Reklama
Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den.Koupil sem iPhone 6 pro dceru k Vánocům.Zakoupeno před Vánoci a po rozbalení zjištěno ze baterie nevydrží ani 10 minut.Telefon nebyl novej tak doufam ze nebude problém dat novou baterii

    • Dobrý den,

      je mi líto, že máte s telefonem potíže, zastavte se prosím na pobočce, kde se o Vás velice rád postará náš personál a baterii vymění.

      S přáním hezkého dne

      Magdaléna Ludvíková
      
Mobil Pohotovost
      
[email protected]

  • S obchodem mám velmi špatnou zkušenost v žádném případě nedoporučuji nákup zde. Jejich chování je nespolehlivé a nedodržují ani svá pravidla. Telefon nikdo nebere a na chatu nejsou kompetentní. Mrzí mě, že nemohu napsat hodnocení, protože nebyl dokončený nákup a to díky této firmě. Objednávku jsem vytvořila v neděli v 21hod a platba měla být provedena přímým odkazem na internetové bankovnictví. To bohužel nefungovalo a platba nemohla být provedena. Nechala jsem stránku otevřenou a v pondělí po 12hod odkaz fungoval, telefon nikdo nebral a tak platba proběhla. Později jsem se dostala k mailu, kde jsem bohužel již od 9hod toho dne měla email od firmy MP, že je objednávka stornována, protože nebyla uhrazena do 3 pracovních dnů!!! Tedy firma bez zavolání (jak to dělají jiné slušné eshopy, když je problém) zrušila objednávku po 12hod, protože nebyla zaplacena do 72hod. Logika mi uniká. PO telefonu řešit nešlo, stále ho nikdo nezvedal. Na chatu byla nekompetentní osoba, která problém předala dál s tím, ať čekám, že mají hodně práce. Ano, pokud takhle ruší objednávky, nedivím se tomu.

    Kopie z webu MP:
    Zásilka 3100214332
    Tisk zásilky
    Stav zásilky: Stornována - nebyla provedena platba
    Datum objednávky: 24. 11. 2019 21:43

    Email:
    > Od: [email protected]
    > Komu:
    > Datum: 25.11.2019 09:47
    > Předmět: Stav - Storno MP - neprovedená platba
    >
    >
    >Vážený zákazníku,
    >
    >
    >
    >vzhledem k neuhrazení částky 2780.00 do tří pracovních dnů, jsme bohužel nuceni Vaši objednávku číslo 3100214332 stornovat.


    Jediné co mi těší, že banka platbu vrátila a já s klidnou duší objednala zboží za téměř 3tis jinde :-)

  • S obchodem mám špatnou zkušenost už bych si tam nikdy nic nekoupil. Měl jsem telefon který jsem reklamoval 3x na stejnou závadu vždy jsem jim ho ten den vrátil prostě se opravou asi vůbec nezaobírali a při třetí reklamaci jsem chtěl vrátit peníze ale to nechtěli ani slyšet a nejednou mi telefon opravili. Takže jestli chcete jezdit reklamovat jak já 40 km co měsíc a telefon 3 měsíce nemít tak si zde klidně nakupte.

  • Moje zkušenost s Mobil Pohotovost byla velice špatná, jelikož jsem si u nich koupil koloběžku Xiaomi Mi Scooter Pro a asi po jednom měsíci přestal na koloběžce fungovat motor. Koloběžka začala divně vibrovat po smáčknutí plynu a nemohl jsem dojet na důležitou schůzku. Koloběžku jsem reklamoval a po necelým měsíci jsem koloběžku dostal zpět. Bohužel koloběžka přišla v hrůzostrašným stavu a byla nepojízdná. Měla ohnutý kloub(řídítka), byla poškrabaná a velice špinavá. Mám tušení, ze někdo musel na koloběžce v servisu nebo někde takovou dobu jezdit, protože koloběžka před odesláním vypadala jako nová, bohužel když přišla, byla doslova jako po 1. Světový válce. Koloběžku jsem ihned posílal zpět. Koloběžku jsem opět reklamoval a bohužel pořad čekám na koloběžku, na kterou čekám celkem už měsíc a půl. Nevím proč to trvá takovou dlouhou dobu. Ale u Mobil Pohotovost už si nikdy bohužel nic nekoupím. Velmi nedoporučuji.

