-
!Vylhaná sleva 50%!
Možná svou informací o slevě 50% splňujete nový zákon o slevách ale vaše sleva o 50% je jen 13%. Kultivator ML60 - průběh roku 31 500 Kč - teď během akce 50% sleva 27 500 Kč -
Lháři!!!
Neveřejné zpráva formou sms o posezónním výprodeji a slevě 50%. Druhý den návštěva stránky a výsměch, sleva minimální...... poslán podmět na ČOI!!! -
Bohužel musim konstatovat, že masívní TV reklama na horská elektrokola silně přehání. Vychvalovaný servis je podle mé zkušenosti pod psa. V loňském roce jsem nechával opravit kolo kvůli chybě torzního snímače. V servisu mi sdělili, že je nutné vyměnit celou pohonnou jednotku. Po konzultaci s několika cykloservisy jsem řešení za 24 tisíc odmítl. Cena se limitně blížila pořizovací ceně kola. Mé kolo v té době melo najeto něco kolem 700 km. Nakonec jsem přistoupil na výměnu statoru a torzního snímače za cca 12 tisíc. Na takto opraveném kole jsem najel cca 350 km. Při posledním výletu se povolila pravá šlapka, vzápětí se v závitu "kousla". Pochopitelně pri demontáži se poškodil zavit v klice, proto jsem si pro pravou kliku jel do Mladé Boleslavi, kde ji měli podle informace v systému mit. Měli však jen levou. Odjel jsem proto do Nymburka, který mam blíž k bydlišti. Poté, co jsem kliku vyzvedl a přivezl domů jsem zjistil, že do ní šlapka nejde zašroubovat. Po dalším telefonátu na infolinku a konzultaci se servisním technikem jsme odhalili příčinu celé závady - pri servisní montáži byla zaměněna levá a pravá klika. Po opětovném telefonátu se servisem jsem objednal výměnu kliky pravé za levou. Ve středu mi přišla SMS, abych si objednávku vyzvedl. Dnes ve čtvrtek jsem pro ni jel a kupodivu do Nymburka nedorazila. SMS odeslal systém zcela nesmyslně, týkala se objednávky vyzvednuté minulý týden! Díky tomu jsem najezdil celkem již 130 km! Byl bych rád, aby mi byly tyto náklady kompenzovány. Konstatuji, že mé zkušenosti se službami servisu firmy Mountfield jsou na míle vzdálené slibům z reklam a tudíž je považují za klamavé. Bohužel. Proto nákup kola v Mountfieldu určitě nedoporučuji.
S pozdravem Jiří Hlaváček -
Tento obchod rozhodně nedoporučuji. První a poslední nákup - motorová pila a sekačka. Pila od počátku špatná, při prvním použití nešla vypnout. První reklamace neuznaná. Následně došlo k povolení řetězu, nešlo utáhnout - opět neuznaná reklamace. Měsíc jsme čekali na to, že reklamaci neuznali a opravu vyčíslili na mnohem vyšší částku, než pila stála. Když jsme si pro pilu přijeli, bylo nám arogantním technikem oznámeno, že pila je v jiném servise a máme přijet až po informační SMS. Přesto, že jsme volali na info linku a ptali se na postup. Takže zbytečně projetých 70 km. A dalších 7 dní trvalo, než z jedné části Ostravy do druhé naší pilu převezli a poslali informační SMS o možnosti vyzvednutí. Naprosto proklientský přístup. A děsím se toho, že by se pokazila sekačka, která stála skoro 5x více. Jsem maximálně zklamaná a lituji, že jsem si před nákupem nepřečetla recenze na tento obchod. Tady už nekoupím ani semínka do záhonu.
-
Mě by zajímalo koho má tato firma kde podplaceného, že jí stále prochází ty podvody se s falešnýma slevama.
-
Má spokojenost po současném zakoupení 2 elektrokol MTF (počátkem r. 2022) trvala jen 1,5sezony.U elektrokola manželky(menší zatížení vahou) začal vnitřní system baterie (BMS) baterii vypínat už při 3 zel. indikačních LED. Provedl jsem orientační přeměření kapacity obou baterií Má vykazovala cca 95-100% ale bat. manželky pouze něco přes 20% kapacity. Přesvědčen o tom, že nejde o přirozenou ztrátu kapacity používáním ale o vadu baterie, jsem ji reklamoval a očekával že se Mountfield zachová vstřícně. Jak hluboce jsem se mýlil. Baterii také přeměřili - má 23% - a reklamaci zamítli s odůvodněním že nejde o vadu ale běžné opotřebení. Následné odvolání zaslané na reklamační oddělení dopadlo stejně. Pro úplnost uvádím: najeto 1000Km, dobíjeno a skladováno přesně dle návodu. PROTO DŮSLEDNĚ VARUJI PŘED NÁKUPEM ELEKTROKOL U TÉTO FIRMY-a raději i čehokoli jiného. Plánovaný nákup sekačky jsem též odložil , raději budu dále udržovat své 20 let staré "šroty"-pořád lepší než něco od MTF. Dodávám ještě že mám neoficiálně a nepodloženě zjištěno že baterie mohou být i 3r. staré než je MTF prodá-pokusím se kontaktovat dovozce do EU fy Philion v Holandsku a dle v. č. baterií snad něco zjistí.
