Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Žádnou nevidím

    Reakce obchodu MOTORA

    Dobrý den Vám přejeme,

    omlouváme se Vám za zdržení objednávky, byla to chyba u nás na skladě

    S pozdravem Motora.cz

  • p.al sem se na folii,neo.vali se

    Reakce obchodu MOTORA

    Dobrý den Vám přejeme,

    2x jsme se Vám snažili dovolat + Vám potom posílali sms, abychom Vám mohli odpovědět na Váš dotaz prosím - když nám nedáte vědět nemáme Vám jak odpovědět

    S pozdravem Motora.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Už mě žádná nenapadá

    dozvěděl jsem se že když si vyberete podle eshopu dil přesně na Váš vůz a díl nepasuje tak že jste blbec a že jste si ho měl koupit jinde že to byla Vaše volba a nikdo Vás nenutil u nich nakupovat.

    Reakce obchodu MOTORA

    Dobrý den Vám přejeme,

    nikdo Vám nic takového neřekl, bohužel je škoda že nejde sem dát záznam Vašich vulgarit, osočování a podobně na závěr jste slečnu která dělá svou práci, poslal někam ...


    samotná aplikace zboží v některých případech nestačí - je potřeba aby s také shodovalo originální číslo uvedené na webu u výrobků s tím, které je pro Vaše vozidlo vhodné prosím

    Pokud si nejste jistý, je lepší dát poznámku do objednávky, že by jste potřeboval kontrolu nebo se zeptat přes formulář na vin před objednáním.

    https://www.motora.cz/vin.asp

    Kolegové Vám to rádi vyhledají a pomohou Vám s tím, aby vše sedělo správně

    nebo stačí napsat na email

    [email protected]
    [email protected]
    [email protected]

    Zboží není prosím problém vrátit na zpět



    S pozdravem Motora.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Do obchodu není možné se jakkoliv dovolat..
    Špatný popis zboží.
    Konkrétně objem v litrech v balení (3 různé obejmy v jednom popisu)
    Zboží (motorový olej 20l) inzerovaný na fotografii v plastovém barelu který byl nakonec doručen v papírové krabici s igelitem uvnitř @!!

    Reakce obchodu MOTORA

    Dobrý den Vám přejeme,

    na fotografii výrobku není žádná fotografie, když přesně otevřeme výrobek ve Vaší objednávce - nejde nám zjistit jak jste nato prosím přišel.

    Papírové krabice s obsahem oleje v igelitu, je "zelené řešení výrobce" to posílat takto prosím, není to naše řešení.

    Stačí napsat email, pokud se nemůžeme dovolat kolegové Vám jej rychle zodpoví během desítek minut - telefonů je opravdu hodně, snažíme se jich vyřídit co nejvíce

    [email protected]
    [email protected]
    [email protected]

    S pozdravem Motora.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Tentokrát doručení bylo moc dlouhé

    Reakce obchodu MOTORA

    Dobrý den Vám přejeme,

    omlouváme se za komplikace prosím, ale bohužel zpoždění je na straně přepravce viz data o přepravě, zásilku jsme opravdu odeslali tak jak jsme měli


    22.04.2024 00:00:00 - Dodání zásilky. (75707 - provoz Vsetín 70)
    22.04.2024 00:00:00 - Doručování zásilky. (75707 - provoz Vsetín 70)
    22.04.2024 00:00:00 - E-mail adresátovi - termín doručení zásilky.
    22.04.2024 00:00:00 - SMS zpráva adresátovi - termín doručení zásilky.
    22.04.2024 00:00:00 - Příprava zásilky k doručení. (75707 - provoz Vsetín 70)
    19.04.2024 00:00:00 - E-mail adresátovi - zásilka převzata do přepravy.
    19.04.2024 00:00:00 - Zásilka v přepravě.
    19.04.2024 00:00:00 - Přeprava zásilky k dodací poště.
    19.04.2024 00:00:00 - Zásilka vypravena z třídícího centra. (74202 - třídící centrum Mošnov)
    19.04.2024 00:00:00 - Zásilka převzata do přepravy. (60010 - Depo Brno 71)
    18.04.2024 00:00:00 - Obdrženy údaje k zásilce.

    S pozdravem Motora.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboži přišlo poškozené,ulomený roh u plastovęho krytu zadního světla.Střepy zůstaly v krabici.

    Reakce obchodu MOTORA

    Dobrý den Vám přejeme

    předáno kolegům k prověření, oni Vám budou volat a domluvíme se Vámi na výměně dílu na naše náklady nebo na vrácení částky celé na zpět prosím, aby to bylo vše v pořádku.

    Nebo stačí napsat email + fotografie toho jak to došlo

    [email protected]
    [email protected]
    [email protected]


    S pozdravem Motora.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Opožděné dodání

    Objednané kleště jsem nutně potřeboval. Měly být dodány v pátek. Bohužel dodání opožděno o 1 den. Takže jsem musel čekat do pondělí.

