Reklama
Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Mobilpohotovost je nějvětší banda zlodějů!!!Nedoporučuji!!!

  • Mobil pohotovost nedoporucuji. Opakovane spatna zkusenost..poprve jsem si rikal ze nikde nikdo neni dokobaly a nechtel jsem je nijak spatne hodnotit ale po dnesku?jsou to sprosty zlodeji co klamou zákazníky. Jasi pred 2mesicema koupil novy mobil za 13,000 ktery jsem temer nepouzil a dnes po 2 mesicich jsem ho chtel prodat hako zanovni za ktery jsem mel dostat 9,300 + 1,200 jak pisou na jejich strankach a prodejne a co mi prodavacka rekne?dostanete za nej max 5,300 a pokud nechcete sek tak 6,500 jako to nema ani hlavu ani patu. Po zelefonatu na infolinku mi pani sdelila ze mam dostat 10,500 a na prodejne mi reknou ze je pouzivany rozvaleny a ze max 6,500...zlodeji pricemz telefon je netknuty. Ja ho prodam za 6,500 a za hodibu je ve vyloze za 11,900. Nedoporucuji pristup k zakaznikovi stoji za velky hovno a jeste vas akorat okradou. Neni to poprve a neni to ani naposled co nejednoho cloveka oberou.

  • Dobrý den, tak se s Vámi také podělím o svoji suprovou zkušenost s MP. Prodejnu určitě nedoporučuji!!!! V prosinci 2014 jsem si v Olomoucké prodejně MP zakoupila mobilní telefon. Telefon si asi po třech týdnech začal dělat co chtěl a začalo mi blbnout nabíjení, tak jsem se rozhodla pro reklamaci. Telefon mi po 31 dnech vrátili (kdybych si nezavolala, telefon nemám asi dosud) s tím, že mi dali novou nabíječku a telefon dali do továrního nastavení. Doma po zapnutí telefonu jsem si všimla dole v rohu malé černé tečky, která nešla odstranit, ale nijak mi nevadila, tak jsem si toho nevšímala, ale jak se tam dostala, to jsem nepochopila. Po týdnu si samozřejmě telefon začal dělat, co chtěl, opět blblo nabíjení a tak jsem ho vezla zpět. Nahlásila jsem všechny problémy (včetně černé tečky na display) a odjela. Za měsíc jsem telefon měla spravený s tím, že nabíjení bylo mechanicky poškozeno mnou a na náklady společnosti opraveno. Dalšími problémy (nespolupráce telefonu a černá tečka) se nikdo nezabýval. Dojela jsem domů, telefon zapnula, byl úplně vybitý a tak jsem ho dala na nabíječku a telefon nenabíjel, ale místo toho neustále zvyšoval hlasitost. Tak jsem se naštvala a řekla si, že tohle teda ne! Na prodejně jsem nahlásila opět všechny problémy (nabíjení, nespolupráce, černá tečka na display) a že žádám o odstoupení od kupní smlouvy. Samozřejmě mi vyhověno nebyl a jela jsem si pro telefon znovu. Dle servisu se žádná chyba při nabíjení neprokázala, ale to že jsem udávala i jiné problémy OPĚT nikoho nezajímalo. Telefon jsem tam nechala, s tím, že chci opravit i další problémy a že stále žádám o odstoupení od smlouvy. Opět mi nebylo vyhověno a měla jsem si jet pro telefon zpět. Tak jsem si řekla a DOST, našla jsem email na vedení společnosti a už jsem psala stížnost. Nejprve mi chtěli telefon vyměnit za jiný, děkuji pěkně, ale s takovým přístupem, ať si je nechají. Tak jsem řekla, že chci peníze, nebo případ předám k prozkoumání České obchodní inspekci. A na to už vedení slyšelo a obratem mi došel mail, že se mám zastavit na pobočku, že mi vrátí za přístroj peníze. V sobotu jsem si teda jela pro peníze za svůj stroj a ejhle na prodejně nikdo o ničem nevěděl a že máme dojet v pondělí, až tam bude pan vedoucí. Říkám, já nebudu jezdit neustále sem a tam kvůli telefonu, který mám 5 měsíců, z čehož 4 měsíce byl u Vás na reklamacích. Kdybych sebou neměla přítele, který vyžadoval okamžité zavolání vedoucímu, odcházím zase s prázdnou. A ještě bych chtěla dodat, že chování personálu je hrozné. Otrávené výrazy a neochota olomouckého personálu jenom, co jsme vešli do prodejny! Nikdy víc!!!