    • Dobrý den,

      je mí líto, že máte tuto negativní zkušenost. Koloběžka byla zaslána na reklamaci, do námi nadřazeného autorizovaného servisu, ti mají ze zákona na reklamaci 30 dní.
      Bohužel došlo k poškození koloběžky dopravce, za což jsme se již omluvili a vyměnili Vám koloběžku za zcela novou.
      Byla to nemilá shoda okolností, ale věřím, že již bude vše v pořádku.

      S pozdravem a přáním pěkného dne 



      Magdaléna Ludvíková
      
Mobil Pohotovost
      
[email protected]

  • Moje zkušenost s Mobil Pohotovost byla velice špatná, jelikož jsem si u nich koupil koloběžku Xiaomi Mi Scooter Pro a asi po jednom měsíci přestal na koloběžce fungovat motor. Koloběžka začala divně vibrovat po smáčknutí plynu a nemohl jsem dojet na důležitou schůzku. Koloběžku jsem reklamoval a po necelým měsíci jsem koloběžku dostal zpět. Bohužel koloběžka přišla v hrůzostrašným stavu a byla nepojízdná. Měla ohnutý kloub(řídítka), byla poškrabaná a velice špinavá. Mám tušení, ze někdo musel na koloběžce v servisu nebo někde takovou dobu jezdit, protože koloběžka před odesláním vypadala jako nová, bohužel když přišla, byla doslova jako po 1. Světový válce. Koloběžku jsem ihned posílal zpět. Koloběžku jsem opět reklamoval a bohužel pořad čekám na koloběžku, na kterou čekám celkem už měsíc a půl. Nevím proč to trvá takovou dlouhou dobu. Ale u Mobil Pohotovost už si nikdy bohužel nic nekoupím. Velmi nedoporučuji.

  • Nedoporučuji obchod a už vůbec ne servis. Po vymene baterie u zcela funkcniho iphone zahadne odesla zakladova deska a servisak mi rekl ze telefon proste zestarl a mohlo se to stat. Vrati mi pry 1000 korun za vymenu a nefunkcni telefon bez baterie. Jednani na bodu mrazu. Vsem budu tento obchod rozmlouvat

    • Dobrý den,

      je nám opravdu líto, že jste nespokojen. Telefon byl přijat na výměnu baterie na Vaši žádost a po delší době používáni bylo zjištěno, že výměna baterie nepomohla a jedná se o vadu chipu na desce. Jelikož jste již neměl telefon v záruce, byla Vám nabídnuta placená oprava desky, což jste odmítl. Proto jsme Vám následně vystavili dobropis za provedenou práci a díl a vrátili peníze. Nebyl ani účtován manipulační poplatek. Celá situace nás opravdu mrzí, ale za skryté vady neručíme.

      S pozdravem a přáním pěkného dne 



      Magdaléna Ludvíková
      
Mobil Pohotovost
      
[email protected]

  • Příšerný obchod! Koupila jsem si iPhone a po měsíci mi přestal fungovat.Poslala jsem k reklamaci a ta mi nebyla uznána! Jak je to možné? Nikdy mi mobil neupadl ani jsem ho nemohla poškodit když jsem ho nosila pouze v obalu a ještě měl nalepené ochranné sklo,byl krátce používaný a byl bez sebemenšího škrábanečku! Nevěřila bych že si mi něco takového stane,nebyla to zrovna levná záležitost.

    Nechám si vyhotovit posudek v autorizovaném servisu a budu trvat na vrácení celé částky minimálně! nevěřím,že byl mobil v pořádku když jsem ho koupila a nevěřím že byl nový.Není to můj první typ této značky tak vím o čem mluvím.

    Obchod má velmi divné praktiky s řešením reklamací.Nedoporučuji zde nakupovat.

  • Pěkný den, před týdnem jsem si na pobočce v Pardubicích zakoupil telefon IPHONE SE 32GB. Jednalo se o použitý telefon a při zakoupení mi bylo sděleno, že do 7 dnů lze telefon vyměnit při zjištění závady. Hned 2 den jsem zjistil, že u telefonu nefunguje pohybové čidlo. 6 den při návštěvě obchodu v Pardubicích jsem prodavačce výše uvedené sdělil a řekl jí uvedené. Dále jsem jí řekl, že vůbec nevím proč jsem udělal tu chybu a koupil používaný telefon a toto již nechci opakovat. Byl mi tedy nabídnut telefon nový IPHONE 6 S za doplatek. S tímto jsem souhlasil a s přesvědčením, že telefon bude OK, doplatil jsem částku a telefon v originální krabičce s nepoškozeným obalem převzal. Šok nastal až doma, telefon po rozbalení jeví známky, že je nový, ale nejde vůbec zapnout. Tzn. zítra opět do Pardubic a jsem zvědav, jak budevtoto vyřešeno. Za prvé, už po druhé cestuji kvůli telefonu do PA - jedna cesta 50 km, takže se m tento nákup opravdu vyplácí, dále jestli m itelefon nevymění, jsem bez telefonu a tím pádem v ............ Jak vše dopadlo napíši zítra.