    Reakce obchodu MOTORA

    Dobrý den Vám přejeme,

    omlouváme se za komplikace prosím - termíny jsou předběžné, nikoli zavazující viz informace na webu přímo.

    Osobní odběr a datum doručení zboží - jsou nejbližší možné termíny, ve kterých Vám můžem být zboží doručeno od provedení objednávky nebo připraveno na osobní odběr (u každého dílu jsou v pravo uvedeny zeleně). Nelze je zaručit na 100% (může nastat chyba ve skladu, při přepravě k nám, u přepravce k Vám apod.). Pokud nastanane nějaký problém s díly, budeme Vás samozřejmě obratem informovat.

    S pozdravem Motora.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nedodržení termínu doručení

    Reakce obchodu MOTORA

    Dobrý den Vám přejeme,

    omlouváme se za komplikace prosím - termíny jsou předběžné, nikoli zavazující viz informace na webu přímo.

    Osobní odběr a datum doručení zboží - jsou nejbližší možné termíny, ve kterých Vám můžem být zboží doručeno od provedení objednávky nebo připraveno na osobní odběr (u každého dílu jsou v pravo uvedeny zeleně). Nelze je zaručit na 100% (může nastat chyba ve skladu, při přepravě k nám, u přepravce k Vám apod.). Pokud nastanane nějaký problém s díly, budeme Vás samozřejmě obratem informovat.

    S pozdravem Motora.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobré ceny
    • Schopni dodat jiné/podobné zboží

    Reakce obchodu MOTORA

    Dobrý den Vám přejeme,

    bohužel s těmi hasičskými přístroji byl problém u dodavatele, nevěděli jsme že udělali změny zboží.

    Až jste nám dal vědět tak jsme to prověřili a upravili i na webu, omlouváme se za komplikace - tohle by měl nás dodavatel jako první upozornit na změnu.

    S pozdravem Motora.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    9.4 jsem poslal peníze, objednávka stornována dodavatelem,
    dnes 15.4. a peníze stále nevráceny....

    Reakce obchodu MOTORA

    Dobrý den Vám přejeme,

    na vrácení prostředků je 14 dáno zákonem prosím, peníze Vám byly vráceny dnes - 13-14 byl víkend, tam nám to banky bohužel nevrátí

    15.04.2024 12:39:15 - Vráceno 2916 Kč

    Dnes nebo zítra jsou peníze u Vás na zpět prosím

    S pozdravem Motora.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Útrata za 5tis dopravu si musíte zaplatit.
    • Tyden než zboží dorazilo.

    Po týdnu zboží dorazilo. Ale misto olejového filtru na škodovku přišel palivový filtr na úplně jiné auto. Napsal jsem tedy na reklamační e mail motora a za dva dni se zatím nikdo neozval. Chtěl jsem měnit olej, tak jindy. Takže za mě zpetna vazba=0.

    Reakce obchodu MOTORA

    Dobrý den Vám přejeme,

    u objednávky jste si ale zvolil některé zboží tak, že má delší dodací lhůty máte to uvedeno i v objednávce prosím viz tyto informace - dostal jste přesně zboží jak jste si objednal


    10.04.2024 00:00:00 - Dodání zásilky. (38732 - Sedlice u Blatné)
    10.04.2024 00:00:00 - E-mail adresátovi - neúspěšný pokus o doručení a uložení zásilky.
    10.04.2024 00:00:00 - SMS zpráva adresátovi - neúspěšný pokus o doručení a uložení zásilky.
    10.04.2024 00:00:00 - Uložení zásilky - adresát nezastižen. (38732 - Sedlice u Blatné)
    10.04.2024 00:00:00 - E-mail adresátovi - termín doručení zásilky.
    10.04.2024 00:00:00 - SMS zpráva adresátovi - termín doručení zásilky.
    10.04.2024 00:00:00 - Doručování zásilky. (38800 - dodejna I Blatná)
    10.04.2024 00:00:00 - Zásilka převzata do přepravy. (60010 - Depo Brno 71)
    9.04.2024 00:00:00 - Obdrženy údaje k zásilce.

    objednání bylo 04.04.2024 a doručení dle obj. K doručení/vyzvednutí: v úterý 9.4.2024

    Ohledně toho emailu nemáme jej prosím na reklamacích, tedy zkuste to poslat na [email protected] nebo [email protected] tam to určitě vyřeší do pár hodin prosím , aby bylo vše v pořádku.

