Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den. Na zahradním traktoru se mi vydřela spojka žacího ústrojí. Spojkový kotouč i lamela. Po třech letech provozu, tj přibližně 80ti hodinách sekání. Reklamace byla zamítnuta z důvodu, že nebyl zjištěn vadný materiál. Je to v pořádku?

  • Dnes mi přišel akční leták 50 % neboli vše za 1/2 ceny a musel jsem se smát a zároveň mi je líto těch co se nechají nachytat !
    Ceny po jejich tzv. slevě jsou ještě oproti jiným prodejcům vysoké a původní cena před slevou naprosto vymyšlená a nesmyslná !!

    Přestaňte se nechat oblbovat a porovnávejte ceny , např na Heurece !!!

  • Dne 12.6.2017 jsem reklamoval v Mountfieldu sekačku se závadou, nejde nastartovat.Technik zjistil, že nejde do motoru benzín. Dne 22.6. jsem se v servisu zastavila s dotazem jak to s opravou vypadá. Technik chvíli hledal v počítači, kde ale nic nenašel a tak šel na dílnu a přišel s informací, že mi k tomu nemůže nic říci, protože sekačka není zatím rozmontována. K mému překvapení druhý den 23.6. jsem se dozvěděl, že reklamace byla zamítnuta již 13.6., zřejmě od stolu, to jsou ve firmě "machři"! Na mou námitka a stížnost jsem obdržel dlouhé, ale velmi trapné zdůvodnění od vedoucího zákaznického střediska, kde především opomněl zdůvodnit jak je možné identifikovat závadu bez demontáže stroje. Holt kdyby blbost nadnášela, létal by tam ještě dnes jako holubička. Po této zkušenosti letěla zákaznická karta do koše a vzhledem, že jsem měl ještě rozjednánu zakázku na opravu bazenu v hodnotě přes 30.000 Kč, tuto jsem promtně zrušil a zadal jiné firmě. Takže přesto že jsem měl prodlouženou záruku na 7 let, nebylo mi to nic platné a ač oprava sekačky stála necelé 3.000 Kč, tak firma přišla o zakázku více jak 10x dražší. Holt jak se do lesa volá, tak se zněj ozývá. Dnes chodím do jiné "nečínské" prodejny a mám klid.

  • A pinkaná pokračuje. Po mé stížnosti na nezájem servisního střediska v Klatovech řešit mou stížnost se dnes, po týdnu a trojí urgenci u vedení podniku, konečně ozval pan šéf servisu s tím, že stížnost musí řešit na vedení. Takže vedení mi ujistilo, že vše vyřeší servis Klatovy a servis Klatovy mne předává na vedení. To je pinkačka a jak to asi skončí? Solární sprchu (neopravitelnou) od Moutfieldu, jsem rozbruskou uřízl, koupil jinou na Hawaii za 3200 (u MT tatáž za 46 a něco) přišla do druhého dne, sám jsem si ji zapojil a dnes už tekla krásně teplá vodička. Navíc je to 40 litrů oproti MT 35l. Takže lidičky, neskákejte na hezký řeči a slevy u MT a projděte raději internet s nabídkami jiných firem, jsou minimálně o 1/3 levnější a nemají v sobě likvidátora pozáručního výrobku jako u MT.

  • A pinkaná pokračuje. Po mé stížnosti na nezájem servisního střediska v Klatovech řešit mou stížnost se dnes, po týdnu a trojí urgenci u vedení podniku, konečně ozval pan šéf servisu s tím, že stížnost musí řešit na vedení. Takže vedení mi ujistilo, že vše vyřeší servis Klatovy a servis Klatovy mne předává na vedení. To je pinkačka a jak to asi skončí? Solární sprchu (neopravitelnou) od Moutfieldu, jsem rozbruskou uřízl, koupil jinou na Hawaii za 3200 (u MT tatáž za 46 a něco) přišla do druhého dne, sám jsem si ji zapojil a dnes už tekla krásně teplá vodička. Navíc je to 40 litrů oproti MT 35l. Takže lidičky, neskákejte na hezký řeči a slevy u MT a projděte raději internet s nabídkami jiných firem, jsou minimálně o 1/3 levnější a nemají v sobě likvidátora pozáručního výrobku jako u MT.