    • Dobrý den,

      je mi líto, že máta se zakoupeným telefonem potíže, je možné, že se pouze jednalo a vybitou baterii. Postačí nechat telefon pár minut připojený k nabíječce a po chvilce naskočí indikátor nabíjení. Jelikož nevidím žádný další popis, věřím, že byla tato situace na prodejně vyřešena k Vaší maximální spokojenosti.

      S pozdravem a přáním pěkného dne 



      Magdaléna Ludvíková
      
Mobil Pohotovost
      
[email protected]

  • Dne 17.8.2019 jsem na Vašich stránkách zjistil že nabízíte telefon Doogee Y7 plus.Bohužel byl skladem pouze na Vaší pobočce v Ústí nad Labem s nemožností objednání.Kontaktoval jsem mailem tuto pobočku v 19:30 ,kde jsem se dotazoval na možnost zaslání,nebo rezervace,bez odezvy. Ráno jsem na Vaší informační lince kontaktoval Vaší pracovnici ,a informoval jsem se na skladovou dostupnost tohoto telefonu v Ústí.Bylo mi zděleno že telefon je skladem na Vaší pobočce v Ústí nad Labem,ale musím si tam zajet.Chtěl jsem ho alespoň rezervovat než dorazím,ale prý to není možné.Jsem ZTP a invalidní důchodce III.stupně a jel do 45 km vzdáleného Ústí nad Labem,kde mi Váš pracovník zdělil že není skladem a ani nebyl prodán než jsem dojel,i když skladově by být měl.Co s toho vyplývá,pracovníci MP.cz se tímto zjištěním nezabývají,strávil jsem 2,5 hodiny na cestě a projel 500 kč,jen kvůli tomu že mají v systému bordel,a ještě v úterý byl zmiňovaný telefon v systému dostupný a odezva na stížnost,refundace, nějaká snaha,omluva??? Velké H....

    • Bohužel i já mám podobnou zkušenost už tam nekoupím žádnej mobil

  • 1. Mobil se tak nehorázně vybíjí,což je divné když má být nový.

    2. Nabíjecí kabel který byl v krabičce nenabíjí = není funkční.

    3. Sluchátko funguje pouze jedno.Krabička od nich byla poškrábaná.

    Doufám,že všichni po přečtení usoudíte, že tento obchod není v pořádku.
    Není možné aby u nového mobilu bylo hned několik vad.

  • Nikdy jsem nepsal na žádný obchod negativní recenzi. Nicméně nic horšího jsem snad ještě nezažil. A proto bych zde rád popsal svou zkušenost, aby si i jiní zákazníci dali na tento obchod pozor.

    Před dvěma týdny jsem objednal mobilní telefon a byl jsem ubezpečen,že dorazí včas. Čekal jsem den,dva, nakonec týden a nic. Volal jsem na zákaznickou linku a . pokaždé jsem byl ujištěn, že balíček jistě dorazí abych byl trpělivý. Zásilka opravdu po necelých 14ti dnech dorazila,ale když jsem mobil chtěl zprovoznit tak jsem nevycházel z úžasu....

    Mobil byl odřený,zjevně používaný a to zdůrazňuji že jsem objednával nový! Stát se může stát jakýkoliv technický problém,jsme lidé kteří se mohou splést,ale toto bylo na mne opravdu moc!

    Doufám jen,že mi prodejce vrátí peníze za vrácené zboží a problémy nebudou pokračovat...

    Tento obchod nikdy více !!! KATASTROFA !!!

  • Na tento obchod si lidi dejte opravdu velký pozor, prodají vám použitý telefon o kterém budou tvrdit že je zcela nový !

    To co já jsem koupila a zaplatila rozhodně nový telefon nebyl,dokonce nebyly ani vymazány fotografie a kontakty po předchozím majiteli !
    Stav telefonu také neodpovídal novému,nabíječka byla očividně použitá .

    Důrazně před tímto obchodem varuji! Byl to můj první nákup a také poslední.

    NEDOPORUČUJI!!!!!