    S pozdravem Motora.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Byla to moje první objednávka-váha vzduchu po namontování hlásí na wagu chybu P0113.mechanik krabici vyhodil a i starý díl.Momentalně má dovolenou..zboží mám přinést na reklamaci (mám jej namontovaný v autě cca 4 dny)s přiloženým reklamačním protokolem a protokolem z diagnostiky.Předpokládám,že reklamace bude cca na 30 dnů a tedy budu 30dnů bez auta,kdy nemám při ceně dílu představu,zda mi bude zakoupený díl vyměněn nebo vrácen s tim,že se jim chyba neprojevila!!!

    Reakce obchodu MOTORA

    Dobrý den Vám přejeme,

    máme v obchodních podmínkách, se kterými jste souhlasil při nákupu - že u el. dílů vyžadujeme prosím výpis z diagnostiky že je to opravdu tím dílem - zrychlí to celou reklamací právě ten výpis, výrobci jej požadují také, aby to bylo celé rychlejší a pohodlnější pro Vás.

    Není to proto, abychom vyžadovali více papírování, ale zrychlení celé reklamace.

    Snažíme se dělat maximum proto, aby se to řešilo co nejrychleji - čím dříve nám to vše dodáte, tím rychleji Vám prosím můžeme vrátit peníze zpět nebo dodat jiný díl.

    S pozdravem Motora.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslední dobou se to hodně zhoršilo delší doba vyřízení dost často díly které jsou skladem v e-shopu skladem nejsou vůbec. Na objednávku sem čekal i víc jak týden aby mi po mé výzvě obchod zdelil že čekají na nějaké zboží Poslední objednávku jsem raději stornoval úplně a nakoupil u konkurence.

    Reakce obchodu MOTORA

    Dobrý den Vám přejeme,

    omlouváme se za zdržení objednávky, bohužel dodavatel měl problém s kotouči, i když je nám do dat posílal, že opravdu mají skladem, tak při objednání nás informovali že to bude trvat 2 dny.

    Proto jsme Vám prosím volali, že tam je zdržení - zda chcete počkat nebo to chcete zrušit.

    Objednávku jsme tedy zrušili na Vaši žádost a vrátili Vám peníze na zpět.

    Předpolední obj. Vám přišla dle dat přesně na den doručení, který byl uvedený u objednávky, a ještě starší také přišla na čas.

    Nikde právě nevidíme zdržení více než týden, kdyby jste byl tak hodný a poslal nám k tomu více na [email protected], abychom to mohli prověřit prosím

    S pozdravem Motora.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nezvedaji telefon nekomunikují

    Reakce obchodu MOTORA

    Dobrý den Vám přejeme,

    bohužel zásilka nebyla z Vaší strany prosím vyzvednuta

    nejlepší je poslat email, tel. pokud nezvedneme tak na zpět nevoláme - jejich opravdu hodně - emailům se věnujeme celý den a všechny vždy vyřídíme i ve večerních hodinách, aby jsme mohli na Vaše požadavky reagovat co nejrychleji.


    3.04.2024 00:00:00 - Odeslání zásilky zpět odesílateli - adresát zásilku nevyzvedl ve stanovené odběrní lhůtě. (33701 - Rokycany 1)
    26.03.2024 00:00:00 - E-mail adresátovi - blížící se konec úložní doby.
    26.03.2024 00:00:00 - SMS zpráva adresátovi - blížící se konec úložní doby.
    26.03.2024 00:00:00 - SMS zpráva adresátovi - uložení zásilky.
    26.03.2024 00:00:00 - E-mail adresátovi - uložení zásilky.
    26.03.2024 00:00:00 - Uložení zásilky. (33701 - Rokycany 1)
    25.03.2024 00:00:00 - E-mail adresátovi - zásilka převzata do přepravy.
    25.03.2024 00:00:00 - Zásilka v přepravě.
    26.03.2024 00:00:00 - Přeprava zásilky k dodací poště.
    26.03.2024 00:00:00 - Zásilka vypravena z třídícího centra. (30200 - DSPU Plzeň)
    25.03.2024 00:00:00 - Zásilka převzata do přepravy. (60010 - Depo Brno 71)
    25.03.2024 00:00:00 - Obdrženy údaje k zásilce.

    S pozdravem Motora.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevhodný náhradní díl
    • objednaný náhradní díl byl dodavatelem zaslaný na jiný druh vozu

    tato zkušenost mě téměř odradila v budoucnu kupovat zboží u vaší
    prodejny !!!

