdo z mích přátel. Když šla kolegyně okolo, tak jí řekl tu "závadu" a ona jí odsouhlasila, aniž by se na zařízení podrobně podívala.

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Srdečně Vás zdravím.

    Kontaktujte mne prosím na e-mail [email protected] s detaily o jakou se jednalo závadu.
    Na spokojenosti zákazníků nám velmi záleží a proto bych tuto záležitost ráda prověřila a následně vše dořešila k Vaší spokojenosti.


    Děkuji a přeji hezký den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Připraví vám jiné než objednané zboží aby vás připravili o víc peněz!
    • Nemožnost sloučit rezervace s objednávkou

    Bez problému vám připraví jiné zboží o 400,- dražší. Že by vás o tom informovali to už ne!

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Srdečně Vás zdravím,
    Vaši situaci jsem ověřovala na dané pobočce a skutečně Vám nepozorností prodejce bylo vydáno jiné zboží, než je v objednávce. Za tuto situace se Vám velice omlouvám, ale bohužel jsme jen lidé.
    Škoda, že jste danou situace neřešil okamžitě na prodejně a tím by se na chybu přišlo hned a mohla se napravit.
    Nyní Vám mohu jen nabídnout jako omluvu za způsobené komplikace slevu ve výší 400Kč na nákup u nás. Pro využití nabídky mě neváhejte kontaktovat na emailu níže.
    Věřím, že se daná situace již nebude opakovat a Vy budete při další Vaší návštěvě jen a jen spokojen.

    Děkuji moc a přeji pěkný den

    Šárka Hlavsová
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží nedorazilo déle než týden po objednání,avizovali do 2 dní.

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den pane Mirku,
    je mi líto Vaší nepříjemné zkušenosti s námi.
    Stále se snažíme zdokonalovat naše služby a i negativní hodnocení je potřeba pro to, aby se naše společnost mohla dále vyvíjet. Dle čísla Vaší objednávky níže jsem zjistila, že chyba je na naší straně a tímto se Vám velice omlouvám za prodlení s vyřízením Vaší objednávky, bohužel došlo k systémové chybě ohledně skladovosti zboží.
    Ráda bych Vám nabídla malou kompenzaci za způsobené komplikace. Prosím kontaktujte mě do emailu [email protected].

    Děkuji a jsem s pozdravem

    Šárka Hlavsová
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Šantovka Olomouc nic víc jak arogantní lhàři.

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Srdečně Vás zdravím,

    velice mne mrzí Vaše nespokojenost s pracovníky pobočky. Zašlete mi prosím bližší popis, či jména zaměstnanců, aby mohlo dojít k ověření a případnému zjednání nápravy.

    Na spokojenosti zákazníků nám velmi záleží a proto bych tuto záležitost ráda prověřila.


    Děkuji a přeji Vám pěkný den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mobil ktorý som kúpil, bol prezentovaný ako novy, po objednávke ma kontaktovali ze mobil nie je novy ale len rozbaleny, informovali sa ci mam aj tak záujem o mobil a ako kompenzáciu dali zadarmo ochranné sklo, súhlasím som teda a potvrdil som objednávku s tým , ze mobil bude v poriadku.
    No nakoniec po doručení mobilu som zistil ze mobil nešiel zapnúť, obrazovka len preblikla, to bolo všetko. Takže som musel zbytočne cestovať a riešiť vrátenie tovaru.
    Ďalej ešte deň pred tým som objednával mobil ktorý bol zánovný a jeden rozhodujúci faktor bolo ze mobil ma rýchle nabíjanie 67w, bohužiaľ keď som si prišiel na predajňu prevziať mobil dostal som mobil v sáčku bez krabičky a príslušenstva, toto ma dosť zaskočilo, a keď som sa informoval ze ci nedostanem k tomu nabíjačku tak pan vytiahol zo nejakú použitú ktorú mal tam hodenú a k tomu dal biely nabíjací kábel ktorý bol tak špinavý , ze bol v podstate šedý a povedal ze toto mi môže jedine dat.
    Chápem ze mobil bol zánovný ale bol to model 2023 a nie dáky starý vrak, očakával som za 5500kč že k tomu dostanem zodpovedajúce príslušenstvo a hlavne keď ako ťahák k parametrom telefónu je rýchlo nabíjačka a nakoniec ju nedostanem.
    Objednávku som zrušil a dva dni po sebe mat takýto zážitok u človeka zanechá nechuť už k tomuto predajcovi sa niekedy vrátiť.

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den,

    je nám velmi líto, že jste měl se zařízením potíže a bylo zapotřebí obrátit se na prodejnu. Ale věřím, že vše bylo dořešeno ke spokojenosti a zařízení Vám bylo na místě vyměněno za nové. Za komplikace se velice omlouváme.