  • Koupila jsem si v mountfieldu zastřešení na bazén za 23000Kč. Dali mi na něj 2 letou záruku ,ale ujištovali mě že urřitě vydrží nejméně dřive deklarovaných 7 let .Po třech sezonách celý spuchřel a konstrukce se rozjela do šířky takže se špatně otvírá.Řekli mi boužel je po reklamaci,Takže opravdu šmejd za velké peníze

  • Jsem velice zklamán přístupen servisního střediska v Klatovech. V září loňského roku se mi rozpadla kuželka teplé vody u solární sprchy zakoupené u Mountfieldu v roce 2008. Předpokládal jsem, že tuto maličkost zakoupím v servisu. Od září 2016 , kdy jsem zadal poptávku na 1 ks kuželky jsem celou anabázi ukončil teprve včera a to je důvod mé stížnosti.
    Od září do listopadu trvalo servisu zavolání, že zboží přišlo. Když jsem se dostavil (vzdálen přes 40 km) zjistil jsem, že kuželka je o 3 cm kratší, než originál. Bylo mi sděleno, že výrobce již tyto typy nevyrábí a tento bude vyhovující. Kuželku jsem odmítl s tím, že nemůže vyhovovat, když je kratší a přehodil jsem teplou za studenou. Letos v květnu, když jsem připravoval bazén a příslušenství na sezónu, jsem zjistil, že po pár dnech praskla i ta druhá kuželka. V servisu jsem si tedy zkušebně vzal tu kratší za 351 Kč s tím, že když to opravdu nebude fungovat, mohu jí vrátit. Nefungoval a servis mi ji včera nevzal zpět. Aby toho nebylo málo, po 3 letech užívání zahradní hadice mi praskl naviják a tak jsem zavolal na kontaktní telefon,kde mi nejdříve dali podmínku nahrávání hovoru a pak po 15 min. čekání na operátora, jsem se dozvěděl, že náhradní balíček na opravu hadice je a že mohu tedy celý buben odvést do Klatov a oni mi ještě domluví blokování tohoto balíčku, abych měl jistotu.
    Když jsem druhý den přijel do servisu Klatovy nikdo o blokaci balíčku nevěděl (je-li skutečně pořízena nahrávka můžete se o tomto přesvědčit) nicméně zakázku přijali s tím, že je porouchaný naviják. Oprava bude hotova 30.8.2017 Minulý týden mi mailovali, že je zakázka k vyzvednutí, takže po extempore s kuželkou nastal další horor, když mi předali neopravený buben s tím, že na to nejsou náhradní díly - na zboží staré 3 roky nejsou ND? To je jejich filozofie prodeje?
    Vrcholem všeho bylo poptání 162,- Kč za přijetí do opravy. Na můj dotaz proč to tedy zkoumali, když důvod závady jsem jim řekl a když nemají ND proč to tedy rozebírali mi nedokázali odpovědět.
    Kdyby toto byl právní stát a fungovali soudy tak, bych se bránil. Takto jsem jen smutně ale naštvaně sklapl botky a zaplatil. Takže k mým příspěvkům do Mauntfieldu, které dosud činili přes 200 000,- (což lze ověřit) jsem daroval dalších 162,- Kč ale získal jsem důležité rozhodnutí, že u této firmy už nikdy nic, protože jak u Solární sprchy, tak u hadice a ono to bude asi u všeho nejsou ND a zákazník je tedy nucen kupovat nový výrobek.
    Rozhodně se z touto zkušeností podělím na facebookových stránkách

    Navíc cenová bomba z minulé nedělě. Nabízeli zlevnění solárních sprch. Původní cena 6800 nová 4300 - ve skutečnosti skutečná původní cena 4 600. Z koho dělají blbce, že zlevňují o 35%. Stejně si myslím, že tento příspěvek dlouho nevydrží, protože i když je 100% pravdivý, nehodí se.