    Reakce obchodu MOTORA

    Dobrý den Vám přejeme,

    samotná aplikace zboží v některých případech nestačí - je potřeba aby s také shodovalo originální číslo uvedené na webu u výrobků s tím, které je pro Vaše vozidlo vhodné prosím

    Pokud si nejste jistý, je lepší dát poznámku do objednávky, že by jste potřeboval kontrolu nebo se zeptat přes formulář na vin před objednáním.

    https://www.motora.cz/vin.asp

    Kolegové Vám to rádi vyhledají a pomohou Vám s tím, aby vše sedělo správně

    nebo stačí napsat na email

    [email protected]
    [email protected]
    [email protected]

    Zboží není prosím problém vrátit na zpět

    S pozdravem Motora.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • SVICKY DOŠLY ALE ZAKAZKA BYLA ZAMĚNĚNA 1.KS JINE HODNOTY SVÍČKY

    Reakce obchodu MOTORA

    Dobrý den Vám přejeme,

    děkujeme Vám za upozornění, kolegové budou volat, aby to vše dali do pořádku prosím na naše náklady

    Už to má být prosím vyřešeno, byl Vám poslán správný díl zcela zdarma a bez poštovného, aby to bylo v pořádku.

    S pozdravem Motora.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pokud si bezchybne vyhledam zboží přes stromovou strukturu [vyhledam správně značkalu, typ, rok výroby atd.] a zboží nebude pasovat na moje vozidlo, tak je to dle motora.cz moje chyba a musím zaplatit 150 Kč za vyzvednuti zboží. Nikde není na webu jasně napsáno, že pokud má motora.cz špatně zařazené díly na webu, tak že za to nese odpovědnost zákazník. Motora se hájí tím že si můžu nechat vyhledat díly přes vin kód, což je pravda, nicméně proč to tedy neni rovnou jediná možnost? Anebo výše zmíněné upozornění? K čemu je vyhledání stromové struktury když na to není spoleh? Na to mi paní z motora.cz, která se mnou hovořila nejen nebyla schopna poskytnou argument, ale ještě byla arogantní. Jinak jsem byl doposud spokojený, ale přes tento arogantní telefonát jsem se jako dlouhodobý zákazník neprenesl.

    Reakce obchodu MOTORA

    Dobrý den Vám přejeme,

    U zboží máte také rozměry a další informace které Vám mohou pomoci v tom zda jej vybíráte správně nebo ne, samotná aplikace zboží v některých případech nestačí - je potřeba aby s také shodovalo originální číslo uvedené na webu u výrobků s tím, které je pro Vaše vozidlo vhodné prosím

    Pokud si nejste jistý, je lepší dát poznámku do objednávky, že by jste potřeboval kontrolu nebo se zeptat přes formulář na vin před objednáním.

    https://www.motora.cz/vin.asp

    Kolegové Vám to rádi vyhledají a pomohou Vám s tím, aby vše sedělo správně

    nebo stačí napsat na email

    [email protected]
    [email protected]
    [email protected]

    Zboží není prosím problém vrátit na zpět, kolega Vám ještě zavolá ohledně paní která to řešila, aby se to dalo do pořádku.

    S pozdravem Motora.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • tento díl byl doplňující

    chtěl jsem hlavně doraz tlumiče, a ne kryt

    Reakce obchodu MOTORA

    Dobrý den Vám přejeme,

    objednal jste si vyloženě originální díl pod číslem 55316A4000 ( když si jej dáte do googlu také Vám to ukáže jen prachovku neboli kryt tlumiče ), a dostal jste opravdu prachovku - kde je to správně co jsme Vám dodali. Je to prosím číslo jen prachovky, není to prachovka + doraz.

    Pokud si nejste jistý, je lepší dát poznámku do objednávky, že by jste potřeboval kontrolu nebo se zeptat přes formulář na vin před objednáním.

    https://www.motora.cz/vin.asp

    Kolegové Vám to rádi vyhledají a pomohou Vám s tím, aby vše sedělo správně

    nebo stačí napsat na email

    [email protected]
    [email protected]
    [email protected]

    Zboží není prosím problém vrátit na zpět

    S pozdravem Motora.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží mi došlo na jinou adresu

    Reakce obchodu MOTORA

    Dobrý den Vám přejeme,

    zboží došlo na adresu prosím uvedenou v objednávce správně, zadal jste si tam prosím na poštu - proto nebyl balíček doručený na adresu Vaši, ale na uvedenou poštu

    ČP Balík na poštu
    PSČ cílové pošty: 27704

    Je potřeba pokud to mělo být na adresu, tak pří výběru dát na pozor aby jste správně vybral kam má být balíček doručený.

    S pozdravem Motora.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    inzerované zboží se ukázalo jako samotným obchodem nedosažitelné -prostě klamná reklama. Musel jsem požádat o vrácení platby, uskutečněné předem.

    Reakce obchodu MOTORA

    Dobrý den Vám přejeme,

    omlouváme se, bohužel to byla administrativní chyba u operátorů - požadovaný olej máme na skladě již od výrobce dodaný, byla to bohužel chyba na naši straně, kdy si to pořádně neověřili že olej opravdu je dostupný a Vám špatně volali že nebude dostupný

    Omlouváme se Vám za způsobené komplikace

    S pozdravem Motora.cz