  • No ja tam dnes byla,rekla jsem panovi to same,co jsem vam tady napsala a on vytahl z supliku original samsung nabijecku-ne takove ty shity za 100kc a ze ta nabiji ok a at si ji vezmu a tu co nenabiji po ceste vyhodim. Rikam a nejaky protokol? A on,ze na tohle neni potreba. Za tyden tam budu znova,vim,ze je tam neco spatne,pac to po par dnech pouzivani pokazi kazdou nabijecku a to uz budu raznejsi

  • Eva: pokud jde o 4. reklamci tak máš právo na vrácení peněz. Bohužel s touto firmou je špatná domluva, takže se připrav, že to budeš asi muset řešit přes soud. Já už na ně poslal ČOI.

  • Dobry den, koupila jsem si u vas pouzity telefon sonny xperia. Od pocatku mam problemy s nabijenim, poprve mi vymenili tu nabijeci cast v telefonu. Telefon sel nabijet,ale nesmela jsem s nim hybat,popr vzit do ruky a telefonovat. A navic to tam jde strasne tezce zasouvat. Tak jsem sla opet reklamovat a chyba byla v nabijecce. Dostala jsem tedy novou. Ta fungovala 2 dny a opet se telefon nenabiji. Jeli jsme na chatu a rikam manzeli,ze uz na to sahat nebudu,ze je to treba rukama,at mu tu jeho nerozbiju. On ma samsung a dosud mu to nabijelo ok,vzdy se mu to tam pekne zacvaklo a po dvou dnech je nasranej,pac mu to dojebalo jeho nabijecku :-D :-D takze zitra dalsi navsteva. Uz me to opravdu nebavi. Mam miminko a nemam cas tam furt litat a resit takove veci. Co mohu udelat proto,aby mi vratili penize? Uz jsem tam byla jeste s jednou vadou tady v Brne 3x. Ted pujdu po 4te a fakt je to otrava. Nemam to dat opravit jinam a donest jim uctenku? Nebo treba na posouzeni do jineho servisu ? Dekuji za odpoved a preji pekny den

  • MP Nedoporučuji!
    Za mě rozhodně ne, donesla jsem jím tam telefon na reklamaci protože spadl systém. Paní prodavačka se na mě dívala jako na blbce o čem mluvím. Vše jsem jí vysvětlila a ona vše zapsala ovšem s Dodatkem, že Údajně má telefon známky po spadnutí na zem! Nejsem si vědomá, že by mi telefon vůbec spadl. A nakonec co se předpokládalo, telefon mi vrátili Neopravený z důvodu porušení podmínek k reklamaci. Ovšem telefon je v horším stavu než jsem jím vůbec donesla. Tlačítko na zamknutí a vypnutí a zapnutí telefonu nejde ani zmáčknout protože se to asi tak hrozně moc snažili vypnout, že ho zamáčkli! Nenávidím tenhle obchod a nikdo mě tam v životě nedostane!!!!

  • Mobil Pohotovost nedoporučuji.
    Dnes jsem jako vozíčkář poslal otce do Ostravské pobočky pro novou baterii do S5570.Starou,na které je uvedena kapacita 1200mAh,jsem mu dal jako vzor.Jaké bylo mé překvapení,když donesl baterii o kapacitě 950mAh.To hodně vypovídá o kvalitě pracovníků!

  • Mobil Pohotovost určitě nedoporučuji.