    Co se týče zánovního zařízení. Pokud by se opravdu jednalo o zařízení zánovní, nebylo by dodáváno v sáčku, ale v původním obalu s kompletním příslušenstvím. Tedy v tomto případě se jistě jednalo o zařízení použité.

    Při výkupu použitého zařízení původní nabíječku nevyžadujeme a tak někdy není od původního majitele dodána. Pokud je zařízení vykoupeno bez nabíječky, je dodávána z našich skladových zásob.
    V případě, že by nabízená nabíječka nesplňovala Vaše očekávání, bylo by možné za pár dní , až se doplní sklady, provést výměnu za jinou.

    Budeme rádi pokud nám zachováte svou přízeň.

    Přeji hezký den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cekani 3 hodiny, pomala obsluha, obsluha 20:54 a v rade jeste 6 zakazniku..bez info, zda budou obslouzeni

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Srdečně Vás zdravím,

    velice mne mrzí, že bylo čekání na prodejně pro Vás takto zdlouhavé. Zašlete mi prosím bližší informace, o který den se jedná.
    Na spokojenosti zákazníků nám velmi záleží a proto bych tuto záležitost ráda prověřila. Jednalo se o čekání na servis?

    Přeji Vám pěkný den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Ani po 5ti dnech po doručení zboží, mi nepřišla fakktura (záruka) ke zboží.

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den,

    napište mi prosím Váš mailový kontakt. Fakturu Vám obratem zašlu.
    FA je zasílána mailem po potvrzení objednávky. Je možné, že nebyla kontaktní adresa uvedena dobře, a proto Vám doklad nepřišel.

    Přeji pěkný den.

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Černovlasá paní na pobočce v Plzni-Olympie poměrně nepříjemná, zàkazník má pocit, že obtěžuje.

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den, Evo,

    velice mne mrzí Vaše nespokojenost s pracovníky pobočky. Zašlete mi prosím bližší popis, či jméno zaměstnance, aby mohlo dojít k ověření a případnému zjednání nápravy.

    Na spokojenosti zákazníků nám velmi záleží a proto bych tuto záležitost ráda prověřila.

    Děkuji a přeji pěkný den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Výkup
    • Koupíte hodinky, když je chcete prodat vlastně ještě v lepším stavu, vytištěné a nalestěné. Tak Vám dají o skupinu horší výkupní cenu.

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den,

    pokud zakoupíte nové zboží a nám jej nabízíte po čase jako použité, dá se předpokládat, že cena nižší bude.
    Pokud budete chtít tuto záležitost detailněji probrat, neváhejte mne prosím kontaktovat.

    Děkuji a přeji hezký den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Neseriózní obchodník.

    Absolutně nedoporučuji. Za stornované zboží a již zaplacené mi nechtěji vrátit peníze. Nic u nich nekupujte.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejsou schopni mit funkcni web :)

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den, Michale,

    kontaktujte mne prosím s detaily na e-mail [email protected].
    Na spokojenosti zákazníků nám velmi záleží a proto bych tuto záležitost ráda prověřila a následně dořešila k Vaší spokojenosti.

    Děkuji a přeji hezký den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace

    Po telefonu mi byl popsán způsob reklamace špatně nalepeného skla a při reklamaci na prodejně se mi prodavačka vysmála, že v centru nevědí jak mají postupovat.

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den,

    kontaktujte mne prosím na e-mail [email protected].

    Na spokojenosti zákazníků nám velmi záleží a proto bych tuto záležitost ráda prověřila a následně vše dořešila k Vaší spokojenosti.


    Děkuji a přeji hezký den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dali mi rozbaleny a uz poskozeny telefon (mirna oderka na boku telefonu) bohuzel jsem si toho vsiml az doma. Vzit zpet ho nechteli.

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den,

    kontaktujte mne prosím na e-mail [email protected].

    Na spokojenosti zákazníků nám velmi záleží a proto bych tuto záležitost ráda prověřila a následně vše dořešila k Vaší spokojenosti.


    Děkuji a přeji hezký den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jedna lež za druhou, prve zboží je pak zase není, hrozné jednání!

    Reakce obchodu Mobil Pohotovost

    Dobrý den,

    mrzí nás, že u Vaší objednávky došlo k potížím. Z důvodu skladových nesrovnalostí jsme byli nuceni Vaší objednávku stornovat. Věřím, že příští objednávka již bude podle Vašich představ a náš obchod doporučíte.
    Pokud budete tvořit objednávku novou, kontaktujte mne prosím na mail, nechám Vám k objednávce přibalit dárek jako omluvu, či nabídnu slevu.

    Přeji Vám pěkný den,

    Magdaléna Ludvíková
    Mobil Pohotovost
    [email protected]