  • do Mountfield jsem dostal darkovy poukaz, vybral jsem wapku typ Levita PW100. Dotazoval jsem se na webu, provedeni a parametrech vyrobku., zejmena cerpadlo. Odpoved cerpadlo kovove, z lehkych slitin, pohoda. Na prodejne mi prodavac s 14r praxi odpovedel, ze je to komplet plast. Amateri nebo lhari? Mountfield nebrat. Zbozi ktere jinde nenajdete, vyrobene v cine jako OEM, uz me tam neuvidite

  • Ano a hrátky pokračují: můj oblíbený porovnávací výrobek viz. příspěvekm 2.1.2017
    Prodejní cena s DPH: 9 390 Kč
    Sleva s DPH: - 2 100 Kč (-22 %)
    Akční cena s DPH 7 290 Kč

  • Patriot Leštička 1100W. Pozor! Přes to, že je v návodu posána funkce aretace chodu na stálo, a to je u jiných podobných strojů zcela normální. Tak ve skutečnosti musíte při leštění držet obrovskou silou knoflík. Zdatný člověk vydrží leštit pouze několik minut v měsíci. Pokud nemáte fakt supr fyzičku, vůbec na ní nemyslete!

  • : Tak nám stromek, krásně drží - byl kupován 14 dní před svátky, pak v kýblu v zahradním domku, poslední tři dny v garáži - vypil tak 5 litrů vody.
    Asi jste ho měl z nějaké první várky prořezu někdy před 3 měsíci. Taky se nám to jednou stalo, ale u stromku z hornbachu . .

  • Vanoční stromek koupený týden před štědrým dnem,prý zaručeně čerstvý, opadal a zvadl po 4 dnech a to byl ve vodě a to se stalo i ostatním.Kavkazská jedle z Mounfiledu už nikdy

  • Tak a je tu akční opět jedna cena 5.590,- z 9.390,- za kalovku Septik Praktik a za týden to bude rok co jsem napsal:

    Tak jsem si tedy dovolil porovnat aspoň jeden konkretní výrobek na kterém můžeme ukázat jak to je s cenami a oblbováním Mountfildu . . . "Zároveň prosím všechny diskutující, aby důsledně porovnávali prodejní ceny s prodejními cenami a akční ceny s akčními cenami. "
    Dle Mountfield: prodejní cena 10.190,- nová po naší "vše za 1/3" 5.990,- /ale to je celoroční cena u MFD/
    http://www.mountfield.cz...
    Je to čerpadlo DAE nyní CZ pumpy které je na netu za běžnou cenu 5.300,- bez akce a přímo u výrobce za doporučenou cenu 6.014,- a to je již novější verze výběhového čerpadla nabízeného v MFD.
    Takže p. Lehner, toto je malá ukázka Vaší tvorby cen, ale vy to moc dobře víte.
    Taky je tu možnost, že jde o chybu webmastera, což by se ukázalo tím že by čerpadlo najednou bylo za 2.000 t.j. za "1/3 na vše"
    Pokud ano rád si ho za 1/3 koupím, pokud ne rád tento zdokumentovaný příklad předám jako podnět pro ČOI.
    Chápu, že je to Vaše práce, ale dělejte blbce z lidí kteří nemají internet a o slevách jim vyprávějte jen na prodejnách . . .

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Recenze byla odstraněna z důvodu vulgárního obsahu.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nic si tam nekupujte, je to všechno šmejd.Koupil jsem si Infrasaunu ISABEL u Mountfieldu ,zábly nás v ní nohy, netopilo topidlo, Mountfield neuznal reklamaci, podle nich je to v pořádku, máme si ucpat díry v sauně, nechtěl vrátit peníze podle nich to není výrobní vada, místo peněz nám vnucoval poukázky za 27 000,-. NO CO BYCH SI TAM JĚŠTĚ CHTĚL KOUPIT ? Po odstoupení od smlouvy a následné předžalobní výzvě ,s velkým protahováním nám peníze vrátil ,to je MOUNTFIELD. Do MOUNTFIELDU UŽ NIKDY , NIKDY NEPŮJDEME NAKUPOVAT. Velká rada pro Vás ostatní : NENECHTE SI NIC LÍBIT,JESTLI JSTE V PRÁVU, ŽEŇTE TO AŽ K SOUDU !!!!!

  • Naprosto nekomunikativní, nedá se dovolat.
    Objednal jsem si v Kladně koš na sekačku, za 14 dní měl být. Zapomněl jsem na to a dojel až za měsíc, s tím, že počítam s tím, že ho třeba prodali. Jaký byl můj údiv, když se mi pánové pochlubili, že na to úplně zapomněli. Okey, tak tedy znovu, objednali jsme koš a že zavolají. Jsou to skoro 2 měsíce a prostě nic.

    Takže za mě palec dolů. David Adam