    Dne 9.4.2015 jsem v pobočce v OC Olympia v Plzni reklamoval mobilní telefon SONY XPERIA Z. Důvodem reklamace bylo to, že telefon nenabíjel přes USB konektor. Při předání telefonu do reklamce jsem trval, s ohledem na mou špatnou zkušenost s Mobil Pohotovostí, na přesném popisu stavu telefonu do reklamačního protokolu. Dne 22.4.2015 jsem byl kontaktován zaměstnancem MP, že reklamace nemůže být uznána jako záruční z důvodu mechanického poškození. Pracovnice Mobil Pohotovosti mi řekla, že má jít o škrábanec v těsné blízkosti USB konektoru. Na to jsem jí odpověděl, že to je směšný důvod zamítnutí reklamce, neboť do konektoru se zasouvá kovové micro USB a je tedy jasné, že může dojít k poškrábání plastu a toto poškrábání němá vůbec vliv na funkčnost nabíjení. Odmítl jsme samozřejmě opravu, kterou bych musel hradit. Začínám nabývat dojmu, že toto je nejspíše běžná praxe, kdy si nechává servis platit za reklamace. Dne 5.5. jsem byl vyzván si telefon vyzvednout z reklamace, že je reklamace vyřízená, což nebyla pravda. Na prodejně mi zaměstnanec MP ukázal telefon. V první řadě jsme si všiml, že je u telefonu jiná nabíječka. Byla to nabíječka od SONY Ericsson, které se už nevyrábí několik let, což mi potvrdil i váš zaměstnanec. Tzn. že tato nabíječka byla několik let stará. Kdybych si toho nevšiml a nabíječku převzal, věřím že bymi ji odmítli přijmout do reklamace, že nejde o nabíječku mého telefonu. Poté mi zaměstnanec MP ukázal můj telefon a zjistili jsme, že jde o ulomený plíšek USB konektoru. To byl údajně i důvod neuznání reklamce. Odmítl jsem telefon převzít, protože při předání telefonu byl USB konektor viditelně v pořádku a zmiňovaný plíšek byl na svém místě. Obsluha se se mnou odmítala bavit a ať si přijedu jindy až tam bude vedoucí. Já nemám čas jezdit několikrát týdně do prodejny řešit reklamaci když je tam vedoucí. Povinností prodejce je, aby na prodejně byla kompetentní osoba pro vyřizování reklamací a to po celou dobu otvírací doby. To ukládá zákon. Odjel jsem tedy s tím, že budu kontaktován vedoucí. Ta mi volala druhý den. S tím, že jsem si konektor rozbil sám. Nezajímala ji má argumentace, že konektor byl v pořádku a že ho kontroloval i zaměstnanec MP při přejímce telefonu do reklamce. Vedoucí jednala dost arogantně a neprofesionálně. Má manželka si u Mobil Pohotovosti zakoupila také telefon SONY XPERIA Z a stalo se jí, že výše zmiňovaný plíšek jí zůstal při odpojení z nabíječky uvnitř USB-zástrčky nabíječky. Telefon byl opravený v rámci reklamce. Proto jsme překvapený že nyní je to problém. Zpětně si utvářím obrázek co se nejspíše stalo. Předpokládám, že v servisu došlo ke zkoušce zda telefon skutečně nenabíjí a technikovi se nejspíše ulomil plíšek a zůstal v nabíječce. Proto mi byla nabízena i jiná nabíječka. Ať se to stalo jakkoliv, důležité a relevantní je fakt, že Mobil Pohotovost zodpovídá za telefon od jeho převzetí do reklamace. Proto je i důležitým údajem na reklamačním protokolu popis výrobku. A v tomto popisu není popsáno viditelné poškození USB-konektoru. A nic na tom nemění argumentace vedoucí prodejny, že to zaměstnanci nekontrolují. Protože pokud reklamuji telefon, že nenabíjí tak zaměstnanec by měl konektor zkontrolovat, což také učinil. Jsem dost rozladěn přístupem Mobil Pohotovosti a doufám, že nejde o odplatu za naše rozpory v minulé reklamaci, kdy mi byl poškozen LCD displej. Ten byl na konec opravený, ale nestihli jste to v termínu, který byl na opravu poskytnut. Měl jsem tedy právo odstoupit od smlouvy a nyní bych neřešil tyto problémy. Neučinil jsem tak, ale z důvodu, že jsme se nakonec dobrali dohody a chtěl jsem věc uzavřít. Nyní jsme za tuto ochotu prakticky poškozen. Navrhl tedy řešení, že bude telefon opraven na náklady servisu nebo Mobil Pohotovosti. V opačném případě budu nucen věc řešit soudní cestou a věřím, že budu úspěšný a Mobil Pohotovost bude hradit i soudní poplatky a náklady právního zastupování. Po týdnu jsem dostal odpověď od projektového manažera Mobil Pohotovosti, že při příjmu do reklamace se do reklamačního protokolu zapisuje vizuální stav přístroje, tedy stav, který je patrný pouhým okem, kolegové rozhodně nezkoumají vnitřní integritu přístroje, to je již věc ryze odborná, kterou má na starosti autorizovaný servis a případné mechanické poškození komunikuje skrze cenový návrh. Osobou kompetentní pro vyřizování reklamací zákon rozumí osobu, která je schopna reklamaci přijmout a vydat nikoliv řešit již případné rozpory, co se závěru reklamace týče. Dle pana manažera je věc zcela v pořádku. Oni nejsou údajně zaměstnanci Mobil Pohotovosti schopni poznat, zda je konektor USB v pořádku, protože to je vnitřní integrita telefonu.