  • Dobrý den,
    obchod rozhodně nedoporučuji! Objednal jsem telefon Asus Zenfone 4, kdy přišel nový s neporušeným obalem, nicméně s vadou na optice fotoaparátu. Telefon jsem na prodejně vrátil, byly mi vráceny peníze a objednán nový telefon. Zatím tedy vše v naprostém pořádku. Druhý telefon však přišel s porušeným obalem (i když byl objednán jako nový s cenou nového telefonu), telefon byl značně zaprášený, krabička poškrábaná atd.. Navíc se při focení neúměrně přehříval, tedy byl opět poškozený. Zase mě tedy čekala hodinová cesta na pobočku, kde jsem objednal třetí telefon. Ten opět dorazil v rozbaleném obalu. Telefon jsem již nepřebral, na to nemám nervy. Je naprostou samozřejmostí označit při prodeji rozbalené zboží (viz czc.cz, alza atd.. ) a nové prodávat pouze zabalené zboží od výrobce. Toto je velmi nekalá praktika a pro mne je to signál ke kontaktování ČOI.
    S pozdrave Stránský

    • Srdečně Vás zdravím pane Stránský, moc se omlouváme za komplikace s objednaným zbožím, předala jsem na kolegy z našeho e-obchodu a věřím, že se situace již nebude opakovat. Samozřejmě jste měl být z naší strany o tomto nedostatku (rozbalené zboží) informován. Prosím kontaktuje mě na mail [email protected] a pokusíme se spolu najít řešení celé nepříjemné situace k Vaší spokojenosti.

      Děkuji a přeji pěkný den.

      Šárka Wohlmuthová
      Mobil Pohotovost
      [email protected]

  • TENTO OBCHOD URČITĚ NEDOPORUČUJI!

    Opětovně jsem zde já blbec nakoupil a dopadlo to katastrofálně. Sice jsem vrátil iPhone 7 který nefungoval a jevil se mi jako by s ním předešlý majitel nezacházel šetrně,i když jsem kupoval nový kus.

    Obchod úzce spolupracoval a zřejmě spolupracuje i nyní s již zkrachovalým eshopem MOBILKING.CZ. vÝSLEDEK SPOLUPRÁCE JE BOHUŽEL CITELNĚ ZNÁT NA KVALITĚ NABÍZENÉHO ZBOŽÍ.

    PROBLÉMOVÝ A NESPOLEHLIVÝ OBCHOD.

    • Dobrý den, nové zboží je zcela nepoužité, tedy nemá žádného předchozího majitele. Pokud jste zakoupil použitý a vykazoval vadu, to se samozřejmě může stát, tak Vám za přístroj vrátíme peníze či vyměníme za jiný.

      Mobil Pohotovost nespolupracovala ani nespolupracuje s e-shopem MOBILKING.cz, jak píšete výše.

      Pokud máte ještě nějaký dotaz, či potřebujete něco dořešit, tak mě neváhejte kontaktovat na mail [email protected].

      Děkuji a přeji pěkný den.

      Šárka Wohlmuthová
      Mobil Pohotovost
      [email protected])

  • Problémový obchod. Zboží konkrétně iPhone špatný dotyk,téměř nereagoval.... Žádal jsem výměnu nebo peníze.Nikdo nereagoval,nikdo neodepisoval na emaily.Když jsem se dovolal,sliby že vše napraví,slíbena byla powerbanka, která nedorazila..

    Nespolehlivý obchodník.

    • Dobrý den, prosím o kontaktování na mail [email protected] a uvedení IMEI přístroje, s kým jste komunikoval výměnu či vrácení a dotyčný Vám neodpovídal? Dále prosím o uvedení, kde Vám byla slíbena zmiňovaná powerbanka? Já vše prověřím a jistě spolu najdeme řešení celé situace.

      Děkuji a přeji pěkný den.

      Šárka Wohlmuthová
      Mobil Pohotovost
      [email protected]

  • Objednal jsem si NOVÝ telefon Apple,místo toho mi poslali telefon,který byl vyřazený z provozu jako špatný a na který se už nevztahuje záruka. ověřeno z oficiálních stránek Aplle podle IMEI. Takový obchod s vámi považuji ža podvod.

    Prodejce mne oklamal a podvedl,

    Nemohu dopuručit obchod,který prodává repasy jako nové.

    • Dobrý den,
      veškeré nové zboží, které nabízíme na našich stránkách (prodejnách) je z oficiální české distribuce a zcela nepoužité, tedy prosím kontaktujte mě na mail [email protected] a uveďte zmiňované MEI a já nechám prověřit, kde nastala chyba. Jsem si zcela jistá, že došlo k nedorozumění a že se celá situace vysvětlí.