-
Napsala jsem jim reklamaci (a TICHO):
Chci reklamovat servis sekačky.
4.313,- jsem zaplatila 17.6.2022 za kompletní servis.
V servisním listu napsáno: Lanovody bez poškození.
1.8. 2022 jste sekačku odvezli znovu na reklamaci, tekl z ní olej (!) při prvním sekání.
V servisním listu jste napsali: Lanovody jsou poškozené.
Kdo poškodil lanovody?
Letos po prvním sekání prasklo lanko plynu.
Za co jsem tedy platila když takto zásadní prvky jste neřešili?
Žádám buď vrátit peníze za servis, nebo vyměnit Lanovody asap a zdarma,.
Dana Kociánová -
Moufield je katastrofa pokud praskne drát v jízdím kole koupeném v Moufieldu starém měsíc tak vám to neopraví ,protože to nedělají garanční prohlídka pokud na ni pojedete dotáhnou bzdu nebo řazení ,servis naprosto k ničemu kola akorát pořádně zdražili ,třeba elektrokolo Fold 1,3 jsem kupoval v roce 2020 za 19900,- nyní cena o polovinu vyšší a u kola je uvedený nesmysl ,že kolo s baterií 13 AH ujede 100 km mám ho se stejnou baterií a v roce 2020 o polovinu levnější bylo uvedeno správně až 40 km. ,je to pořád to samé zboží ,protože je podstatně dražší tak je u něj uvedený nesmysl aby se za tu cenu prodalo .
-
Dobry den, moje zkusenost s Mountfieldem je katastroficka. Objednal jsem si aku sekacku, pri ktere je v cene sestaveni a zaroven doprava zdarma. Doprava je pres PPL, tak jsem volal na infolinku, jak probiha sestaveni, a rekli, ze az mi PPL zbozi doveze, muzu ho vzit na prodejnu, kde mi ho radi sestavi. Coz postrada vyhodu dopravy zdarma. Tak jsem si sekacku sestavil sam, az na to, ze v baleni nebyl nuz. Dost na tom, ze se k sekackam nedavaji baterie, ani nabijecky, ale ani noze? (!!!). Pry chyba, mam odvezt zbozi na prodejnu a domluvit se na dodani noze. Na zadnou prodejnu neni prime telefonicke spojeni (asi jedina firma, co nema telefon). Takze jsem sekacku rozlozil, a vezl na prodejnu. Nechteli mi moc verit, ze nuz chybel, ale nakonec svolili, ze mi ho dodaji. Nuz ovsem neni na sklade. Tak jsem pozadoval jine baleni cele sekacky, ktera na skladu byla. V ten moment prestala jakakoliv ochota, zacali byt jeste drzi, protoze jak si pan muze myslet, ze dostane to, co si zaplatil. Nekolikrat prodejce rekl, ze kdyby se v Mountfieldu prodavala auta, byla by bez kol. Kdyz jsme se po pulhodine propracovali k novemu baleni te same sekacky, a ja logicky chtel videt, jestli v ni je nuz a celou ji muzel tahat z krabice ven, pozadal jsem je o to sestaveni, kdyz uz tam jsem, a kdyz je to k tomu vyrobku mozne. Na to me vedouci upozornil, ze tat sluzba je za poplatek a neni na pockani, samozrejme, ze o tom na webu nepisou. Je tam neco o ochote, na pobocce nebo u vas na zahrade, a ihned. No takze priste si urcite cokoliv budu kupovat jinde. Mountfield uz opravdu ne. Petr Kolar
-
bohužel u tohoto obchodu se všechno extrémě zhoršilo ,raději nakoupit jinde kde vám i zboží opraví a rozumí tomu u Moufieldu jedině v reklamě jinak to ,ale nefunguje ,budu kupovat určitě bazén a jiné věci ,ale rozhodně v žádném případě už ne u Moufielda tam už ani náhodou .