  • Anonym přidáno 17. dubna 2015:
    Dobrý den,
    u použitého zboží se bohužel i přes veškeré snahy občas stane, že vykoupíme i kradené zboží. Zboží je vykupováno od fyzických osob, kdy tyto telefony jsou při výkupu zkoušeny a prověřovány v databázi PČR, zda nejsou hlášeny, jako odcizené. Každý prodávající nám též předkládá svůj doklad totožnosti, který též ověřujeme v databázích. V neposlední řadě je provedena fyzická kontrola telefonu a pokud u některého z výše uvedených kritérií máme pochybnosti, telefon nevykoupíme.
    I přes tato opatření se může stát, že je nám prodán telefon, který PČR eviduje jako odcizený. Našim zákazníkům poskytujeme doživotní záruku na původ přístroje, tedy pokud k takovéto věci dojde, samozřejmě jim vrátíme plnou částku, kterou za přístroj dali.
    Věřím, že situace byla pro Vás nepříjemná a velice se omlouváme za vzniklé komplikace.

    Monika V.
    Mobil Pohotovost

  • Richard Armani Gyorgy: Dobrý den, Vaše zkušenost a nespokojenost s naším obchodem nás mrzí. Nicméně kupujete použité zboží (elektroniku), která skryté vady bohužel mít může, proto zde poskytujeme záruku a při našem objemu zákazníků opravdu nemáme důvod znehodnocovat si zboží při reklamaci.
    Poprosím Vás tedy o zaslání podrobnějších informací k nákupu a následné reklamaci na mail [email protected], abychom mohli prověřit zda bylo při jejich řešení pochybeno a pokud ano, mohli Vám nabídnout satisfakci za způsobené komplikace.

    Monika V.
    Mobil Pohotovost

  • prva skusenost s mobil pohotovost bola dobra len v tom, ze maju peknu ponuku za dobre ceny. Pristup predavacov v Brne bol na poblitie, hovorim si ze maju zly den, bolo pol hodinu pred zavierackou (aj tak to neni dovod chovat sa doslova ako kreten), druha skusenost, radsej som prisiel o hodinu pred zavierackou, a bolo to stejne, absolutna neznalost brigadnika (nevedela mi odpovedat ani na jednu otazku), potom si ma zacali prehadzovat medzi kolegami, lebo kazdy musel akurat umyvat vylohy(V MEDZICASE MLADA SLECNA, POPTAVAJUCA MOBIL OKOLO 2000, PANI PREDAVACKA SPUSTILA NA NU TAKYM TONOM, ZE BYT NIEKTO VACSI NERVAK TAK ASI PO NEJ SKOCI). po tom ako si ma rozdelili hovorim, ze si to vezmem (aj tak by mi moc nepomohli), na to zistim ze nemaju nabijacky, ziadne ospravedlnenie alebo nahradne riesenie (pane radi ju pre vas objedname a tablet odlozime napr.) proste neni a uz nas dalej neotravuj. Tak kysly usmev predavacky, ktora mimochodom podala este aj zlu informaciu o redukciach na ipady, uz nikdy nechcem vidiet. LUDIA CO ICH NEBAVI PORADIT LAJKOM A SVOJU PRACU NEZNASAJU, BY NEMALI PRACOVAT V TAKEJTO FIRME. A VIDIM ZE NIESOM JEDINY, CO ODISIEL DOSLOVA NASTVANY, PEKNE POVEDANE. P:S KUPIL SOM U KONKURENCIE 19.4.15

  • VŠICHNI POZOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MP prodává kradené telefony !!!!!!!! Dnes mě po 14 dnech od zakoupení telefonu v Mobil Pohotovosti v Českých Budějovicích v IGY centru, kontaktovala POLICIE ČESKÉ REPUBLIKY. Mám jim okamžitě přinést zakoupený telefon z důvodu, že je kradený. Doporučuju všem NENAKUPOVAT V MOBIL POHOTOVOSTI !!!!!!!!!