      Děkuji a přeji pěkný den.

      Šárka Wohlmuthová
      Mobil Pohotovost
      [email protected]

  • Neuznaná reklamace bez sebemenšího důvodu, lhůtu 30ti dní ze zákona nedodrželi,toto je úplný vrchol příšerného jednání tohoto obchodu.Jak je možné, že stále funguje když jsou stále na něj stížnosti.V životě tam už nikdy nic nekoupím,telefon fungoval od začátku špatně,nikdy mi neupadl ani nebyl poškrábaný a stejně neuznaná reklamace.

    Tento obchod si nezaslouží šanci a řeším to již právní cestou.Budu dále informovat,ale Mobilpohotovost mi má vracet celou částku a proplatit veškeré výdaje.

    Pokud máte někdo strach se bránit,nedejte se a bojujte. Jste v právu stejně jako já,a já si své peníze vybojuji!

    • Dobrý den, prosím o uvedení čísla Vaší reklamace do mailu [email protected] a já prověřím celou situaci. Pokud byly splněny záruční podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy, tak není sebemenší problém Vám vrátit peníze stejně tak, pokud jsme nedodrželi 30 denní lhůtu na vyřešení reklamace.

      Děkuji za kontaktování a přeji pěkný den.

      Šárka Wohlmuthová
      Mobil Pohotovost
      [email protected]

  • V roce 2014 jsem si v Mobilní pohotovosti v Plzni zakoupila Samsung S3, který fungoval chvíli a z ničehonic se začal vypínat. Reklamaci mi neuznali prý kvůli vylité tekutině.
    V lednu 2019 jsem si koupila Huawei nova 3 zánovní, který měl úplně stejný problém a reklamaci mi zase neuznali.
    Děkuji moc za vyhozené peníze.

    • Dobrý den Aneto, je mi líto, ale přístroj byl v autorizovaném servisu a z diagnostiky je patrné, že přístroj je znečištěn/vylit nějakou tekutinou. Kontaktujte mě na mail a já Vám zašlu fotodokumentaci.

      Fajn den.

      Šárka Wohlmuthová
      Mobil Pohotovost
      [email protected]

    • Ještě doplním, že jste poté uvedla, že se Vám toto stalo při dešti, ale přístroj není vodotěsný, tedy je nám líto, ale nelze uznat na opravu☹.

      Pěkný den.

      Šárka Wohlmuthová
      Mobil Pohotovost
      [email protected]

  • Obchod silně nedoporučuji!

    Objednal jsem si nový telefon Apple Iphone a vypadal že je v pořádku. po vybití jsem zase nabil a protože se mi nějak nezdálo jak se rychle vybíjí, zjistil jsem že kapacita baterie je pouhých 80 % což není u nového normální.

    Zašel jsem do servisu kde bylo dle IMEI zjištěno že mobil není vůbec nový a jedná se o repas.

    Vracím a s obchodem už nechci mít nic společného.Jsou to podvodníci.

    Lukáš.

    • Dobrý den,
      zcela jistě neprodáváme použité zboží jako nové. Prosím o číslo Vaší objednávky a kontaktování na mail [email protected], ráda bych se s Vámi dohledně této věci spojila a vysvětlila si problém.

      Děkuji a přeji pěkný den.

      Šárka Wohlmuthová
      Mobil Pohotovost
      [email protected]

  • POZOR !Všechno je to levárna !!!

    Nepočítejte s tím že dostanete nový mobil,to ani náhodou! to co tady prodávaj je druhojakostní a bazarové všechno,žádné nové mobily tu nemají.

    NEDOPORUČUJI SE ANI DÍVAT NA JEJICH STRÁNKY A UŽ VŮBEC NÉ NAKUPOVAT U TĚCH ŠMELINÁŘŮ !

    HNED JAK JSEM MOBIL ZAPNUL TAK NA ,MNE NABĚHLO LOGO ORANGE.....!

    LEVOTA A PODVOD

    • Dobrý den,
      zcela jistě neprodáváme použité zboží jako nové. Prosím o číslo Vaší objednávky a kontaktování na mail [email protected], ráda bych se s Vámi dohledně této věci spojila a vysvětlila si problém.

      Děkuji a přeji pěkný den.

      Šárka Wohlmuthová
      Mobil Pohotovost
      [email protected]