-
-
Velice mě mrzí, že jsem si tyto příspěvky o Mountfieldu nepřečetla, než jsem si tam koupila elektrokolo. Koupila jsem si dražší baterii s větší kapacitou na dojezd 120km, ale zjistila jsem, že se na ni ujede pouze do 60km. Po asi 300km a 1. sezoně jsem baterii reklamovala, ale řekli, že nic nezjistili, tak ji mám ještě vyskoušet příští sezonu a když to bude špatné, tak mi baterii vymění. Kapacita se samozřejmě nezměnila, akorát se změnil přístup Mountfieldu. Po celkem 500 najetých km mi sdělili, že je kolo opotřebené a tudíž mám smůlu. Od teď už ani chemii do bazénu, natož něco co by potřebovalo servis.
-
Mountfield nevrací peníze za zboží zakoupené na prodejně a to ani v případě , že vám prodali jiné zboží než jste požadovali( manometr k pískové filtraci- Mountfield Plzeň oc Berounka 22.6.2022)Řešení pouze výměnou , zboží nemají skladem, údajně v Praze na centrála skladu. Dodání do 10 dnů . Dnes 11.7., nikdo nic neví a peníze nevrátí .
Další zkušenost, sklolaminátový bazen. Nákup / montáž. duben 2006, od té doby 2x reklamace a 2x výměna - osmóza. Od roku 2021 bazen nepoužitelný.
TO JE TEN VÝBORNÝ MOUNTFIELD -
Koupit si neco v Mountfiledu je stejna loterie jako to jejich kolo kde jste si mohli vytocit nejakou tu "slevu", meli jsme od nich sekacku a ta vydrzela 12 let a jeste porad fungovala, ale koupili jsme si u nich novou a to je takovy zgarb ze to je hruza. To stejny s bazenem a filtraci, kde se po prvni sezone porouchalo cerpadlo filtrace, reklamace nastesti uznana, ale to martyrium. Kdyz si tam jdete neco koupit, tak tam je hafo prodavacu s pipakem v ruce a jsou ochotni vam prodat lecos, zajima je jestli mate karticku zakaznika, ale na dotaz k cemu to je kdyz tam nejsou videt me nakupy z minula, uz nevel poradne odpovedet, jenom je zajima co jeste si mate prikoupit kdyz uz mate toto a k tomu jeste budete potrebovat oto toto, ale kdyz chcete neco reklamovat tak to je problem, to uz s vami resit nechteji, smutne.
-
U lhářů a podvodníků bych nekoupil ani strunu do křovinořezu. Klamavé reklamy, směšně vysoké ceny, falešné slevy. Brzo vám to skončí šmejdi
-
Bohužel nic nekončí, stačí 1 měsíc např. v prosinci prodávat za smyšlené plné ceny a od ledna mohou opět kouzlit s výprodejem 50-60%
-
-
Byli jsme s manželem v Mountfieldu v Pelhřimově pro stromek.
Měli 3 kategorie stromků a to podle velikosti.
1 - 1,2 m za 359 Kč.
1, 3 - 1,5 za 699 Kč atd.
Ovšem skutečnost byla úplně jiná.
Vybrala jsem si stromek cca
1 m vysoký, ale jaký byl můj údiv, když mi prodejce řekl, že stromky za 359 Kč už nemají a zrovna tenhle stojí
999 Kč.
Nebyli jsme sami, kdo byli zklamaní a s pocitem znechucení jsme odešli pryč.
Koupili jsme si stromek jinde za 900 Kč, ale tam to měli napsaný na férovku a na nic si nehráli.
Hlaváčkovi Humpolec -
Obchod Mountfield jsou ukázkoví ,šmejdi" dvojí ceny vyšší o 120% tmavé na černem podkladě, aby se daly lépe přehlédnout.Přístroje bez základního příslušenství nutno dokoupit i po ,slevě"drahé.Opravdu jsem byl zklamán a divím se že jim to prochází .Petr Slezák
-
Požadoval jsem v servisu Mountfield pozáruční opravu bazénového vysavače, po několika dnech mi volali ze servisu, že to budou dělat,ale ať počítám s vysokou cenou opravy. Prý by bylo lepší když si vysavač koupím nový a jestli tedy mají začít řezat hadice. Toto jsem odmítl a požádal o vrácení přístroje. V prodejně si při vrácení naúčtovali tři stovky za "diagnostiku". Personál včetně pana vedoucího neochotný dali najevo že je obtěžuji . Po rozebrání doma jsem žádné hadice neobjevil, asi opravovali něco jiného. Po této zkušenosti servis Mountfield vřele nedoporučuji.