  • Zakoupila jsem v kamenném obchodě Mobil pohotovsti mobil, po vyzkoušení doma a zjištění, že chybí funkce, které byly v popisu jsem šla telefon vrátit.
    Mobil pohotovost není povinen plnit reklamační řád a zakoupený mobil převzít bez postihu.
    dešla jsem o 10% z ceny mobilu lehčí, k tomu arogantní jednání prodavače.
    Už nikdy více.

  • Dobrý den, zakoupil jsem v mobil pohotovost, apple iPhone 5s, mam ho již 4 měsíce zhruba, před měsícem jsem jej dal na reklamaci, dnes mi telefon vrátili, prý opraveny, vyměněny cely vnitřek, ale nejede mi Wi-Fi, simkarta se vypíná stale mi to hlásí uzamcena sim vždy by měl byt kompletně odskousen v servisu jestli vše jede, je tam napsáno ze ano, ale asi ne když mi to nevyhledává žádnou Wi-Fi a stale se mi vypíná sim. Kamarád měl taky hned telefon na reklamaci s lupajicim tlačítkem home button, a nyní po měsíci zase lupe, takže koupi telefonu v mobil pohotovost NEDOPORUČUJI!

  • Koupili jsme tchánoj na MOBILPOHOTOVOSTI v Hradci Králové "naivně" nový telefon Aligátor A620. Neznalost prodávajících je běžná věc. Ale po třech měsících se objevil černý puntík na displeji a během dne se rozšiřil až na celý displej. Podotýkám, že mobil takřka celou dobu ležel doma, na poličce a v pouzdře. Reklamace neuznána s vyjádřením, že s mobilem muselo být hrubě zacházeno(na krytu ani škrábanec) a navíc prý chybějí dva šroubky, proto musel být neodborně rozebírán. Cože??! Po vrácení opravdu dva šroubky pryč!! Před reklamací jsem z mobilu vyndával sim kartu a chybějících šroubů vedle baterie bych si opravdu všiml!!!! Jedná se sice o levný mobil, ale takový přístup k reklamaci je opravdu drzost! Kupuji snad novou věc se zárukou! To u mobilpohotovosti asi neplatí. Každopádně k neuznání reklamace si těžce pomáhají, sami. Co k tomu dodat. Mikulecký

  • Kupil som si v MP pohotovosti netbook ale sme si nevšimli ze ma menšie vady ktore zakrili pred nami ked som ho priniesol domov tak skype my nešiel normalne sekal facebook bol na prd načitavalo stranky pomaly ...Vzal som ho reklamovat po reklamacii my ho opravili,Kedze som sa rozhodol ze netbook nechcem a ze si doplatim radsej viac penazi a vezmem lepsi a drahsi tak my povedali nech idem na vykup siel som tam a povedali my ze netbook bol niecim zaliaty takze som dostal zanho velke hovno ja som ho nepolial nicim takze davam za to vinu MP pohotovosti a opravarom zo servisu ludi uz nekupim u nich ani baterku nie to este mobil a netbook nedoporucujem tuto firmu a ked budete nieco od nich kupovat dokladne si prezrite kazdy jeden kus po kuse !!!!!!!!!!!!!pretoze ak si ho vezmete domov a pridete na tu vadu tak mate smolu peniaze vam nevratia a vadu zvalia na vas!!!!!

  • maja: a pak jste se probudila?

  • Mobil Pohotovost: kulový!!! velký vroubek u mě máte, školíte malý děti aby dělali prasárny a dělali si z lidí prdel, opravte si tam telefonní linky a nainstalujte robota kterej bude lidi přes email aspoň posílat někam.V neposlední řadě si v MP změňte webové stránky kde děláte servis na značky na který nemáte.

  • Jarda: byl by nějaký odkaz? na to Atrium, na ty chcípáky v pardubicích seru, jo vysloveně seru! mám to tam kapku dál ale pokud to bude za rozumnou cenu risknu to.díky za odp. na email.