-
kupil som si pred 2a pul rokom Excentrická bruska Patriot EB0300 ale taliř s suchym zipom už nefunguje chcel som nahradný diel ale bolo mi povedané že nahradny diel nieje a je to atyp takže brusku za 2300kč možem vyhodiť. ak si už niečo chcete od nich kupiť tak si rovno kupte aj nahradne diely lebi inak. vyrobok po stiahnuti z prodeja možete vyhodiť.
neponukli ani nahradu alebo neake vyrovnani.
vyjadreni od:
naše společnost, jako zodpovědný prodejce, pro všechny své výrobky zajišťuje po dobu poskytované záruky pro záruční i mimozáruční opravy servisní zázemí a v drtivé většině i nad rámce svých zákonných povinností odpovídající zásobu náhradních dílů. Bohužel, může se stát, že některé náhradní díly nám již není dodavatel schopen dodat, pokud se již takový díl například nevyrábí či nedodává. Takovou situaci pochopitelně nemůžeme žádným způsobem ovlivnit. Zajišťování dostupnosti náhradních dílů však není zákonem stanovenou povinností, kterou by musel plnit prodávající, ale jedná se o upřímnou snahu naší společnosti poskytovat našim zákazníkům kvalitní služby a případně i možnost opravy strojů. Vzhledem k obrovskému množství výrobků a dodavatelů, kterých se to týká, nelze bohužel úplně zamezit situacím, kdy výjimečně není některý díl dostupný. -
Nechal jsem starší (1999). samochodnou sekačku značky Mountfield opravit ve značkovém servise před necelym měsícem a půl. Běžná údržba, ale hlavní důvod byl utrženy startovací kabel. Byl mi nabídnut jediný produkt a to servisní balíček za 3.500kc. Byl jsem ochotný toto podstoupit. Čekací doba celý jeden měsíci byla ze strany firmy splněna na den přesně. Volal mi v průběhu doby servisní technik z centrálního servisu v Novém Veselí, že je poškozený díl, který naviji startovací šňůru a tento nový díl stojí 500kc. Souhlasil jsem s navýšením a opravou stroje. Bohužel při vyzvednutí hned druhý den po příchodu sms že je stroj opraven a to 31 den od předání mi byla vyčíslena oprava na částku 5.350kc zaokrouhleno. Doma po 20 minutach provozu a asi po šestém startování se nova startovací šňůra opět poškodila. Přesněji zůstala vytazena bez navíjení zpět do motoru. Motor B&S. A to stroj měl před utrzenim aneb prodřenim původní šňůru od roku 1999. Reklamaci jsem hned chtěl udělat na pevnou linku prodejny a že stroj přivezu až v sobotu. Dovolal jsem se přes okresní číslo předvolby automaticky do call centra Mountfield kde jsrm nahlásil reklamaci opravy ještě ve stejný den, co jsrm sekačku si přivezl. Byl čtvrtek a měl jsem volno na sekání trávy a dovoz nově opravené sekačky. Prostě skoro nic jsem neposekl. Servisak na prodejně mi řekl že stroje do servisu odváží a přiváží vždy ve stredu. Žádal jsem jej o urychlení opravy přesněji reklamace. Řekl že tam napsal URGENT, ale dnes je další ctvrtek, ten který měl být dle ujištění servisaka dnem co bude sekačka k vyzvednutí po týdenním výletě na Vysočinu a nic se neděje a opět evidentně budu čekat celých 31 dnů než mi přijde sms, abych si vyzvedl stroj. Děkuji firmě Mountfield že mi šetří práci v podobě sekání zahrady a tím šetří životní prostředí díky vysoké trávě, ale takový přístup k předražené opravě, která do dvaceti minut byla minulosti si vážně nepředstavuji. Čekací doba šílená, finance předražené a kvalita opravy, kde vše bylo nové a dráze zaplaceno, tragédie...
-
A call centrum nebylo od čtvrtka do soboty vložit k faktuře informací o mém volání na jejich linku. Takže v servise nic nevěděli o mém telefonátu.
-
-
Vřele nedoporučuji.
Koupě křovinořezu v záruce přestal fungovat. Reklamace neuznaná z důvodu špatného oleje, který jsme mimochodem koupili v Mountfieldu společně s výše uvedeným křovinořezem. A nabídnuta oprava v záruce za 6000 Kč. -
Tchán si před necelými 2 lety koupil bazén. Byl v provozu pouze vloni. Letos, když ho napustil, ho ani nevyužil. Druhý den byl totiž prázdný. Reklamaci servi MOUNTFIELDU v Jaroměři neuznali, že se nejedná o výrobní vadu, ale o mechanické poškození. Takže nám nezbývá než oslovit znalce a pak se s nimi soudit...
-
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak jste pokročili se soudním znalcem? Mám stejný problém jen s vířivkou, také mi řekli, že jsem si ji poškodila sama, což odmítám, v provozu 3měsíce, otec jí má 8let a bratr 10 let vše bez problémů v pohodě s jediným rozdílem, nekoupil ji v Mountfieldu, ale u konkurence, tak vřele nedoporučuji Moufield, když jsem ji tam v červnu reklamovala, váleli se jim tam další 4ks, což o něčem svědčí...
-